quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:48 schreef MaJo het volgende:
Etcie het is niet netjes om grapjes te maken over de oudere medemenschik ben ook altijd het mikpunt
schril contrast met de afgelopen 2 wekenquote:
Jijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:48 schreef MaJo het volgende:
Etcie het is niet netjes om grapjes te maken over de oudere medemenschik ben ook altijd het mikpunt
die kun je beter zelf gebruiken, jij bent pas écht antiekquote:
Hehe is meer een running gag, aangezien ik 3 jaar ouder ben dan mijn meeste vriendinnen. Ook mijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij
Nu ben ik helemaal blij dat ik gisteren niet op ben komen dagen...
Pas nou maar op. Het duurt niet lang meer of je loopt slecht een jaartje achterquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
die kun je beter zelf gebruiken, jij bent pas écht antiek
Welke?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook mijnis jonger
maar een half jaar maar
![]()
Idem hier...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:59 schreef MaJo het volgende:
Wat leeftijd betreft, heb daar zelf weinig mee. Ik heb vrienden tussen de 18 en 50, en dat gaat allemaal ook altijd goed samen
Ik voel mezelf begin 20 maar ik nader de 30quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem hier...
Zelf voel ik me overigens midden 20...
-dubbel-quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:05 schreef Soempie het volgende:
ik heb nog geen regen gezien. Andere mensen hebben het ook over onweer gehad..Groningen is gewoon nog droog
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:05 schreef Soempie het volgende:
ik heb nog geen regen gezien. Andere mensen hebben het ook over onweer gehad..Groningen is gewoon nog droog
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.buienradar.nl/
Een completen band die van beneden naar boven gaat. Apart.
Joh gewoon doen, die fossielen zijn toch zo goed als doofquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:48 schreef MaJo het volgende:
Lol, ik ga zo met de trein naar Breda en dan is het daar droog.quote:
Het beste is ook alleen de belangrijke dingen erin te zetten. Niet dat je hebt helpen knutselen bij de lokale speelinstuif.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:08 schreef Soempie het volgende:
Ik moet echt leren m'n cv bij te houden. Ik heb geen idee meer wanneer ik waar de afgelopen 7 jaar heb gewerkt.
Some people have all the funquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lol, ik ga zo met de trein naar Breda en dan is het daar droog.
Ik wil ook alleen de belangrijke dingen erin zetten, maar geen idee meer wanneer dat was.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het beste is ook alleen de belangrijke dingen erin te zetten. Niet dat je hebt helpen knutselen bij de lokale speelinstuif.
Nog loonstrookjes van je werkzaamheden voor een indicatie?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil ook alleen de belangrijke dingen erin zetten, maar geen idee meer wanneer dat was.
Lake Placid is vanavond op tv, die vond ik wel vermakelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom is het zo slecht gesteld met de films?
Maandag maar kijken of ik ze nog heb, inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog loonstrookjes van je werkzaamheden voor een indicatie?
Of was het gewoon zwart...?
Wie, wat, waar, hoe?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben gedist volgens mij
Heeft iemand hier wat happy feelings voor me over?
Oh sorry, ik bedoelde in de bioscoop. Alleen maar troep.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lake Placid is vanavond op tv, die vond ik wel vermakelijk
vertelquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben gedist volgens mij
Heeft iemand hier wat happy feelings voor me over?
Hmm niet mijn favoriete onderwerp... Kan ik die feelings ook krijgen zonder verdere verplichtingen?quote:
Mijn enigequote:
Maar natuurlijk lief Puntjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmm niet mijn favoriete onderwerp... Kan ik die feelings ook krijgen zonder verdere verplichtingen?
wowquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar natuurlijk lief PuntjeProbeer dit eens
En en en en en? Helpt het?quote:
Leeftijd speelt toch geen (rock 'n) roll?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn enigeop dit moment
Mijn andere
(van WAS) heeft afgedaan door niets meer te laten horen
Hij is trouwens 7 jaar ouder
Bijna....quote:
Doen we deze er bijquote:
quote:
Ik mag hopen dat je zoiets toch echt wel aan zag komen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn enigeop dit moment
Mijn andere
(van WAS) heeft afgedaan door niets meer te laten horen
Hij is trouwens 7 jaar ouder
Nee hoor, maar even om aan te tonen dat niet al mijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leeftijd speelt toch geen (rock 'n) roll?
Shit, mijn eerste! Dacht dat het mij niet zou overkomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |