wat was het weer vet
ik zal proberen mijn dag te schetsen, maar het zal wel weer een rommelig kutverhaal worden

anyway
rond half 12 binnen, muntjes gehaald en naar Scope DJ gegaan..de tent was in tegenstelling tot vorig jaar aan 3 kanten geopend, godzijdank, maar toch voelde je wel dat het een warm dagje ging worden.
Ik weet oprecht niet meer wat Dennis allemaal gedraaid heeft, maar het was een lekkere binnenkomer.
Daarna Digital Punk en Profyler..wat een bazenset

je zou als DJ zoiets kunnen hebben van: ach we staan als tweede, die kinderen moeten nog een hele dag, laten we maar rustig aan doen..je kan als DJ ook iets hebben van: MOEWAHAHAHA FUCK JULLIE..einz zwei drei gas met die zooi..De heren kozen voor het laatste..minpuntje was de openingsplaat (bleeding for the harder styles)
Toen nog ff de eerste platen van the pitcher meegepakt..we verwachtten een vergelijkbare set als op defqon (die toen fijn was), maar de maagstichting vroeg ook om aandacht, en daar zijn we een broodje kipdoner aan gaan doneren

Daarna maar even een rondje gaan doen om uit te komen bij de gemaskerde knaapjes van Art of Fighters (live).. Nou ben ik niet zo into hardcore, maarrrr het was goed te pruimen..paar bekende nummertjes voorbij horen komen, waarvan de titels me ontschoten zijn.
Na AoF de marathon weer even teruggelopen naar de euphoria, voor de FoK!meet bij Deepack. Maar de opkomst was maar matig..of ik heb gewoon niet opgelet

Boy, Ripper en entourage en MSTX gezien (bijna niet te herkennen zo zonder lsdb shirt

) . Maar goed..Ik heb in de hele set van deepack maar iets van 3 bekende platen gehoord

neemt niet weg dat het (vooral in het begin) er lekker op klapte

later zakte het helaas een beetje in.
Noisecontrollers dan..de vertrouwde nummers die voorbij kwamen..revolution is here, yellow minute, attack again..en uiteraard de nieuwe showtekplaat, waar je leuke dansjes op kan doen

fucking clowns!
Na bassie en arrijaan

zijn we ff gaan eten..moet ook gebeuren

helaas was de pastaschuur verdekt opgesteld, of waren we te lui om verder te zoeken dan de broodjestent..
Huig: Mag ik een broodje ham alsjeblieft?
Broodjeszaakmokkel: Nee..dat heb ik niet..heb maar 3 broodjes
Huig so vanne...WTF
gast naast mij: doe maar een broodje beenham...
gast naast mij krijgt zn broodje
Huig: nou mag ik dan ook een broodje BEENham?
Huig krijgt zijn broodje
klacht: broodjeszaakmokkel die niet begrijpt dat je een broodje beenham bedoelt als je broodje ham zegt..terwijl er maar 3 fucking soorten broodjes zijn om uit te kiezen
maar ach..na het eten was het tijd om goed naar de kloten te gaan..te beginnen met de heren donkey rollers:
de laatste paar keren dat ik ze heb gezien waren de optredens wel vet, maar niet supervet..oh boy oh boy..hoe anders was het deze keer..
vertrouwd openen met motherfuck..en daarna alleen maar climaxjes aan elkaar geknoopt, met alle bekende nummers er in..

wat een helden

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
turned to hellSPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na de ezels liep de tent ineens snel leeg..van de ene kant stom en jammer, want Zatox wordt voor mijn gevoel echt ondergewaardeerd..van de andere kant een opluchting, want we hadden nu de ruimte..en die hadden we verdomme nodig ook. De set van de dag..zoals Boy Bartman al quotte: "Zatox is een vies mannetje". Hij wilde ons pijn doen..heel veel pijn..en dat is gelukt

ik ben dus vrij slecht in titels..maar ik herinner me hardstyle family, b2bw (Boy zn nummertje..en dat liet ie merken)..Choirs (mijn nummertje, en dat liet ik merken

) en aan zn gestamp te zien ook 16meter's nummertje trouwens
ja..die ouwe zatox..wat een dekselse klasbak..
vervolgens zijn we richting main gelopen, Headhunterz meegepikt..niet echt bijzonder..gewoon zijn eigen plaatjes gehoord voornamelijk..het was vooral druk rechtsvooraan..maar het geluid was goed though..dat mag gezegd
aan het begin van the viper zijn we naar achteren gegaan..zodat we het decor, lasers en vuurwerk beter mee konden krijgen

Voor zover ik nog weet draaide the viper een aantal hitjes..wat te verwachten was..de lasershow was vet..het podium/decor aardig en het vuurwerk dat vanaf het podium omhoog schoot..mwoah..
in het begin leek het een beetje op mijn eigen vuurwerk met oud en nieuw..dat je denkt dat je superdikke pijlen heb gekocht maar dat het uiteindelijk een lelijk kuteffect geeft

gelukkig werd dat later nog ruim goedgemaakt met allerlei napalm-vuurwerk boven het water

en ja..toen was het weer 11 uur..en begon de barre tocht naar de auto..

en toen we, een uur later (no shit) bij de auto waren, begon het file rijden

wat een gekut zeg..maar goed..uiteindelijk waren we om 2 uur thuis, ff douchen en het mandje in.
het was super

+helden van de dag: ZATOX, DONKEY's, digital punk en profyler.
+temperatuur was lekker..zweten zeetie

+geluid was goed en hard
+over het algemeen snel geholpen bij de bar
-de kut van de broodjeskeet
-als ike indelijk aan de beurt ben, zegt een wijsneusje dat de laatste 2 meter van de bar (waar ik dus stond) dicht gaat..en dat ik maar op moet schuiven..sterf mongool
-paar keer inderdaad dubbele platen gehoord, maar dat hou je toch altijd..
-ik kan mn kleren van gisteren vandaag niet meer aan
The only limit is your own imagination