Hij is gewoon ZO hoogbegaafd waardoor hij nooit iets hoefde te leren waardoor hij oerstom is geworden. Het is niet makkelijk...quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:45 schreef HostiMeister het volgende:
Hoogbegaafde mensen kunnen vast wel beter zinnen formuleren dan dat onsamenhangende gebrabbel wat jouw OP aangaat.
Door dit te doen geef je ze juist uitdaging. Ik ben trouwens verder tegen die hoogbegaafde die niet gaan leren omdat ze het te makkelijk vinden, of het nut er niet van inzien.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:05 schreef DroogDok het volgende:
Juist door het speciaal te maken, geef je een kind het gevoel anders te zijn en zoek je problemen op.
Net zoiets als ADHD... dat roepen ze tegenwoordig ook bij ieder druk kind.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:05 schreef DroogDok het volgende:
Hoogbegaaft![]()
Wat een mode ding weer, toen ik op de basisschool zat waren er ook kinderen die een stuk slimmer en sneller waren dan de rest, zouden tegenwoordig hoogbegaaft worden genoemd. Toen geen speciale behandeling hoor, gewoon meedoen met de rest, dat lijkt me ook het beste. Juist door het speciaal te maken, geef je een kind het gevoel anders te zijn en zoek je problemen op.
wou net zeggen, zou bij god niet weten of ik hoogbegaafd ben, maar ergeren aan idioten lukt me welquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:49 schreef Strychnine het volgende:
Lijkt me ook meer wat voor R&P. Ik ben hoogbegaafd, maar ik heb er geen last van en mijn omgeving ook niet. Al kan ik me wel snel ergeren als mensen iets niet snappen wat ik erg vanzelfsprekend vind. Maar ook genoeg mensen die niet hoogbegaafd zijn hebben dat.
ho wqcht si ff.. waarom gaat er nu een belletje rinkelen met fail?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:02 schreef nikobellic het volgende:
Lijkt me ook meer wat voor R&P.........
jah maar ik bedoel op school enz dan verveel je je snel en je kan ook niet met leeftijdsgenootjes opschieten want die hebben helemaal andere interesses ik zelf zie wel de voordelen in hoogbegaafd zijn je bent bijvoorbeeld heel creatiev in alles zo`n beetje bijvoorbeeld op jonge leeftijd kon ik al heel goed engels praten
en tekenen ja, en als mensen iets niet snappen moet je gewoon geduld hebben hoor
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Join the club, driekwart van FOK! is hoogbegaafd.
diploma's op zak, maar nog op school, eens denken dan heb je maximaal je basisschooldiploma, je strikbrevet en misschien je zwemdiploma, ik zou stoppen en gelijk voor de universiteit gaan!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:36 schreef nikobellic het volgende:
nou jah ik heb wel mijn diplomas op zak hoor maar ik zit nog op school en als je niet hoogbegaafd ben wan kan het jullie boeien man
en ja intteligentie is een handicap maar wat voor handicap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |