quote:Op zondag 8 juni 2008 16:27 schreef iamredleader het volgende:
Even over de barbeque-meet!
Zondag 22 juni is definitief
Om alles een beetje goed te organiseren, wil ik iedereen die wil komen, vragen om je aan te melden per PM, aangezien ik niet elk topic helemaal ga doorlezen voor aanmeldingen![]()
Zoals al in de OP van de SC staat: locatie = Amstelveen. Voor details, PM!!![]()
Het zal rond 15:00 verzamelen zijn hier, en we zien wel hoe laat we de boel in de hens steken de barbeque aan doen
Nogmaals, details en zo per PM, zo ook eventuele wensen mbt wat er op de barbeque belandt![]()
aanmelden svp!
Bovenstaande post gaarne lezenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:27 schreef iamredleader het volgende:
Even over de barbeque-meet!
Zondag 22 juni is definitief
Om alles een beetje goed te organiseren, wil ik iedereen die wil komen, vragen om je aan te melden per PM, aangezien ik niet elk topic helemaal ga doorlezen voor aanmeldingen![]()
Zoals al in de OP van de SC staat: locatie = Amstelveen. Voor details, PM!!![]()
Het zal rond 15:00 verzamelen zijn hier, en we zien wel hoe laat we de boel in de hens steken de barbeque aan doen
Nogmaals, details en zo per PM, zo ook eventuele wensen mbt wat er op de barbeque belandt![]()
aanmelden svp!
En gelijk dit topic toegevoegdquote:Op maandag 9 juni 2008 12:03 schreef Soempie het volgende:
Je hebt m'n topic zeker netjes gezet in de lijst? 431 naast 430, ipv eronder?
Ik heb er eentje, gratis langs de weg gevondenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Maglite![]()
beste zaklamp die er is
en het mooie is: als je 'm zonder batterijen bij je hebt, wordt het beschouwd als een slagwapen. Maar mét batterijen is dat ding een stuk zwaarder![]()
je hebt ook kleinere maglites heik heb een D3, die is ongeveer 30cm lang (incl. kop) en daar moeten 4 D-cell batterijen in
quote:Begrijp me niet verkeerd, maar heb jij bij wijze van spreken nu echt het IQ van een kapotgereden herfstblaadje in een hoopje caviapoep? Het is intussen toch evident dat je dit animeermeisje niet kunt vertrouwen? Dat je uberhaubt van een deuk in het vertrouwen spreekt joh...
quote:
quote:
doe je goedquote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Soempie het volgende:
Dit is het betere werk. Net een half uur geleden m'n sollicitatie per mail verstuurd en nu een uitnodiging gekregen om vanmiddag langs te komen.
't Is maar goed dat ik gister een kaart van Breda heb gekocht.
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, gratis langs de weg gevonden
Een vrij grote
uiteraardquote:
waar komt die quote vandaan?quote:
een topic over een jongen die ineens een soa heeft die van vriendinnetje blijkt te komen (de zijne is actieve chlamydia, zij heeft oude chlamydia). Zij beweert niet vreemdgegaan te zijn, hij weet zeker dat hij dat niet is (duh) en ze hebben al 3 jaar een relatiequote:
Oeps.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
een topic over een jongen die ineens een soa heeft die van vriendinnetje blijkt te komen (de zijne is actieve chlamydia, zij heeft oude chlamydia). Zij beweert niet vreemdgegaan te zijn, hij weet zeker dat hij dat niet is (duh) en ze hebben al 3 jaar een relatie
Het kán wel zijn dat ze het al had voor hun relatie, maar blijkbaar is het heel onwaarschijnlijk dat ze het dan niet eerder doorgegeven heeft....quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:49 schreef B.ertha het volgende:
Ik zei gisteren dat mijn vader niet zo moest roepen (hij praatte heel hard waar ik naast zat) en toen moest ik niet 'zo' doen.
Dus ik vroeg, wat doe ik dan?
"ja, je doet allemaal dingen"
blijkbaar was ik helemaal verkeerd bezig omdat ik mijn goeie van mijn kapotte sokken aan het uitzoeken was en omdat ik doof werd van hem
Wie is er dan raar bezig
vadersquote:Op maandag 9 juni 2008 14:49 schreef B.ertha het volgende:
Ik zei gisteren dat mijn vader niet zo moest roepen (hij praatte heel hard waar ik naast zat) en toen moest ik niet 'zo' doen.
Dus ik vroeg, wat doe ik dan?
"ja, je doet allemaal dingen"
blijkbaar was ik helemaal verkeerd bezig omdat ik mijn goeie van mijn kapotte sokken aan het uitzoeken was en omdat ik doof werd van hem
Wie is er dan raar bezig
'ineens' actief gewordenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het kán wel zijn dat ze het al had voor hun relatie, maar blijkbaar is het heel onwaarschijnlijk dat ze het dan niet eerder doorgegeven heeft....
En het is vorig jaar ineens 'actief geworden' na een langdurig buitenlandse stage![]()
Bijna vaderdagquote:Op maandag 9 juni 2008 14:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vaders![]()
[..]
'ineens' actief geworden
tuurlijk meid
Dat is toch bagger, van de voetbalwedstrijd staat dat niet van tevoren vast.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:58 schreef B.ertha het volgende:
waarschijnlijk wel. Moet ik wel Jericho missen/opnemen..
Hoe heeft ie dat gedaan?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:45 schreef Soempie het volgende:
Ik weet nog niet of ik voetbal ga kijken. Sven geeft er niks om en wil naar de sportschool om z'n buikje weg te werken...en omdat ik ruim 6 kg ben aangekomen sinds ik hem ken.![]()
![]()
We vluchten mooi op tijd weg danquote:
Hij heeft niks gedaan. Ik heb ook bar weinig gedaan, dat is het probleem.quote:
Ik ben op het moment ongesteld, dus lijkt me niet.quote:
Maar moet jij sporten om op gewicht te blijven dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft niks gedaan. Ik heb ook bar weinig gedaan, dat is het probleem.![]()
Ik had al door dat het niet goed ging, dat sommige broeken niet meer goed zaten. Vanmorgen dus maar eens op de weegschaal gaan staan.![]()
Daarna gelijk m'n hardloopspul aangetrokken en gaan rennen.
![]()
Ik heb af en toe gewoon een trap onder m'n kont nodig. Sven is alleen zelf ook heel makkelijk en vindt sporten verschrikkelijk, dus ik moet mezelf maar motiveren.
zegt ook niet altijd wat hequote:Op maandag 9 juni 2008 15:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben op het moment ongesteld, dus lijkt me niet.
succesquote:Op maandag 9 juni 2008 15:09 schreef Soempie het volgende:
Oh, ik ga nu solliciteren!! Hopelijk kan ik met behulp van de kaart de goede straat vinden.![]()
Succesquote:Op maandag 9 juni 2008 15:09 schreef Soempie het volgende:
Oh, ik ga nu solliciteren!! Hopelijk kan ik met behulp van de kaart de goede straat vinden.![]()
Ja, dat vonden ze hier iets minderquote:
Ik ken iemand die er pas in de 8e maand achter kwam, omdat ze steeds ongesteld werd. Sterker nog, het resultaat daarvan speelt nu in ons zwembadquote:Op maandag 9 juni 2008 15:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben op het moment ongesteld, dus lijkt me niet.
dat bedoel ikquote:Op maandag 9 juni 2008 15:53 schreef B.ertha het volgende:
Ik ken iemand die er pas in de 8e maand achter kwam, omdat ze steeds ongesteld werd. Sterker nog, het resultaat daarvan speelt nu in ons zwembad
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:52 schreef Etcetera het volgende:
ik wordt over 1,5 jaar een kwartje
heb een camera op het oogFUJI FinePix S5800 digitale camera
alleen staat er bij de nadelen: Heeft last van 'purple fringing', paarse randen op de foto's
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Da's mijn camera alleen ik heb er 200 voor betaald....
Hij moest mee naar Italië en ik was te laat om hem nog te bestellen![]()
HIj bevalt mij heel goed hoor!!!!En dat purple fringing zie je alleen als je hem volledig uitvergroot op scherm ziet. Ik zal je wel een keer een voorbeel dlaten zien als ik weer thuis ben.
Mijn bril is ook vooral bedoeld voor veraf. Met name handig tijdens autorijden dus, en het volgen van colleges. Maar ik heb em best vaak niet op, omdat ik de coating een beetje naar z'n grootje heb geholpenquote:Op maandag 9 juni 2008 16:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
schijnbaar kon je het nog lezen. Dus je ogen zijn nog goed genoeg
Goedemiddag
Het kan erger: ooit (2006 of zo) heb ik een brief gehad dat ik voor oktober langs moest komen op het postkantoor met een ID-bewijs...quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan erger: ooit (2006 of zo) heb ik een brief gehad dat ik voor oktober langs moest komen op het postkantoor met een ID-bewijs...
quote:It will be very difficult for Italy, you mean! I think that France players received the order to kill every single italian player on their road! They wanna win against us because of the World championship. And Holland is a really great team too. We'll see their fisrt match today.
Good luck to the best
Ik ga zometeen naar Groningen rijden, ben nu nog bij mijn moeder. Thuis zal ik even wat foto's op photobucket zetten, dan kun je het zienquote:Op maandag 9 juni 2008 16:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]ervaringsdeskundige in that house
![]()
dus dat paarse is niet zo heftig? Mooi zo, want ik zag al allemaal foto's voor me met een stom paars randje
en kun je ook goed foto's maken in het donker/schemer?
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op dat moment wist ik jij bent van mij
Je bent de allermooiste van de hele slijterij!
Diezelfde avond nog gingen we samen flink tekeer
Want ik luister naar mijn lusten maar jij lustte nog veel meer
superquote:Op maandag 9 juni 2008 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga zometeen naar Groningen rijden, ben nu nog bij mijn moeder. Thuis zal ik even wat foto's op photobucket zetten, dan kun je het zien
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een poëzie-sloof, met daarop een '17e eeuws" gedichtje:
Ick doe mijn handjes
samen
Ick doe mijn ooghjes
dicht
en bid dat
na het
Amen
mijn gehackbal
er nog ligt.
Die kende ik al, leukquote:Op maandag 9 juni 2008 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een poëzie-sloof, met daarop een '17e eeuws" gedichtje:
Ick doe mijn handjes
samen
Ick doe mijn ooghjes
dicht
en bid dat
na het
Amen
mijn gehackbal
er nog ligt.
Wist je niet dat het op de 15e was dan? En wat is iets minder?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:53 schreef B.ertha het volgende:
Ja, dat vonden ze hier iets minder
Maar pech
Niet bij nagedacht.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wist je niet dat het op de 15e was dan? En wat is iets minder?
Eensquote:Op maandag 9 juni 2008 16:58 schreef Etcetera het volgende:
ik snap niet dat ze boos kunnen worden vanwege het missen van vader/moederdag. Ik bedoel: het is dan een verplichting. Het is toch vele malen leuker om spontaan iets te krijgen
Vind ik ook, maar zij dus niet ^^quote:Op maandag 9 juni 2008 16:58 schreef Etcetera het volgende:
ik snap niet dat ze boos kunnen worden vanwege het missen van vader/moederdag. Ik bedoel: het is dan een verplichting. Het is toch vele malen leuker om spontaan iets te krijgen
Geef hem ditquote:Op maandag 9 juni 2008 16:55 schreef B.ertha het volgende:
Gewoon een extra leuk cadeau
En dan erbij zeggen: Mama kreeg aandacht en alleen een bloemetje, jij krijgt iets vééél leukers zonder aandacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |