quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:03 schreef MaJo het volgende:
Hehe was het maar zo makkelijkOverigens als ik naar hem toe zou vliegen zou dat het makkelijker maken
Ben ooit naar Curacao gevlogen omdat mijn (andere) ex daar werkte en toen had ik er niet zo last van. De terugweg was wel weer een hel
![]()
Hetzelfde toen ik als verrassing voor mijn moeder vanuit Londen naar Nederland kwam. Maar weer terug heb ik zitten janken
En jij noemt jezelf Lady Black?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb de afgelopen tijd best vaak voor mn huis in de zon gezeten, dus ik ben al best bruin!
Helaas is bruin voor mij wat voor de meeste mensen hun winterkleurtje isik ben echt zo'n verblindende lichtvlek aan het begin van de zomer
Ik ben meer bekend met deze:quote:
Thanksquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Komt goed
En je bent niet alleen dus dat zal ook wel helpen
Aangezien ik om 7 uur wegmoet zal dat niet echt gaan lukkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bestaatmss dat je er een spoedje van kunt maken als je er om openingstijd bent? m'n zus heeft ook zoiets geloof ik
en ik verbrand standaard
nieuwe komt er aan
Hoezo? Staat die ook niet zo sterk in haar schoenen wat vliegen betreft?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksMij helpt het misschien wel maar de persoon naast me allerminst
Ik ben echt een jankend hyperventilerend hoopje mens in het vliegtuig
You're ON!!!!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien ik om 7 uur wegmoet zal dat niet echt gaan lukken
En join de verbrandclub, ik durf te wedden dat ik de witste huid in dit topic heb
Is ook niet echt nodig.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien ik om 7 uur wegmoet zal dat niet echt gaan lukken
En join de verbrandclub, ik durf te wedden dat ik de witste huid in dit topic heb
Weet je uberhaupt wel wat vliegangst inhoudt? Makkelijk praten als je er geen last van hebt...quote:
Oh jawel hoor, maar ik kan me voorstellen dat het fijner is als er iemand niet als een malle naast je zit te jankenquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo? Staat die ook niet zo sterk in haar schoenen wat vliegen betreft?
Jij deed toch niet aan meets?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
You're ON!!!!!
Ik stel een mini-meet voor
Vergeet niet dat ik rood haar heb hequote:Op woensdag 7 mei 2008 21:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
You're ON!!!!!
Ik stel een mini-meet voor
Ja een meet morgen op Schipholquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij deed toch niet aan meets?
Maarre..morgen op Schiphol, uutje of 8, 8:30?
Dan kunnen we MaJo aanmoedigen en kijken wie de witste enkels heeft
Mwoah...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar ik kan me voorstellen dat het fijner is als er iemand niet als een malle naast je zit te janken
Ohquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja een meet morgen op Schiphol
Ware het niet dat ik vanaf Eindhoven vlieg![]()
Dat vergeet ik never nooit niet meer...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik rood haar heb he
Ok, ik doe mee
Ik snap wel dat je het niet lullig bedoeldquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
No offence MaJoik ken wel meer mensen met vliegangst, dus ik geloof wel dat het heel vervelend is. Maar ik wist niet dat het vliegdoel zoveel uitmaakte. Naar Londen is toch ook leuk
Ik zag gisteren iemand met blauwe krukken. En toe dacht ik: "Ohnee, hij hobbelt al zonder krukken en Rotterdam komt 'ie toch nooitquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vergeet ik never nooit niet meer...
08.30 uur Schiphol?
Waar?
Eindhoven...
Even a propos, een vriendin van me is afgelopen weekend met de trein gegaan. Schijnt ook behoorlijk goed te doen te zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je het niet lullig bedoeldMaar ik wil gewoon aangeven dat ik me echt niet aanstel, hoewel ik me kan voorstellen dat het wel zo lijkt als je er geen last van hebt.
En naar Londen is ook leuk, daar heb ik ook mega zin inDat voert ook wel de boventoon, anders was ik never in dat vliegtuig gestapt
Zag ik gisteren niet een nieuwsberichtje dat het niet "racistisch" was?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen een docu op TV (NL3 meen ik) over Nico B. (Bodemeijer), de moordenaar van Kerwin Duinmeijer.
Heb het hier al eerder over hem gehad, een andere slag skinhead dan dat ik ben geweest, maar ik kende/ken hem wel.
Zo meteen vertelt hij zijn verhaal over die moord...
Ik heb de afgelopen dagen er ook diversen gezien met blauwe krukken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag gisteren iemand met blauwe krukken. En toe dacht ik: "Ohnee, hij hobbelt al zonder krukken en Rotterdam komt 'ie toch nooit"
Misschien, maar ik ken Nico en elke eventuele ontkenning liegt 'ie...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zag ik gisteren niet een nieuwsberichtje dat het niet "racistisch" was?
Ik dus wel. Dus als je nou nog een keer gaat vliegen, laat het me dan weten. Dan kun je hem lenenquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:49 schreef MaJo het volgende:
Nem, dat is een goed ideeHeb alleen geen spelletjesapparaatdingen ofzo
Ik hou het dus maar bij puzzelboekjes, mijn iPod en de OOR
Wie vraagt er nou naar de nooduitgang in een normaal huis?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:49 schreef Soempie het volgende:
Hospiteeravond gehad. Vet gezellig.En het hele huis is weer schoon. Was wel lachen, omdat iemand zei bij het zien van het gasfornuis: 'hier hoef je tenminste geen etensresten van je huisgenoten eraf te bikken.'
M'n huisgenootje en ik keken elkaar aan:!! Want had dus 's middags haar etensresten eraf geboend.
![]()
En het eerste meisje vroeg waar de nooduitgang was. Huisgenootje: 'de balkondeur.'Ik: 'helaas gaat die niet meer open...'
![]()
ze wordt het ook niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie vraagt er nou naar de nooduitgang in een normaal huis?
Opzich wel handig als je wat kwijt bentquote:
Ah das liefquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dus wel. Dus als je nou nog een keer gaat vliegen, laat het me dan weten. Dan kun je hem lenen
En het is ook voor mp3-s en video. Dus je kunt er alle kanten mee op
(Je hebt 'm wel eens gezien geloof ik)
Nou ja, veel plezier de komende dagen
Ik ben ook heel liefquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah das lief
Ja ik ben er weer, verveel me en geen zin om in te pakken
Maar ik ga wel koken
Tsja...quote:
Ik weet het.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Foeiiii..... dat is echt niet genoeg!
Die film wil ik ook wel zien ja, maandag hoorde ik erover bij DWDD en ik was meteen geboeid.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja...
Ik heb het hele verhaal als skinhead zijnde destijds van redelijk dichtbij meegemaakt en wat Nico ook zei: Eerst had je 100 skinheads, daarna nog maar 10...
Ik was er één van de 90, wist niet hoe snel ik mijn haar moest laten groeien om niet de hoon van anderen over je heen te krijgen.
Maar Nico behoorde tot de kleine groep skinheads die wel degelijk rascistisch ingesteld was. Of hij zich bewust was wat dat betekende weet ik niet, maar onze groep ontliep hen en als we elkaar troffen was het vaak bonje.
Zat net toch met kippenvel te kijken, op één of andere manier houdt die hele geschiedenis me nog steeds bezig.
En het heeft mijn leven ook wel beïnvloed, denk ik.
Raar dat dit nog zo'n impact heeft na al die jaren, ook op mij...
Morgen de film 'Skin', ga toch maar kijken...
quote:
Toch niet de Groene Draak he?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Nico was vroeger iemand met een hele grote bek en zo handelde hij ook.
Kan stoerdoenerij zijn geweest, maar wie dingen doet en zegt is zelf verantwoordelijk.
Heb hem een paar maanden geleden nog gezien in het café van z'n ouders waar ik een paar keer per jaar kom, omdat het vlak bij Artis is waar vrienden van ons werken en we na hun werktijd daar wel eens afzakken.
Zoals je Nico in de docu ziet, is 'ie in het echt ook. Beetje schichtig, maar nog wel steeds iets van branie...
Aard van het beestje, denk ik...
Ja dacht dat het zo heette maar blijkbaar zit ik er naast want kan er niets over vindenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:59 schreef MadMaster het volgende:
De Groene Draak
Het café?
Dat heet 'Waterlooplein', in de Rapenburgstraat...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het gaat weer hard hier
Dank je wel, komt goedquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:36 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, goeie reis morgen en heel veel plezier in Londen!!!!!!
Ik ga me lekker opkrullen in mn bedje met het boek waar ik helemaal inzit: Lelieblank, Scharlakenrood
Haha dat is waarquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:38 schreef Soempie het volgende:
Laatst was ik een beetje ziekig en toen zei de moeder van m'n oppaskindjes dat ik wit zag. Het kan dus witter dan ik normaal ben.
Ik denk dat ik ook wel een aardige kans maakquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat ga ik wel doen maar dat verandert niets aan de zaak. Ik ga wel vragen wie ik kan bellen mocht hij er gezeik mee krijgen. Maar bij 2 postbodes wonend weet ik dat dat niet zo gemakkelijk gaat.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:41 schreef wyccie het volgende:
De volgende keer dat je hem ziet leg je het gewoon uit.
Welterusten
Mocht MM's suggestie van CuBase niet bevallen dan kan je op zoek naar Sibelius, schijnt ook erg goed te zijn. Oud-huisgenoot die nog wel es muziekstukken bewerkte gebruikte datquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
Spannend hier met die doktersromannetjes
Kan een van jullie me vertellen wat ik voor programmaatje moet aanschaffen om midi-files langzamer af te kunnen spelen en partijen eruit te filteren enzo?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:59 schreef Soempie het volgende:
Ik heb besloten iets aan sport te doen vanmorgen. Nu zit ik me geestelijk voor te bereiden.
Darten op het balkon wellicht?quote:
lolquote:
De winkels zijn al open...quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet aan het ontbijt zitten maar ik heb niks in huis![]()
Zo typisch mij.......
Rennen ging wel redelijk makkelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet aan het ontbijt zitten maar ik heb niks in huis![]()
Zo typisch mij.......
Dat kun je wel zeggen ja. Ik ben, nadat ik eerst had gedoucht en gegeten, weer in bed gaan liggen omdat ik echt niet wakker was.quote:
Zolang ik niet moe word gaat alles goed.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, hoe gaat het met iedereen hier?
Dat lijkt me echt zo strontvervelendquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja. Ik ben, nadat ik eerst had gedoucht en gegeten, weer in bed gaan liggen omdat ik echt niet wakker was.![]()
Heb echt helemaal niks kunnen doen omdat ik er telkens als een zombie bij liep. Ik doe het vandaag zonder hooikoortsmedicijnen en blijf dan ook binnen om te studeren.
Gisteren waren we op locatie bezig voor Midzomernachtsdroom, waar ook een vijver bij was. Daar leek een beest in te zitten dat er erg graag uit wou. S. (heeft bijna een assistent-dierenarts-opleiding afgerond) is gaan kijken en heeft de duif het water gehaald. Een van de aanwezigen kreeg een nogal vervelend telefoontje en kon wel wat knuffels gebruiken. S. kan goed met haar opschieten, dus was het een goed idee dat S. haar ging troosten. De duif heb ik toen naar het huis van S. gebracht (als je ze op de goede manier vastpakt, die S. gelukkig wist, doen die beesten helemaal niets behalve om zich heen kijken), waar die nu in een kooitje zit met een bakje water en wat rijst.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zolang ik niet moe word gaat alles goed.![]()
En vertel jij eens over je duif. Ik heb trouwens een hekel aan die enge beesten.
Okay en S. is met dat meisje mee begrijp ik? Goede ruil!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gisteren waren we op locatie bezig voor Midzomernachtsdroom, waar ook een vijver bij was. Daar leek een beest in te zitten dat er erg graag uit wou. S. (heeft bijna een assistent-dierenarts-opleiding afgerond) is gaan kijken en heeft de duif het water gehaald. Een van de aanwezigen kreeg een nogal vervelend telefoontje en kon wel wat knuffels gebruiken. S. kan goed met haar opschieten, dus was het een goed idee dat S. haar ging troosten. De duif heb ik toen naar het huis van S. gebracht (als je ze op de goede manier vastpakt, die S. gelukkig wist, doen die beesten helemaal niets behalve om zich heen kijken), waar die nu in een kooitje zit met een bakje water en wat rijst.
Het was geen gewone vliegende rat, deze duif was geringd.
Yeah. Overigens is dat "meisje" moeder van een kind van 7,5 met een vriend thuis, dus jaloers hoefde ik niet te zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay en S. is met dat meisje mee begrijp ik? Goede ruil!
Het was een sarcastische opmerking over het feit dat ik met een gewonde duif werd opgescheept terwijl iemand anders een dame mocht troostenquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:41 schreef wyccie het volgende:
Ik snap niet wat er zo goed aan de ruil is.
Afkloppen, maar tot op heden heb ik nauwwelijks last gehad van mijn hooikoorts.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:21 schreef wyccie het volgende:
Het is nu voor het eerst dat ik zo ontzettend moe ben. Toen ik deze week alleen druppels en spray gebruikte was ik nog steeds moe, maar had geen last van hooikoorts. Dus heel misschien is mijn hooikoorts wel gewoon over. *duim-duim-duim*
Ik ga vanavond werken en eens kijken hoe dat gaat zonder medicatie.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het was een sarcastische opmerking over het feit dat ik met een gewonde duif werd opgescheept terwijl iemand anders een dame mocht troosten
Je avatar is weg!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afkloppen, maar tot op heden heb ik nauwwelijks last gehad van mijn hooikoorts.
Alleen afgelopen maandag wat prikkerig gevoel in mijn ogen gehad toen ik door de stad liep.
En ik krijg a.s. woensdag pas mijn shot Depomedrol voor dit jaar, dat is er vanwege mijn knie-perikelen een beetje bij ingeschoten...
Hopelijk kom ik de komende dagen ook zonder niezen én tranende en jeukende ogen door, het is geen weer om het weekend binnen te gaan zitten...
Aha...quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:26 schreef iamredleader het volgende:
Weg als in "veranderd". Is even wennen, maar ook deze is erg goed
Doe jij ooit wel eens mee aan iets "pro-"?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha...
Er is een EK 2008 Photoshop topic en in het kader daarvan heb ik wat anti-Oranje avatars gemaakt, waaronder deze...
Hmmm, jawel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe jij ooit wel eens mee aan iets "pro-"?
Ja als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat je een echte Rotterdammer bent. Die is namelijk ook overal tegen..aldus een zekere commediant.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, jawel.
Maar anti is vaak leuker...
Niet als je het in het water weektquote:
Wat heb jij een goede ideeenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:44 schreef wyccie het volgende:
Met dit weer hoor je natuurlijk alleen maar ijs te eten.![]()
Goed, laat ik nu eens iets aan mijn studie doen.
IJs.... Volgens mij ben ik een van de weinig mensen die daar niet echt op zit te wachten. Net zoals pizza. Niet dat ik het niet lust.. maar als ik dan toch bij de italiaan eet... goed bord pasta en als toetje een italiaanse koffie (met amaretto dus) in plaats van pizza en ijsquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ijs
Maar ik heb toch het liefst een ijsje van de Italiaan... eerstvolgende keer dat ik weer in Enschede ben ga ik gauw naar Talamini![]()
Ah, een man met goede smaak, dat mag ik welquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
IJs.... Volgens mij ben ik een van de weinig mensen die daar niet echt op zit te wachten. Net zoals pizza. Niet dat ik het niet lust.. maar als ik dan toch bij de italiaan eet... goed bord pasta en als toetje een italiaanse koffie (met amaretto dus) in plaats van pizza en ijs
Zou je dat pils willen noemen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, een man met goede smaak, dat mag ik wel
Drink je ook wijn bij het eten ipv bier?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:09 schreef SaskiaR het volgende:
ik ga binnenkort maar eens naar de Giolitti hiero, denk ik
Ligt er aan wat ik eet he.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, een man met goede smaak, dat mag ik wel
Drink je ook wijn bij het eten ipv bier?
Dan mag je die vraag niet stellenquote:
Zolang het maar niet op roombasis isquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]die mag je niet missen nee!
Alhoewel ik het nou niet ZO verschrikkelijk veel beter vond dan van andere ijssalons...
(ambachtelijk) Italiaans ijs is gewoon altijd
Pils is een soort bier, niet al het bier is pils. Zo zijn een chihuahua en een Deense dog allebei honden, maar er zitten toch grote verschillen tussen de tweequote:
Pils:quote:
Ja gewone pils is óók lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:30 schreef LadyBlack het volgende:mooie uitleg Nem
Lambrusco is soms best lekker![]()
Kijk, iemand die het begrijptquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pils is een soort bier, niet al het bier is pils. Zo zijn een chihuahua en een Deense dog allebei honden, maar er zitten toch grote verschillen tussen de twee
Hoeft niet, witbier kan, oud bruin kan, bokbier kan... van sommige soorten is het alleen nogal zonde, of het verpest de hele smaak. Zure biersoorten zou ik niet graag bij het meeste avondeten drinkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, en bij het eten drink je pils?
Inderdaad, het is een kwestie van afstemmen, net als bij wijn. Wellicht nog meer dan bij wijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoeft niet, witbier kan, oud bruin kan, bokbier kan... van sommige soorten is het alleen nogal zonde, of het verpest de hele smaak. Zure biersoorten zou ik niet graag bij het meeste avondeten drinken
In ieder geval omdat je het over bessen hebt in plaats van bessenjenever. Als je geen zin hebt om veel te typen, typ dan Coeberghquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:55 schreef Etcetera het volgende:
ik lust geen bier
ik lust geen wijn
ik drink cola bessenben ik nu een schande voor de smaak?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:03 schreef Etcetera het volgende:
kan niet, want de bessen die er bij door gemixed wordt is van Hooghoudt
Kun je die cola niet beter vervangen met 7up ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:55 schreef Etcetera het volgende:
ik drink cola bessenben ik nu een schande voor de smaak?
Euh...quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:44 schreef Whiteguy het volgende:
MM: is deze bij jou bekend, en een beetje de moeite waard ? Uit de VS meegenomen als verjaardagscadeautje voor mn broer, maar als het nou echt helemaal bagger is giet ik hem zelf wel naar binnen
Ik ben sowieso anti-Oranje hype, daar hoef je geen rotterdammer voor te zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat je een echte Rotterdammer bent. Die is namelijk ook overal tegen..aldus een zekere commediant.
Dat je niet pro Oranje bent betekent niet dat je dan maar gelijk anti moet zijn hèquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben sowieso anti-Oranje hype, daar hoef je geen rotterdammer voor te zijn.
Het feit dat we als Amsterdammers nergens populair zijn, speelt wel mee bij mijn anti-Oranje mening.
Waarom zou ik dan ineens het 'wij'-gevoel wel moeten hebben, terwijl dat er normaal ook niet is, over en weer...
Ben in mijn hele voetbal-carriere ooit 2 keer bij een wedstrijd van het Nederlands elftal geweest, NL-Wales in 1987 of 1988 en NL-Schotland een paar jaar geleden. Bij laatste wedstrijd zat ik tussen de Schotten en was ik pro-Schotland en dus weer anti-Oranje. Helaas won NL die avond met 5-0 of zo...
Ik had ook een gewone glenfiddich special reserve meegenomen, maar het was ook wel zo gepast om ook een echte Amerikaanse bourbon mee te nemen natuurlijk, ongeacht de smaakquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh...
Ik ken de Wild Turkey wel, maar ik ben in algemene zin geen liefhebber van bourbons en dus ook niet van deze.
Maar mij moet je wat dat betreft niet als maatstaf nemen dus...
Klopt, maar ik ben nu al doodmoe van alle Oranje meuk die nu na Koninginnedag in de winkels blijft liggen, 'want er is straks toch een EK waar we die troep wel weer door zullen slijten'...quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je niet pro Oranje bent betekent niet dat je dan maar gelijk anti moet zijn hè
Binnen voetbalminnend Nederland zijn er meerdere allianties van supportersgroepen van verschillende clubs, alleen niet met die van Ajax. Ze moeten ons niet en dat vinden we wel best...quote:Maarre...hoezo "het feit dat we als Amsterdammers nergens populair zijn"?
Dus geef je die Wild Turkey die je speciaal uit de USA hebt meegenomen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik had ook een gewone glenfiddich special reserve meegenomen, maar het was ook wel zo gepast om ook een echte Amerikaanse bourbon mee te nemen natuurlijk, ongeacht de smaak
De 'rare breed' waar het om gaat kon ik hier nog niet zo snel spotten eigenlijk...quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus geef je die Wild Turkey die je speciaal uit de USA hebt meegenomen...![]()
Dat je hem ook om de hoek bij Gall & Gall kan halen, zeg je er natuurlijk niet bij...
http://www.tonovermars.nl/whisky/bourbon_whiskey.htmlquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De 'rare breed' waar het om gaat kon ik hier nog niet zo snel spotten eigenlijk...
Pfoe.. maar goed dat ik er niet zo veel voor hoefde te betalenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.tonovermars.nl/whisky/bourbon_whiskey.html
Oh, in het voetbalwereldje. Ja, maar dat komt omdat Ajax en co. enorm arrogant overkomt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:43 schreef MadMaster het volgende:
Binnen voetbalminnend Nederland zijn er meerdere allianties van supportersgroepen van verschillende clubs, alleen niet met die van Ajax. Ze moeten ons niet en dat vinden we wel best...
Wat was er dan eigenlijk mis mee?quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, in het voetbalwereldje. Ja, maar dat komt omdat Ajax en co. enorm arrogant overkomt.
Ja, het zal nietquote:
Die zit er al een tijdje hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
En ik wist trouwens ook niet dat er een starbucks voor de douane op schiphol zit. maar ze zijn wel schandalig duur. Wat je hier voor een frapechine betaald kun je in de Vs er 3 van kopen
Of een burka...quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Let the sun shine....Nou protect je butt hoor. Mijne is zo ontzettend verbrand!
Voortaan geen zwembroekje meer maar een surfshort
Nog beter. Mijn knieholtes staan ook in de fikquote:
zon-ne-brand-cremequote:Op donderdag 8 mei 2008 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nog beter. Mijn knieholtes staan ook in de fik
Ik heb gesmeerd.... Anders was ik helemaaaal zo rood geweest.quote:
Kon Siewert dat niet doen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had heus wel ingesmeerd hoor. Alleen niet overal...
Sywerdquote:
Redelijk?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Jullie moeten de groeten van MaJo hebben. Ze is redelijk in 1 stuk overgekomen
Het was 6-0 of 6-1 geworden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Helaas won NL die avond met 5-0 of zo...
Sorry, wist niet dat je gelijk rode oortjes zou krijgenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sywerd
Wa's dat nou weer voor een grap?
Ken je nagaan wat een indruk die wedstrijd op me gemaakt heeft...quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was 6-0 of 6-1 geworden.
Dat weet ik nog omdat de gitarist of bassist van Radiohead ons dat meedeelde in het Gelredome.![]()
Your wish is my command...quote:En een huishoudelijke mededeling: er mag maar 1 persoon van avatar veranderen per maand. Anders raak ik helemaal in de war.
woehoe!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:38 schreef Whiteguy het volgende:
Godver... dacht ik dat de rugby morgen avond was... gaat net om 19:00 de telefoon.
Wel weer verbrand, maar het was wel weer tof.
Ja klein huilbuitje maar het "klonk" allemaal vrij vrolijk dus volgens mij is het redelijk verlopenquote:
http://picasaweb.google.c(...)#5196528698490346274quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je gelijk rode oortjes zou krijgen
En daar krijg jij rooie oortjes van?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
http://picasaweb.google.c(...)#5196528698490346274
Was slechts training, hier. Geen officieel lid ofzo, maar we doen met het zomertoernooi mee wat zij organiseren op 1 juni.quote:
Ik kan zelf ook niet aan een andere avatar wennen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat was niet nodig geweest! Jij was trouwens toch eerder?
Ik wilde net al zeggen dat ik je maar zat te "MM"-en.quote:
Ok.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan zelf ook niet aan een andere avatar wennen...
Ik heb die fout ook een aantal keren begaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:45 schreef wyccie het volgende:
PS-je: voortaan maar een hogere factor zonnebrand gebruiken. En tere gedeeltes zoals knieholtes, elleboogplooien, neus, oorschelpen, tenen etc. niet vergeten dus.
Oh dat is wel gunstigquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:48 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens vanmiddag toch in het park gezeten, zonder medicatie. En het ging goed!
Morgen probeer ik het weer.
Jullie zijn gemeeeenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde net al zeggen dat ik je maar zat te "MM"-en.
Maar nu post 'ie zelf al
Trouwens, ze hebben ook een meisjes/vrouwen afdeling. Niks voor jou PS? Rugby valt best te doen, is niet zo zwaar voor je rotte knie.quote:
whahaha nee wel voor de rest van mijn lijf en ledenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Trouwens, ze hebben ook een meisjes/vrouwen afdeling. Niks voor jou PS? Rugby valt best te doen, is niet zo zwaar voor je rotte knie.
Als je gewoon hard rent word je niet getackled.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
whahaha nee wel voor de rest van mijn lijf en leden
Ja hard rennen kan ik nou net weer nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je gewoon hard rent word je niet getackled.
Waar zoek ik naar?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jullie zijn gemeeeen
Jullie hebben al je zin
http://fotoboek.fok.nl/user/186522
Ik vind hem gewoon aardig. En een beetje raar... En ik ben die avond met nog 30 andere boys op de foto gegaan. En we hadden heeel wat gedronken. c'est tout. (ja. Frans. Puh.)quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar zoek ik naar?
En ja wij zijn gemeen. Maar je moet gewoon eens niet zo laten opfokken en het lekker van je af laten glijden.
Je reageert zo goed opgefokt Dat moedigt alleen maar aan
Als jij op de foto wil met Siewert en het een leuke knul vindt, dan moet je dat helemaal zelf weten
Nou dan, laat die fotos lekker staan danquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon aardig. En een beetje raar... En ik ben die avond met nog 30 andere boys op de foto gegaan. En we hadden heeel wat gedronken. c'est tout. (ja. Frans. Puh.)
Kom op hee, jij vindt al die fotos en reacties in je fobo toch leuk, dan moet je dat toch zelf weten. Wat kan het jou nou schelen wat MM daarover zegt of vindt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zie je nou MM, ik heb praktisch al mijn foto's verwijderd. De rest haal ik binnenkort weg. Je zin nu?
Wat zij zegtquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kom op hee, jij vindt al die fotos en reacties in je fobo toch leuk, dan moet je dat toch zelf weten. Wat kan het jou nou schelen wat MM daarover zegt of vindt.
Nee, want daar is het me helemaal niet om te doen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zie je nou MM, ik heb praktisch al mijn foto's verwijderd. De rest haal ik binnenkort weg. Je zin nu?
Wat is dan wel je bedoeling?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Nee, want daar is het me helemaal niet om te doen...
zal deze maand niet meer veranderenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was 6-0 of 6-1 geworden.
Dat weet ik nog omdat de gitarist of bassist van Radiohead ons dat meedeelde in het Gelredome.![]()
En een huishoudelijke mededeling: er mag maar 1 persoon van avatar veranderen per maand. Anders raak ik helemaal in de war.
Ik maak meestal van mijn hart geen moordkuil, heb een tijdje terug mijn ongezouten mening t.o.v. de postings van PS gegeven en dat werd niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is dan wel je bedoeling?
Moet zeggen dat ik het grotendeels wel met je eens ben, maar ik zeg het gewoon niet. Jij bent echt zo'n vervelend pestjochie soms.
Snap het ook wel. Je hoeft ook zeker niet nu ineens op je woorden te passen en braaf ja te knikken. We zijn wel wat van je gewend.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik maak meestal van mijn hart geen moordkuil, heb een tijdje terug mijn ongezouten mening t.o.v. de postings van PS gegeven en dat werd niet gewaardeerd.
Nu probeer ik haar te negeren, maar van sommige zaken van haar en de wijze waarop ze dat hier post ga ik echt over m'n nek en dan probeer ik dat nu op een wat minder direkte manier kenbaar te maken...
Dan maar een pestjochie...
Misschien trek je je sommige dingen te veel aan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Nu probeer ik haar te negeren, maar van sommige zaken van haar en de wijze waarop ze dat hier post ga ik echt over m'n nek en dan probeer ik dat nu op een wat minder direkte manier kenbaar te maken...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien trek je je sommige dingen te veel aan.
Dat snap ik, maar je zoekt wel elke keer die confrontatie.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat PS en ik een iets andere attitude hebben.
'Opposites attract' gaat niet altijd op dus...
Ik erger me op zich niet zo heel snel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je zoekt wel elke keer die confrontatie.Is voor PS ook niet leuk.
Ik begrijp niet zo goed waarom je je zo snel ergert.
Welnee, geen rel...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:20 schreef Etcetera het volgende:
rel gemistgeen zin in
hoef het ook niet te weten
Ik probeer er nog wat van te maken.quote:
Lekker professioneel als je zo ook op je werk bepaalde zaken bespreekt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Wat is daar te doen danquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He, B,
ga je ook nog naar St Antonis van het weekend?
Oh bah, dan zweet ik alleen maar de tent uit. Als ik ben ingesmeerd, bruin ik niet. Niet ingesmeerd, verbrand ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb die fout ook een aantal keren begaan.
De bovenkant van mijn voeten zijn regelmatig verbrand. Dan kun je dus dagen lang geen schoenen of sokken aan :'')
Knieholtes ook een paar keer gehad en dat was ook geen pretje inderdaad.
Neus en oren gaan er meestal wel aan. Maar het laatste jaar smeer ik heel veel.
Veel mensen denken: zo, even insmeren met 1 druppel en dan 5 uur de zon in. Tja, en dan werkt het niet.
Maar de beste manier van insmeren is veel gebruiken(dat je bijna denkt dat je teveel gebruikt) en vooral regelmatig. Ieder uur ofso. Dat helpt bij mij echt.
Soms heb je olifanten in een porseleinkast nodig...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker professioneel als je zo ook op je werk bepaalde zaken bespreekt.![]()
Ik vind het gewoon niet nodig om een andere user zo te behandelen. Maakt het er niet leuker op hier.
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:48 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik ga zometeen afsluiten, lekker naar huis toe, lang weekend!
Vanavond uit eten in Haarlem, morgen met onze Amerikaanse vriend die deze week in NL is op stap in Amsterdam en zondag uit eten als kadootje voor mijn zwager, net even ten noorden van Amsterdam.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:52 schreef Soempie het volgende:
Oke, lijkt me ook verstandig.![]()
Als ik m'n armen tegen m'n buik houd lijken ze wel heel bruin, maar naast een willekeurig ander persoon ben ik weer spierwit.Morgen in ieder geval lekker buiten zwemmen.
![]()
Wat gaan jullie het weekend doen?
dat vindt mijn baas wel leuk als ik dat doe, of althans, daar betaald hij me voorquote:
Oké. ik weet het nog niet. Hier in het dorp is niet veel te doen, maar is het leuk daar?quote:
Als je je insmeert bruin je wel alleen niet binnen een dag. En dat is blijkbaar toch de magische tijdslimiet die mensen stellen. Dat je niet verbrand is de truuk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat is daar te doen dan
[..]
Oh bah, dan zweet ik alleen maar de tent uit. Als ik ben ingesmeerd, bruin ik niet. Niet ingesmeerd, verbrand ik
Ik moet factor 5 hebben ofzo
Ik!!!! Ik!!!! IK!!!!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:23 schreef Soempie het volgende:
Er staat een zweefmolen hier op de grote markt, die heel hoog de lucht in gaat. Daar wil ik in, maar er is niemand die mee wil.![]()
Jazekerquote:En, LB, weet jij of openluchtzwembad De Papiermolen leuk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |