abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:45:43 #101
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_71905569
We zijn ook echt de enige HS fokkers volgens mij die er niet heen zijn

K.Y.H.U.!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:47:09 #102
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71905586
Best treurig idd

Ach, we maken er samen een feestje van

*tikt aan met Leon*

KYHU = GRIJNS

Maaar mijn god, hebben ze de concierge gevraagd voor t commentaar, met zn stug stefan blijven volhouden...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:48:22 #103
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71905608
Ik kan gewoon niet stilzitten op KYHU...

Ik moet........

ik zal..........

ik ga n stampje plaatsen in mijn kamer!!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:54:20 #104
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_71905713
Tot 7 uur DB en STF. om 7 uur beginnen ook de Donkey's

Hopelijk zenden ze die uit... Alleen begint nu bezoek binnen te druppelen...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:58:00 #105
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71905793
ach, gewoon aan laten staan op zacht en af en toe ff langs lopen

Stream gaat weer aan stront.... Net nu met K's Choice... Kénker...
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:02:10 #106
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71905888
Mmmmm.... Overgang...
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:03:14 #107
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71905916
Aaaah wat is die stream slecht... erger me dooood ....
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:06:02 #108
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71905971
Volgens mij is t echt door de concierge gedaan!!!

En ja k heb straks wel wat beters te doen, en hele dag gedaan, maar wilde nu ff genieten van Decibel...

Laat me met rust!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:18:22 #109
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_71906222
WTF wordt hier gespammed!
WTF is dr met die stream aan de hand? t loopt allemaal door mekaar
WTF hebben ze geluk bij DB met t weer
WTF dat ik er niet bij ben

zo ehh vanne.......WTF
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  Redactie Frontpage zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:25:45 #110
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_71908732
zit ook niet op decibel, heb verjaardag
pi_71913279
Prima vermaakt op DB!
Geluid lekker hard, lekkere sets voorbij horen komen en het weer was echt goddelijk!
Tatanka draaide lekker grof, openen met "do you want bass? Here motherfucker!" (titel vergeten )
morgen misschien meer, nu de benen wat welverdiende rust geven en hopen dat ik niet te erg verbrand ben.
pi_71913561
was weer een mooie
  zondag 16 augustus 2009 @ 05:23:50 #113
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_71914231
Decibel was echt supervet!
Al om half 7 vertrokken vanuit leeuwarden en nu pas thuis

Maar het was het allemaal waard, lekkere sets van:
Tuneboy
Dana
Zany
Deepack
Noize Supressor
Viper
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_71914794
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:33 schreef LeonH het volgende:
A-lusion twittert:
[..]

lijkt wel of hij een eigen label gaat beginnen.
Hij gaat volledig richten op produceren (volgens Scope dj)

Fok aftermovie volgt

Decibel was echt supervet

Zatox is een vies mannetje
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:12:25 #115
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_71915177
Hey punk, don't mess with the MF gangsta!

Die ging best hard gisteren
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:18:47 #116
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_71916061
wat was het weer vet

ik zal proberen mijn dag te schetsen, maar het zal wel weer een rommelig kutverhaal worden anyway

rond half 12 binnen, muntjes gehaald en naar Scope DJ gegaan..de tent was in tegenstelling tot vorig jaar aan 3 kanten geopend, godzijdank, maar toch voelde je wel dat het een warm dagje ging worden.
Ik weet oprecht niet meer wat Dennis allemaal gedraaid heeft, maar het was een lekkere binnenkomer.

Daarna Digital Punk en Profyler..wat een bazenset je zou als DJ zoiets kunnen hebben van: ach we staan als tweede, die kinderen moeten nog een hele dag, laten we maar rustig aan doen..je kan als DJ ook iets hebben van: MOEWAHAHAHA FUCK JULLIE..einz zwei drei gas met die zooi..De heren kozen voor het laatste..minpuntje was de openingsplaat (bleeding for the harder styles)

Toen nog ff de eerste platen van the pitcher meegepakt..we verwachtten een vergelijkbare set als op defqon (die toen fijn was), maar de maagstichting vroeg ook om aandacht, en daar zijn we een broodje kipdoner aan gaan doneren Daarna maar even een rondje gaan doen om uit te komen bij de gemaskerde knaapjes van Art of Fighters (live).. Nou ben ik niet zo into hardcore, maarrrr het was goed te pruimen..paar bekende nummertjes voorbij horen komen, waarvan de titels me ontschoten zijn.

Na AoF de marathon weer even teruggelopen naar de euphoria, voor de FoK!meet bij Deepack. Maar de opkomst was maar matig..of ik heb gewoon niet opgelet Boy, Ripper en entourage en MSTX gezien (bijna niet te herkennen zo zonder lsdb shirt ) . Maar goed..Ik heb in de hele set van deepack maar iets van 3 bekende platen gehoord neemt niet weg dat het (vooral in het begin) er lekker op klapte later zakte het helaas een beetje in.

Noisecontrollers dan..de vertrouwde nummers die voorbij kwamen..revolution is here, yellow minute, attack again..en uiteraard de nieuwe showtekplaat, waar je leuke dansjes op kan doen fucking clowns!

Na bassie en arrijaan zijn we ff gaan eten..moet ook gebeuren helaas was de pastaschuur verdekt opgesteld, of waren we te lui om verder te zoeken dan de broodjestent..
Huig: Mag ik een broodje ham alsjeblieft?
Broodjeszaakmokkel: Nee..dat heb ik niet..heb maar 3 broodjes
Huig so vanne...WTF
gast naast mij: doe maar een broodje beenham...
gast naast mij krijgt zn broodje
Huig: nou mag ik dan ook een broodje BEENham?
Huig krijgt zijn broodje

klacht: broodjeszaakmokkel die niet begrijpt dat je een broodje beenham bedoelt als je broodje ham zegt..terwijl er maar 3 fucking soorten broodjes zijn om uit te kiezen

maar ach..na het eten was het tijd om goed naar de kloten te gaan..te beginnen met de heren donkey rollers:
de laatste paar keren dat ik ze heb gezien waren de optredens wel vet, maar niet supervet..oh boy oh boy..hoe anders was het deze keer..
vertrouwd openen met motherfuck..en daarna alleen maar climaxjes aan elkaar geknoopt, met alle bekende nummers er in.. wat een helden
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
turned to hell
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na de ezels liep de tent ineens snel leeg..van de ene kant stom en jammer, want Zatox wordt voor mijn gevoel echt ondergewaardeerd..van de andere kant een opluchting, want we hadden nu de ruimte..en die hadden we verdomme nodig ook. De set van de dag..zoals Boy Bartman al quotte: "Zatox is een vies mannetje". Hij wilde ons pijn doen..heel veel pijn..en dat is gelukt ik ben dus vrij slecht in titels..maar ik herinner me hardstyle family, b2bw (Boy zn nummertje..en dat liet ie merken)..Choirs (mijn nummertje, en dat liet ik merken ) en aan zn gestamp te zien ook 16meter's nummertje trouwens
ja..die ouwe zatox..wat een dekselse klasbak..

vervolgens zijn we richting main gelopen, Headhunterz meegepikt..niet echt bijzonder..gewoon zijn eigen plaatjes gehoord voornamelijk..het was vooral druk rechtsvooraan..maar het geluid was goed though..dat mag gezegd

aan het begin van the viper zijn we naar achteren gegaan..zodat we het decor, lasers en vuurwerk beter mee konden krijgen Voor zover ik nog weet draaide the viper een aantal hitjes..wat te verwachten was..de lasershow was vet..het podium/decor aardig en het vuurwerk dat vanaf het podium omhoog schoot..mwoah..
in het begin leek het een beetje op mijn eigen vuurwerk met oud en nieuw..dat je denkt dat je superdikke pijlen heb gekocht maar dat het uiteindelijk een lelijk kuteffect geeft gelukkig werd dat later nog ruim goedgemaakt met allerlei napalm-vuurwerk boven het water

en ja..toen was het weer 11 uur..en begon de barre tocht naar de auto.. en toen we, een uur later (no shit) bij de auto waren, begon het file rijden wat een gekut zeg..maar goed..uiteindelijk waren we om 2 uur thuis, ff douchen en het mandje in.

het was super
+helden van de dag: ZATOX, DONKEY's, digital punk en profyler.
+temperatuur was lekker..zweten zeetie
+geluid was goed en hard
+over het algemeen snel geholpen bij de bar

-de kut van de broodjeskeet
-als ike indelijk aan de beurt ben, zegt een wijsneusje dat de laatste 2 meter van de bar (waar ik dus stond) dicht gaat..en dat ik maar op moet schuiven..sterf mongool
-paar keer inderdaad dubbele platen gehoord, maar dat hou je toch altijd..
-ik kan mn kleren van gisteren vandaag niet meer aan
The only limit is your own imagination
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:50:32 #117
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71916703
Lekker verslagje Huig..

ben jaloers op jullie, met die pauper-stream hier waar de concierge achter de knoppen zat... en achter de mic..
pi_71916942
pfffffffffff

eerst Lloret geweest

Temptation music hall -> evil activities, outblast, angerfist, wel tof, lekker lomp hakken. Staat B-Front er nog (niet te missen) praatje gemaakt, foto, nummer, zie je op decibel!

Nou, 3 dagen terug, zwaar naar de klote, toch naar decibel gegaan gister ondanks de hoestaanvallen. Naja halverwege de dag zwaar de pest er in, elke 2 stappen die ik zette hoestte ik mn longen er uit! Dus halverwege DBSTF rond 19u mn spullen gepakt en gegaan.

Gaat iedereen zitte blaten over giga afsluiter dit dat, KANKER, ben nog nooit voor de laatste plaat bij een feest weggegaan, nu uit noodzaak, wordt het weer gruwelijk met the viper...
Dr staat een paard in de gang!
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:17:57 #119
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_71917386
even heel kort een reactie

Helden: Donkeys,zatox, DP & P, Noisecontrollers (SAMARA ) in die volgorde
ik zal proberen nog wat tracklists toe te voegen straks

maar wat is zatox een VIES mannetje
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_71917434
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:29:43 #121
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71917722
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Daar is tie dan

Fucking helden filmpje

Comments...

-vanwaar de 'lege' seconde -> zwart beeld...

-Boy, je hebt geen openingshoofd sorry... schrok me dood...

- mooi ook dat die kerel in dat gele shirt en witte pet goed hard los staat te gaan, en dan dat ventje in zn combat broek er 'stoer bij gaat staan' , meer props to bigbird...

-komt er ook nog n featuring list? Geen idee wie wie allemaal is haha.... K zie jullie te weinig (lees;niet)
pi_71917968
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:29 schreef Koepert het volgende:

[..]

Fucking helden filmpje

Comments...

-vanwaar de 'lege' seconde -> zwart beeld...
Kracht bij te zetten voor de 2e climax
lees: te weinig goed beeldmatriaal
quote:
-Boy, je hebt geen openingshoofd sorry... schrok me dood...
Haha
Tja, kon ook de flyer doen van DB, maar dacht "" laat ik eens anders doen op deze brakke vroege morgen "
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:38:20 #123
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_71918047
hahahaha supervet

in dat filmpje: boy, rippertje (met zn zonnebril in t begin), crusty (met pet) bartman (met cookiemonster shirt), bartvrouw (met die rare gezichten en op gegeven moment vinger in dr oor), ikzelf met het grijze shirt (met zweet) en verder staan mn broertje en een vriendin er nog op, maar dat zijn geen fokkertjes
nice filmpje geaaak
The only limit is your own imagination
pi_71918080
Wat een baas die Zatox! Flink lopen gassen daar met de andere fokkers. Bijv. Choirs klapte er zeer hard op, wat ook niet onopgemerkt bleef bij huig e.a.. Allemaal harde platen van de gekke Italiaan.

Bij de Donkeys, Noisecontrollers ook genoten.

Laatste anderhalf uur op main was erg gezellig op een klein opstootje na.. Vuurwerk was inderdaad mooi, vooral dat spul op het laatst. Vond het wel jammer toen het toch weer vrij snel afgelopen was. Laatste uren vlogen echt voorbij.

Mainstage vond ik wel iets minder indrukwekkend dan voorgaande jaren, maar who cares. Gewoon een top feest mede door het perfecte weer.
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:40:30 #125
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71918113
Is die 'natte-vinger-in-je-oor' actie nog bestraft later op den dag? Je ziet dr echt zo denken, wat? Kla!! oh nee,laat ik ook maar niet slaan.... je bent vies en zweterig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')