Ik wil ook alleen de belangrijke dingen erin zetten, maar geen idee meer wanneer dat was.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het beste is ook alleen de belangrijke dingen erin te zetten. Niet dat je hebt helpen knutselen bij de lokale speelinstuif.
Nog loonstrookjes van je werkzaamheden voor een indicatie?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil ook alleen de belangrijke dingen erin zetten, maar geen idee meer wanneer dat was.
Lake Placid is vanavond op tv, die vond ik wel vermakelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom is het zo slecht gesteld met de films?
Maandag maar kijken of ik ze nog heb, inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog loonstrookjes van je werkzaamheden voor een indicatie?
Of was het gewoon zwart...?
Wie, wat, waar, hoe?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben gedist volgens mij
Heeft iemand hier wat happy feelings voor me over?
Oh sorry, ik bedoelde in de bioscoop. Alleen maar troep.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lake Placid is vanavond op tv, die vond ik wel vermakelijk
vertelquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben gedist volgens mij
Heeft iemand hier wat happy feelings voor me over?
Hmm niet mijn favoriete onderwerp... Kan ik die feelings ook krijgen zonder verdere verplichtingen?quote:
Mijn enigequote:
Maar natuurlijk lief Puntjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmm niet mijn favoriete onderwerp... Kan ik die feelings ook krijgen zonder verdere verplichtingen?
wowquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar natuurlijk lief PuntjeProbeer dit eens
En en en en en? Helpt het?quote:
Leeftijd speelt toch geen (rock 'n) roll?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn enigeop dit moment
Mijn andere
(van WAS) heeft afgedaan door niets meer te laten horen
Hij is trouwens 7 jaar ouder
Bijna....quote:
Doen we deze er bijquote:
quote:
Ik mag hopen dat je zoiets toch echt wel aan zag komen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn enigeop dit moment
Mijn andere
(van WAS) heeft afgedaan door niets meer te laten horen
Hij is trouwens 7 jaar ouder
Nee hoor, maar even om aan te tonen dat niet al mijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leeftijd speelt toch geen (rock 'n) roll?
Shit, mijn eerste! Dacht dat het mij niet zou overkomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |