Geef mij maar een X-Qlusive Duo'squote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
stond al in de agenda van Decibel-magazine, nu op PF: "Headhunterz - Saturday 24th of October 2009 Outland Rotterdam"
Nieuwsbericht
Feest
gezien Technoboy in Outland vorig jaar rond die tijd, gok ik op een XQ Headhunterz in januari 2010...
Met Showtek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geef mij maar een X-Qlusive Duo's
Als je reageert dan is het altijd uitstekende input weerquote:
Wat wil je weten? Ze hebben redelijk wat festivals gehad hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:46 schreef mstx het volgende:
Over J&W gesproken... waarom hoor ik daar nauwelijks meer wat van? Sethje heeft vast wel wat insider-informatie?
Dat wist ik dus ook niet, nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:27 schreef Sethje het volgende:
Verder ook 4,5 nieuwe tracks ; play that beat bootleg, Overdrive O, Single Persons en nog een tba.
?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:27 schreef Sethje het volgende:
Helaas worden ze op de grote events niet geboekt,iedereen weet inmiddels wel waarom. Ik vind het te prijzen dat ze niet toe willen geven.
Q stelt eisen en voorwaarden indien je je bij hun boekingskantoor aansluit. Wat Seth bedoelt is dat hun het hier niet mee eens zijn. En liever eer (niet kiezen voor Q) kiezen dan toegeven (en wel op Q feestjes komen te staan)quote:
Zijn wel goed te doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat wist ik dus ook niet, nog nooit gehoord.
Heb je nog een plekje vrij voor AVIO boyquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
D-block & - s-te-fan
Deepack
Josh en wesz
Southstylers
Wild Motherfuckers
TNT
Psyko Punkz
Noisecontrollers
Alpha 2
Bass modulators
Hiermee ken je mooi 2 zaaltjes vullen
die moet er wel bij natuurlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:56 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Heb je nog een plekje vrij voor AVIO boy?
echt top gemaakt!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:56 schreef poiuytr het volgende:
Godverdomme wat een geile aftermovie van die Lip DJ, hulde voor die man
En zag ik in de eerste tiental seconden dat nou goed Bartmans? was jij heel schattig met je meisje aan t doen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:56 schreef poiuytr het volgende:
Godverdomme wat een geile aftermovie van die Lip DJ, hulde voor die man
Ze draaiden niet live.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef poiuytr het volgende:
Wat mij nu ook pas opvalt is dat Noisecontrollers afgelopen weekend bij Decibel zonder hun vaste Mc waren zie je geloof ik ook niet vaak gebeuren!
Dat komt omdat het niet LIVE was, ze hebben MC Renegade alleen bij de live act erbijquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef poiuytr het volgende:
Wat mij nu ook pas opvalt is dat Noisecontrollers afgelopen weekend bij Decibel zonder hun vaste Mc waren zie je geloof ik ook niet vaak gebeuren! Heb mij trouwens 0% geërgerd aan Mc's op Decibel.
Renegade is er toch alleen als ze live zijn? Ik weet niet of ze live gepland stonden...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef poiuytr het volgende:
Wat mij nu ook pas opvalt is dat Noisecontrollers afgelopen weekend bij Decibel zonder hun vaste Mc waren zie je geloof ik ook niet vaak gebeuren! Heb mij trouwens 0% geërgerd aan Mc's op Decibel.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:56 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Heb je nog een plekje vrij voor AVIO boy?
Ik heb ze ook wel eens een normale set zien draaien, en toen was renegade er wel bij, maar misschien dat renegade zich die dag verveelde en geen andere boekingen hadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Renegade is er toch alleen als ze live zijn? Ik weet niet of ze live gepland stonden...
Jij snapt het.quote:
Je kunt hem bij een DJ set ook gewoon erbij boeken natuurlijk. Maar bij de live-act is de mc inclusief. Soms wil Renegade ook wel meegaan als ze die avond meerdere boekingen hebben ( een dj en een live act ).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel eens een normale set zien draaien, en toen was renegade er wel bij, maar misschien dat renegade zich die dag verveelde en geen andere boekingen had
Zit even de YT kanaal te bekijken van Showtek... maar ze hebben wel veel lof over hunzelf zeg...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:27 schreef mstx het volgende:
Woensdag we-maken-gehakt-van-Showtek dag
Ik zeg arrogantie ten topquote:Welcome on the YouTube of The worlds biggest hard dance act! Because if you have the capability to sell out solo events with numbers that goes into the several thousands visitors on 3 different continents (Europe, Australia, North America) and also win award after award, its fair enough to say you are The Worlds Biggest! And we only just begun!
ook goedquote:
moet gelijk aan R. Kelly denkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En blijkbaar zijn wijallemaal 's werelds grootste
Kom op, tis een 'hype'. Hoeveel mensen hier vinden dat laatste nummer goed? Niemand lijkt me. Maar omdat het in andere landen gehyped wordt, wordt de rest ermee aangestoken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:57 schreef de_huig het volgende:
ze maken zichzelf wel weer een beetje belachelijk ja..
van de andere kant scoren ze wel, en dat is toch knap..moet je ze nageven..
blijft lelijke draaiorgelmuziek though..fucking clowns![]()
[ afbeelding ]
Amen 2 that.. Ze hebben gewoon mazzel dat ze "instap-HS" maken, toegankelijk, hoog meezinggehalte, simpel op te pikken en herkenbare deuntjes...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kom op, tis een 'hype'. Hoeveel mensen hier vinden dat laatste nummer goed? Niemand lijkt me. Maar omdat het in andere landen gehyped wordt, wordt de rest ermee aangestoken.
Je bent stoer als je showtek bezoekt, elke nummer moet je vet vinden, anders hoor je er niet bij. De 'nieuwe generatie" loopt gewoon mee....
Knap? Nee gewoon goeie timing met de nieuwe generatie HS liefhebbers..
En dat op een woensdag!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:45 schreef de_huig het volgende:
wtf ik zit gewoon showtek te verdedigen![]()
het zal de mexicaanse griep zijn
Ohwww Huig wat doe je nou !quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:45 schreef de_huig het volgende:
ben het wel met jullie eens hoor, wat betreft het simpele hardstyle etc..maar het is knap om net dat 'gat in de markt' te zien en daar dan in te stappen (met succes).
ze maken toegankelijke hardstyle..die wij fokkers over het algemeen niet echt waarderen..maar van de andere kant kun je het wel zien als een kwaliteit. Showtek heeft (zo lijkt het in ieder geval) als doel een groter publiek te bereiken dan de oudere generatie..en dat lukt ze vrij goed.
Verder heeft/had Showtek natuurlijk een bepaalde status in Nederland (kijk alleen maar naar het feit dat ze een xQlusive hebben gehad) en dat weten ze momenteel goed uit te buiten in het buitenland. vind ik ook knap..en wat Boy zegt heeft dat met timing te maken, maar goede timing is OF heel veel geluk, OF een kwaliteit.
wtf ik zit gewoon showtek te verdedigen![]()
het zal de mexicaanse griep zijn
met vriendelijke groeten,
de advocaat van de duivel
B-Front is dan een laatste aanvulling??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:12 schreef Haghorst het volgende:
Schijnaar heeft Showtek in Lloret een aardig setje weggezet.
Maargoed voor degene die zin hebben, as. Vrijdag komen Deepack, Wildstylez, Alphaverb, B-Front, Frequencerz en J-Town Allstars (team van lokale dj's) draaien hier op een feest wat ik mede organiseer![]()
Slechts een tientje entree en de hele avond rammelen!
Op partyflock staat alle info. Nu hou ik op met spammen
K draai m nu al vaker dan de andere 2.... Damn wat n lekker feel zit er bij die cd...quote:
Aldus Freakyquote:Massive New Fusion Release
By Hardstyle Giants DONKEY ROLLERS !!!
First 100 Copies Exclusive Signature !!!
4 Bangin' Tracks On 1 Vinyl :
Innocent / Metro / Justice 4 All / Overcome
ja een paar jongens waren hem in lloret tegen gekomen en hij wilde wel komen draaien.. nu is pepijn van frequencerz naar amerika op vakantie, b-front vervangt hem.. goed opgelost dusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:17 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
B-Front is dan een laatste aanvulling??
Staat niet op jullie poster..
haha, heb ook met b-front in lloret staan ouwehoeren, aardige kerel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:35 schreef Haghorst het volgende:
[..]
ja een paar jongens waren hem in lloret tegen gekomen en hij wilde wel komen draaien.. nu is pepijn van frequencerz naar amerika op vakantie, b-front vervangt hem.. goed opgelost dus
Dat ik me ook wel de vernieling in ga stampen dan... Godverdomme zin in n stampfeestje...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:26 schreef poiuytr het volgende:
Naja paar weekjes wachten en kunnen weer 14 uur lang naar de tering gaan op Q-base,
die vent is juist strontvervelend in die set.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind die Jeff MC, die je onder andere hoort tijdens Psyko Punkz @ Defqon.1, ook niet vervelend trouwens
dat gaat erg lekker worden zo vlak na elkaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:26 schreef poiuytr het volgende:
Naja paar weekjes wachten en kunnen weer 14 uur lang naar de tering gaan op Q-base, weekje er naar weer een nieuwe Dangerouzmind met o.a: D'Stylez, Frontliner, Tatanka und Zatox.
Say whaaaaat? ik vond m juist chill mc'enquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:09 schreef kollie het volgende:
[..]
die vent is juist strontvervelend in die set.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:26 schreef poiuytr het volgende:
Naja paar weekjes wachten en kunnen weer 14 uur lang naar de tering gaan op Q-base
Ik citeer:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:23 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Say whaaaaat? ik vond m juist chill mc'en
Maat van me draait daar ook, beetje ver weg helaasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:31 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zaterdag 5 September trouwens leuk feestje in Leeuwarden met oa:
Prophet
Pavo
Alpha2
Isaac
Scope Dj
http://partyflock.nl/party/157420:Xplode.html
Word gehouden in de Groene Ster, is mooi natuurgebied/strand bij Leeuwarden.
Zit nog te kijken of ik hier heen ga. Is vanuit Harlingen natuurlijk super dichtbij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:31 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zaterdag 5 September trouwens leuk feestje in Leeuwarden met oa:
Prophet
Pavo
Alpha2
Isaac
Scope Dj
http://partyflock.nl/party/157420:Xplode.html
Word gehouden in de Groene Ster, is mooi natuurgebied/strand bij Leeuwarden.
Doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:51 schreef MrDice het volgende:
[..]
Zit nog te kijken of ik hier heen ga. Is vanuit Harlingen natuurlijk super dichtbij.
Oh en wat Showtek betreft... Ik heb genoten van inmiddels veel oudere platen, maar op het moment vind ook ik het zum kotsen hoor... bleh
Dat is ook de rede waarom ik voor Xplode kies.... mooi op de fietsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:14 schreef Koepert het volgende:
K denk dat ik hier rondstuiter...
http://partyflock.nl/party/154734:Elementz_Festival.html
Dat kan ik namelijk fietsend doen..
Haha, super vreeemd. Ik dacht; goh laat ik eens kijken. En op het moment dat je een titel invoert in het zoekscherm, komt hij vanzelf met de optie Summer of Hardstyle aan. *Kortom, dat zoekresultaat moet toch uit een database komen als een bestaande vinyl neem ik aan*. Krijg je geen zoekresultaten....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef LeonH het volgende:
Komt Summer of Hardstyle alleen op vinyl uit?
Hij zou anders toch allang op HS.com moeten staan![]()
Via usenet heb ik hem ook al binnengeslurpt... Anders gebruik ik die versie maar even voor de nieuwe podcastquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:04 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Haha, super vreeemd. Ik dacht; goh laat ik eens kijken. En op het moment dat je een titel invoert in het zoekscherm, komt hij vanzelf met de optie Summer of Hardstyle aan. *Kortom, dat zoekresultaat moet toch uit een database komen als een bestaande vinyl neem ik aan*. Krijg je geen zoekresultaten....
Hoe vaker ik op die website kijk, hoe meer fouten ik ontdekt zeg!
Edit1: kan de versie die ik heb momenteel wel even PM'en?
Edit2: Op astral is hij al wel beschikbaar. En blijkbaar heeft hardstylecom op twitter gezegd dat hij aan het einde van de week op HS.com staat.
https://www.astralmusic.c(...)itemno=AC105928;pn=7
Einde bericht![]()
precies! jij snapt hetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:23 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Say whaaaaat? ik vond m juist chill mc'en
pak je precies die ene zin (was te verwachten natuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:37 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik citeer:
"The beat hit you so hard, you loose a bodypart. Are you ready, are you ready, come on ready for the start"
![]()
verder houdt ie gedurende die hele set niet 1 minuut z'n waffel.
Ik heb nog steeds vakantie dus mijn dag krijg je daarmee niet verpest hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
om iedereens dag maar gelijk te verpesten, showtek HQ
Die eerste doet hele rare dingen met mijn hoofd... Die laat het eerst denken, goh das een beetje saai... en vervolgens, oh dat rauwe is wel errug lekker... en daar blijf k een beetje tussen heen en weer gaan... waarbij lekker rauw toch wint..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deze mannen mogen van mij ook wel een nieuwe vinyl uitbrengenIk dig het wle wat ze doen op zich
Die 1e doet zijn naam eer aan. Wat een heerlijk geweldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deze mannen mogen van mij ook wel een nieuwe vinyl uitbrengenIk dig het wle wat ze doen op zich
Wat een lekker nummer zeg, die nieuwe WSquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vakantie dus mijn dag krijg je daarmee niet verpest hoor![]()
Weet trouwes niet of de nieuwe wildstylez al was langsgekomen? anders :
voorderest moet ik zeggen dat ik Dozer - Syren echt een goede plaat vindt
volgens mij draaide headhunterz deze ook op decibel..? elkaar een beetje aankijken van: huh..wat is dit? en dan: naaaah toch maar gaan (op die paar cm2 die we hebben)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vakantie dus mijn dag krijg je daarmee niet verpest hoor![]()
Weet trouwes niet of de nieuwe wildstylez al was langsgekomen? anders :
Dit is weer lekker van 'm. Wildstylez is wat mij betreft sowieso de beste Scantraxx producer op dit moment. Samen met A2 danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Watttt Huig! Heb jij godver een nummer onthouden? ! Maar idd, hhz heeft het nummer als 9de gedraaid op decibel. Net na de rate reducer (hhz remix)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:45 schreef de_huig het volgende:
[..]
volgens mij draaide headhunterz deze ook op decibel..? elkaar een beetje aankijken van: huh..wat is dit? en dan: naaaah toch maar gaan (op die paar cm2 die we hebben)
Synthgeweld? Hoor constant maar 1 screech/synth....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |