Ik heb hem veranderdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Deeplinken van moviemeter kan niet.
Dat begrijp ik dan nooit zo goed. Je schrijft 'uitermate grappige sexkomedie' en geeft de film vervolgens slechts een zeventje. Bij 'uitermate grappig' zit ik toch eerder aan een 9 ofzo te denken. Of vind je dat dit soort films nooit een 9 zou mogen krijgen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:57 schreef Lambiekje het volgende:
Sex Drive (2008)
Uitermate grappige sex comedie. Gozer heeft een internet-date en rijdt stad en land af.
Die amish-vent is briljant.
cijfer 7 / imdb 7.0
Niets kan tippen aan Groundhog Dayquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan nooit zo goed. Je schrijft 'uitermate grappige sexkomedie' en geeft de film vervolgens slechts een zeventje. Bij 'uitermate grappig' zit ik toch eerder aan een 9 ofzo te denken. Of vind je dat dit soort films nooit een 9 zou mogen krijgen?
Kennelijk ben ik dus wel gemist op het ganze forumquote:
Heel toevallig is die ook hier net afgelopen. Ik vind Paul Rudd wel grappig, dus vandaar dat ik wel benieuwd was. Het gaat oa over het Larpen (life action role playing) wat hier ook best veel wordt gedaan. Uitermate lachwekkend dat volwassen mensen dat soort dingen doen. Ongelooflijk. Je kunt je niet voorstellen dat die boven het IQ van dat van Bonnie St. Claire uitkomen. En verder was Stifler uit de American Pie films weer in een soortgelijke rol te zien. Wel een grappige film, maar niet echt een aanrader. Onvoorstelbaar hoge score nog op IMDB trouwens.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:35 schreef Hamilcar het volgende:
Ik heb net Role Models gekeken met m'n vriendin. Erg grappig en heb vanaf de eerste tot de laatste minuut hard zitten lachen. Ik kan wel begrijpen als sommigen hem niet zo boeiend vinden, maar voor mij persoonlijk is het een briljante =p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een herhaling van zetten van Aronofsky...na Requiem for a dream was de boodschap al duidelijk hoor....desalniettemin een aangrijpend drama.
IMDB: 8,50
cijfer: 7,20
[ Bericht 3% gewijzigd door Aschkael op 22-02-2009 11:06:52 ]= there is a light that never goes out =
Nou die film hoef ik dus ook niet meer te zien. Dank je wel...quote:Op zondag 22 februari 2009 04:12 schreef Aschkael het volgende:
ach het geluk ligt zo dichtbij...en dan loopt het toch toch slecht af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |