quote:Op zondag 8 juni 2008 16:27 schreef iamredleader het volgende:
Even over de barbeque-meet!
Zondag 22 juni is definitief
Om alles een beetje goed te organiseren, wil ik iedereen die wil komen, vragen om je aan te melden per PM, aangezien ik niet elk topic helemaal ga doorlezen voor aanmeldingen![]()
Zoals al in de OP van de SC staat: locatie = Amstelveen. Voor details, PM!!![]()
Het zal rond 15:00 verzamelen zijn hier, en we zien wel hoe laat we de boel in de hens steken de barbeque aan doen
Nogmaals, details en zo per PM, zo ook eventuele wensen mbt wat er op de barbeque belandt![]()
aanmelden svp!
Bovenstaande post gaarne lezenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:27 schreef iamredleader het volgende:
Even over de barbeque-meet!
Zondag 22 juni is definitief
Om alles een beetje goed te organiseren, wil ik iedereen die wil komen, vragen om je aan te melden per PM, aangezien ik niet elk topic helemaal ga doorlezen voor aanmeldingen![]()
Zoals al in de OP van de SC staat: locatie = Amstelveen. Voor details, PM!!![]()
Het zal rond 15:00 verzamelen zijn hier, en we zien wel hoe laat we de boel in de hens steken de barbeque aan doen
Nogmaals, details en zo per PM, zo ook eventuele wensen mbt wat er op de barbeque belandt![]()
aanmelden svp!
En gelijk dit topic toegevoegdquote:Op maandag 9 juni 2008 12:03 schreef Soempie het volgende:
Je hebt m'n topic zeker netjes gezet in de lijst? 431 naast 430, ipv eronder?
Ik heb er eentje, gratis langs de weg gevondenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Maglite![]()
beste zaklamp die er is
en het mooie is: als je 'm zonder batterijen bij je hebt, wordt het beschouwd als een slagwapen. Maar mét batterijen is dat ding een stuk zwaarder![]()
je hebt ook kleinere maglites heik heb een D3, die is ongeveer 30cm lang (incl. kop) en daar moeten 4 D-cell batterijen in
quote:Begrijp me niet verkeerd, maar heb jij bij wijze van spreken nu echt het IQ van een kapotgereden herfstblaadje in een hoopje caviapoep? Het is intussen toch evident dat je dit animeermeisje niet kunt vertrouwen? Dat je uberhaubt van een deuk in het vertrouwen spreekt joh...
quote:
quote:
doe je goedquote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Soempie het volgende:
Dit is het betere werk. Net een half uur geleden m'n sollicitatie per mail verstuurd en nu een uitnodiging gekregen om vanmiddag langs te komen.
't Is maar goed dat ik gister een kaart van Breda heb gekocht.
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, gratis langs de weg gevonden
Een vrij grote
uiteraardquote:
waar komt die quote vandaan?quote:
een topic over een jongen die ineens een soa heeft die van vriendinnetje blijkt te komen (de zijne is actieve chlamydia, zij heeft oude chlamydia). Zij beweert niet vreemdgegaan te zijn, hij weet zeker dat hij dat niet is (duh) en ze hebben al 3 jaar een relatiequote:
Oeps.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
een topic over een jongen die ineens een soa heeft die van vriendinnetje blijkt te komen (de zijne is actieve chlamydia, zij heeft oude chlamydia). Zij beweert niet vreemdgegaan te zijn, hij weet zeker dat hij dat niet is (duh) en ze hebben al 3 jaar een relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |