Van mijn knie?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he MM hoe gaat het met de genezing?
Ontzettend kut is dat.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:11 schreef MaJo het volgende:
Godver, ga ik in een stiltecoupe zitten om te kunnen studeren, komt er een stel stomdronken voetbalfans bij mij zitten. Weg stiltedaar kan ik dus echt HEEL erg chagrijnig van worden
helemaal mee eens. Op de spaarzame momenten dat ik kan studeren heb ik liever geen geschreeuw om me heen. Mensen die kletsen kan ik wel handelen maar dat gelalquote:
* Gaat het vorige topic lezenquote:Op zondag 25 mei 2008 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens valt de TT mee, ik had iets verwacht als "Tim's coming out"
Samenvatting: Ik kijk liever het Songfestival dan voetbalquote:
Dat is helemaal niet waar. Waarschijnlijk stoor jij je gewoon aan het concept stiltecoupé.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En precies daarom zit ik zelden of nooit in de stiltecoupé. Ik heb het idee dat het daar vaak lawaaieriger is dan in een gewone coupé en zelfs al is dat niet zo dan stoor ik me er toch meer aan
Ik ben denk ik een keer of 30 in slaap gesukkeldquote:Op zondag 25 mei 2008 09:20 schreef MaJo het volgende:Vroeg opstaan zuigt
Naarde kerk, hopen dat ik niet in slaap val
Helemaal mee eensquote:Op zondag 25 mei 2008 11:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Waarschijnlijk stoor jij je gewoon aan het concept stiltecoupé.
Alle keren dat ik in een stiltecoupé heb gezeten was het lekker rustig. En als iemand niet doorheeft dat hij in een stiltecoupé zit dan wijst iemand hem daar wel op. Je hoort alleen het zoemen van de trein, hooguit wat zacht gepraat.
Eén van de laatste keren dat ik in een normaal coupé ben gaan zitten hoorde ik dus de muziek van een meisje dat een paar banken schuin achter me zat, telefonerende mensen en iemand die de hele tijd heen en weer door het coupé liep met een miniboomblaster in zijn hand (zijn mobieltje dus).
Behalve de fipo had ik nog wat ideeen, maar die pasten niet. Ik heb je dus maar gespaardquote:Op zondag 25 mei 2008 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens valt de TT mee, ik had iets verwacht als "Tim's coming out"
Gisteren sinds na lange tijd weer eens gekeken. Ik ga even kijken of ik wat vragen weet.quote:
Je hebt die computer toch maar 5 maanden? Kan me nog herinneren dta je op die computer aan het wachten was en het sneller geleverd werd, was in de kerstvakantie.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:24 schreef iamredleader het volgende:
Zo, inmiddels de meeste software weer operationeel, nu de downloads nog... En dat gaat wel even duren
En gelukkig is mijn studiemateriaal binnen, dus ik heb ook wat anders te doen dan naar een statusbalkje in Windows te kijken
Goed geheugen, inderdaad nog geen half jaar oud. En ik heb Dell meteen gebeld toen de computer overleed. Hun antwoord: op basis van de foutmelding krijgt u een nieuwe hardeschijf. Veel plezier ermeequote:Op zondag 25 mei 2008 16:27 schreef wyccie het volgende:
Je hebt die computer toch maar 5 maanden? Kan me nog herinneren dta je op die computer aan het wachten was en het sneller geleverd werd, was in de kerstvakantie.
Kun je Dell er niet naar laten kijken?
Oeh, dat is wel erg zuur.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:36 schreef iamredleader het volgende:
Alleen zo jammer, al de vakantiefoto's van afgelopen herfst in Spanje zijn kwijt, en dat was onze huwelijksreis![]()
![]()
Ik ga de komende weken een "crusade" langs alle vrienden, vriendinnen en familieleden die ik maar kan bereiken houden, om ze een back-up te laten maken van hun eigen spulletjes. Want ik kan je vertellen, ik heb al een traantje gepinkt om het verliesquote:Op zondag 25 mei 2008 16:39 schreef wyccie het volgende:
Oeh, dat is wel erg zuur.
Ik moet ook maar eens mijn foto's op een cd branden!
Dat is wel balen dan, dat je zoveel kwijt bent nuquote:Op zondag 25 mei 2008 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goed geheugen, inderdaad nog geen half jaar oud. En ik heb Dell meteen gebeld toen de computer overleed. Hun antwoord: op basis van de foutmelding krijgt u een nieuwe hardeschijf. Veel plezier ermee![]()
klootzakken. Ik ben 12 jaar aan muziek kwijt, mp3-tjes die ik nog van oer-oude singles en cd's uit de jaren 90 zelf heb geripped, bestanden die ik voor m'n werk had gedownload, ga zo maar door.
Repareren of data-recovery? Dacht het niet![]()
Heb al geinformeerd naar zo'n data-recovery service, maar om nou EUR 1.000,00 of meer uit te geven... dat is het ook weer niet waard. Alleen zo jammer, al de vakantiefoto's van afgelopen herfst in Spanje zijn kwijt, en dat was onze huwelijksreis![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk, en ik geef niemand behalve mezelf de schuld van die stupiditeit. Er is geen excuus. Dat laat niet onverlet dat je niet verwacht dat een half-jaar oude computer zo'n probleem krijgt. En ik had al in m'n achterhoofd een dezer dagen wat aan back-ups te draaien, maar ja... als het kalf verdronken is, he.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is wel balen dan, dat je zoveel kwijt bent nu![]()
Ik wil je geen schop nageven ofzo hoor, maar zulke waardevolle foto's e.d. backup je toch?
Hee, niks meer aan te doen. Jezelf niet de schuld geven, niemand verwacht dit.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:47 schreef iamredleader het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, en ik geef niemand behalve mezelf de schuld van die stupiditeit. Er is geen excuus. Dat laat niet onverlet dat je niet verwacht dat een half-jaar oude computer zo'n probleem krijgt. En ik had al in m'n achterhoofd een dezer dagen wat aan back-ups te draaien, maar ja... als het kalf verdronken is, he.
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:52 schreef wyccie het volgende:
Hee, niks meer aan te doen. Jezelf niet de schuld geven, niemand verwacht dit.
Ik denk dat ik maar in plaats van zogenaamd gaan leren, nu maar back ups ga maken.
Bij de vorige schoonmaak kwam ik een boel cd-roms tegen. (Ik koop ze telkens omdat ik denk dat ik ze niet heb, ik gebruik ze namelijk zelden.) Daar ga ik nu mooi gebruik van maken.
Het had met wat voor pc dan ook kunnen gebeuren. Ik wil geen Dell omdat er volgens mij goedkopere manieren zijn om aan een pc te komen (en ik het zo nu en dan leuk vind om zelf te knutselen, en niet mijn pc af te geven aan een of andere dude waarna hij veel te ver weg wordt gebracht naar een reparatiecentrum)quote:Op zondag 25 mei 2008 17:29 schreef Etcetera het volgende:
en daarom wil ik geen zooi van dell hebbenvind het wel erg sneu voor je iarl
kan me voorstellen dat je wel even
![]()
en
bent
Word.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het had met wat voor pc dan ook kunnen gebeuren. Ik wil geen Dell omdat er volgens mij goedkopere manieren zijn om aan een pc te komen (en ik het zo nu en dan leuk vind om zelf te knutselen, en niet mijn pc af te geven aan een of andere dude waarna hij veel te ver weg wordt gebracht naar een reparatiecentrum)
weet ikquote:Op zondag 25 mei 2008 17:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het had met wat voor pc dan ook kunnen gebeuren. Ik wil geen Dell omdat er volgens mij goedkopere manieren zijn om aan een pc te komen (en ik het zo nu en dan leuk vind om zelf te knutselen, en niet mijn pc af te geven aan een of andere dude waarna hij veel te ver weg wordt gebracht naar een reparatiecentrum)
Hangt er van af. Als je multisession aan had bij de eerste keer opnemen kan je bestanden er bij zetten, anders moet je em eerst wissen. Als je een programma zoals Nero gebruikt dan komt dat programma er zelf wel meequote:Op zondag 25 mei 2008 18:18 schreef wyccie het volgende:
Mensen, ik heb een cd-rw. En blijkbaar had ik al wat foto's opgeslagen. Moet ik eerst de oude foto's verwijderen (hoe?) of kan ik er gewoon overheenbranden?
Hij heeft de schakelaar gevondenquote:
quote:
Hehe, nee ik wil die foto's er juist af hebben. Het zijn namelijk de foto's die nu op mijn pc staan en die ik wil kopiëren. Ik was er blijkbaar al eens mee begonnen, maar het is een zooitje. Veel foto's heb ik dubbel, verspreid over verschillende mappen. Heb nu min of meer alles gerangschikt, op 1 map na, waarvan ik de logica nog niet heb gevonden.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:27 schreef iamredleader het volgende:
Maak eerst een backup van de foto's op die cd-rw, dan kun je daarna gaan spelen
De lamp was stuk. Nu zit er een nieuwe in.quote:
Ik heb maar een klein stukje gezien, alleen de eerste acht. Daarvan vond ik Bosnië en Finland de leukste, maar ik heb ze dus niet allemaal gezienquote:Op zondag 25 mei 2008 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yo!
Echt kut voor je red
En Tim, wie was je favoriet gisteren?
Sorry, ik herken het nietquote:
Jammer. Het gebouw rechts met de schuine vlakjes is erg bekend. Of misschien alleen onder de kenners. Misschien kent IRL het wel, het is een bank.quote:
Ik dacht dat ik laat was toen ik er om 15:30 uitroldequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |