Je denkt toch niet dat ik in dat gekke bootje van jou stap.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:35 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik je uit de boot duwen dus.
De SS Plaéstique is anders heel zeewaardig hoor!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik in dat gekke bootje van jou stap.
ai, ai kapteinquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:40 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De SS Plaéstique is anders heel zeewaardig hoor!
MaJo dacht dat een tijd terug ook al.quote:
Je ondertitel is wel toepasselijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:40 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De SS Plaéstique is anders heel zeewaardig hoor!
Wat dacht je van "inkleuren - uitprinten - ophangen" -> Een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:50 schreef wyccie het volgende:
Uitprinten, inkleuren en ophangen!
wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb in het dorp kleren gekocht![]()
Das bijzonder, want ik wist niet dat daar ook leuke kleren waren
En het was druk op het werk, een uur later klaar..
Een blauw gestreept hemdje, een rood-oranje langer shirtje met grote knopen, een witte rok en een witte capri.quote:
Haha, het inkleuren heeft B. voor je gedaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Wat dacht je van "inkleuren - uitprinten - ophangen" -> Een stuk makkelijker
lekker zomers.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een blauw gestreept hemdje, een rood-oranje langer shirtje met grote knopen, een witte rok en een witte capri.
Daarbij nog slippers, een enkelbandje en armbanden
je mishandelt me.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:08 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Je hebt Soemp een zwart oog gepaint
Ze heeft vast een peddel op haar oog gehad
daar red je je goed uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:13 schreef Supersheep het volgende:
Die blauwtong heeft Soemp niet van mij trouwens
Ik zal het even aan mijn kabouter vragen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:22 schreef Wiebelkont het volgende:
Heeft iemand toevallig een piepklein soldeerboutje liggen?
Ik zal het eens zonder Paint proberenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zal het even aan mijn kabouter vragen.
Nee, hij heeft 'm net uitgeleend.
Die van mij is de allermooiste.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:14 schreef erkel het volgende:
Heeft MaJo een 3fm-dj als huisgenoot?
Dat moet je even aan Wiebel vertellen. Hij zegt alleen maar: meidenfilm/ flutseriequote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
@Soemp: hoe was Dunya en Desi? De serie vond ik écht geweldig
Die wil ik graag zien, die film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |