quote:
Mooiquote:JazekerIk ga er deze zomer een abonnement nemen, het is echt de ideale combinatie: mooie grasveldjes om op te zonnebaden, een goed bad (waar ook kinderen in zwemmen en duiken, dat wel) en nog wat badderbadjes
mwoah, ik heb net op een ander huisje gereageerd, dat groter is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
Soemp, ik ben ook benieuwd wat je voor nieuws hebt wbt verhuizen!!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:29 schreef Soempie het volgende:
En de bank horen we volgende week meer van, maar wordt een lastig verhaal.
Heb me zeer vermaaktquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:38 schreef Soempie het volgende:
Hoe heb je het gehad, Yuri? Krijgen we nog foto's?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
"Yuri is niet naar de VS geweest er zijn zeker geen foto's"
[ afbeelding ]
Geen idee. Hopelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb vandaag, morgen én overmorgen geen tijd
Issie er na zondag nog?
Nee, maar om nou te zeggen dat ik met plezier naar de tandarts ga...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:20 schreef TradeMarkie het volgende:![]()
Nog mensen hier met een tandartsfobie?
Dunya en Desiquote:
euhm, nee.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:10 schreef wyccie het volgende:
En doe eens een linkje naar het huis, Somepie.
Dat is wel echt een leuk 'quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:14 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, jammer. Had het misschien in het Funda-topic kunnen zetten.
Ik smeer me morgen in met Zonne-olie factor 6quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:21 schreef wyccie het volgende:
Oh ja mijn tvp was het volgende, voor PS:
ik heb zonnebrandcreme factor 40! En ik ben niet bleek, heb zelfs een beetje zeer lichtgetinte huid en verbrand nauwelijks.
Je kunt je beter gewoon goed insmeren en wat langzamer kleuren dan dat je ijdel bent en rood wordt. Ten eerste omdat langzaam bruin worden mooier is dan in 1 keer knalrood, ten tweede loopt je huid minder schade op.
Factor 40 is voor mij wel wat overdreven, maar voor de mensen in dit topic (ik voel me een buitenbeentje) niet.
(Hmm, is dermatoloog iets voor mij? Daar denk ik nog over na.)
Ah, dan kan ik je uit de boot duwen dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:34 schreef Soempie het volgende:
mijne is waterproof.![]()
en het is factor 30 zie ik net.
Je denkt toch niet dat ik in dat gekke bootje van jou stap.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:35 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik je uit de boot duwen dus.
De SS Plaéstique is anders heel zeewaardig hoor!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik in dat gekke bootje van jou stap.
ai, ai kapteinquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:40 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De SS Plaéstique is anders heel zeewaardig hoor!
MaJo dacht dat een tijd terug ook al.quote:
Je ondertitel is wel toepasselijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:40 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De SS Plaéstique is anders heel zeewaardig hoor!
Wat dacht je van "inkleuren - uitprinten - ophangen" -> Een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:50 schreef wyccie het volgende:
Uitprinten, inkleuren en ophangen!
wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb in het dorp kleren gekocht![]()
Das bijzonder, want ik wist niet dat daar ook leuke kleren waren
En het was druk op het werk, een uur later klaar..
Een blauw gestreept hemdje, een rood-oranje langer shirtje met grote knopen, een witte rok en een witte capri.quote:
Haha, het inkleuren heeft B. voor je gedaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Wat dacht je van "inkleuren - uitprinten - ophangen" -> Een stuk makkelijker
lekker zomers.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een blauw gestreept hemdje, een rood-oranje langer shirtje met grote knopen, een witte rok en een witte capri.
Daarbij nog slippers, een enkelbandje en armbanden
je mishandelt me.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:08 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Je hebt Soemp een zwart oog gepaint
Ze heeft vast een peddel op haar oog gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |