Dat deed ik dus zaterdag ookquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:18 schreef mstx het volgende:
Ik haal Crusty en die andere altijd door elkaar
Komt door het petje he. Lijk je al gauw op DV8. Kon zo als standin voor DV8 doorgaan. Petje paar keer naar beneden trekken, voorover buigen, beetje screeuwen door zo een microfoon. Makkiequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat deed ik dus zaterdag ook. Komt ervan als Crust lijkt op de usericon van Huig
-edit-
Even weer een achterhaalde en late reactie, maar ik moet het écht kwijt!!!
Psyko_Punkz_Defqon.1_2009_Full.mp3
Wat baal ik dat ik niet bij dat setje ben geweest.![]()
Godver gruwelijke vocal aan het begin al en natuurlijk "not an addict" en al die andere tracks die puik in elkaar gemixt zijn op soms een aparte maar supervette manier. Alleen maar lof voor deze set!
Here we go.. oempf oempf oempf oempf oempfquote:
Alleen jammer van die lange break, zo'n nummer met die lekkere bass & scratches moet gewoon aan één stuk door rammen, zoals Who Is Calling (Zenith DJ Edit). Na die break is de energie/opbouw van het nummer ook ineens weg want de kicks die erna komen klinken een stuk minder hard.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
Here we go.. oempf oempf oempf oempf oempf
Maar dan is Who Is Calling ook eenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen jammer van die lange break, zo'n nummer met die lekkere bass & scratches moet gewoon aan één stuk door rammen, zoals Who Is Calling (Zenith DJ Edit). Na die break is de energie/opbouw van het nummer ook ineens weg want de kicks die erna komen klinken een stuk minder hard.
vertel er ook even bij dat je onder de douche altijd:quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Komt door het petje he. Lijk je al gauw op DV8. Kon zo als standin voor DV8 doorgaan. Petje paar keer naar beneden trekken, voorover buigen, beetje screeuwen door zo een microfoon. Makkie
O ja, en soms bewegen als een hout plankje![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:36 schreef de_huig het volgende:
[..]
vertel er ook even bij dat je onder de douche altijd:
"ooooohooooooooooooooooohooooooooooooohoooooooooooooooooooooo
oooooooooohoooooooooooohoooooohooooooooooooooooooooo"
zingt..
2 weken vakantie schept toch een band he :p en de muurtjes in die aftanse balkanhotels zijn neit zo dikquote:
geeeeveeedeee wat een vette laser show zegquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
16 tracks in plusminus 30 min is fucking sick![]()
Beste set van de dag![]()
bij interesse volgen meer tracklists...
whaha netzoals die dwaas op defqon1 , deze ook maar in me favo's plempen, donkeys zijn toch echt #1quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor de mensen die de ezels gemist hebben (onze MOD bijvoorbeeld)
http://www.youtube.com/user/1adjan1
deze man heeft de hele set opgenomen
dat zeg ikquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:59 schreef Koepert het volgende:
En de rest..... Pfff.. ik weet nu uit de filmpjes n beeetje wie wie is, maar int echt... k zou je waarschijnlijk straal voorbij lopen....
En dat zal ongetwijfeld wederzijds zijn...
hij had zaterdag een shirt aan dat ik ook in de kast heb liggenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Komt door het petje he. Lijk je al gauw op DV8. Kon zo als standin voor DV8 doorgaan. Petje paar keer naar beneden trekken, voorover buigen, beetje screeuwen door zo een microfoon. Makkie
O ja, en soms bewegen als een hout plankje![]()
Zeker. Bartman duikt in het begin even op tijdens Nobody said it was Easy, en Huig en ik staan nog even te genieten van Bringin the funkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:31 schreef NLS04 het volgende:
volgens mij staan op dit compilatiefilmpje ook wat fokkers in het begindie gozer maakt trouwens altijd wel leuke filmpjes van de feesten waar ie naar toe gaat
leuk filmpje. Lachuh dat hardstylenummers een hoog meezing / neurie gehalte krijgenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:31 schreef NLS04 het volgende:
volgens mij staan op dit compilatiefilmpje ook wat fokkers in het begindie gozer maakt trouwens altijd wel leuke filmpjes van de feesten waar ie naar toe gaat
een kleine correctie = dat het niet Nobody said it was easy is maar snow patrol - Chasing Carsquote:
Die snow patrol sample erin.. was dat niet een nummer van Beholder ofwat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
een kleine correctie = dat het niet Nobody said it was easy is maar snow patrol - Chasing Cars
En ik erger me dus aan de vocalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Jep
Beholder - Forget the world
en eindelijk weer eens frontliner tracks waar ik me niet aan stoor qua sounds
Ik vind die vocal wel lekker. beetje agressie erin, net als bij Torture.... Stampt dan wel lekker weg zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:32 schreef Koepert het volgende:
[..]
En ik erger me dus aan de vocalvan Keep Da F.. Toxxic is wel nice..
Mja k kan niet zo best tegen die rewind-repeat vocals.. Laat t sample nou ns rustig aflopen denk ik dan...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind die vocal wel lekker. beetje agressie erin, net als bij Torture.... Stampt dan wel lekker weg zo
Toxxxic vind ik niet zo bijzonder...
Ben Jowan nog op die plek tegengekomen tijdens de set van Zany, filmpje is dus door hem gemaakt denk ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Arggh dat begin....
maar dat laatste nummer is dan weer lekker
Zou best kunnen hoor. Las vorige keer dat de label manager van Fusion bijna alle filmpjes maakte. En de labelmanager is idd Jo(h/w)an van .o.a de Donkey's jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ben Jowan nog op die plek tegengekomen tijdens de set van Zany, filmpje is dus door hem gemaakt denk ik
Geef mij maar een X-Qlusive Duo'squote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
stond al in de agenda van Decibel-magazine, nu op PF: "Headhunterz - Saturday 24th of October 2009 Outland Rotterdam"
Nieuwsbericht
Feest
gezien Technoboy in Outland vorig jaar rond die tijd, gok ik op een XQ Headhunterz in januari 2010...
Met Showtek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geef mij maar een X-Qlusive Duo's
Als je reageert dan is het altijd uitstekende input weerquote:
Wat wil je weten? Ze hebben redelijk wat festivals gehad hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:46 schreef mstx het volgende:
Over J&W gesproken... waarom hoor ik daar nauwelijks meer wat van? Sethje heeft vast wel wat insider-informatie?
Dat wist ik dus ook niet, nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:27 schreef Sethje het volgende:
Verder ook 4,5 nieuwe tracks ; play that beat bootleg, Overdrive O, Single Persons en nog een tba.
?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:27 schreef Sethje het volgende:
Helaas worden ze op de grote events niet geboekt,iedereen weet inmiddels wel waarom. Ik vind het te prijzen dat ze niet toe willen geven.
Q stelt eisen en voorwaarden indien je je bij hun boekingskantoor aansluit. Wat Seth bedoelt is dat hun het hier niet mee eens zijn. En liever eer (niet kiezen voor Q) kiezen dan toegeven (en wel op Q feestjes komen te staan)quote:
Zijn wel goed te doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat wist ik dus ook niet, nog nooit gehoord.
Heb je nog een plekje vrij voor AVIO boyquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
D-block & - s-te-fan
Deepack
Josh en wesz
Southstylers
Wild Motherfuckers
TNT
Psyko Punkz
Noisecontrollers
Alpha 2
Bass modulators
Hiermee ken je mooi 2 zaaltjes vullen
die moet er wel bij natuurlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:56 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Heb je nog een plekje vrij voor AVIO boy?
echt top gemaakt!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:56 schreef poiuytr het volgende:
Godverdomme wat een geile aftermovie van die Lip DJ, hulde voor die man
En zag ik in de eerste tiental seconden dat nou goed Bartmans? was jij heel schattig met je meisje aan t doen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:56 schreef poiuytr het volgende:
Godverdomme wat een geile aftermovie van die Lip DJ, hulde voor die man
Ze draaiden niet live.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef poiuytr het volgende:
Wat mij nu ook pas opvalt is dat Noisecontrollers afgelopen weekend bij Decibel zonder hun vaste Mc waren zie je geloof ik ook niet vaak gebeuren!
Dat komt omdat het niet LIVE was, ze hebben MC Renegade alleen bij de live act erbijquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef poiuytr het volgende:
Wat mij nu ook pas opvalt is dat Noisecontrollers afgelopen weekend bij Decibel zonder hun vaste Mc waren zie je geloof ik ook niet vaak gebeuren! Heb mij trouwens 0% geërgerd aan Mc's op Decibel.
Renegade is er toch alleen als ze live zijn? Ik weet niet of ze live gepland stonden...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef poiuytr het volgende:
Wat mij nu ook pas opvalt is dat Noisecontrollers afgelopen weekend bij Decibel zonder hun vaste Mc waren zie je geloof ik ook niet vaak gebeuren! Heb mij trouwens 0% geërgerd aan Mc's op Decibel.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:56 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Heb je nog een plekje vrij voor AVIO boy?
Ik heb ze ook wel eens een normale set zien draaien, en toen was renegade er wel bij, maar misschien dat renegade zich die dag verveelde en geen andere boekingen hadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Renegade is er toch alleen als ze live zijn? Ik weet niet of ze live gepland stonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |