abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66394809
Hee, die ken ik niet? Leuk?
Is die andere een remake of hebben ze gewoon niet gekeken of er al een film met die naam was uitgebracht
  dinsdag 24 februari 2009 @ 07:20:22 #86
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_66397424
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:40 schreef Guppi het volgende:
Hee, die ken ik niet? Leuk?
Is die andere een remake of hebben ze gewoon niet gekeken of er al een film met die naam was uitgebracht
totaal andere film.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_66403704
Humboldt County Darren Grodsky & Danny Jacobs, 2008
Nogal tegenvallende film die eigenlijk nergens over gaat… Het begint allemaal nog wel aardig met een sfeertje dat een beetje aan Garden State doet denken, maar daarna gaat het eigenlijk alleen nog maar over wiet. Zo zien we Frances Conroy (Ruth Fisher uit Six Feet Under) zo’n beetje alleen maar met een joint in haar mondhoek. Net leuk genoeg om een keertje te kijken. 6.0
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:22:38 #88
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_66404239
Låt den rätte komma in (Let the Right One In)
Vervreemdende film, die ik op een aantal momenten wel heftig en gruwelijk vond. Het verhaal wordt vanuit kinderperspectief verteld, tis toch niet echt een jeugdfilm. Daarvoor vloeit er toch teveel bloed en dan doel ik voornamelijk op die ziekenhuisscene .
Over het algemeen wel een aardige film met een mooie kille cinematografie. Het heeft ook iets origineels, alleen kon het me echter niet helemaal trekken. Het was allemaal nèt iets te klinisch. Cijfer: 7,5

I, Robot
Bedroevend uitleggerige en uitgekauwde SF-film met Will Smith die dit keer niet koel is. Cijfer: 4,5

Jaws 3-D

Tsja, dit was ook al zo droevig en ik had niet eens zo'n stoer 3-D-brilletje. In de eerste helft worden een paar karakters op het scherm gekwakt, die meer geïnteresseerd in elkaar zijn in plaats van de kijker te vermaken. Ohja, het speelt zich af in een of ander stom Seaworld-attractiepark met dolfijnen en dat soort shit en ons aller bekende haai zaait daar dood en verderf. Toppunt is dat een van die truttige dolfijnentrainsters zich meer zorgen maakt om de dolfijnen dan om mensenlevens . Rampzalig genoeg komt die lelijke haai nog veel te vaak in beeld, weg spanning! Hier past maar één cijfer voor. Cijfer: 3

Jaws: The Revenge

Hoppa, die haaiengifbeker maar helemaal leeg dacht ik bij het laatste deel van deze serie. Ik bereidde me voor op een abonimaler deel dan Jaws 3. Maar nadat het slechtst acterende personage vrij vlot opgepeuzeld werd door onze haaienvriend, was het in al zijn kutheid nog een redelijk zichtbare film. De zomaar binnenvliegende Michael Caine is daar voornamelijk verantwoordelijk voor, die kon me zowaar nog best vermaken. Het had wel een erg dubieus einde, maar ja . Cijfer: 4
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 24 februari 2009 @ 17:19:43 #89
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_66414697
Gran Torino ook gezien met Clint Eastwooord, afgelopen weekend in London (Odeon). Zonder verwachtingen erheen gegaan en zonder recensies gelezen te hebben, maar wat een heerlijke film. Drama, humor, wat actie; een van de toppers van dit jaar. Eastwoord speelt het geweldig.
pi_66416491
Achter mekaar Gran Torino en Changeling gezien, resp zaterdagavond en maandagavond, maar vond er toch wel een groot kwaliteitsverschil tussen zitten, dit ten faveure van Changeling. De drama, humor en het acteerwerk van Eastwood vielen tegen in Gran Torino, ook zaten er snijfouten in en was het verhaal vrij rommelig weergegeven. Wat betreft Changeling neem ik wel mijn pet af voor Clint Eastwood.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 24-02-2009 20:05:11 ]
I´m back.
pi_66419335
Watchmen (2009)
Eindelijk, na maanden te hebben gewacht was het dan zover, Watchman! Ik heb de comic niet gelezen dus ik wist niet precies wat ik moest verwachten, afgezien van de hard stijl die al duidelijk in de trailers naar voren kwam.
En hard dat is 'ie zeker! Je voelt de krachten bijna bij de gevechten, maar niet alleen in die zin is de film hard. Er zitten ook een aantal zeer gruwelijk scenes in, waarbij de meeste mensen in de zaal toch even de andere kant op voor moesten kijken.

De film verrast ook door de zeer toffe muziek. De muziek is super uitgekozen en geeft de film een mensenlijk karakter, waardoor het niet een afstandelijk super-helden film wordt maar bijna een gewone film met superhelden! De muziek van o.a. Bob Dylan, Jimi Hendrix en Simon and Garfunkel voegen veel toe aan de scenes waarin ze gebruikt worden.

De film duurt vrij lang, maar op het einde (misschien) na zeker niet té lang. Ik heb de volle tijd genoten. Je leeft je helemaal in in het verhaal. Het verhaal is goed (gevonden) maar niet echt 'super'. Wel wordt het erg goed verteld door Zack Snyder.
Het is gewoon een superhelden film die erg goed werkt, net zoals The Dark Knight dat is. Een goed verhaal en geweldige actie, het wordt je nooit al te lastig gemaakt maar toch moet je er toch meer dan normaal wel bijblijven. Dit komt wel erg negatief over, zeker omdat ik gewoon de volle tijd gewoon alleen genoten heb. Want dat doe je uiteindelijk vooral bij deze film, genieten van hoe het verhaal zich ontpopte en de ultiem toffe actie-scenes.

Dus, ga vooral naar deze film toe en geniet van de overvloed van prachtige, sfeervolle, beelden. Het goede verhaal en de super actie-scenes!

8/10

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_66420357
Mirrors(2008)
Uitstekende film die direct al bloederig begon . Film was zeker niet te voorspellen en had een uitstekend einde Ook heel goed geacteerd door iedereen, de film was zeker een genot om naar te kijken, aanrader.

Cijfer : [8/10]

Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:00:21 #93
52357 Lambiekje
pi_66421598
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Kerol het volgende:
Mirrors(2008)
Uitstekende film die direct al bloederig begon . Film was zeker niet te voorspellen en had een uitstekend einde Ook heel goed geacteerd door iedereen, de film was zeker een genot om naar te kijken, aanrader.

[ afbeelding ]
een 8

Ik vond het nog al matig een zeer storende plotholes.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_66424849
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

een 8

Ik vond het nog al matig een zeer storende plotholes.
Ja en? Voor elke film is er een andere mening te vinden. Op imdb is de mediaan een 7 dus zo gek is een 8 niet.
pi_66426818
quote:
Op maandag 23 februari 2009 09:30 schreef Viking84 het volgende:
Slumdog Millionaire
IMDB: 8,7 / 10
Mijn cijfer: 8,0 / 10

Heerlijke film met zeker onvergetelijke scènes, maar toch niet een film die als geheel blijft hangen. Het einde was cliché en zoetsappig en het was natuurlijk ook wel een tikkeltje ongeloofwaardig dat Jamal alle antwoorden wist. Maar goed, het was wél een originele manier om zijn verhaal te vertellen .
Ik begin me eigenlijk door die zin af te vragen of je wel hebt opgelet tijdens de film...
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Kerol het volgende:
Mirrors(2008)

[ afbeelding ]
Muah vond zelf een 6'je waard met name omdat er te veel momente in zitte die de film gewoon lang moete maken zonder dat ze een toevoeging hebben aan het verhaal of de film zelf. Bv. stukje waarbij je even minuutje in het vrouwtje van de hoofdrolspeler volgt in het huis en waarna er vervolgens wordt ingezoomed in een spiegel terwijl er geen zooi gebeurt. Verder vond ik het einde ook niet goed het had te veel open vragen maja dat is natuurlijk voor deeltje twee natuurlijk...

[ Bericht 43% gewijzigd door iBolt op 24-02-2009 23:16:05 ]
  woensdag 25 februari 2009 @ 07:22:54 #96
52357 Lambiekje
pi_66433134
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:20 schreef Fokski het volgende:

[..]

Ja en? Voor elke film is er een andere mening te vinden. Op imdb is de mediaan een 7 dus zo gek is een 8 niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het maar een onsamenhangend geheel en wat ik al eerder zei (en nu uitgelegd) een zeer storende plotfoutjes.
  woensdag 25 februari 2009 @ 07:24:14 #97
52357 Lambiekje
pi_66433140
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 07:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het maar een onsamenhangend geheel en wat ik al eerder zei (en nu uitgelegd) een zeer storende plotfoutjes.
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:29:26 #98
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_66436132
Gisteren:

The French Connection II
Het komt nogal eens voor dat wanneer een sequel door iemand anders wordt geregisseerd dan het origineel, dat gelijk aan de film is af te zien. De film wordt slechter (of heel soms juist beter) en de stijl van de film is anders dan die van het origineel. Bij The French Connection is dat niet het geval. Het vervolg kon ook net zo makkelijk door William Friedkin gemaakt zijn geworden. Qua stijl lijken de films dan ook erg op elkaar. Toch is dit deel iets minder dan het eerste deel. Hij is iets te lang en Gene Hackman is wel érg snel weer over z`n verplichte verslaving heen. Dat vond ik wat minder, maar over het algemeen heb ik wederom erg genoten.

IMDB Cijfer: 6,7/10
Mijn Cijfer: 7,5/10

This Way Up
Geweldige, voor een Oscar genomineerde animatie short over 2 begrafenis ondernemers die tijdens het verzorgen van een begrafenis wel erg veel tegenslagen hebben.
De humor is geweldig, lekker droog en het geheel ziet er prachtig uit.
Erg leuk!

IMDB Cijfer: 7,3/10
Mijn Cijfer: 7,7/10
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:32:31 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66436224
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:05 schreef iBolt het volgende:

[..]

Ik begin me eigenlijk door die zin af te vragen of je wel hebt opgelet tijdens de film...
Que? Het was een originele manier om het verhaal te vertellen, maar In het echte leven is het ook niet zo dat iemand alle antwoorden gewoon weet, en zeker niet dat de antwoorden van een quiz zo verband houden met cruciale momenten in z'n leven. Dat vond ik ongeloofwaardig .
Niet meer actief op Fok!
pi_66441420
Love and Other Disasters

Brittany Murphy vind ik gewoon erg leuk om te zien, en zij is de hoofdpersoon, reden één om te gaan kijken. Reden twee: ik zag in de preview al een leuke bijrol, daar hou ik van (denk aan Spike in Notting Hill). Brittany speelt een meisje met lichte intimiteitsproblemen, dat vrijwel alleen homoseksuele vrienden heeft, bijvoorbeeld haar huisgenoot. Maar niet alles is wat het lijkt, en zo komt iemand ineens toch heel dichtbij. Ach, er zitten behoorlijk wat clichés in de film, en waarom je automatisch naakt rondloopt bij iemand die nooit verliefd op je zal worden is mij ook een raadsel, maar er zitten ook erg leuke verrassingen in de film. Zo wordt de relatietherapeute van de huisgenoot gespeeld door Dawn French, en dit is dan ook een fantastisch personage dat de 'stages of love' weet te meten aan de hand van het scheetgedrag. De beste virendin van Brittany heeft een telefonische stalker die meer in haar los maakt dan je van de gemiddelde stalker zou verwachten. En zo zitten er meer leuke aspecten in de film die hem het kijken waard maken. Om nog maar te zwijgen over het feelgoodgehalte. Wat ik overigens ook moet vermelden is de manier waarop het is gefilmd, zo nu en dan komt tekstueel in beeld wat de camera
moet doen, en het einde is erg verrassend.

Ik: 7
IMDB: 6,2

Rumor Has it

Mark Ruffalo! En Jennifer Aniston, én Kevin Costner, dus. Erg originele insteek voor een romantische comedy, als je het mij vraagt. Maar after all was het meer een romantisch drama. Idee is als volgt: Jennifer is het buitenbeentje van de familie en komt erachter dat haar moeder negen maanden voor haar geboorte een vermist was. Ze gaat direct twijfelen of ze wel een kind van haar vader is. Na wat uitzoekwerk komt ze erachter dat het boek The Graduate is geschreven door een studiegenoot van haar moeder, en ze krijgt daarom het vermoeden dat het haar familie is, waar dit boek over gaat. The Graduate beschrijft namelijk de relatie tussen een man en een vrouw, en daarna dezelfde man en de dochter van de vrouw (hoe ik dit korter moet opschrijven, weet ik even niet ). Helaas vond ik de uitwerking niet echt heel erg leuk. Jennifer raakt uiteraard enorm in de war en de omslag die dan in de film komt zorgt er bij mij voor dat ik Jennifer niet meer zo heel aardig vind. Pluspunten zijn ook hier de bijrollen, met name die van oma (zie foto), de rokende bitch met de leukste teksten.

Goed, ik heb hem niet uitgezet en heb me best vermaakt, maar er zijn zoveel leukere films met een minder interessante insteek, dat deze best wat beter had gekund.

Ik: 6
IMDB: 5,6
pi_66442319
Zomerhitte

Vreemd
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 26 februari 2009 @ 00:35:04 #102
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_66466553
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Que? Het was een originele manier om het verhaal te vertellen, maar In het echte leven is het ook niet zo dat iemand alle antwoorden gewoon weet, en zeker niet dat de antwoorden van een quiz zo verband houden met cruciale momenten in z'n leven. Dat vond ik ongeloofwaardig .
pssst...
SPOILER
  donderdag 26 februari 2009 @ 11:14:24 #103
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66473834
Science of sleep
voor de 4e keer ofzo maar vind die film zo onwijs briljant!
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 26 februari 2009 @ 11:35:38 #104
202348 Susi
Temple of Love
pi_66474480

This is England (2006)

Deze film gaat over het leven in de jaren 80 in Engeland, ietwat gebaseerd op het leven van regisseur Shane Meadows. Het jochie Shaun wordt gepest op school, en komt in aanraking met een groepje skinheads. Alles goed en wel, totdat een andere vriend uit die groep uit de gevangenis komt en nationalistische ideeen begint in te brengen. De groep raakt in tweeen verdeelt, en Shaun loopt mee met Combo, de ex-gevangene in wie hij een voorbeeld en een soort vaderfiguur ziet. De groep begint de omgeving te terroriseren en onderling hitsen ze elkaar ook enorm op.

Ik vond het een heel indrukwekkende film, vooral omdat ik er helemaal nog niet over gelezen had voor dat ik deze film ging zien. Als de film af is, zit je ook echt met een rotgevoel in je maag.
De acteur die Shaun speelt, is zo fantastisch puur, heel mooi om te zien. Daarnaast is Stephen Graham (Combo) heel goed gecast. Hij is ontzettend overtuigend. Verder pluspunt voor deze film is dat alle karakters ontzettend echt overkomen. Ik geloof ze allemaal.
pi_66475689
ja, ook ik heb Slumdog Millionaire gekeken.
Ik was er erg benieuwd naar, maar de trailer vond ik niet echt heel erg gaaf. En door alle oscars was ik bang te hoge verwachtingen te krijgen. Gelukkig niet! Ik moest er wel een beetje inkomen, maar vond het een hele mooie film. De acteurs waren echt briljant gekozen, die quizmaster maar ook de broer, echt wat je erbij zou denken als je het boek zou lezen (denk ik). De muziek ook top. Maar een feelgoodmovie zou ik het niet noemen nee. Gewoon een erg mooie film, verhaal geinig en in deze setting zelfs prachtig, ik baalde dat hij was afgelopen. Godzijdank kwamen ze toen met die fantastische aftiteling. Toen gingen wij ook even dansen in de woonkamer.

Ik zeg, een 8,5.
pi_66494350
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:11 schreef Guppi het volgende:
Toen gingen wij ook even dansen in de woonkamer.

.

Ik vind dit trouwens een fijne reeks. Haal hier juist regelmatig filmtips vandaan omdat ik me niet altijd kan vinden in de sterretjes van IMDB. .

Bij mij kan het filmkijken slechts twee kanten opgaan... Of ik vind de film is niets en val halverwege in slaap, of de film is boeiend en dan val ik tijdens de aftiteling in slaap, een review komt er iig niet meer uit. .
pi_66495788
zojuist gekeken naar Sex Drive.
lekkere no nonsense film over een 18 jarig manneke dat nog steeds maagd is, en op een road trip gaat naar een internet date

Ben nu op zoek naar een bepaalde track van de film.
Zodra ze weggaan bij de tandarts zie je de auto in beeld rn begint de plaat met "frustrations frustrations ".
iemand een ideetje?
pi_66497283
Net Countdown: Jerusalem gekeken. Vond het een uitermate vage en verwarrende film. IMDB geeft hem een 1.7 en dat vind ik eigenlijk nog teveel

edit:

Nog een tweede film ertegenaan gegooid: In Her Line Of Fire. Wat een ontzettend slap verhaal en bagger-acteerwerk was dat zeg Ook deze is te hoog ingeschat op IMDB. Een 1 is meer van toepassing denk ik. Waardeloos.

[ Bericht 40% gewijzigd door PdeHoog op 27-02-2009 09:25:31 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_66512824
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef MasGhibli het volgende:
zojuist gekeken naar Sex Drive.
lekkere no nonsense film over een 18 jarig manneke dat nog steeds maagd is, en op een road trip gaat naar een internet date

Ben nu op zoek naar een bepaalde track van de film.
Zodra ze weggaan bij de tandarts zie je de auto in beeld rn begint de plaat met "frustrations frustrations ".
iemand een ideetje?
Dit zijn een aantal nummers die tijdens de film voorbij kwamen, ik weet alleen niet of het nummer dat jij bedoeld er tussen staat:

* The songs "Time to Pretend" by MGMT, "Fa-Fa-Fa" by Datarock, "Let's Ride" by Airbourne, and "Bang Bang to the Rock n Roll" by Gabin are featured in the trailer for the film.
* The band Fall Out Boy also makes a cameo within the film, playing "Fame < Infamy" from their album Infinity on High. They also play an acoustic performance of "Grand Theft Autumn/Where Is Your Boy". This is due to the friendship executive producer Seth Green has with the band, also the song I Don't Care from their latest album was featured in the end credits.
* The song "Life is Beautiful" by Vega4 is featured in the film.
* "Let's Get It Up" by AC/DC, from their 1981 album For Those About to Rock (We Salute You), plays numerous times throughout the film whenever the GTO is featured onscreen.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 11:55:21 #110
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_66514164
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 00:35 schreef Timo20 het volgende:

[..]

pssst...
SPOILER
En nog los daarvan: het thema is juist dat sommige dingen voorbestemd zijn. Het is een moment waarop alle dingen in zijn leven samenvallen, alsof er naar dit moment is toegewerkt. Ik vind het juist een erg mooi idee.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 12:04:48 #111
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_66514503
Ik vind voorbestemdheid altijd zo'n flauwe uitweg om weg te moffelen dat je script toch iets te veel toevalligheden nodig heeft om te werken.

Het stoorde me zeker niet bij Slumdog Millionaire, maar het is allemaal wat geforceerd, weinig elegant. Veel van die oscars die de film won, waren terecht, maar die van het script toch niet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_66515660
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind voorbestemdheid altijd zo'n flauwe uitweg om weg te moffelen dat je script toch iets te veel toevalligheden nodig heeft om te werken.
eens, maar niet in t geval van slumdog. want die film draait daar juist om.
pi_66516550

Wat een vette film! Schiet al die rechtse rotzakken maar dood, bam bam bam.

Deze film is zo mogelijk nog vetter! Ook hier wordt het nodige schietwerk niet geschuwd.
Graag op anoniem
pi_66516600
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef Mainport het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een vette film! Schiet al die rechtse rotzakken maar dood, bam bam bam.

[ afbeelding ]

Deze film is zo mogelijk nog vetter! Ook hier wordt het nodige schietwerk niet geschuwd.
welke film is die eerste?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 13:13:48 #115
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_66516778
Houd es op met die zoekplaatjes, Mainport
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_66516881
Ha, twee reacties op mijn post van twee regels. Perfect.
Graag op anoniem
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:23:54 #117
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_66527254
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:17 schreef Mainport het volgende:
Stumperd. Doe je het alleen om aandacht? Ga dan naakt over straat lopen ofzo.
We willen gewoon weten welke film het is.
pi_66527318
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:17 schreef Mainport het volgende:
mongool
  Moderator vrijdag 27 februari 2009 @ 17:31:55 #119
9859 crew  Karina
Woman
pi_66527540
Underworld: Rise of the Lycans
Vampieren en weerwolven zijn het hoofdingrediënt. Vampierenmeisje is verliefd op weerwolfman. Haar vader vindt dat niet zo leuk en laat dat ook blijken aan het meisje, op een niet zo'n aardige manier.

Dat is het wel ongeveer. Ik vond het nogal saai allemaal, alleen het gevecht op het eind tussen de vampieren en weerwolven was wel aardig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_66527914
Graag op anoniem
pi_66528483
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:08 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

welke film is die eerste?
Ik geloof Der Baader Meinhof Komplex
pi_66529177
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:13 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Dit zijn een aantal nummers die tijdens de film voorbij kwamen, ik weet alleen niet of het nummer dat jij bedoeld er tussen staat:

*
We gaan zoeken
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:44:59 #123
52357 Lambiekje
pi_66536074
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 00:35 schreef Timo20 het volgende:

[..]

pssst...
SPOILER
SPOILER
  zaterdag 28 februari 2009 @ 00:00:52 #124
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_66541133
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
SPOILER
docu`s over 911 Die hangen niet van toevalligheden aan elkaar, wil je zeggen? als je die allemaal moet geloven heb je wat te doen
pi_66541266
Superhero
Trailer
--------------------------------------------------------------------
Deze film is een parodie op Superman 1.
Het is een hilarische film, waarbij een glimlach niet te vermijden is, alleen sommige momenten waren te voorspelbaar. Lijkt wel veel op Scary Movie.

Cijfer; 7.5/10

Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_66545502
Slumdog Millionaire.
Lekkere muziek. Mooie en meeslepende film.
Sommige dingen zijn nogal vaag...
Top film

The Boy in the striped pyjamas is ook 'n erg mooie film die k pas nog heb gezien!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')