Hmmm... voor er weer een stroom van haatreacties op gang komt (waar jij alleen maar op kicktquote:Op zondag 1 maart 2009 17:48 schreef Mainport het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een redelijke film die het vooral moet hebben van zijn setting. Een rij voor mij had een moeder haar drie dochters van zes tot tien meegenomen, maar dat was niet zo'n slim idee. Het mooiste karakter uit de film is de wiskundige, deze man is een werkelijk geniale troll. Wel heb ik een en ander op het drama aan te merken. Ze schreeuwen zo veel; man, man, dat vind ik toch wel zo ellendig. En zou het niet een keer fijn zijn de huwelijksproblemen van verfijnde mensen te zien, intellectuele koppels waarvan de een op Groenlinks stemt en de ander op PvdA, mensen die niet zo'n groot bord voor hun kop hebben, in tegenstelling tot de twee hierboven, die allemaal fratsen in hun hoofd halen en uiteindelijk maar voor de stomste optie gaan.
Daar is een handige website voor: What I Watchquote:Op zondag 1 maart 2009 20:02 schreef SnuggLe het volgende:
ps. hoe maken jullie al die mooie lijstjes?! Wil ik ook!
Via de url's van de plaatjes kom ik op het volgende:quote:Op zondag 1 maart 2009 20:02 schreef SnuggLe het volgende:
ps. hoe maken jullie al die mooie lijstjes?! Wil ik ook!
Ik heb de film flink anders ervaren.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:48 schreef Mainport het volgende: Ze schreeuwen zo veel; man, man, dat vind ik toch wel zo ellendig. En zou het niet een keer fijn zijn de huwelijksproblemen van verfijnde mensen te zien, intellectuele koppels waarvan de een op Groenlinks stemt en de ander op PvdA, mensen die niet zo'n groot bord voor hun kop hebben, in tegenstelling tot de twee hierboven, die allemaal fratsen in hun hoofd halen en uiteindelijk maar voor de stomste optie gaan.
En jij hebt Emma Watson in je usericoonquote:Op zondag 1 maart 2009 22:43 schreef Mainport het volgende:
Ja, maar jij hebt over het algemeen ook een kutsmaak, Jeeh.
Ik weet 't, happen is suf, maar ik vraag me soms echt af wat je nou wil.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:43 schreef Mainport het volgende:
Ja, maar jij hebt over het algemeen ook een kutsmaak, Jeeh.
Mainport is gewoon een getroubleerde tiener, die nog bij zijn ouders woont en zich afvraagt waarom er geen intercity door zijn woonplaats langsraast. Dat laatste feit had een hoop ergernis weg kunnen nemen.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:58 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik weet 't, happen is suf, maar ik vraag me soms echt af wat je nou wil.
Jaaa, die is echt goed!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:19 schreef Terpentin07 het volgende:
Cashback
Prachtige Britse film.Ben,student aan een kunstacademie, wordt gedumpt door zijn vriendin en ontwikkelt daardoor een chronische slapeloosheid.Omdat hij nu meer tijd heeft neemt hij een nachtbaantje aan bij een supermarkt.Daar maakt hij kennis met zijn gekke collega's,zijn baas en de vrouw die het middelpunt wordt van zijn tekeningen.Het verhaal vond ik best leuk uitgewerkt, prachtig camerawerk en de humor zat er ook goed in.Gelukkig niet zo plat als in vele Amerikaanse films.
IMDB 7,5
Mijn cijfer 8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Topwestern.
Oh, en een jonge Dennis Hopper doet ook nog mee
http://www.imdb.com/title/tt0050468/
Vreemd trouwens dat er zo weinig over John Sturges gepraat wordt op imdb, de man heeft toch wat klassiekers achter zijn naam staan (magnificent seven (jaja remake) en great escape)De Narcis van Gabon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |