Sommige mensen hebben dat niet door, ik ben daar 1 vanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:12 schreef Kerol het volgende:
Ik dacht ik maak em maar aan omdat niemand anders het doet, althans ik kon hem niet vinden. Jammer dat sommige mensen geen nieuw topic maken als ze de lapo heb geplaatst
Muah ben hier totaal niet mee eens eigenlijk. Ik was helemaal niet bekend met de underworld trilogie en omdat ik deze film juist zo leuk vond kwam ik erachter bij googlen dat er meerdere films van waren... Verder vond ikzelf de film ook helemaal niet saai eigenlijk je ziet ieder moment genoeg dingen die je aandacht opeisen maar ik moet wel toegeven dat men wel idd wat meer locaties mocht hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:31 schreef SchaapjesOpHetDroge het volgende:
Underworld: Rise of the Lycans
[ afbeelding ]
Beetje slappe hap, sommige stukken zijn gewoon ronduit saai, het ziet er allemaal wel aardig uit, maar het is het gewoon allemaal net niet. Om te beginnen doet Kate Beckinsale deze keer niet de hoofdrol. En de vervanger kan haar niet evenaren. De special effects hebben we wel eerder gezien en ook wel beter.
Vond de sfeer in de vorige delen en dan met name deel 1 vele malen beter. Ook qua locatie hadden ze er misschien meer afwisseling in kunnen gooien. Ik denk als je echt fan bent dat je hem wel kan waarderen, maar anders zou ik er niet teveel tijd aan vuil maken.
5/10
quote:Tropa de elite is de eerste speelfilm van documentairemaker Padilha. Gebaseerd op de getuigenissen van twee voormalige agenten van het semigeheime BOPE-team (een elitecorps van de politie) en het boek Elite da tropa van socioloog Luiz Edoardo Soarez zoomt de film in op de strijd tussen drugsdealers, corrupte agenten en de zelfbenoemde crème de la crème van BOPE in de sloppenwijken van Rio de Janeiro.
Tropa is de duurste Braziliaanse film ooit, en was in eigen land een groot succes. Hij is ook omstreden. ‘Een fascist’ werd Padilha in Berlijn genoemd, omdat hij de grens tussen geweld tonen, aanklagen en verheerlijken niet helemaal duidelijk leek te willen trekken.
dank jequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:05 schreef DuchessX het volgende:
Wauw Timo wat schrijf jij mooie recensies, helaas ben ik daar totaal niet goed in![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:27 schreef Darkzell het volgende:
Boy A
[ afbeelding ]
Jongen vermoord als 10-jarige een meisje, hij wordt veroordeeld tot gevangenisstraf en komt na zoveel jaar weer vrij. Als 24-jarige probeert hij onder de schuilnaam "Jack Burridge" weer terug in de maatschappij te komen, alles gaat hem voor de wind totdat hij met een heldendaad opnieuw weer met zijn gezicht in de krant komt.
Vooraf wist ik eigenlijk niet zo goed wat ik nu precies moest verwachten maar het viel me allemaal ontzettend mee. Vond het een mooie film en het verhaal werd leuk verteld door continue over te schakelen tussen het heden en verleden.
Cijfer: 7,5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door scanman01 op 21-02-2009 17:27:58 ]My soul is painted like the wings of butterflies
Ik heb hem veranderdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Deeplinken van moviemeter kan niet.
Dat begrijp ik dan nooit zo goed. Je schrijft 'uitermate grappige sexkomedie' en geeft de film vervolgens slechts een zeventje. Bij 'uitermate grappig' zit ik toch eerder aan een 9 ofzo te denken. Of vind je dat dit soort films nooit een 9 zou mogen krijgen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:57 schreef Lambiekje het volgende:
Sex Drive (2008)
Uitermate grappige sex comedie. Gozer heeft een internet-date en rijdt stad en land af.
Die amish-vent is briljant.
cijfer 7 / imdb 7.0
Niets kan tippen aan Groundhog Dayquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan nooit zo goed. Je schrijft 'uitermate grappige sexkomedie' en geeft de film vervolgens slechts een zeventje. Bij 'uitermate grappig' zit ik toch eerder aan een 9 ofzo te denken. Of vind je dat dit soort films nooit een 9 zou mogen krijgen?
Kennelijk ben ik dus wel gemist op het ganze forumquote:
Heel toevallig is die ook hier net afgelopen. Ik vind Paul Rudd wel grappig, dus vandaar dat ik wel benieuwd was. Het gaat oa over het Larpen (life action role playing) wat hier ook best veel wordt gedaan. Uitermate lachwekkend dat volwassen mensen dat soort dingen doen. Ongelooflijk. Je kunt je niet voorstellen dat die boven het IQ van dat van Bonnie St. Claire uitkomen. En verder was Stifler uit de American Pie films weer in een soortgelijke rol te zien. Wel een grappige film, maar niet echt een aanrader. Onvoorstelbaar hoge score nog op IMDB trouwens.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:35 schreef Hamilcar het volgende:
Ik heb net Role Models gekeken met m'n vriendin. Erg grappig en heb vanaf de eerste tot de laatste minuut hard zitten lachen. Ik kan wel begrijpen als sommigen hem niet zo boeiend vinden, maar voor mij persoonlijk is het een briljante =p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een herhaling van zetten van Aronofsky...na Requiem for a dream was de boodschap al duidelijk hoor....desalniettemin een aangrijpend drama.
IMDB: 8,50
cijfer: 7,20
[ Bericht 3% gewijzigd door Aschkael op 22-02-2009 11:06:52 ]= there is a light that never goes out =
Nou die film hoef ik dus ook niet meer te zien. Dank je wel...quote:Op zondag 22 februari 2009 04:12 schreef Aschkael het volgende:
ach het geluk ligt zo dichtbij...en dan loopt het toch toch slecht af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 6.5 / imdb 6.5
Balls Out : Gary the tennis Coach (2009)
Gary (Seann William Scott) is de janitor van een highschool. In het verleden blijkt hij een tennis verleden te hebben samen met de coach (Randy Quaid) proberen ze het team state kampioen te maken.
Oech jongens wat een onzin grappen en grollen en onderbroeken lol van Seann W. Scott.
Tsss ook toevallig, het grofgebekte meisje blijkt dezelfde te zijn van de film die ik ervoor heb gekeken.
cijfer 4.5 / imdb 5.6
[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 22-02-2009 22:18:46 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:18 schreef Mar10Segovia het volgende:
RoboCop (1987)
Deze kwam ik dit weekend tegen voor een prikkie en heb ik dus vanochtend weer eens gekeken. Geen grandioze film natuurlijk, maar wel gewoon gaaf. 3,5 / 5
ik moest ook aan festen denken toen ik de film zag, maar wat dit soort schieten doet is dat je het gevoel krijgt dat je tussen de mensen zit, waardoor het veel persoonlijker overkomt en in het geval van festen en rachel getting married, had ik het gevoel dat ik ook deel nam aan de feestquote:Op zondag 22 februari 2009 16:02 schreef Gorro het volgende:
Rachel Getting Married (Jonathan Demme, 2008)
Daarnaast is ook deze film veelal uit de hand geschoten, een filmstijl wat ook niet mijn favoriete is bij zo'n film. Het voegt in mijn ogen niets toe en zorgt er alleen maar voor dat de film er lelijker op wordt.
Dat is inderdaad het beoogde effect, maar bij mij werkt het dus niet. Eerder averechts, omdat ik me eraan stoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik moest ook aan festen denken toen ik de film zag, maar wat dit soort schieten doet is dat je het gevoel krijgt dat je tussen de mensen zit, waardoor het veel persoonlijker overkomt en in het geval van festen en rachel getting married, had ik het gevoel dat ik ook deel nam aan de feest
Ik ken zat mensen die LARP'en en maak me er een keer in de zoveel tijd ook een avondje schuldig aan. Onschuldig vermaak, alhoewel het in sommige gevallen veel en veelste ver gaatquote:Op zondag 22 februari 2009 02:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel toevallig is die ook hier net afgelopen. Ik vind Paul Rudd wel grappig, dus vandaar dat ik wel benieuwd was. Het gaat oa over het Larpen (life action role playing) wat hier ook best veel wordt gedaan. Uitermate lachwekkend dat volwassen mensen dat soort dingen doen. Ongelooflijk. Je kunt je niet voorstellen dat die boven het IQ van dat van Bonnie St. Claire uitkomen. En verder was Stifler uit de American Pie films weer in een soortgelijke rol te zien. Wel een grappige film, maar niet echt een aanrader. Onvoorstelbaar hoge score nog op IMDB trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reign over Me (2007)
Charlie Fineman (Adam Sandler) is een man die zijn gezin verloren is door een vliegtuig ongeluk. Alan (
(Don Cheadle) een oude klasgenoot komt hem tegen. En probeert hem weer kleur aan het leven te geven.
Charlie is echt helemaal de weg kwijt.
Dit is een van de serieuzere rollen van Sandler.
cijfer 7 / imdb 7.8
[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 23-02-2009 23:10:34 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Man man, wat een indrukwekkende film.. die soundtrack doet de helft al. Wat heb ik zitten huilen zeg, ik vond het een prachtfilmquote:Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef Lambiekje het volgende:
Reign over Me (2007)
Charlie Fineman (Adam Sandler) is....
cijfer 7 / imdb 7.8
totaal andere film.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:40 schreef Guppi het volgende:
Hee, die ken ik niet? Leuk?
Is die andere een remake of hebben ze gewoon niet gekeken of er al een film met die naam was uitgebracht
een 8quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Kerol het volgende:
Mirrors(2008)
Uitstekende film die direct al bloederig begon. Film was zeker niet te voorspellen en had een uitstekend einde
Ook heel goed geacteerd door iedereen, de film was zeker een genot om naar te kijken, aanrader.
Cijfer : [8/10]
[ afbeelding ]
Ja en? Voor elke film is er een andere mening te vinden. Op imdb is de mediaan een 7 dus zo gek is een 8 niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
een 8![]()
Ik vond het nog al matig een zeer storende plotholes.
Ik begin me eigenlijk door die zin af te vragen of je wel hebt opgelet tijdens de film...quote:Op maandag 23 februari 2009 09:30 schreef Viking84 het volgende:
Slumdog Millionaire
IMDB: 8,7 / 10
Mijn cijfer: 8,0 / 10
Heerlijke film met zeker onvergetelijke scènes, maar toch niet een film die als geheel blijft hangen. Het einde was cliché en zoetsappig en het was natuurlijk ook wel een tikkeltje ongeloofwaardig dat Jamal alle antwoorden wist. Maar goed, het was wél een originele manier om zijn verhaal te vertellen.
Muah vond zelf een 6'je waard met name omdat er te veel momente in zitte die de film gewoon lang moete maken zonder dat ze een toevoeging hebben aan het verhaal of de film zelf. Bv. stukje waarbij je even minuutje in het vrouwtje van de hoofdrolspeler volgt in het huis en waarna er vervolgens wordt ingezoomed in een spiegel terwijl er geen zooi gebeurt. Verder vond ik het einde ook niet goed het had te veel open vragen maja dat is natuurlijk voor deeltje twee natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Kerol het volgende:
Mirrors(2008)
Uitstekende film die direct al bloederig begon. Film was zeker niet te voorspellen en had een uitstekend einde
Ook heel goed geacteerd door iedereen, de film was zeker een genot om naar te kijken, aanrader.
Cijfer : [8/10]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:20 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ja en? Voor elke film is er een andere mening te vinden. Op imdb is de mediaan een 7 dus zo gek is een 8 niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het maar een onsamenhangend geheel en wat ik al eerder zei (en nu uitgelegd) een zeer storende plotfoutjes.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het maar een onsamenhangend geheel en wat ik al eerder zei (en nu uitgelegd) een zeer storende plotfoutjes.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Que? Het was een originele manier om het verhaal te vertellen, maar In het echte leven is het ook niet zo dat iemand alle antwoorden gewoon weet, en zeker niet dat de antwoorden van een quiz zo verband houden met cruciale momenten in z'n leven. Dat vond ik ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:05 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ik begin me eigenlijk door die zin af te vragen of je wel hebt opgelet tijdens de film...
pssst...quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Que? Het was een originele manier om het verhaal te vertellen, maar In het echte leven is het ook niet zo dat iemand alle antwoorden gewoon weet, en zeker niet dat de antwoorden van een quiz zo verband houden met cruciale momenten in z'n leven. Dat vond ik ongeloofwaardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:11 schreef Guppi het volgende:
Toen gingen wij ook even dansen in de woonkamer.
Dit zijn een aantal nummers die tijdens de film voorbij kwamen, ik weet alleen niet of het nummer dat jij bedoeld er tussen staat:quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef MasGhibli het volgende:
zojuist gekeken naar Sex Drive.
lekkere no nonsense film over een 18 jarig manneke dat nog steeds maagd is, en op een road trip gaat naar een internet date
Ben nu op zoek naar een bepaalde track van de film.
Zodra ze weggaan bij de tandarts zie je de auto in beeld rn begint de plaat met "frustrations frustrations ".
iemand een ideetje?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
pssst...En nog los daarvan: het thema is juist dat sommige dingen voorbestemd zijn. Het is een moment waarop alle dingen in zijn leven samenvallen, alsof er naar dit moment is toegewerkt. Ik vind het juist een erg mooi idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
eens, maar niet in t geval van slumdog. want die film draait daar juist om.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind voorbestemdheid altijd zo'n flauwe uitweg om weg te moffelen dat je script toch iets te veel toevalligheden nodig heeft om te werken.
welke film is die eerste?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef Mainport het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vette film! Schiet al die rechtse rotzakken maar dood, bam bam bam.
[ afbeelding ]
Deze film is zo mogelijk nog vetter! Ook hier wordt het nodige schietwerk niet geschuwd.
Stumperd. Doe je het alleen om aandacht? Ga dan naakt over straat lopen ofzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:17 schreef Mainport het volgende:
Ha, twee reacties op mijn post van twee regels. Perfect.
mongoolquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:17 schreef Mainport het volgende:
Ha, twee reacties op mijn post van twee regels. Perfect.
We gaan zoekenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:13 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Dit zijn een aantal nummers die tijdens de film voorbij kwamen, ik weet alleen niet of het nummer dat jij bedoeld er tussen staat:
*
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
pssst...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]docu`s over 911SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die hangen niet van toevalligheden aan elkaar, wil je zeggen? als je die allemaal moet geloven heb je wat te doen
![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Nee nee nee de dag zelf aan elkaar van toevalligheden. Bekijk Fabled Enemies of Zero iets dergelijks. Het is al lang niet meer de Loose Changes videos als je dat soms denkt. Het is niet geloven .Het zijn de feiten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
docu`s over 911Die hangen niet van toevalligheden aan elkaar, wil je zeggen? als je die allemaal moet geloven heb je wat te doen
![]()
![]()
Als je nou ook even de titels erbij zegt is het helemaal fijn anders hou je gewoon je kop jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef Mainport het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vette film! Schiet al die rechtse rotzakken maar dood, bam bam bam.
[ afbeelding ]
Deze film is zo mogelijk nog vetter! Ook hier wordt het nodige schietwerk niet geschuwd.
mmm een 9.5 nu ben ik benieuwd. Thanks for the tipquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:39 schreef Jeeh het volgende:
Synecdoche, New York
[ afbeelding ]
Als grote van het werk van Kaufman was ik toch wel erg blij dat ik deze eindelijk heb kunnen zien. Het is zeker niet minder dan interessant om de man die zo goed kan schrijven ook eens als regisseur mee te maken. Ik had al enkele recensies gelezen die overwegend wel positief waren, maar ook aangaven dat de film teveel van het goede was, te complex en te onevenwichtig. Ook bleven teveel vragen die de film stelt onbeantwoord. Voor een groot deel ben ik het zeker eens met deze recensies, want ook ik begreep voor een deel weinig van de precieze bedoelingen van Kaufman, waar hij zijn verhaal heen wou brengen, wat hij ermee wou zeggen en wat hij ons mee wou geven. En toch was ik na afloop diep ontroerd. Want ondanks zijn complexe boodschap is Synecdoche enorm mooi, rijk, menselijk en eerlijk. Ik ervaar de film als zeer depressief, maar tegelijk ook ontredderend mooi. Geef de film zeker een kans, ook als je er niet helemaal uitkomt, er is veel te vinden.
IMDb score: 7.9/10
Mijn score: 9.5/10
Hmmm... voor er weer een stroom van haatreacties op gang komt (waar jij alleen maar op kicktquote:Op zondag 1 maart 2009 17:48 schreef Mainport het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een redelijke film die het vooral moet hebben van zijn setting. Een rij voor mij had een moeder haar drie dochters van zes tot tien meegenomen, maar dat was niet zo'n slim idee. Het mooiste karakter uit de film is de wiskundige, deze man is een werkelijk geniale troll. Wel heb ik een en ander op het drama aan te merken. Ze schreeuwen zo veel; man, man, dat vind ik toch wel zo ellendig. En zou het niet een keer fijn zijn de huwelijksproblemen van verfijnde mensen te zien, intellectuele koppels waarvan de een op Groenlinks stemt en de ander op PvdA, mensen die niet zo'n groot bord voor hun kop hebben, in tegenstelling tot de twee hierboven, die allemaal fratsen in hun hoofd halen en uiteindelijk maar voor de stomste optie gaan.
Daar is een handige website voor: What I Watchquote:Op zondag 1 maart 2009 20:02 schreef SnuggLe het volgende:
ps. hoe maken jullie al die mooie lijstjes?! Wil ik ook!
Via de url's van de plaatjes kom ik op het volgende:quote:Op zondag 1 maart 2009 20:02 schreef SnuggLe het volgende:
ps. hoe maken jullie al die mooie lijstjes?! Wil ik ook!
Ik heb de film flink anders ervaren.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:48 schreef Mainport het volgende: Ze schreeuwen zo veel; man, man, dat vind ik toch wel zo ellendig. En zou het niet een keer fijn zijn de huwelijksproblemen van verfijnde mensen te zien, intellectuele koppels waarvan de een op Groenlinks stemt en de ander op PvdA, mensen die niet zo'n groot bord voor hun kop hebben, in tegenstelling tot de twee hierboven, die allemaal fratsen in hun hoofd halen en uiteindelijk maar voor de stomste optie gaan.
En jij hebt Emma Watson in je usericoonquote:Op zondag 1 maart 2009 22:43 schreef Mainport het volgende:
Ja, maar jij hebt over het algemeen ook een kutsmaak, Jeeh.
Ik weet 't, happen is suf, maar ik vraag me soms echt af wat je nou wil.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:43 schreef Mainport het volgende:
Ja, maar jij hebt over het algemeen ook een kutsmaak, Jeeh.
Mainport is gewoon een getroubleerde tiener, die nog bij zijn ouders woont en zich afvraagt waarom er geen intercity door zijn woonplaats langsraast. Dat laatste feit had een hoop ergernis weg kunnen nemen.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:58 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik weet 't, happen is suf, maar ik vraag me soms echt af wat je nou wil.
Jaaa, die is echt goed!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:19 schreef Terpentin07 het volgende:
Cashback
Prachtige Britse film.Ben,student aan een kunstacademie, wordt gedumpt door zijn vriendin en ontwikkelt daardoor een chronische slapeloosheid.Omdat hij nu meer tijd heeft neemt hij een nachtbaantje aan bij een supermarkt.Daar maakt hij kennis met zijn gekke collega's,zijn baas en de vrouw die het middelpunt wordt van zijn tekeningen.Het verhaal vond ik best leuk uitgewerkt, prachtig camerawerk en de humor zat er ook goed in.Gelukkig niet zo plat als in vele Amerikaanse films.
IMDB 7,5
Mijn cijfer 8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Topwestern.
Oh, en een jonge Dennis Hopper doet ook nog mee
http://www.imdb.com/title/tt0050468/
Vreemd trouwens dat er zo weinig over John Sturges gepraat wordt op imdb, de man heeft toch wat klassiekers achter zijn naam staan (magnificent seven (jaja remake) en great escape)De Narcis van Gabon
Cuckoo's nest nog nooit gezien begrijp ik?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:11 schreef Roi het volgende:
Chinatown (1974)
Geweldige film-noir, heerlijke sfeer en een heerlijk verhaal. Jack Nicholson in z'n beste rol? Ik denk het wel.
8.5
Lijkt me wel. Tegen de tijd dat je aan Chinatown toe komt, heb je een Cuckoo''s Nest meestal wel gezien.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Cuckoo's nest nog nooit gezien begrijp ik?
Je wilt zijn timestop techniek onder de knie hebben hè?quote:
Zo slecht was hij echt nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:49 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat de Sneak uitverkocht was, maar ik viel in slaap.
'vatzige nudity'?? Je bedoelt toch niet te zeggen dat je de hoofdrolspeelster te dik vond?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Nou, weer een film gezien die in mn top 10 komt van slechtste films aller tijden. Ik gooi hem op 2.
K'heb de 18 Year Old Virgin gezien.
[ afbeelding ]
Niet grappig, niet sexy, geen fijne chicks. Geen verhaal en vatzige nudity. Deze film slaat overal, en dan ook echt overal de plank niet alleen mis, echt mijlen ver van de plank vandaan.
Ik denk dat het puur gaat om persoonlijke smaak hier. Ik vond haar persoonlijk niet erg aantrekkelijk. Misschien vond ik haar toch wat te rondbuikig voor haar rolquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'vatzige nudity'?? Je bedoelt toch niet te zeggen dat je de hoofdrolspeelster te dik vond?
De film was slecht, maar de hoofdrolspeelster zag er niet verkeerd uit. Geen anorexia type nee, dat klopt.
Ik vond hem vrij saai en erg "belerend", ik ben helemaal voor films waarin eens een keertje niet stereotyperend met moslims wordt omgegaan maar hier werd het gewoon meteen nogal moralistisch. Plus ik vond het geheel gewoon niet intrigerend genoeg om wakker te blijven.quote:Zo slecht was hij echt nietIk vond traitor vrij aardig zelf met een sterk einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7,6/10
nee dan is ie vetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:26 schreef Spinoraptorrex het volgende:
Godzilla '98, zelfs als je hem niet serieus neemt is hij slecht.
ik ga er vandaag naartoe, maar vrees idd ook dat 164 minuten veels te lang is...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:04 schreef Kerol het volgende:
Watchmen(2009)
Gister in de bioscoop deze film gekeken. Het is echt een zeer vage film, verhaal was veel te lang en ging nergens over. Normaal gesproken is dit mijn genre wel maar deze film heeft mij totaal niet overtuigd. Wel mooie special effects verder, mooi gemaakt maar het verhaal was veel te lang.
Cijfer 5/10
Die ga ik kijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Afgelopen dag 2 films gezien.
Senior Skip Day
[ afbeelding ]
Sinds ik onlangs Not Another Teen Movie, Sex Drive en 18 year old virgin heb gezien. Was deze net niet op het niveau van de 1e twee films. Maar toch vaak genoeg kunnen lachen. Ik ergerde me alleen wat aan de hoofdpersoon al maakt de tara reid, de chick van de hoofdpersoon en die malle Dickwalter veel goed
een 7
Jij houdt je wel erg letterlijk aan de topictitel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:11 schreef diamant het volgende:
Dirty dancing, Havanna Nights. http://www.imdb.com/title/tt0338096/
Dan heb je Epic Movie nog te gaan...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:12 schreef Devz het volgende:
Disaster Movie
Verschrikkelijk slecht, saai en vooral niet grappig. Waar ik Scary Movie, Date Movie en Superhero Movie goed kon waarderen, is dit echt een enorme afrader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., terugspoelt.
cijfer: 8.5
Ik heb alleen het origineel gezien. Is het dan de moeite waard om deze remake te gaan kijken?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Funny Games U.S. (2007, VS, Michael Haneke)
Twee ogenschijnlijke zeer nette jongens terroriseren een familie.
Vanaf het eerste moment zit er doordat ik wist wat er ging komen een enge onderhuidse spanning in de film. Juist doordat Hanneke het geweld niet rechtstreeks laat zien, krijgt de film iets heel benauwends. Want Hanneke laat het geweld dan wel niet zien, maar de reacties en doodsangst die de hoofdpersonen ondergaan blijven ons niet gespaard in allerlei close-ups. Het geweldige spel van Watts en in iets mindere mate Roth zorgen hier extra voor.
Maar daarnaast werkt de film nog op een ander vlak, namelijk als aanklacht tegen geweldfilms. Wat duidelijk wordt op het moment dat één van de jongens ons als kijker direct aanspreekt over ons verlangen voor een goed einde. ***spoiler***, terugspoelt en de film eindigt zoals dat ook in het echt zou gebeuren: slecht.
cijfer: 8.5
hij was in veel gevallen wel grappig in mijn ogen..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:54 schreef SnuggLe het volgende:
Sex Drive
En dan de ' unrated version ' nogwel...Nou nou, dat betekende alleen een paar TOTAAL zinloze tieten erbij. Wat een slechte humor en voorspelbare shit. Bah. Volgensmij kreeg deze film hier zelfs nog een aantal keer een 7, maar voor mij echt duidelijk onder de 6...
Hij geeft een 8.5, dus doe eens een gokquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:09 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Ik heb alleen het origineel gezien. Is het dan de moeite waard om deze remake te gaan kijken?
Klopt ik vond het zelf ook 1 van de weinige goede 'typisch amerikaanse' komedies afgelopen jaar. Helemaal in vergelijking met de andere komedies die het jaar uitkwamen! En Sex Drive is nog relatief goed ontvangen ook afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
hij was in veel gevallen wel grappig in mijn ogen..
Eensch!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
hij was in veel gevallen wel grappig in mijn ogen..
Senior skip day heb je dus ook gezien ? Héhé dat was inderdaad best een oké film. Het enige wat me wat tegenviel van die film was de sullige hoofdrolspeler.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Eensch!
Senior skip day was ook leuk
Nee, echt TE plat voor mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt ik vond het zelf ook 1 van de weinige goede 'typisch amerikaanse' komedies afgelopen jaar. Helemaal in vergelijking met de andere komedies die het jaar uitkwamen! En Sex Drive is nog relatief goed ontvangen ook afgelopen jaar.
Dankje, ik ga die film denk ik vanavond of morgen even proberen. Even vlot een trailer van gezien, nog al een hoog one-tree-hill / goede tijden slechte tijden / vrouwenfilm gehalte. Maar dat zie ik straks wel als ik hem ziequote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Nee, echt TE plat voor mij.
Geef mij dan maar 10x liever Ten Inch Hero. Die gaat nog ergens over en is niet zo over the top.
Die ga ik vanavond nog zienquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Eensch!
Senior skip day was ook leuk
Jep, ja heb je wel gelijk inquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Senior skip day heb je dus ook gezien ? Héhé dat was inderdaad best een oké film. Het enige wat me wat tegenviel van die film was de sullige hoofdrolspeler.
Heb ik vorige week ook gezien. Wel grappig maar het concept deed mij teveel denken aan Liar, Liar.quote:Op zondag 8 maart 2009 07:21 schreef Viper86 het volgende:
Heb gister Yes man met Jim Carrey gezien. Erg leuke film. Heb een aantal keren echt goed gelachen en dat doen films meestal niet zo snel met mij. :-)
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:11 schreef SnuggLe het volgende:
The Royal Tennenbaums
Hier een aantal keer voorbij zijn komen met redelijk recensies, dus maar eens gaan kijken. Totaal niet overtuigd. Niet grappig, niet onderhoudend...op geen enkele manier. Ook het acteerwerk van Gene Hackman is niet je-van-het en kan de film niet omhoogtrekken.
IMDB 7,6
Zelf 6,1
Fan-TAS-tische film. In alle optieken. Ik kan het niet meer oneens met je zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:11 schreef SnuggLe het volgende:
The Royal Tennenbaums
Hier een aantal keer voorbij zijn komen met redelijk recensies, dus maar eens gaan kijken. Totaal niet overtuigd. Niet grappig, niet onderhoudend...op geen enkele manier. Ook het acteerwerk van Gene Hackman is niet je-van-het en kan de film niet omhoogtrekken.
IMDB 7,6
Zelf 6,1
En vanavond dus Red Dragon gekeken. Op zich een goede film denk ik. Iets minder dan de andere twee films. Ik had meer interactie verwacht met Hannibal.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
Net Hannibal gekekenHij was leuk
Nog nooit eerder gezien. Gisteravond Silence of the Lambs. Ik vond dit een waardige opvolger
Oef die film wil ik nog zien! Op aanraden van iemand anders hier omdat diegene Sex Drive niet leuk vond. Ik ben alleen wat bevreesd dat deze film een veel te hoog GTST gehalte heeft, waar ik absoluut niet tegen kanquote:Op maandag 9 maart 2009 00:15 schreef Mikkie het volgende:
Ten Inch Hero
Erg leuke romcom die uiteraard zoet afloopt, maar dat verwacht je ook. De acteerprestaties zijn gedegen en het verhaal is enigszins voorspelbaar. Alleen de twist met Julia en Noah verwacht je niet helemaal, maar dat maakt het ook wel weer leuk. Danneel Harris is sowieso al geen straf om te zien en de rol van Jensen Ackles was ronduit prachtig. Heeft toffe humor, dude met een grote bek en een hart van peperkoek... heerlijk om te kijken, al kan 'ie nog niet tippen aan Love Actually.
Een dikke 8.
Door jouw review heb ik de film net ook bekeken. Leuke film inderdaad. Niet helemaal een 8 wat mij betreft, maar vooruit.... een 7,5 krijgt ie wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:15 schreef Mikkie het volgende:
Ten Inch Hero
Erg leuke romcom die uiteraard zoet afloopt, maar dat verwacht je ook. De acteerprestaties zijn gedegen en het verhaal is enigszins voorspelbaar. Alleen de twist met Julia en Noah verwacht je niet helemaal, maar dat maakt het ook wel weer leuk. Danneel Harris is sowieso al geen straf om te zien en de rol van Jensen Ackles was ronduit prachtig. Heeft toffe humor, dude met een grote bek en een hart van peperkoek... heerlijk om te kijken, al kan 'ie nog niet tippen aan Love Actually.
Een dikke 8.
Dat was ikquote:Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oef die film wil ik nog zien! Op aanraden van iemand anders hier omdat diegene Sex Drive niet leuk vond. Ik ben alleen wat bevreesd dat deze film een veel te hoog GTST gehalte heeft, waar ik absoluut niet tegen kan
Welk effectquote:
Ik heb al jaren geen GTST gezien, maar ik denk dat dat wel meevaltquote:Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oef die film wil ik nog zien! Op aanraden van iemand anders hier omdat diegene Sex Drive niet leuk vond. Ik ben alleen wat bevreesd dat deze film een veel te hoog GTST gehalte heeft, waar ik absoluut niet tegen kan
Bij mij eindigt Love Actually dan ook op een 8,5...dus de verhoudingen zijn hetzelfdequote:Op maandag 9 maart 2009 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door jouw review heb ik de film net ook bekeken. Leuke film inderdaad. Niet helemaal een 8 wat mij betreft, maar vooruit.... een 7,5 krijgt ie wel.De 8 is wat mij betreft voor Love actually.
Donnie Darkoquote:Op maandag 9 maart 2009 18:07 schreef Guppi het volgende:
Nu ik hier al best veel films heb gepost mag ik wel een vraag stellen vind ik.![]()
Als ik dit leuke films vind:
-ten inch hero
-the go-getter
-the chumscrubber
-juno
-nick & norah's infinite playlist
Heeft iemand dan nog tips voor me? (SnuggLe?)
PS ik zal ze daarna natuurlijk posten, dus de vraag is ook nog geheel ontopic!![]()
Eens, de sfeer had beter tot zijn recht gekomen als het in het Duits was geweest, desondanks toch een goede filmquote:Op maandag 9 maart 2009 07:51 schreef Karina het volgende:
Valkyrie
Groep Duitse officieren wil Hitler vermoorden en de macht over Duitsland overnemen, helaas mislukt dit en ze worden allemaal geëxecuteerd.
Tegen mijn verwachting in vond ik het toch een goede, spannende film. Omdat iedereen Engels sprak was het ook niet meer dan dat voor mij, een spannende film. Als men Duits had gesproken, was het wat mij betreft allemaal wat authentieker geweest. Ik bedoel, Hitler die Engels spreekt... tja dat kon ik niet echt serieus nemen.
Lijkt me leuke film die eerste... Ik neem aan dat het verhaal zich voor de WOII afspeelt en laatste gedeelte tijdens? En over valkiry tjah hitler die engels spreektquote:Op maandag 9 maart 2009 07:51 schreef Karina het volgende:
Brideshead Revisited
De jonge Ryder, afkomstig uit een niet al te rijk gezin, gaat naar Oxford en ontmoet daar Sebastian. Sebastian wordt verliefd op hem, maar Ryder beantwoordt deze gevoelens niet, hij wordt verliefd op de zus van Sebastian. Zijn gevoelens worden beantwoord, maar de zus mag van haar moeder niet met Ryder trouwen omdat hij niet katholiek is en trouwt met een ander.
Sebastian ondertussen geraakt aan lager wal en wordt alcoholist. Een paar jaar later is Ryder een bekend schilder, getrouwd en hij komt de zus weer tegen. Ze kunnen hun gevoelens niet meer onderdrukken en willen er samen vandaar gaan. Nadat haar vader is overleden realiseert Ryder zich dat ze toch nooit samen kunnen zijn, weer vanwege het geloof. Ze gaan hun eigen weg.
Weer later komt Ryder voor het laatst terug naar Brideshead, ditmaal als militair, zijn compagnie is gestationeerd in het huis.
Mooie film, goed geacteerd en hij deed naar mijn mening niet veel onder voor de tv-serie.
[ afbeelding ]
Valkyrie
Groep Duitse officieren wil Hitler vermoorden en de macht over Duitsland overnemen, helaas mislukt dit en ze worden allemaal geëxecuteerd.
Tegen mijn verwachting in vond ik het toch een goede, spannende film. Omdat iedereen Engels sprak was het ook niet meer dan dat voor mij, een spannende film. Als men Duits had gesproken, was het wat mij betreft allemaal wat authentieker geweest. Ik bedoel, Hitler die Engels spreekt... tja dat kon ik niet echt serieus nemen.
Ik ken niet alle films die je eerder noemt, maar 10 Items or Less zeer zeker zoals iemand al noemt!quote:Op maandag 9 maart 2009 18:07 schreef Guppi het volgende:
Nu ik hier al best veel films heb gepost mag ik wel een vraag stellen vind ik.![]()
Als ik dit leuke films vind:
-ten inch hero
-the go-getter
-the chumscrubber
-juno
-nick & norah's infinite playlist
Heeft iemand dan nog tips voor me? (SnuggLe?)
PS ik zal ze daarna natuurlijk posten, dus de vraag is ook nog geheel ontopic!![]()
Er is niks mis met slechte amerikaanse komedie voor een snelle lach. En het is al weer even geleden dat er ik een amerikaanse tiener komedie met veel sex heb gezien. De laatste was 18 year old virgin en die heb ik niet eens uitgezien, drama klote film :/quote:Op maandag 9 maart 2009 08:08 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Ik zie een thema in jou films sitting_elfling: slechte amerikaanse comedies met veel sex erin![]()
![]()
Dan liever nog GTST dan SBS6-hart-van-Nederland-niveau
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:04 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Kijk dan ook Garden State, Bella, Cashback, Adams Aebler en Little Miss Sunshine...of eventueel ook Young People Fucking.
Wat zijn dat voor een gestoorde films, man.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:38 schreef Kerol het volgende:
Hostel 2
Goed vervolg op Hostel, die ik gisteren gekeken heb.
Zitten weer geweldige momenten in, zeer bloederig, wel iets minder bloederig dan het vorige deel. Ook omdat de film zich nu meer focused op het leven van de moordenaars zelf. het eind is hilarisch!
---------
---------
Cijfer; 8/10
Het gedeelte van WOII is maar een heel kort stuk op het eind, je ziet alleen dat hij terugkomt als soldaat.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef iBolt het volgende:
[..]
Lijkt me leuke film die eerste... Ik neem aan dat het verhaal zich voor de WOII afspeelt en laatste gedeelte tijdens? En over valkiry tjah hitler die engels spreekt
Volgensmij houden we wel van dezelfde soort films. The go-getter, the chumscrubber, nick & norah's infinite playlist zijn ook redelijke feelgood-movies die niet te plat zijn?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:28 schreef Guppi het volgende:
[..]
Thanx! Met het nieuwe lijstje kan ik weer even vooruit!
Garden State is ook één van mijn favorietjes, dus ik ben benieuwd naar de andere films! (Little Miss Sunshine heb ik natuurlijk ook al gezien, maar die kijk ik gewoon nog een keer).
Slaapverwekkende horrorfilms. Dat zijn het.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor een gestoorde films, man..
Ja, maar ik vind het genre zo moeilijk te benoemen. "redelijke feelgood-movies die niet te plat zijn"quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:54 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Volgensmij houden we wel van dezelfde soort films. The go-getter, the chumscrubber, nick & norah's infinite playlist zijn ook redelijke feelgood-movies die niet te plat zijn?
Geproduceerd door Tarantino, dus zo beroerd zal het niet zijn (althans, volgens de vele fans die de man ook op fok heeft).quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor een gestoorde films, man..
vind ze te ziek.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geproduceerd door Tarantino, dus zo beroerd zal het niet zijn (althans, volgens de vele fans die de man ook op fok heeft).
Hmm, verdorie. Dat komt wel erg bekend voor. Ik heb die film waarschijnlijk ook gezien maar kan zo niet meer 1,2,3 herinneren hoe die film heette.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:18 schreef Pwoekie het volgende:
ik zoek nog een film zoals the notebook. gewoon een lekker romantisch verhaal
en ik heb 10 jaar geleden ongeveer een film gezien over een jongen en een meisje die een relatie hebben.
dat meisje heeft een psychische stoornis en moet onder behandeling omdat ze een gevaar voor zichzelf en anderen is. ze wil niet en smeekt die jongen om samen met haar te vluchten.
wat ze ook doen.
de film eindigd volgensmij dat het meisje die jongen neerschiet en ze dan weer huilend naast hem zit en die jongen dus sterft.
ben de titel kwijt en heb me al rot gezocht.
Nou dank je wel hoor. Moet toch maar wat moorden gaan plegen aan de hand van jouw logica.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:30 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
vind ze te ziek.
ik heb saw deel 1 met tegenzin afgekeken (was in gezelschap en dan druk je het niet ff uit).
hostel 1 heb ik afgezet op het moment dat ze de enkelpezen doorsneden en toen hij opstond van de stoel zo voorover viel en zijn poten er half af lagen...
ik snap niet dat mensen dat voor de lol kijken, walgelijk. (je moet wel een beetje ziek zijn om zoiets te waarderen)
Her Last Chancequote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:18 schreef Pwoekie het volgende:
ik zoek nog een film zoals the notebook. gewoon een lekker romantisch verhaal
en ik heb 10 jaar geleden ongeveer een film gezien over een jongen en een meisje die een relatie hebben.
dat meisje heeft een psychische stoornis en moet onder behandeling omdat ze een gevaar voor zichzelf en anderen is. ze wil niet en smeekt die jongen om samen met haar te vluchten.
wat ze ook doen.
de film eindigd volgensmij dat het meisje die jongen neerschiet en ze dan weer huilend naast hem zit en die jongen dus sterft.
ben de titel kwijt en heb me al rot gezocht.
dat is hem iddquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:35 schreef SnuggLe het volgende:
Zeg sitting_elfling , kan je niet gewoon porno gaan kijken?
Je kijkt allemaal echt TE foute films waar hier en daar een tietje of een blonde dame in voorkomt, die daarvoor allemaal qua cijfers beloond worden met een +0,5 of iets dergelijks, maar verder hier gemiddeld genomen niet verder komen dan een zesje.
Je moet echt Gran Torino zien, weer een heerlijke rol van Eastwood! Ik heb echt genoten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:37 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
The Eiger Sanction (1975)
Clint Eastwood is een hitman een heeft een klus waarbij hij een van de bergbeklimmers in internationale klim op de Eiger moet vol brengen.
Geweldige shots van de Eiger. Maar ook in Monument Valley en Zion waar Clint traint voor zijn climb-ensignment. Het is toch wel prachtig gebied daar in USA.
Wederom weet Clint toch weer een degelijk film af te leveren. Hij is wel geloofwaardig als doorgewinterde berg beklimmer.
Leuk hoor dat RTL weer 2 films met Clint achter elkaar uitzendt.
cijfer 7 / imdb 6.2
Die heb ik een paar weekjes terug gereviewd hier.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:25 schreef Roi het volgende:
[..]
Je moet echt Gran Torino zien, weer een heerlijke rol van Eastwood! Ik heb echt genoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Oké! Ik zal veranderen qua mn smaak voor films voor een poosje. Heb nog wel wat films liggen die ik nog niet eerder heb gezien. Wou altijd al eens murder by death (1976) eens zien maar ja, geen chicks ehquote:Op woensdag 11 maart 2009 07:35 schreef SnuggLe het volgende:
Zeg sitting_elfling , kan je niet gewoon porno gaan kijken?
Je kijkt allemaal echt TE foute films waar hier en daar een tietje of een blonde dame in voorkomt, die daarvoor allemaal qua cijfers beloond worden met een +0,5 of iets dergelijks, maar verder hier gemiddeld genomen niet verder komen dan een zesje.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oké! Ik zal veranderen qua mn smaak voor films voor een poosje. Heb nog wel wat films liggen die ik nog niet eerder heb gezien. Wou altijd al eens murder by death (1976) eens zien maar ja, geen chicks eh![]()
cijfer 7.5 / imdb 7.4quote:wat ik nu nooit snap. je bent jood je wordt door ganze land weggehoond, je wordt opgenomen in een kamp om te overleven. Waarom moeten er altijd van de sneue infantielen bij zijn die vinden dat ze meer recht hebben op eten dan anderen en vervolgens ruzie zoekt. Dat is het laatst wat je moet hebben als je onderduikt voor de vijand.
Maar gelukkig wordt zo'n randdebiel dan en publiek neergeknalt op rotten met dat soort mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |