Hij gaat volledig richten op produceren (volgens Scope dj)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:33 schreef LeonH het volgende:
A-lusion twittert:
[..]
lijkt wel of hij een eigen label gaat beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na de ezels liep de tent ineens snel leeg..van de ene kant stom en jammer, want Zatox wordt voor mijn gevoel echt ondergewaardeerd..van de andere kant een opluchting, want we hadden nu de ruimte..en die hadden we verdomme nodig ook. De set van de dag..zoals Boy Bartman al quotte: "Zatox is een vies mannetje". Hij wilde ons pijn doen..heel veel pijn..en dat is geluktik ben dus vrij slecht in titels..maar ik herinner me hardstyle family, b2bw (Boy zn nummertje..en dat liet ie merken)..Choirs (mijn nummertje, en dat liet ik merken
) en aan zn gestamp te zien ook 16meter's nummertje trouwens
![]()
ja..die ouwe zatox..wat een dekselse klasbak..
vervolgens zijn we richting main gelopen, Headhunterz meegepikt..niet echt bijzonder..gewoon zijn eigen plaatjes gehoord voornamelijk..het was vooral druk rechtsvooraan..maar het geluid was goed though..dat mag gezegd![]()
aan het begin van the viper zijn we naar achteren gegaan..zodat we het decor, lasers en vuurwerk beter mee konden krijgenVoor zover ik nog weet draaide the viper een aantal hitjes..wat te verwachten was..de lasershow was vet..het podium/decor aardig en het vuurwerk dat vanaf het podium omhoog schoot..mwoah..
in het begin leek het een beetje op mijn eigen vuurwerk met oud en nieuw..dat je denkt dat je superdikke pijlen heb gekocht maar dat het uiteindelijk een lelijk kuteffect geeftgelukkig werd dat later nog ruim goedgemaakt met allerlei napalm-vuurwerk boven het water
en ja..toen was het weer 11 uur..en begon de barre tocht naar de auto..en toen we, een uur later (no shit) bij de auto waren, begon het file rijden
wat een gekut zeg..maar goed..uiteindelijk waren we om 2 uur thuis, ff douchen en het mandje in.
het was super
+helden van de dag: ZATOX, DONKEY's, digital punk en profyler.
+temperatuur was lekker..zweten zeetie
+geluid was goed en hard
+over het algemeen snel geholpen bij de bar
-de kut van de broodjeskeet
-als ike indelijk aan de beurt ben, zegt een wijsneusje dat de laatste 2 meter van de bar (waar ik dus stond) dicht gaat..en dat ik maar op moet schuiven..sterf mongool
-paar keer inderdaad dubbele platen gehoord, maar dat hou je toch altijd..
-ik kan mn kleren van gisteren vandaag niet meer aan![]()
The only limit is your own imagination
quote:
Kracht bij te zetten voor de 2e climaxquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:29 schreef Koepert het volgende:
[..]Fucking helden filmpje
Comments...
-vanwaar de 'lege' seconde -> zwart beeld...
Hahaquote:-Boy, je hebt geen openingshoofd sorry... schrok me dood...![]()
![]()
Thnxquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:38 schreef de_huig het volgende:
hahahaha supervet
in dat filmpje: boy, rippertje (met zn zonnebril in t begin), crusty (met pet) bartman (met cookiemonster shirt), bartvrouw (met die rare gezichten en op gegeven moment vinger in dr oor), ikzelf met het grijze shirt (met zweet) en verder staan mn broertje en een vriendin er nog op, maar dat zijn geen fokkertjes![]()
nice filmpje geaaak
Bij het editen kreeg ik elke keer een grijns op mijn gezicht van dat stukjequote:Op zondag 16 augustus 2009 12:40 schreef Koepert het volgende:
Is die 'natte-vinger-in-je-oor' actie nog bestraft later op den dag? Je ziet dr echt zo denken, wat? Kla!! oh nee,laat ik ook maar niet slaan.... je bent vies en zweterig...
niet waar , ik ben ja geloof het of niet verkoudenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:45 schreef LeonH het volgende:
We zijn ook echt de enige HS fokkers volgens mij die er niet heen zijn
K.Y.H.U.!![]()
![]()
Heerlijke plaat!! Zo vind ik dit soort vocals wel weer te pruimenquote:
Nee, ik ben gewoon uit de hollandse klei getrokkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:22 schreef voidmage het volgende:
[..]
mooie tekst onder je avatar kom je zelf ook uit yugoslavie?
ja maar daar stond alleen D-block en s-te-fan @ Eurphoria....kunnen wij toch niks uit opmakenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
die nieuwe deepack had ik gisteren dus ook al geposten die is idd lekker
Die ging echt super hard los jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:11 schreef Dalton_ het volgende:
Digital punk & profyler heldig, helemaal dat ze overclipping draaide
Die reacties zijn toch wel zo te triest voor woorden. Mensen gunnen elkaar echt niks meer. Nou ja, gelukkig hebben zulke zeikerds het niet voor het zeggen. volgend jaar gewoon weer.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)Decibel+Outdoor.aspx
Leuk commentaar ook
rond die tijd hebben wij wel een of andere koekert door 4 man beveiliging afgevoerd zien worden..iedere bewaker had 1 arm of been vast..en die gast hing maar voor pampus met zn hoofd helemaal naar achter geklapt..bijna slepend over de grond..zag er niet lekker uit..en die manier van afvoeren leek mij ook niet echt tactischquote:[b]Op zondag 16 augustus 2009 18:18
Wat was er trouwens gebeurd rond 7 uur, kwam ambulance over dat lange stuk asfalt en die reed van zuid naar noord met zwaailichten aan?
ik verbaas me elke keer weer dat er zulke kortzichtige mensen bestaan..of zijn wij allemaal gewoon verschrikkelijk ruimdenkend?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)Decibel+Outdoor.aspx
Leuk commentaar ook
MrDice...quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:28 schreef MrDice het volgende:
[..]
Die reacties zijn toch wel zo te triest voor woorden. Mensen gunnen elkaar echt niks meer. Nou ja, gelukkig hebben zulke zeikerds het niet voor het zeggen. volgend jaar gewoon weer.
Klopt volgens mij heb ik die ook gezien. Iedereen erom heen op die heuvel. Duurde best lang voordat de ehbo er was. Ben toen maar weggelopen...quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:03 schreef 16meter het volgende:
Tijdens Max Enforcer (iets voor 7en) werd er naast de Euphoria tent ook een meisje afgevoerd dat out was gegaan. Die zag er ook niet helemaal fris meer uit. Misschien werd ze daarna per ambulance weggebracht.
Voorheen zat ik vooral op Fok! op het werk. Ben tegenwoordig zowaar echt wat aan het doen tijdens de baas z'n tijd.quote:
quote:
16 tracks in plusminus 30 min is fucking sickquote:19:00 - 19:30 Donkey Rollers
01. Donkey Rollers - Motherfuck (Zany Remix)
02. Donkey Rollers - No One Can Stop Us (Showtek Kwartjes Mix Edit)
03. Donkey Rollers - Strike Again 2004
04. Donkey Rollers - Followers (Noisecontrollers Remix)
05. Donkey Rollers - Metro
06. Donkey Rollers - Voice Of Conscience
07. Donkey Rollers - Silver bullet (Edit)
08. Donkey Rollers - Innocent
09. Donkey Rollers - 2012
10. Donkey Rollers - The Last City On Earth (InQontrol Anthem 2008)
11. Donkey Rollers - Overcome
12. Donkey Rollers - The Sound Of The Beast
13. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
14. Donkey Rollers - Evil (Edit)
15. Donkey Rollers - Justice 4 All
16. Donkey Rollers - Immeasurably
ik ga stanley maar eens vriendelijk vragen om zijn account te verwijderen..portretrecht enzoquote:
Echt een super set was dat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
16 tracks in plusminus 30 min is fucking sick![]()
Beste set van de dag![]()
bij interesse volgen meer tracklists...
Doen ze goedquote:
En zeker niet verkeerdquote:
Vind die van Q-dance van de Qontinent veel vetter. Voor mij mocht B2S net iets meer tijd insteken. (of mij aannemen, want beelden zo simpel achter elkaar plakken op 1 beroerd nummer kan ik ookquote:
ik vind het in ieder geval niet slecht om in 1 of 2 dag(en), alle beelden zo te fixen dat je alles in een leuk filmpje staat, met een leuk deuntje eronder.Ik vind het wel wat hebben zo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vind die van Q-dance van de Qontinent veel vetter. Voor mij mocht B2S net iets meer tijd insteken. (of mij aannemen, want beelden zo simpel achter elkaar plakken op 1 beroerd nummer kan ik ook)
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
en mij ook nog ff, tegen het eind van de avondquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:51 schreef Sethje het volgende:
Ik heb de meeting ook gemist trouwens volgens mij
Heb Ripper,Boy,Bart en kornuiten wel gezien!
dat was de hele meet ook wel zon beetjequote:Op maandag 17 augustus 2009 13:51 schreef Sethje het volgende:
Ik heb de meeting ook gemist trouwens volgens mij
Heb Ripper,Boy,Bart en kornuiten wel gezien!
Ik vond 'm best geslaagd voor een meet dat een dag van te voren is op komen zettenquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:08 schreef de_huig het volgende:
[..]
dat was de hele meet ook wel zon beetje(FoK!kornuiten waren crusty en ik) en mstx stond ook vlakbij nog..(tijdens deepack/NC)
balen dat ik jullie allemaal niet gezien hebquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:18 schreef de_huig het volgende:
maar ach..na het eten was het tijd om goed naar de kloten te gaan..te beginnen met de heren donkey rollers:
de laatste paar keren dat ik ze heb gezien waren de optredens wel vet, maar niet supervet..oh boy oh boy..hoe anders was het deze keer..
vertrouwd openen met motherfuck..en daarna alleen maar climaxjes aan elkaar geknoopt, met alle bekende nummers er in..![]()
![]()
wat een helden
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
turned to hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donkey Rollers hadden gewoon weer een ouderwetse heldensetquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
16 tracks in plusminus 30 min is fucking sick![]()
Beste set van de dag![]()
bij interesse volgen meer tracklists...
![]()
![]()
en dat stukje niks bij Sound Of The Beast blijft geniaal, iedereen rustig en ineens Turned To Hell en raggen
![]()
gelukkig zoveel tracks in dat half uurtje, want was bang dat ik Immeasurably niet ging horen; gelukkig waren die gedachten ongegerond
en hoe, heerlijk was die om te horenquote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ok ik had beeldmateriaalquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:29 schreef Koepert het volgende:
[..]Fucking helden filmpje
Comments...
-vanwaar de 'lege' seconde -> zwart beeld...
Rippert, ouwe headbangertquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ok ik had beeldmateriaal, wilde het niet gebruiken, maar blijkbaar moeten we 'm uit zijn tent lokken want veel zegt ie niet..... watch en enjoy!
1:16![]()
Speak of the devil, die jongen is aardig stil..... heeft ie de terugweg naar huis wel overleeft?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:18 schreef Koepert het volgende:
En Crusty... wat staat er op je shirt... zit me dwars dat ik t niet kan lezen (goed teken, sta je iig niet stil...)
The devil is backkkkkkkk....quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Speak of the devil, die jongen is aardig stil..... heeft ie de terugweg naar huis wel overleeft?
Hij gaat er wel weer af natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:27 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
The devil is backkkkkkkk....
Deze jongen probeert zijn studie tot een goed einde te brengen, dus is een beetje stil
Tuurlijk heeft deze jongen de terugweg overleefd. Iedereen overleeft een reis met El Tanque (zoals huig dat zo mooi kan zeggen). Ik wilde zondag nog een heel verslagje typen, maar na het lezen van de andere verslagen zou de mijne als mosterd na de het toetje komen denk ik!
Ik kan alleen maar zeggen dat ik Decibel een super geslaagd feestje vond !!![]()
![]()
@Koepert: En de tekst op mijn shirt is; Last night A DJ saved my life, maar het staat in dubbelschrift. Best moeilijk te lezen dus..
@Boy; super filmpje. Leuk screenshot wat Google ook gekozen heeft voor V2![]()
niet losgaan op DR live = niet goed wijsquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor de mensen die de ezels gemist hebben (onze MOD bijvoorbeeld)
http://www.youtube.com/user/1adjan1
deze man heeft de hele set opgenomen
Ik heb alleen de laatste 3 nummers meegemaakt ofzo...maar die kleine simpele edits van MF.... heerlijk! pcies op 5 min dusquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor de mensen die de ezels gemist hebben (onze MOD bijvoorbeeld)
http://www.youtube.com/user/1adjan1
deze man heeft de hele set opgenomen
Ach, gebeurt bij mij ook altijd hoor. En meer mensen hier op Fok! halen sommige door elkaar... Maar na een paar keer blijven de meeste namen altijd wel hangen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vergeet elke keer de naam van mijn mede-FOK!kers en als ik er 1 zie herken ik hem ook vaak moeizaam als zijnde een mede-FOK!ker![]()
precies, ik moet altijd goed kijken voordat ik het zeker weetquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:54 schreef Sethje het volgende:
Ik heb dan ook een uiterlijk wat je niet uit duizenden kunt herkennen
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:50 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ach, gebeurt bij mij ook altijd hoor. En meer mensen hier op Fok! halen sommige door elkaar... Maar na een paar keer blijven de meeste namen altijd wel hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |