Oef die film wil ik nog zien! Op aanraden van iemand anders hier omdat diegene Sex Drive niet leuk vond. Ik ben alleen wat bevreesd dat deze film een veel te hoog GTST gehalte heeft, waar ik absoluut niet tegen kanquote:Op maandag 9 maart 2009 00:15 schreef Mikkie het volgende:
Ten Inch Hero
Erg leuke romcom die uiteraard zoet afloopt, maar dat verwacht je ook. De acteerprestaties zijn gedegen en het verhaal is enigszins voorspelbaar. Alleen de twist met Julia en Noah verwacht je niet helemaal, maar dat maakt het ook wel weer leuk. Danneel Harris is sowieso al geen straf om te zien en de rol van Jensen Ackles was ronduit prachtig. Heeft toffe humor, dude met een grote bek en een hart van peperkoek... heerlijk om te kijken, al kan 'ie nog niet tippen aan Love Actually.
Een dikke 8.
Door jouw review heb ik de film net ook bekeken. Leuke film inderdaad. Niet helemaal een 8 wat mij betreft, maar vooruit.... een 7,5 krijgt ie wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:15 schreef Mikkie het volgende:
Ten Inch Hero
Erg leuke romcom die uiteraard zoet afloopt, maar dat verwacht je ook. De acteerprestaties zijn gedegen en het verhaal is enigszins voorspelbaar. Alleen de twist met Julia en Noah verwacht je niet helemaal, maar dat maakt het ook wel weer leuk. Danneel Harris is sowieso al geen straf om te zien en de rol van Jensen Ackles was ronduit prachtig. Heeft toffe humor, dude met een grote bek en een hart van peperkoek... heerlijk om te kijken, al kan 'ie nog niet tippen aan Love Actually.
Een dikke 8.
Dat was ikquote:Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oef die film wil ik nog zien! Op aanraden van iemand anders hier omdat diegene Sex Drive niet leuk vond. Ik ben alleen wat bevreesd dat deze film een veel te hoog GTST gehalte heeft, waar ik absoluut niet tegen kan
Welk effectquote:
Ik heb al jaren geen GTST gezien, maar ik denk dat dat wel meevaltquote:Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oef die film wil ik nog zien! Op aanraden van iemand anders hier omdat diegene Sex Drive niet leuk vond. Ik ben alleen wat bevreesd dat deze film een veel te hoog GTST gehalte heeft, waar ik absoluut niet tegen kan
Bij mij eindigt Love Actually dan ook op een 8,5...dus de verhoudingen zijn hetzelfdequote:Op maandag 9 maart 2009 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door jouw review heb ik de film net ook bekeken. Leuke film inderdaad. Niet helemaal een 8 wat mij betreft, maar vooruit.... een 7,5 krijgt ie wel.De 8 is wat mij betreft voor Love actually.
Donnie Darkoquote:Op maandag 9 maart 2009 18:07 schreef Guppi het volgende:
Nu ik hier al best veel films heb gepost mag ik wel een vraag stellen vind ik.![]()
Als ik dit leuke films vind:
-ten inch hero
-the go-getter
-the chumscrubber
-juno
-nick & norah's infinite playlist
Heeft iemand dan nog tips voor me? (SnuggLe?)
PS ik zal ze daarna natuurlijk posten, dus de vraag is ook nog geheel ontopic!![]()
Eens, de sfeer had beter tot zijn recht gekomen als het in het Duits was geweest, desondanks toch een goede filmquote:Op maandag 9 maart 2009 07:51 schreef Karina het volgende:
Valkyrie
Groep Duitse officieren wil Hitler vermoorden en de macht over Duitsland overnemen, helaas mislukt dit en ze worden allemaal geëxecuteerd.
Tegen mijn verwachting in vond ik het toch een goede, spannende film. Omdat iedereen Engels sprak was het ook niet meer dan dat voor mij, een spannende film. Als men Duits had gesproken, was het wat mij betreft allemaal wat authentieker geweest. Ik bedoel, Hitler die Engels spreekt... tja dat kon ik niet echt serieus nemen.
Lijkt me leuke film die eerste... Ik neem aan dat het verhaal zich voor de WOII afspeelt en laatste gedeelte tijdens? En over valkiry tjah hitler die engels spreektquote:Op maandag 9 maart 2009 07:51 schreef Karina het volgende:
Brideshead Revisited
De jonge Ryder, afkomstig uit een niet al te rijk gezin, gaat naar Oxford en ontmoet daar Sebastian. Sebastian wordt verliefd op hem, maar Ryder beantwoordt deze gevoelens niet, hij wordt verliefd op de zus van Sebastian. Zijn gevoelens worden beantwoord, maar de zus mag van haar moeder niet met Ryder trouwen omdat hij niet katholiek is en trouwt met een ander.
Sebastian ondertussen geraakt aan lager wal en wordt alcoholist. Een paar jaar later is Ryder een bekend schilder, getrouwd en hij komt de zus weer tegen. Ze kunnen hun gevoelens niet meer onderdrukken en willen er samen vandaar gaan. Nadat haar vader is overleden realiseert Ryder zich dat ze toch nooit samen kunnen zijn, weer vanwege het geloof. Ze gaan hun eigen weg.
Weer later komt Ryder voor het laatst terug naar Brideshead, ditmaal als militair, zijn compagnie is gestationeerd in het huis.
Mooie film, goed geacteerd en hij deed naar mijn mening niet veel onder voor de tv-serie.
[ afbeelding ]
Valkyrie
Groep Duitse officieren wil Hitler vermoorden en de macht over Duitsland overnemen, helaas mislukt dit en ze worden allemaal geëxecuteerd.
Tegen mijn verwachting in vond ik het toch een goede, spannende film. Omdat iedereen Engels sprak was het ook niet meer dan dat voor mij, een spannende film. Als men Duits had gesproken, was het wat mij betreft allemaal wat authentieker geweest. Ik bedoel, Hitler die Engels spreekt... tja dat kon ik niet echt serieus nemen.
Ik ken niet alle films die je eerder noemt, maar 10 Items or Less zeer zeker zoals iemand al noemt!quote:Op maandag 9 maart 2009 18:07 schreef Guppi het volgende:
Nu ik hier al best veel films heb gepost mag ik wel een vraag stellen vind ik.![]()
Als ik dit leuke films vind:
-ten inch hero
-the go-getter
-the chumscrubber
-juno
-nick & norah's infinite playlist
Heeft iemand dan nog tips voor me? (SnuggLe?)
PS ik zal ze daarna natuurlijk posten, dus de vraag is ook nog geheel ontopic!![]()
Er is niks mis met slechte amerikaanse komedie voor een snelle lach. En het is al weer even geleden dat er ik een amerikaanse tiener komedie met veel sex heb gezien. De laatste was 18 year old virgin en die heb ik niet eens uitgezien, drama klote film :/quote:Op maandag 9 maart 2009 08:08 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Ik zie een thema in jou films sitting_elfling: slechte amerikaanse comedies met veel sex erin![]()
![]()
Dan liever nog GTST dan SBS6-hart-van-Nederland-niveau
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:04 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Kijk dan ook Garden State, Bella, Cashback, Adams Aebler en Little Miss Sunshine...of eventueel ook Young People Fucking.
Wat zijn dat voor een gestoorde films, man.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:38 schreef Kerol het volgende:
Hostel 2
Goed vervolg op Hostel, die ik gisteren gekeken heb.
Zitten weer geweldige momenten in, zeer bloederig, wel iets minder bloederig dan het vorige deel. Ook omdat de film zich nu meer focused op het leven van de moordenaars zelf. het eind is hilarisch!
---------
---------
Cijfer; 8/10
Het gedeelte van WOII is maar een heel kort stuk op het eind, je ziet alleen dat hij terugkomt als soldaat.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef iBolt het volgende:
[..]
Lijkt me leuke film die eerste... Ik neem aan dat het verhaal zich voor de WOII afspeelt en laatste gedeelte tijdens? En over valkiry tjah hitler die engels spreekt
Volgensmij houden we wel van dezelfde soort films. The go-getter, the chumscrubber, nick & norah's infinite playlist zijn ook redelijke feelgood-movies die niet te plat zijn?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:28 schreef Guppi het volgende:
[..]
Thanx! Met het nieuwe lijstje kan ik weer even vooruit!
Garden State is ook één van mijn favorietjes, dus ik ben benieuwd naar de andere films! (Little Miss Sunshine heb ik natuurlijk ook al gezien, maar die kijk ik gewoon nog een keer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |