de hardere stijl van hun is natuurlijk minder populair dan de melodieuze stijl van Scantraxx... ik kan me heel goed indenken dat The Prophet zegt "aanpassen, meer melodie, of we brengen het gewoon niet uit onder het label Scantraxx"quote:Op maandag 27 april 2009 15:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Zie het probleem niet echt maar ik vind dat we ff moeten afwachten voordat je hierover gaat oordelen.
Als A2 ineens melodieuze shit gaat maken (wat ik me echt niet kan voorstellen) is het heel erg jammer..
Inderdaad en dat is verdomde irritant..quote:
Oneens.. En daarbij er waren maar 2 of 3 nieuwe tracks te horen..quote:Op maandag 27 april 2009 16:25 schreef ElDani het volgende:
TT = niet super. Albumtracks stelde redelijk teleur.
We zullen moeten afwachten. Ik wacht nog ff metquote:Op maandag 27 april 2009 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de hardere stijl van hun is natuurlijk minder populair dan de melodieuze stijl van Scantraxx... ik kan me heel goed indenken dat The Prophet zegt "aanpassen, meer melodie, of we brengen het gewoon niet uit onder het label Scantraxx"dus dan moeten ze bij wijze van spreke wel, als ze nog wat willen releasen!
quote:Hardstyle.com is online geweest als je www. weghaalde. Dit is echter al een weekje geleden verholpen. Daar heb ik de prijzen vandaan.
Klopt . Toch kan dat nog wel aangepast worden.. Zo bizar duur vind ik dat overigens niet.
2 euro voor een track op de hoogste kwaliteit, meestal 2 tracks op een vinyl. Dat maakt 4 euro bij elkaar..
Hoeveel betaal je voor een vinyl schijf?
quote:
Punt van de promo's bedoel ik meer van: Outside World was bedoeld als promo, en nou toch nog even de edit uitbrengen, vind ik gewoon jammer. Had totaal niet gehoeven.
Er zijn zoveel dingen die totaal niet hoeven, niet alleen bij scantraxx. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook niet nodig maar ik heb zoiets van, leuk voor de mensen die het vet genoeg vinden om er geld voor te betalen..
Tja, kennelijk is er vraag naar door 'het publiek'. Scantraxx is commercieel, dus dan is het ook niet raar dat ze 'm uitbrengen. Net als met albums. Showtek, Zany en Project 1 hebben goed verkocht, en het is iets wat voor een artiest natuurlijk een prima manier is om promotie te maken... Showtek, Zany, Activator, Technoboy releasen albums en zitten niet bij Scantraxx, dus het is niet iets van dat label. Bovendien is een artiestenalbum in de hardcore doodgewoon (Neophyte, Evil Activities, Tha Playah, Paul Elstak, Noize Supressor e.v.a).quote:Punt van de promo's bedoel ik meer van: Outside World was bedoeld als promo, en nou toch nog even de edit uitbrengen, vind ik gewoon jammer. Had totaal niet gehoeven.
Zal ongetwijfeld over gesproken zijn denk ik zo. The Prophet zal ongetwijfeld zelf ook wel zien dat hun style gewoon aanslaat en dat ie daar niks aan moet (willen) veranderen, en aan de andere kant zullen de Alpha2 hun style ook niet zomaar omgooien voor een beetje geldquote:Op maandag 27 april 2009 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de hardere stijl van hun is natuurlijk minder populair dan de melodieuze stijl van Scantraxx... ik kan me heel goed indenken dat The Prophet zegt "aanpassen, meer melodie, of we brengen het gewoon niet uit onder het label Scantraxx"dus dan moeten ze bij wijze van spreke wel, als ze nog wat willen releasen!
ik ben bang dat het meer de kant opgaat van wat The Prophet wil dan wat Alpha2 willenquote:Op maandag 27 april 2009 16:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
We zullen moeten afwachten. Ik wacht nog ff met..
eerst zien, dan geloven! (lees: Fragile release afwachten...)quote:Op maandag 27 april 2009 16:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld over gesproken zijn denk ik zo. The Prophet zal ongetwijfeld zelf ook wel zien dat hun style gewoon aanslaat en dat ie daar niks aan moet (willen) veranderen, en aan de andere kant zullen de Alpha2 hun style ook niet zomaar omgooien voor een beetje geld
quote:Op maandag 27 april 2009 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben bang dat het meer de kant opgaat van wat The Prophet wil dan wat Alpha2 willen
quote:
Okay, dat wist ik nietquote:En Dance-Tunes is trouwens overgestapt sinds 2009 op 320kbps voor dezelfde prijs.
wat ik nog toe had gevoegd inderdaad, Fragile-release afwachtenquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 16:43 schreef de_huig het volgende:
de buren hebben geklaagd....ze vonden dat ik hier een tvp moest plaatsen!
quote:Op maandag 27 april 2009 16:43 schreef de_huig het volgende:
de buren hebben geklaagd....ze vonden dat ik hier een tvp moest plaatsen!
quote:Op maandag 27 april 2009 16:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
En het fitnessen wordt weer een stuk aangenamer met deze oordoppen!
[ afbeelding ]
De Philips SHS8003, in-ear en voor om het oor zodat ze tenminste blijven zitten
http://www.consumer.phili(...)oorhaakje+SHS8003-00quote:
Ja? Want dan heb ik intresse.quote:Op maandag 27 april 2009 17:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
http://www.consumer.phili(...)oorhaakje+SHS8003-00
Ik heb ze bij BCC gehaald voor 30 euro en klinkt allemaal prima!
wel grappig, ik vind dat Zany juist aan soort van comeback bezig is. Een top-album met voldoende afwisseling. Sowieso watmix-en betreft is het altijd een genot om naar hem te luisteren.quote:Op zondag 26 april 2009 20:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben blij dat ik bij de eerste twee nummers door had wat voor een set het ging worden. En nu ik de tracklist heb gezien ben ik ook blij dat ik naar Frontliner ben gelopen.
Ben vroeger fan van die man geweest. Bedoel, heb 2 shirtjes laten maken van hem. Maar nu....nee hij boeit me echt niet meer
Heb geen vergelijking met Sennheiser oordoppen etc. maar voor mijn doeleinde klinkt en zit het allemaal goed! Misschien kwam de bass wat hard door, maar dat is in te stellen op de ipod en dat ben ik misschien niet zo gewend doordat bijna nooit in-ear heb ingehad.quote:Op maandag 27 april 2009 17:11 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ja? Want dan heb ik intresse.
De vorige Phillips heb ik na 1 minuut luisteren meteen weer teruggebracht. Een Neckband van 25 euro, wat een crap kwam daar uit zetten zeg! Waren net oortjes die je voor 5 euro bij de blokker kon halen. Had toen maar weer een Sennheiser genomen!
Heb nu Creative. Redelijk goed geluid en gaat tot nu toe nog prima mee! Alleen het kapje van de stekker is losgegaan, maar dat kan ik wel lijmen.
Hoe is het met de uistluiting van ander geluid ( bus/mensen/metro/trein ). als dit ook goed is wil ze wel een poging geven.quote:Op maandag 27 april 2009 17:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heb geen vergelijking met Sennheiser oordoppen etc. maar voor mijn doeleinde klinkt en zit het allemaal goed! Misschien kwam de bass wat hard door, maar dat is in te stellen op de ipod en dat ben ik misschien niet zo gewend doordat bijna nooit in-ear heb ingehad.
Deze waren 30 euro, vond het wel wat prijzig maargoed... Dit is tenminste wat ik wilde.
MIJ!quote:Op maandag 27 april 2009 17:56 schreef 16meter het volgende:
Wie kan ik blij maken met Dance tunes credits?
Ik sprak ze op In Qontrol, toen stonden ze tijdens tuneboy ( of was het tijdens carsten? ik weet het echt niet meer ) naast ons los te gaanquote:Op maandag 27 april 2009 15:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
probleem niet echt maar ik vind dat we ff moeten afwachten voordat je hierover gaat oordelen.
Als A2 ineens melodieuze shit gaat maken (wat ik me echt niet kan voorstellen) is het heel erg jammer..
[..]
Volgens mij is dit echt bullshit....en geen remix van J&W, de melodie loopt ook net iets anders "trager" ofzo, ik weet niet wat ik eraan hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 17:40 schreef 16meter het volgende:
en die zngmd NC remix van Like Thiz. (misshien is daar ondertussen al een titel van bekend, geen idee)
Dat zogenaamde Decibel Anthem is dus Sunblastquote:maar ook Decibel anthem (?), die TBA van hem en die zngmd NC remix van Like Thiz.
Wat een helden ook, lekker losgaan tussen het publiekquote:Op maandag 27 april 2009 18:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik sprak ze op In Qontrol, toen stonden ze tijdens tuneboy ( of was het tijdens carsten? ik weet het echt niet meer ) naast ons los te gaanhaha was wel grappig, stond heel groepje daar randy,bob,jaimy etc. Ik vroeg dus hetzelfde eigenlijk, hij zei dat ze gewoon bleven knallen en ze geen restricties opgelegd krijgen ofzo. We zullen het zien
Heul goed! Maar daarom zijn het ook in-ears hequote:Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hoe is het met de uistluiting van ander geluid ( bus/mensen/metro/trein ). als dit ook goed is wil ze wel een poging geven.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Om scantraxx dan ook nog maar een beetje positief in het nieuws te brengen... ze hebben wel plezier op hun reisjes![]()
Wildstylez: ik word meestal uit de rij gepikt bij de douane
HHZ: Dat komt omdat je een neger bent
Haha dj jasperquote:Op maandag 27 april 2009 22:49 schreef Sethje het volgende:
Is het irritant dat ik daar dj jasper doorheen roep?
Zeker een vette line-up maarre dude... denk eens na... Stephy + zomerfestival = schaars gekleed. Wat zou die hele set wat ze geeft je dan nog boeien als je zo'n uitzicht zou hebben?quote:Op maandag 27 april 2009 22:49 schreef Sethje het volgende:
Is het irritant dat ik daar dj jasper doorheen roep? haha ik had niet door dat er een camera in de buurt was
line-up voor SUMMERFESTIVAL ... die GOUD WAARD is!
Summerfestival :
BASS EVENTS II : HARDSTYLE
-----------------------------------
Technoboy
D Block & S Te Fan
Noisecontrollers (live)
Headhunterz
Psyko Punkz (live)
Wildstylez
Stephanie (aka Stephy)
Brennan Heart
Scope DJ
Dutch Master
Josh & Wesz
Bass Modulators
The Pitcher & Dozer
Hosted by MC Villain
Hoe vet is dit zeggewoon alleeeen maar vette namen op bh en stephy na
Ja heb met mijn huidige in-ears af en toe nog wel dak wat hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 21:00 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heul goed! Maar daarom zijn het ook in-ears he
Bij mijn vorige hoorde ik af en toe nog de muziek in de fitness zaal (van die klote slome 538 dance) vooral bij rustige momenten en nu hoor ik lekker niks anders meer dan m'n eigen muziek
Nee lijkt alleen maar zoquote:Op maandag 27 april 2009 22:49 schreef Sethje het volgende:
Is het irritant dat ik daar dj jasper doorheen roep? haha ik had niet door dat er een camera in de buurt was
Whaha dat filmpje, vet !quote:Op maandag 27 april 2009 21:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Om scantraxx dan ook nog maar een beetje positief in het nieuws te brengen... ze hebben wel plezier op hun reisjes![]()
Wildstylez: ik word meestal uit de rij gepikt bij de douane
HHZ: Dat komt omdat je een neger bent
en nog een editje:
Intractable One - Dikke Bleek (Intractable One's Drum & Bleek Edit)![]()
HELDEN![]()
Ja dus niet he, geen kaartjes kunnen bemachtigen, zegt alweer genoeg over de populariteit en commercialiteit van defQonquote:Op woensdag 22 april 2009 13:41 schreef eQuaL het volgende:
Iemand ervaringen met defQon.1 ?![]()
Mn huisgenoot en ik gaan er waarschijnlijk naartoe met wat studiegenoten
gewoon keihard afsluiten met deze knallert, ge-wel-digquote:Op maandag 27 april 2009 21:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
en nog een editje:
Intractable One - Dikke Bleek (Intractable One's Drum & Bleek Edit)![]()
HELDEN![]()
owjah, dat kreeg ik ook nog mee toen ik aan het losgaan wasquote:Op maandag 27 april 2009 22:49 schreef Sethje het volgende:
line-up voor SUMMERFESTIVAL ... die GOUD WAARD is!
inderdaad, Ran-D draaide hemquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:43 schreef Da_Ripper het volgende:
OP gefixt - en volgens mij werd Psycho Punx door Ran-D gedraaid.
's ff denken of ik nog wel wat over IQ kan zeggen wat hier nog niet gezegd is:
- Plattegrond fout afgedrukt (zaal 2 -3 omgewisseld)![]()
- Frontliner (dacht ik) die Green Stuff draaide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |