pssst...quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Que? Het was een originele manier om het verhaal te vertellen, maar In het echte leven is het ook niet zo dat iemand alle antwoorden gewoon weet, en zeker niet dat de antwoorden van een quiz zo verband houden met cruciale momenten in z'n leven. Dat vond ik ongeloofwaardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:11 schreef Guppi het volgende:
Toen gingen wij ook even dansen in de woonkamer.
Dit zijn een aantal nummers die tijdens de film voorbij kwamen, ik weet alleen niet of het nummer dat jij bedoeld er tussen staat:quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef MasGhibli het volgende:
zojuist gekeken naar Sex Drive.
lekkere no nonsense film over een 18 jarig manneke dat nog steeds maagd is, en op een road trip gaat naar een internet date
Ben nu op zoek naar een bepaalde track van de film.
Zodra ze weggaan bij de tandarts zie je de auto in beeld rn begint de plaat met "frustrations frustrations ".
iemand een ideetje?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
pssst...En nog los daarvan: het thema is juist dat sommige dingen voorbestemd zijn. Het is een moment waarop alle dingen in zijn leven samenvallen, alsof er naar dit moment is toegewerkt. Ik vind het juist een erg mooi idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
eens, maar niet in t geval van slumdog. want die film draait daar juist om.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind voorbestemdheid altijd zo'n flauwe uitweg om weg te moffelen dat je script toch iets te veel toevalligheden nodig heeft om te werken.
welke film is die eerste?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef Mainport het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vette film! Schiet al die rechtse rotzakken maar dood, bam bam bam.
[ afbeelding ]
Deze film is zo mogelijk nog vetter! Ook hier wordt het nodige schietwerk niet geschuwd.
Stumperd. Doe je het alleen om aandacht? Ga dan naakt over straat lopen ofzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:17 schreef Mainport het volgende:
Ha, twee reacties op mijn post van twee regels. Perfect.
mongoolquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:17 schreef Mainport het volgende:
Ha, twee reacties op mijn post van twee regels. Perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |