abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66442319
Zomerhitte

Vreemd
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 26 februari 2009 @ 00:35:04 #102
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_66466553
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Que? Het was een originele manier om het verhaal te vertellen, maar In het echte leven is het ook niet zo dat iemand alle antwoorden gewoon weet, en zeker niet dat de antwoorden van een quiz zo verband houden met cruciale momenten in z'n leven. Dat vond ik ongeloofwaardig .
pssst...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 26 februari 2009 @ 11:14:24 #103
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66473834
Science of sleep
voor de 4e keer ofzo maar vind die film zo onwijs briljant!
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 26 februari 2009 @ 11:35:38 #104
202348 Susi
Temple of Love
pi_66474480

This is England (2006)

Deze film gaat over het leven in de jaren 80 in Engeland, ietwat gebaseerd op het leven van regisseur Shane Meadows. Het jochie Shaun wordt gepest op school, en komt in aanraking met een groepje skinheads. Alles goed en wel, totdat een andere vriend uit die groep uit de gevangenis komt en nationalistische ideeen begint in te brengen. De groep raakt in tweeen verdeelt, en Shaun loopt mee met Combo, de ex-gevangene in wie hij een voorbeeld en een soort vaderfiguur ziet. De groep begint de omgeving te terroriseren en onderling hitsen ze elkaar ook enorm op.

Ik vond het een heel indrukwekkende film, vooral omdat ik er helemaal nog niet over gelezen had voor dat ik deze film ging zien. Als de film af is, zit je ook echt met een rotgevoel in je maag.
De acteur die Shaun speelt, is zo fantastisch puur, heel mooi om te zien. Daarnaast is Stephen Graham (Combo) heel goed gecast. Hij is ontzettend overtuigend. Verder pluspunt voor deze film is dat alle karakters ontzettend echt overkomen. Ik geloof ze allemaal.
pi_66475689
ja, ook ik heb Slumdog Millionaire gekeken.
Ik was er erg benieuwd naar, maar de trailer vond ik niet echt heel erg gaaf. En door alle oscars was ik bang te hoge verwachtingen te krijgen. Gelukkig niet! Ik moest er wel een beetje inkomen, maar vond het een hele mooie film. De acteurs waren echt briljant gekozen, die quizmaster maar ook de broer, echt wat je erbij zou denken als je het boek zou lezen (denk ik). De muziek ook top. Maar een feelgoodmovie zou ik het niet noemen nee. Gewoon een erg mooie film, verhaal geinig en in deze setting zelfs prachtig, ik baalde dat hij was afgelopen. Godzijdank kwamen ze toen met die fantastische aftiteling. Toen gingen wij ook even dansen in de woonkamer.

Ik zeg, een 8,5.
pi_66494350
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:11 schreef Guppi het volgende:
Toen gingen wij ook even dansen in de woonkamer.

.

Ik vind dit trouwens een fijne reeks. Haal hier juist regelmatig filmtips vandaan omdat ik me niet altijd kan vinden in de sterretjes van IMDB. .

Bij mij kan het filmkijken slechts twee kanten opgaan... Of ik vind de film is niets en val halverwege in slaap, of de film is boeiend en dan val ik tijdens de aftiteling in slaap, een review komt er iig niet meer uit. .
pi_66495788
zojuist gekeken naar Sex Drive.
lekkere no nonsense film over een 18 jarig manneke dat nog steeds maagd is, en op een road trip gaat naar een internet date

Ben nu op zoek naar een bepaalde track van de film.
Zodra ze weggaan bij de tandarts zie je de auto in beeld rn begint de plaat met "frustrations frustrations ".
iemand een ideetje?
pi_66497283
Net Countdown: Jerusalem gekeken. Vond het een uitermate vage en verwarrende film. IMDB geeft hem een 1.7 en dat vind ik eigenlijk nog teveel

edit:

Nog een tweede film ertegenaan gegooid: In Her Line Of Fire. Wat een ontzettend slap verhaal en bagger-acteerwerk was dat zeg Ook deze is te hoog ingeschat op IMDB. Een 1 is meer van toepassing denk ik. Waardeloos.

[ Bericht 40% gewijzigd door PdeHoog op 27-02-2009 09:25:31 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_66512824
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef MasGhibli het volgende:
zojuist gekeken naar Sex Drive.
lekkere no nonsense film over een 18 jarig manneke dat nog steeds maagd is, en op een road trip gaat naar een internet date

Ben nu op zoek naar een bepaalde track van de film.
Zodra ze weggaan bij de tandarts zie je de auto in beeld rn begint de plaat met "frustrations frustrations ".
iemand een ideetje?
Dit zijn een aantal nummers die tijdens de film voorbij kwamen, ik weet alleen niet of het nummer dat jij bedoeld er tussen staat:

* The songs "Time to Pretend" by MGMT, "Fa-Fa-Fa" by Datarock, "Let's Ride" by Airbourne, and "Bang Bang to the Rock n Roll" by Gabin are featured in the trailer for the film.
* The band Fall Out Boy also makes a cameo within the film, playing "Fame < Infamy" from their album Infinity on High. They also play an acoustic performance of "Grand Theft Autumn/Where Is Your Boy". This is due to the friendship executive producer Seth Green has with the band, also the song I Don't Care from their latest album was featured in the end credits.
* The song "Life is Beautiful" by Vega4 is featured in the film.
* "Let's Get It Up" by AC/DC, from their 1981 album For Those About to Rock (We Salute You), plays numerous times throughout the film whenever the GTO is featured onscreen.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 11:55:21 #110
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_66514164
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 00:35 schreef Timo20 het volgende:

[..]

pssst...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog los daarvan: het thema is juist dat sommige dingen voorbestemd zijn. Het is een moment waarop alle dingen in zijn leven samenvallen, alsof er naar dit moment is toegewerkt. Ik vind het juist een erg mooi idee.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 12:04:48 #111
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_66514503
Ik vind voorbestemdheid altijd zo'n flauwe uitweg om weg te moffelen dat je script toch iets te veel toevalligheden nodig heeft om te werken.

Het stoorde me zeker niet bij Slumdog Millionaire, maar het is allemaal wat geforceerd, weinig elegant. Veel van die oscars die de film won, waren terecht, maar die van het script toch niet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_66515660
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind voorbestemdheid altijd zo'n flauwe uitweg om weg te moffelen dat je script toch iets te veel toevalligheden nodig heeft om te werken.
eens, maar niet in t geval van slumdog. want die film draait daar juist om.
pi_66516550

Wat een vette film! Schiet al die rechtse rotzakken maar dood, bam bam bam.

Deze film is zo mogelijk nog vetter! Ook hier wordt het nodige schietwerk niet geschuwd.
Graag op anoniem
pi_66516600
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef Mainport het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een vette film! Schiet al die rechtse rotzakken maar dood, bam bam bam.

[ afbeelding ]

Deze film is zo mogelijk nog vetter! Ook hier wordt het nodige schietwerk niet geschuwd.
welke film is die eerste?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 13:13:48 #115
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_66516778
Houd es op met die zoekplaatjes, Mainport
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_66516881
Ha, twee reacties op mijn post van twee regels. Perfect.
Graag op anoniem
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:23:54 #117
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_66527254
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:17 schreef Mainport het volgende:
Stumperd. Doe je het alleen om aandacht? Ga dan naakt over straat lopen ofzo.
We willen gewoon weten welke film het is.
pi_66527318
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:17 schreef Mainport het volgende:
mongool
  Moderator vrijdag 27 februari 2009 @ 17:31:55 #119
9859 crew  Karina
Woman
pi_66527540
Underworld: Rise of the Lycans
Vampieren en weerwolven zijn het hoofdingrediënt. Vampierenmeisje is verliefd op weerwolfman. Haar vader vindt dat niet zo leuk en laat dat ook blijken aan het meisje, op een niet zo'n aardige manier.

Dat is het wel ongeveer. Ik vond het nogal saai allemaal, alleen het gevecht op het eind tussen de vampieren en weerwolven was wel aardig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_66527914
Graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')