totaal andere film.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:40 schreef Guppi het volgende:
Hee, die ken ik niet? Leuk?
Is die andere een remake of hebben ze gewoon niet gekeken of er al een film met die naam was uitgebracht
een 8quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Kerol het volgende:
Mirrors(2008)
Uitstekende film die direct al bloederig begon. Film was zeker niet te voorspellen en had een uitstekend einde
Ook heel goed geacteerd door iedereen, de film was zeker een genot om naar te kijken, aanrader.
Cijfer : [8/10]
[ afbeelding ]
Ja en? Voor elke film is er een andere mening te vinden. Op imdb is de mediaan een 7 dus zo gek is een 8 niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
een 8![]()
Ik vond het nog al matig een zeer storende plotholes.
Ik begin me eigenlijk door die zin af te vragen of je wel hebt opgelet tijdens de film...quote:Op maandag 23 februari 2009 09:30 schreef Viking84 het volgende:
Slumdog Millionaire
IMDB: 8,7 / 10
Mijn cijfer: 8,0 / 10
Heerlijke film met zeker onvergetelijke scènes, maar toch niet een film die als geheel blijft hangen. Het einde was cliché en zoetsappig en het was natuurlijk ook wel een tikkeltje ongeloofwaardig dat Jamal alle antwoorden wist. Maar goed, het was wél een originele manier om zijn verhaal te vertellen.
Muah vond zelf een 6'je waard met name omdat er te veel momente in zitte die de film gewoon lang moete maken zonder dat ze een toevoeging hebben aan het verhaal of de film zelf. Bv. stukje waarbij je even minuutje in het vrouwtje van de hoofdrolspeler volgt in het huis en waarna er vervolgens wordt ingezoomed in een spiegel terwijl er geen zooi gebeurt. Verder vond ik het einde ook niet goed het had te veel open vragen maja dat is natuurlijk voor deeltje twee natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Kerol het volgende:
Mirrors(2008)
Uitstekende film die direct al bloederig begon. Film was zeker niet te voorspellen en had een uitstekend einde
Ook heel goed geacteerd door iedereen, de film was zeker een genot om naar te kijken, aanrader.
Cijfer : [8/10]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:20 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ja en? Voor elke film is er een andere mening te vinden. Op imdb is de mediaan een 7 dus zo gek is een 8 niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het maar een onsamenhangend geheel en wat ik al eerder zei (en nu uitgelegd) een zeer storende plotfoutjes.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het maar een onsamenhangend geheel en wat ik al eerder zei (en nu uitgelegd) een zeer storende plotfoutjes.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Que? Het was een originele manier om het verhaal te vertellen, maar In het echte leven is het ook niet zo dat iemand alle antwoorden gewoon weet, en zeker niet dat de antwoorden van een quiz zo verband houden met cruciale momenten in z'n leven. Dat vond ik ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:05 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ik begin me eigenlijk door die zin af te vragen of je wel hebt opgelet tijdens de film...
pssst...quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Que? Het was een originele manier om het verhaal te vertellen, maar In het echte leven is het ook niet zo dat iemand alle antwoorden gewoon weet, en zeker niet dat de antwoorden van een quiz zo verband houden met cruciale momenten in z'n leven. Dat vond ik ongeloofwaardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:11 schreef Guppi het volgende:
Toen gingen wij ook even dansen in de woonkamer.
Dit zijn een aantal nummers die tijdens de film voorbij kwamen, ik weet alleen niet of het nummer dat jij bedoeld er tussen staat:quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef MasGhibli het volgende:
zojuist gekeken naar Sex Drive.
lekkere no nonsense film over een 18 jarig manneke dat nog steeds maagd is, en op een road trip gaat naar een internet date
Ben nu op zoek naar een bepaalde track van de film.
Zodra ze weggaan bij de tandarts zie je de auto in beeld rn begint de plaat met "frustrations frustrations ".
iemand een ideetje?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
pssst...En nog los daarvan: het thema is juist dat sommige dingen voorbestemd zijn. Het is een moment waarop alle dingen in zijn leven samenvallen, alsof er naar dit moment is toegewerkt. Ik vind het juist een erg mooi idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
eens, maar niet in t geval van slumdog. want die film draait daar juist om.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind voorbestemdheid altijd zo'n flauwe uitweg om weg te moffelen dat je script toch iets te veel toevalligheden nodig heeft om te werken.
welke film is die eerste?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef Mainport het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vette film! Schiet al die rechtse rotzakken maar dood, bam bam bam.
[ afbeelding ]
Deze film is zo mogelijk nog vetter! Ook hier wordt het nodige schietwerk niet geschuwd.
Stumperd. Doe je het alleen om aandacht? Ga dan naakt over straat lopen ofzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:17 schreef Mainport het volgende:
Ha, twee reacties op mijn post van twee regels. Perfect.
mongoolquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:17 schreef Mainport het volgende:
Ha, twee reacties op mijn post van twee regels. Perfect.
We gaan zoekenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:13 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Dit zijn een aantal nummers die tijdens de film voorbij kwamen, ik weet alleen niet of het nummer dat jij bedoeld er tussen staat:
*
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
pssst...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]docu`s over 911SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die hangen niet van toevalligheden aan elkaar, wil je zeggen? als je die allemaal moet geloven heb je wat te doen
![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |