abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2009 @ 00:00:53 #251
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_66846231
Space Truckers (1996)
Dennis Hopper is een varkensvervoerder in space. Zijn vracht wordt afgepakt. Op de docking station maakt hij mot. Hij krijgt een opdracht om een speciaal goedje te vervoeren. Maar dat geeft nog al wat problemen.

whahaha wie verzint dit en dat dan ook nog eens in uitvoering brengen. Maar ach het is een duidelijk knipoog naar de idiote space-films uit de jaren 50.

Tjeee wel belabberde graphichs voor een jaren 90 film. Waarom leent Hopper zich voor deze meuk.

cijfer 4.5 / imdb 4.7
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_66846364
Hostel (2005)
Hele goede film met verschrikkelijk vieze momenten af en toe . Als je geen sterke maag hebt moet je deze film niet kijken Éen van de betere films die ik dit jaar heb bekeken. Uitstekende horror film.

---------------

---------------

Cijfer; 9/10
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_66846449
Nog maar even een film gezien.

She's the man.

In het begin dacht ik echt, sjeeeem wat een wijfen film. DIe amanda bynes vind ik persoonlijk nog niet eens zo interessant. Het hele idee van iemand die zich omturnt van vrouw tot man was echt te flauw voor woorden. Maar er zaten gewoon nog grappige stukjes in dus ik heb hem maar niet uitgezet. En Laura Ramsey is écht heerschend lekker haha. Al zijn de hoofdrol spelers wat te oud voor de 'high school' rollen opzich. En sinds wanneer zijn de nummers van de shirts op de voorkant van een voetbal shirt?

6je.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 9 maart 2009 @ 00:15:09 #254
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_66846639
Ten Inch Hero

Erg leuke romcom die uiteraard zoet afloopt, maar dat verwacht je ook. De acteerprestaties zijn gedegen en het verhaal is enigszins voorspelbaar. Alleen de twist met Julia en Noah verwacht je niet helemaal, maar dat maakt het ook wel weer leuk. Danneel Harris is sowieso al geen straf om te zien en de rol van Jensen Ackles was ronduit prachtig. Heeft toffe humor, dude met een grote bek en een hart van peperkoek... heerlijk om te kijken, al kan 'ie nog niet tippen aan Love Actually .

Een dikke 8.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_66846702
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:15 schreef Mikkie het volgende:
Ten Inch Hero

Erg leuke romcom die uiteraard zoet afloopt, maar dat verwacht je ook. De acteerprestaties zijn gedegen en het verhaal is enigszins voorspelbaar. Alleen de twist met Julia en Noah verwacht je niet helemaal, maar dat maakt het ook wel weer leuk. Danneel Harris is sowieso al geen straf om te zien en de rol van Jensen Ackles was ronduit prachtig. Heeft toffe humor, dude met een grote bek en een hart van peperkoek... heerlijk om te kijken, al kan 'ie nog niet tippen aan Love Actually .

Een dikke 8.
Oef die film wil ik nog zien! Op aanraden van iemand anders hier omdat diegene Sex Drive niet leuk vond. Ik ben alleen wat bevreesd dat deze film een veel te hoog GTST gehalte heeft, waar ik absoluut niet tegen kan
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 9 maart 2009 @ 02:17:31 #256
16701 scanman01
Today's a good day
pi_66848586
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:15 schreef Mikkie het volgende:
Ten Inch Hero

Een dikke 8.
Door jouw review heb ik de film net ook bekeken. Leuke film inderdaad. Niet helemaal een 8 wat mij betreft, maar vooruit.... een 7,5 krijgt ie wel. De 8 is wat mij betreft voor Love actually.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator maandag 9 maart 2009 @ 07:51:02 #257
9859 crew  Karina
Woman
pi_66849442
Brideshead Revisited
De jonge Ryder, afkomstig uit een niet al te rijk gezin, gaat naar Oxford en ontmoet daar Sebastian. Sebastian wordt verliefd op hem, maar Ryder beantwoordt deze gevoelens niet, hij wordt verliefd op de zus van Sebastian. Zijn gevoelens worden beantwoord, maar de zus mag van haar moeder niet met Ryder trouwen omdat hij niet katholiek is en trouwt met een ander.

Sebastian ondertussen geraakt aan lager wal en wordt alcoholist. Een paar jaar later is Ryder een bekend schilder, getrouwd en hij komt de zus weer tegen. Ze kunnen hun gevoelens niet meer onderdrukken en willen er samen vandaar gaan. Nadat haar vader is overleden realiseert Ryder zich dat ze toch nooit samen kunnen zijn, weer vanwege het geloof. Ze gaan hun eigen weg.

Weer later komt Ryder voor het laatst terug naar Brideshead, ditmaal als militair, zijn compagnie is gestationeerd in het huis.

Mooie film, goed geacteerd en hij deed naar mijn mening niet veel onder voor de tv-serie.

Valkyrie
Groep Duitse officieren wil Hitler vermoorden en de macht over Duitsland overnemen, helaas mislukt dit en ze worden allemaal geëxecuteerd.

Tegen mijn verwachting in vond ik het toch een goede, spannende film. Omdat iedereen Engels sprak was het ook niet meer dan dat voor mij, een spannende film. Als men Duits had gesproken, was het wat mij betreft allemaal wat authentieker geweest. Ik bedoel, Hitler die Engels spreekt... tja dat kon ik niet echt serieus nemen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 9 maart 2009 @ 08:08:33 #258
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_66849569
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oef die film wil ik nog zien! Op aanraden van iemand anders hier omdat diegene Sex Drive niet leuk vond. Ik ben alleen wat bevreesd dat deze film een veel te hoog GTST gehalte heeft, waar ik absoluut niet tegen kan
Dat was ik

Ik zie een thema in jou films sitting_elfling: slechte amerikaanse comedies met veel sex erin

Dan liever nog GTST dan SBS6-hart-van-Nederland-niveau
  maandag 9 maart 2009 @ 08:13:18 #259
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_66849617
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:29 schreef Stali het volgende:

[..]

.
Waarom niet gewoon een zesje?
De ,1 is het Hackman-effect!
  maandag 9 maart 2009 @ 10:41:18 #260
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_66852671
quote:
Op maandag 9 maart 2009 08:13 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

De ,1 is het Hackman-effect!
Welk effect
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb al jaren geen GTST gezien, maar ik denk dat dat wel meevalt .
quote:
Op maandag 9 maart 2009 02:17 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Door jouw review heb ik de film net ook bekeken. Leuke film inderdaad. Niet helemaal een 8 wat mij betreft, maar vooruit.... een 7,5 krijgt ie wel. De 8 is wat mij betreft voor Love actually.
Bij mij eindigt Love Actually dan ook op een 8,5...dus de verhoudingen zijn hetzelfde .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 9 maart 2009 @ 11:05:51 #261
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_66853354
Now, Voyager (1942, VS, Irving Rapper)
Leuk "lelijk eendje wordt mooie zwaan" verhaal.
Charlotte Vale (Bette Davis) gaat gebukt onder de enorme druk van haar strenge moeder. Daarom wordt ze in een inrichting geplaatst. Als ze daaruit komt gaat ze eerst op een cruise schip. Eindelijk los komt van haar moeders invloed en is de transformatie van schuttere nerd naar elegante dame compleet. Op de boot ontmoet ze ook de liefde van haar leven. Eenmaal weer thuis volgt de confrontatie met moeder en de zoektocht naar het eigen geluk.
In het begin was Charlotte erg irritant met haar gejank, maar eenmaal op de boot wordt de film steeds leuker. De moeder deed het bloed in mijn aderen koken, wat dus een geslaagde rol was.
cijfer: 7.5
pi_66867589
Nu ik hier al best veel films heb gepost mag ik wel een vraag stellen vind ik.

Als ik dit leuke films vind:
-ten inch hero
-the go-getter
-the chumscrubber
-juno
-nick & norah's infinite playlist

Heeft iemand dan nog tips voor me? (SnuggLe?)

PS ik zal ze daarna natuurlijk posten, dus de vraag is ook nog geheel ontopic!
  maandag 9 maart 2009 @ 18:26:20 #263
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_66868228
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:07 schreef Guppi het volgende:

-ten inch hero
-the go-getter
-the chumscrubber
-juno

Donnie Darko
Little Miss Sunshine
Flakes
10 Items or Less
c.r.a.z.y.
Smart People
The Nanny Diaries
zijn films die beetje gelijk zijn.
pi_66868578
quote:
Op maandag 9 maart 2009 07:51 schreef Karina het volgende:

Valkyrie
Groep Duitse officieren wil Hitler vermoorden en de macht over Duitsland overnemen, helaas mislukt dit en ze worden allemaal geëxecuteerd.

Tegen mijn verwachting in vond ik het toch een goede, spannende film. Omdat iedereen Engels sprak was het ook niet meer dan dat voor mij, een spannende film. Als men Duits had gesproken, was het wat mij betreft allemaal wat authentieker geweest. Ik bedoel, Hitler die Engels spreekt... tja dat kon ik niet echt serieus nemen.
Eens, de sfeer had beter tot zijn recht gekomen als het in het Duits was geweest, desondanks toch een goede film .
pi_66873529
Lonewolf, thanx!
Flakes
10 Items or Less
c.r.a.z.y.
The Nanny Diaries
heb ik nog niet gezien! Maar daar komt verandering in
  maandag 9 maart 2009 @ 21:25:28 #266
241594 iBolt
Lighting
pi_66874921
quote:
Op maandag 9 maart 2009 07:51 schreef Karina het volgende:
Brideshead Revisited
De jonge Ryder, afkomstig uit een niet al te rijk gezin, gaat naar Oxford en ontmoet daar Sebastian. Sebastian wordt verliefd op hem, maar Ryder beantwoordt deze gevoelens niet, hij wordt verliefd op de zus van Sebastian. Zijn gevoelens worden beantwoord, maar de zus mag van haar moeder niet met Ryder trouwen omdat hij niet katholiek is en trouwt met een ander.

Sebastian ondertussen geraakt aan lager wal en wordt alcoholist. Een paar jaar later is Ryder een bekend schilder, getrouwd en hij komt de zus weer tegen. Ze kunnen hun gevoelens niet meer onderdrukken en willen er samen vandaar gaan. Nadat haar vader is overleden realiseert Ryder zich dat ze toch nooit samen kunnen zijn, weer vanwege het geloof. Ze gaan hun eigen weg.

Weer later komt Ryder voor het laatst terug naar Brideshead, ditmaal als militair, zijn compagnie is gestationeerd in het huis.

Mooie film, goed geacteerd en hij deed naar mijn mening niet veel onder voor de tv-serie.
[ afbeelding ]

Valkyrie

Lijkt me leuke film die eerste... Ik neem aan dat het verhaal zich voor de WOII afspeelt en laatste gedeelte tijdens? En over valkiry tjah hitler die engels spreekt
  maandag 9 maart 2009 @ 22:04:03 #267
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_66876817
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:07 schreef Guppi het volgende:

-ten inch hero
-the go-getter
-the chumscrubber
-juno

Ik ken niet alle films die je eerder noemt, maar 10 Items or Less zeer zeker zoals iemand al noemt!
Kijk dan ook Garden State, Bella, Cashback, Adams Aebler en Little Miss Sunshine...of eventueel ook Young People Fucking.

Eerste is een persoonlijke topper, Bella is een pareltje en Cashback is een keer 'lekker wat anders', Adams Aebler is een rare maar geinige komedie en Little Miss Sunshine is 'gewoon leuk' (feel good). De laatste, see for yourself!
pi_66878025
quote:
Op maandag 9 maart 2009 08:08 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Dat was ik

Ik zie een thema in jou films sitting_elfling: slechte amerikaanse comedies met veel sex erin

Dan liever nog GTST dan SBS6-hart-van-Nederland-niveau
Er is niks mis met slechte amerikaanse komedie voor een snelle lach. En het is al weer even geleden dat er ik een amerikaanse tiener komedie met veel sex heb gezien. De laatste was 18 year old virgin en die heb ik niet eens uitgezien, drama klote film :/
pi_66878374
Hostel 2
Goed vervolg op Hostel, die ik gisteren gekeken heb.
Zitten weer geweldige momenten in, zeer bloederig, wel iets minder bloederig dan het vorige deel. Ook omdat de film zich nu meer focused op het leven van de moordenaars zelf. het eind is hilarisch!

---------
Bekijk deze YouTube-video
---------

Cijfer; 8/10
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 9 maart 2009 @ 22:55:19 #270
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_66879079
Tenacious D in the Pick of Destiny
Film over het tot stand komen van de band "Tenacious D", the greatest band in the world.
Met Jack Black kun je altijd lachen, en dat bewijs hij maar weer eens in deze film. Dit project was voor Jack en Kyle (KG, lead-guitar) iets waar ze hun ziel in hebben gestoken en dat proef je. De fun spat van het scherm als je van de ene absurditeit in de andere rolt. Er zitten een hoop nummers van de band in de film. Het is geen musical maar het zit er niet ver vanaf. Ik vind het in ieder geval een van de beste comedy's van de afgelopen jaren, en snap dan ook niet waarom ze zoveel slechte reviews kregen.

Cijfer: 8/10
<hr>
  dinsdag 10 maart 2009 @ 00:29:56 #271
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_66882577
Vanavond de laatste 2 films uit de Forbidden Hollywood vol. 2 collectie gezien:

Female
Zo`n typische pre-code film. Het hoofdpersoon is een sterke en machtige vrouw, directrice van een grote autofabriek (fantastisch gespeeld door Ruth Chatterton). Ze krijgt alles gedaan van haar (bijna) uitsluitend mannelijke medewerkers, die tegen haar op kijken. Ze windt de mannen om haar vingers alsof het niets is en dumpt ze ook weer net zo makkelijk. Toch kan ze hierin, en in haar werk, geen genoegdoening vinden.
Een film waarin het hoofdpersonage een sterke vrouw is, staat of valt natuurlijk bij de acteerprestatie van de leading lady. Die is hier gelukkig dik in orde. Ruth Chatterton acteert met verve en geeft het personage genoeg diepgang mee om de film te kunnen dragen. Ook zit er genoeg humor in de film en lijkt hij langer te duren dan de 60 minuten die hij nu duurt. Wat in dit geval absoluut niet erg is. Een heerlijke film

IMDB Cijfer: 6,7/10
Mijn Cijfer: 8,0/10

Night Nurse
Wat begint als een opleiding tot zuster verandert voor Lora Hart (Barbara Stanwyck) al snel in een drama wanneer ze samen met haar vriendin de zorg krijgt over 2 kleine zusjes die onder wel erg verdachte omstandigheden ziek zijn en heel snel steeds zieker worden.
Ook hier zijn we, vooral in de tweede helft van de film, die sterke vrouwen die de hoofdpersonages zijn.
Barbara Stanwyck is erg sterk in de hoofdrol, al heeft ze soms wel de neiging om over te acteren. Gelukkig is dit nergens irritant. Ik vond het niet de beste film uit de box maar opnieuw een film die zonder meer erg genietbaar is.

IMDB Cijfer: 6,8/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
pi_66888308
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:04 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Kijk dan ook Garden State, Bella, Cashback, Adams Aebler en Little Miss Sunshine...of eventueel ook Young People Fucking.
Thanx! Met het nieuwe lijstje kan ik weer even vooruit!
Garden State is ook één van mijn favorietjes, dus ik ben benieuwd naar de andere films! (Little Miss Sunshine heb ik natuurlijk ook al gezien, maar die kijk ik gewoon nog een keer).
pi_66889105
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:38 schreef Kerol het volgende:
Hostel 2
Goed vervolg op Hostel, die ik gisteren gekeken heb.
Zitten weer geweldige momenten in, zeer bloederig, wel iets minder bloederig dan het vorige deel. Ook omdat de film zich nu meer focused op het leven van de moordenaars zelf. het eind is hilarisch!

---------

---------

Cijfer; 8/10
Wat zijn dat voor een gestoorde films, man. .
I´m back.
  Moderator dinsdag 10 maart 2009 @ 11:00:18 #274
9859 crew  Karina
Woman
pi_66889206
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef iBolt het volgende:

[..]

Lijkt me leuke film die eerste... Ik neem aan dat het verhaal zich voor de WOII afspeelt en laatste gedeelte tijdens? En over valkiry tjah hitler die engels spreekt
Het gedeelte van WOII is maar een heel kort stuk op het eind, je ziet alleen dat hij terugkomt als soldaat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 10 maart 2009 @ 11:54:03 #275
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_66891178
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:28 schreef Guppi het volgende:

[..]

Thanx! Met het nieuwe lijstje kan ik weer even vooruit!
Garden State is ook één van mijn favorietjes, dus ik ben benieuwd naar de andere films! (Little Miss Sunshine heb ik natuurlijk ook al gezien, maar die kijk ik gewoon nog een keer).
Volgensmij houden we wel van dezelfde soort films. The go-getter, the chumscrubber, nick & norah's infinite playlist zijn ook redelijke feelgood-movies die niet te plat zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')