SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reign over Me (2007)
Charlie Fineman (Adam Sandler) is een man die zijn gezin verloren is door een vliegtuig ongeluk. Alan (
(Don Cheadle) een oude klasgenoot komt hem tegen. En probeert hem weer kleur aan het leven te geven.
Charlie is echt helemaal de weg kwijt.
Dit is een van de serieuzere rollen van Sandler.
cijfer 7 / imdb 7.8
[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 23-02-2009 23:10:34 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Man man, wat een indrukwekkende film.. die soundtrack doet de helft al. Wat heb ik zitten huilen zeg, ik vond het een prachtfilmquote:Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef Lambiekje het volgende:
Reign over Me (2007)
Charlie Fineman (Adam Sandler) is....
cijfer 7 / imdb 7.8
totaal andere film.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:40 schreef Guppi het volgende:
Hee, die ken ik niet? Leuk?
Is die andere een remake of hebben ze gewoon niet gekeken of er al een film met die naam was uitgebracht
een 8quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Kerol het volgende:
Mirrors(2008)
Uitstekende film die direct al bloederig begon. Film was zeker niet te voorspellen en had een uitstekend einde
Ook heel goed geacteerd door iedereen, de film was zeker een genot om naar te kijken, aanrader.
Cijfer : [8/10]
[ afbeelding ]
Ja en? Voor elke film is er een andere mening te vinden. Op imdb is de mediaan een 7 dus zo gek is een 8 niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
een 8![]()
Ik vond het nog al matig een zeer storende plotholes.
Ik begin me eigenlijk door die zin af te vragen of je wel hebt opgelet tijdens de film...quote:Op maandag 23 februari 2009 09:30 schreef Viking84 het volgende:
Slumdog Millionaire
IMDB: 8,7 / 10
Mijn cijfer: 8,0 / 10
Heerlijke film met zeker onvergetelijke scènes, maar toch niet een film die als geheel blijft hangen. Het einde was cliché en zoetsappig en het was natuurlijk ook wel een tikkeltje ongeloofwaardig dat Jamal alle antwoorden wist. Maar goed, het was wél een originele manier om zijn verhaal te vertellen.
Muah vond zelf een 6'je waard met name omdat er te veel momente in zitte die de film gewoon lang moete maken zonder dat ze een toevoeging hebben aan het verhaal of de film zelf. Bv. stukje waarbij je even minuutje in het vrouwtje van de hoofdrolspeler volgt in het huis en waarna er vervolgens wordt ingezoomed in een spiegel terwijl er geen zooi gebeurt. Verder vond ik het einde ook niet goed het had te veel open vragen maja dat is natuurlijk voor deeltje twee natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Kerol het volgende:
Mirrors(2008)
Uitstekende film die direct al bloederig begon. Film was zeker niet te voorspellen en had een uitstekend einde
Ook heel goed geacteerd door iedereen, de film was zeker een genot om naar te kijken, aanrader.
Cijfer : [8/10]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:20 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ja en? Voor elke film is er een andere mening te vinden. Op imdb is de mediaan een 7 dus zo gek is een 8 niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het maar een onsamenhangend geheel en wat ik al eerder zei (en nu uitgelegd) een zeer storende plotfoutjes.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het maar een onsamenhangend geheel en wat ik al eerder zei (en nu uitgelegd) een zeer storende plotfoutjes.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Que? Het was een originele manier om het verhaal te vertellen, maar In het echte leven is het ook niet zo dat iemand alle antwoorden gewoon weet, en zeker niet dat de antwoorden van een quiz zo verband houden met cruciale momenten in z'n leven. Dat vond ik ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:05 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ik begin me eigenlijk door die zin af te vragen of je wel hebt opgelet tijdens de film...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |