Dat mag best hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmm niet mijn favoriete onderwerp... Kan ik die feelings ook krijgen zonder verdere verplichtingen?
Mja op zich wel, maar aangezien hij eerst wel uit zichzelf steeds iets liet horen vind ik het wel raar...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je zoiets toch echt wel aan zag komen?
quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb zin in iets leuks.
14equote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja op zich wel, maar aangezien hij eerst wel uit zichzelf steeds iets liet horen vind ik het wel raar...
Ik heb trouwens net kaarten gereserveerd voor Les MiserablesMogen jullie raden voor de hoeveelste keer ik ga (aangezien dit niet echt te raden is wil ik er best een drankje tegenover stellen bij de volgende meet
)
Ieuw, nu ben ik zo ondergekwijld dat ik weer moet douchenquote:
Zeur.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ieuw, nu ben ik zo ondergekwijld dat ik weer moet douchen
Ik had dus al in de bios gekeken maar dat is ook bagger.quote:
Hmmm ik bedenk net dat ik dit goed moet rekenenquote:
Rotterdam zeker?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik weiger om dit keer Les Mis te bezoeken.
Verkeerde lokatie...
Dat is wel een hele zielige redenatiequote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik weiger om dit keer Les Mis te bezoeken.
Verkeerde lokatie...
Yep...quote:
Dat zeg je nou wel maar MM gaat ook en die is het ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:09 schreef MaJo het volgende:
Bovendien hoef je niet bang te zijn dat je daar een stel hooligans tegenkomt![]()
IJs en vooral chocola is aan te raden voor vrouwenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Misschien moet ik vandaag maar ijs gaan halen. Misschien helpt dat? (gisteren niet gedaan)
Ik ga dus niet en ik ben in principe in ruste wat het tweede betreft...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel maar MM gaat ook en die is het ook.
In principequote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga dus niet en ik ben in principe in ruste wat het tweede betreft...
ja ijs met chocolade zal het wel wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
IJs en vooral chocola is aan te raden voor vrouwen
-edit- uithuilen en klagen bij een vriendin schijnt ook te helpen. Kun je ook samen chocola en ijs eten.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik deze nog eens presenteren?
http://www.collegehumor.com/video:1794145
quote:Sorry, The page you're looking for could not be found!
Go to the CollegeHumor Homepage
Er zat een foutje in de link die ik postte. Klik nog eens op die link.quote:
Zegt nooit 'nooit' heb ik altijd geleerd...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In principe
En het ging meer om de beeldvorming.
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In principe
En het ging meer om de beeldvorming.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zat een foutje in de link die ik postte. Klik nog eens op die link.
Sort of, via de TT. We're no strangers to love is de eerste zin van Never gonna give you opquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:25 schreef iamredleader het volgende:
en ik ben nog altijd geen een keer gerick-rolled![]()
Ja, mijn beeld van hooligans die de boel kort en klein slaan is inderdaad dat de groep bestaat uit asociale kutpaupers. Dat moet ook wel want anders ga je de boel niet zo verstieren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zegt nooit 'nooit' heb ik altijd geleerd...
En v.w.b. de beeldvorming:
V.w.b. het algemene beeld dat er onder de fanatiekere supporters alleen maar kansarme, WW-trekkende a-sociale kneuzen zitten die dus ook nooit een musical zullen bezoeken, neem ik aan dat jij dat beeld niet hebt...
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, mijn beeld van hooligans die de boel kort en klein slaan is inderdaad dat de groep bestaat uit asociale kutpaupers. Dat moet ook wel want anders ga je de boel niet zo verstieren.
Het feit dat jij als (ex)hooligan wel van musicals houdt is opvallend. En ik denk dat 99% van de bevolking het met me eens is.
Kun je lachen maar wil je soms beweren dat hooligans worden beschouwd als "normale" mensen?quote:
Ik heb inmiddels mijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je lachen maar wil je soms beweren dat hooligans worden beschouwd als "normale" mensen?
Ging over de beeldvorming toch?
Jij hebt verteld over hoe je vroeger was(niet alleen het voetbalgeweld) en bij dat plaatje past nou gewoon eenmaal niet "musicals". Dat is toch grappig of niet?
Dat je huisje, boompje, beestje hebt zegt geen reet natuurlijk. Almere en half Limburg zit er vol mee(Tokkies anyone?) maar dan kun je nog steeds een pauper zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels mijn-antwoord al iets verder toegelicht, maar ik denk dat 'hooligans' normaler zijn dan dat jij denkt. Vaak huisje, boompje, beestje en met een betere opleiding/baan dan gemiddeld.
En ook met andere bezigheden, of dat nu musicals zijn of voor mijn part vissen of wat dan ook...
Dat zijn in mijn ogen de 2 grote minpunten van B&J: duur en niet op te eten omdat het beton is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het werd een missie naar de videotheek.
Buit: Bak B&J Fossil Fuel Ice
Prijs: 6 (!) euro. jezus
heb het ongeveer de doos uit moeten beitelen. mijn schouders doen er nog zeer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |