het zit je wel hoog he?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:01 schreef Etcetera het volgende:
http://frontpage.fok.nl/page/voorwaardenzie het stuk over het PM systeem
Rijke stinkerdquote:Op donderdag 24 april 2008 18:44 schreef Wiebelkont het volgende:
Salaris binnen
Soemp eens lekker mee uit eten nemen, terras, koninginnedag/nacht, etc
Maar het is wel weer duidelijk dat de auto voor het meisje gaat.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:44 schreef Wiebelkont het volgende:
Salaris binnen
Genoeg een heeeeeleboel leuke dingen
Volgende week maar eens auto-onderdelen shoppen, nieuwe velgen+banden, strut-bar, wissers, lampen, kleine beurt...
Soemp eens lekker mee uit eten nemen, terras, koninginnedag/nacht, etc
niet echt, ik pm zeldenquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar het is wel weer duidelijk dat de auto voor het meisje gaat.
Ik belde jou al voor ik uberhaupt in de auto staptequote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben van huis tot aan de hoek van de straat gekomen, wel zo'n 30 meter.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het droog blijft.
Met krukken lopen is al ruk maar helemaal als het regent.
Al eens aan Google-ads gedacht?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:27 schreef iamredleader het volgende:
En voor hypotheken kom je bij de ???
Bank, jawel![]()
Bel/sms/pm maar als je advies nodig hebt
Doe eens een samenvatting...quote:Op donderdag 24 april 2008 23:01 schreef Etcetera het volgende:
http://frontpage.fok.nl/page/voorwaardenzie het stuk over het PM systeem
quote:Gebruiker dient er rekening mee te houden dat het te allen tijde mogelijk is dat de beheerders
(admins) van FOK! deze berichten inzien indien er sprake is van verdenking van een
strafbaar feit, misbruik van het systeem of er, ons inziens, andere dringende redenen zijn
deze in te zien. Het PM-systeem is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is
nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender,
ontvanger en sitebeheerders en admins.
Evengoed mijn dank...quote:Op donderdag 24 april 2008 23:20 schreef Etcetera het volgende:
lui zwijnhet is dat je net onder het mes bent geweest
[..]
en ZO gaat nederland ten onder aan stomme privacybrekende wetten tegen het terrorismequote:Op donderdag 24 april 2008 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Evengoed mijn dank...![]()
Zag een hele lap tekst en dacht:![]()
![]()
Het zal me aan m'n reet roesten of ze m'n PM's lezen.
Als je niks te verbergen hebt, who cares?
Zo lang mijn PM's niet op de frontpage van Fok! geplaatst worden, maak ik me niet zo druk om privacy.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en ZO gaat nederland ten onder aan stomme privacybrekende wetten tegen het terrorisme
/hypermode
mij boeit het ook niet hoor, lijkt me verdomd logisch dat ze als het nodig is PM"s kunnen lezen
Dan is het goed.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:14 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik belde jou al voor ik uberhaupt in de auto stapte
Etcetera zit soms ook nog wel wat in Photoshop te klooien, dus ik denk ik gok het hier voordat ik naar een Photoshop-topic ga...quote:
Ik zou het ook vreemd vinden als Wiebel lichtmetalen velgen aan jou ging monterenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik snap niet precies wat je bedoelt. Wil je de letters horizontaal en netjes op een rij hebben zoals gewoon tekst in posts of zoiets of wil je wel hoogteverschil terwijl de letters netjes rechtop blijven staan?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Ben vandaag aan de website voor een drankengroothandel op Aruba, Curaçao en Bonaire begonnen.
Er zijn hier nogal wat Photoshop-kenners en ik heb een praktisch probleempje:
Hoe krijg ik teksten het makkelijkst langs een pad gezet, zodanig dat de letters horizontaal blijven (niet kantelen dus)?
Gebruik zelden of nooit teksten in Photoshop, dus dit is een nieuwe 'uitdaging' (ik haat dat woord, zeg dan gewoon dat je een probleem hebt...).
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Dit worden dus de navigatiebuttons à la die van een wijnetiket op een fles.
Heb nu de letters handmatig verplaatst, maar dat is niet 100% in orde zo...
Wel stoer zo'n velg om je nek aan een kettinkje...quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zou het ook vreemd vinden als Wiebel lichtmetalen velgen aan jou ging monteren
Een nieuwe grill kan altijd wel op de voorkant geschroefd worden:quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zou het ook vreemd vinden als Wiebel lichtmetalen velgen aan jou ging monteren
Mja...quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De letters moeten de ronde vorm van het 'etiket' volgen en dus wel rechtop blijven staan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap niet precies wat je bedoelt. Wil je de letters horizontaal en netjes op een rij hebben zoals gewoon tekst in posts of zoiets of wil je wel hoogteverschil terwijl de letters netjes rechtop blijven staan?
En dan zeggen ze dat ik weinig tactvol benquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja...
maar een kleine beurt daarentegen.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja...
Tussen zelfspot en tact zit wel een wereld van verschil overigens...quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik weinig tactvol ben
TATATARA TATATARA TATATARA TATATA of zo ietsquote:
Cobra telt gelukkig voor 2.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. jij komt me aflossen?
mooi.. dan kan ik gaan pitten
Yep, de aflossing is binnen. Geen bijzinderheden? Dan Truste!quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. jij komt me aflossen?
mooi.. dan kan ik gaan pitten
Komt in de buurt...quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
TATATARA TATATARA TATATARA TATATA of zo iets
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Cobra telt gelukkig voor 2.Ik ga ook slapen. Morgen veel te regelen.
Ik denk dat dat in InDesign makkelijker voor elkaar te krijgen is dan in Photoshop. Neemt niet weg dat het daar vast ook wel in kanquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De letters moeten de ronde vorm van het 'etiket' volgen en dus wel rechtop blijven staan.
Rechte tekst is geen probleem, dat gaan automatisch...
Mw. MM had het ook al over InDesign, dus je zou gelijk kunnen hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in InDesign makkelijker voor elkaar te krijgen is dan in Photoshop. Neemt niet weg dat het daar vast ook wel in kan
Mist-effectje heb ik gedaan (links en rechts overigens, maar links valt het onder het stukje van het logo niet echt op) met 2 verloopjes die je in Flash kan maken, van wit naar transparant. Met de Alpha-settings dus inderdaad op het uiteinde van een vierkant vlak van 100x 100 met dat verloop....quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mooi werk met die banner MMHeb je dat mist-effectje rechts gedaan met een wit vakje als overlay en dan de alpha-settings aangepast of is er een andere manier?
Ik lees het morgen wel want ik ga eerst slapen. Tata!
Goedenacht...quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:47 schreef wyccie het volgende:
Jullie gaan te snel. En ik móet natuurlijk alles bijgelezen hebben voordat ik weer verder kan gaan leren.
Ik moet zeggen dat het rijtje bijwerkingen bij de AD nog meevalt. Best wel onschuldige en standaard bijwerkingen. Prednison heeft meer en ergere bijwerkingen.
Heb sinds gisteren wel weer een hoop respect voor de medische zorg gekregen...quote:
Klinkt als of je in het Militair Hospitaal bent geweest.quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb sinds gisteren wel weer een hoop respect voor de medische zorg gekregen...
Kwam om 7.15 in het ziekenhuis, mocht mijn been zelf scheren (weet ik ook eens hoe dat is...) en zo'n ziekenhuis pyama aan, om 7.30 uur was ik op de anesthesie-afdeling, meteen een Chinees bij me die de plastic naald voor het infuus moeiteloos aanbracht en 10 minuten later lag ik op de OK.
Nog wat liggen geinen met het personeel, kapje op mijn neus en spuit op het infuus en weg was ik...
Na ontwaken werd ik vrij snel naar zaal terug gebracht en kwam de arts ook al vrij snel daarna.
Eten en drinken was onbeperkt (prima koffie!!!) en nadat de fysio langs was geweest kon ik naar huis met de nodige instrukties.
Vanmorgen werd ik gebeld hoe het er mee ging en of ik pijn had (pijnschaal tekenenen ze tegenwoordig in).
Veel aardige woorden en dat verraste me toch wel.
Lang leve de medische zorg!!
Weltrustenquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:06 schreef MadMaster het volgende:
En voordat ik hier in een monoloog utbarst, ga ik toch maar mijn nest opzoeken...
G'night...
Zo vaak maak je dat idd niet meer mee. Maar ja, je ziet, het kan nog welquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:07 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ook wel weten welk ziekenhuis dat is, daar zou ik wel willen werken. Waar ze nog echt om mensen geven.
Dank, ga dat morgen lezen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:05 schreef wyccie het volgende:
Depomedrol is de merknaam voor methylprednisolon. Een gemethyleerde vorm van prednison. Geen idee wat dat dan inhoudt, maar ik denk dat het de toedieningsvorm verandert en de halfwaardetijd is langer, dus het blijft langer in je lichaam.
Prednison wordt niet voor niks een paardenmiddel genoemd. Toch wordt het redelijk veel gebruikt, want het werkt gewoon als een tierelier. Maar wel veel bijwerkingen, dus het liefst alleen voor mensen die echt last hebben en niet anders kunnen.
Nu heb jij dus maar een eenmalige injectie tegen de hooikoorts, dus van die bijwerkingen zul je waarschijnlijk niet echt iets merken.
Als je het leuk vindt kun je hier wat meer lezen over Depomedrol.
http://www.fk.cvz.nl/default.asp?soort=inleidendetekst&naam=inl%20middelen%20bij%20hartfalen
Slotervaart ziekenhuis in Amsterdam...quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:07 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ook wel weten welk ziekenhuis dat is, daar zou ik wel willen werken. Waar ze nog echt om mensen geven.
Mensen met reuma worden vaak doodgegooid met Prednison.quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:08 schreef MadMaster het volgende:
Oorspronkelijk is het een anti-reuma middel, dat wist ik wel.
Had je geloof ik ook gezegd...
Gauw afgeleidt?quote:
Weltrusten!quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:59 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat is nu. Ik sluit mijn computer af. En oogjes dicht.
Trusten
Tinuviel en ik hebben gisteravond ep 2 gekeken, 3 ligt al klaar en 4 komt vanavond uit, dus dat wordt na het weekend even inhalenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb hier nog BSG:Razor liggen plus de 3 afleveringen van S4. En nog de nieuwste van Southpark. Met BSG wacht ik denk ik nog een paar afleveringen tot de finale en dan kijk ik op die dag alles.
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:15 schreef Wiebelkont het volgende:
Als wij niet bij de Rabobank zaten, zat ons bedrijf dus ergens bij de top van jouw klantenset
Ik werk bij Aces Direct
quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:02 schreef MadMaster het volgende:
Heb sinds gisteren wel weer een hoop respect voor de medische zorg gekregen...
Na ontwaken werd ik vrij snel naar zaal terug gebracht en kwam de arts ook al vrij snel daarna.
Eten en drinken was onbeperkt (prima koffie!!!) en nadat de fysio langs was geweest kon ik naar huis met de nodige instrukties.
Mja...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 07:36 schreef Soempie het volgende:
M'n wekker staat op 8 uur, maar ik ben gewoon al een half uur uit bed.![]()
Zo m'n tas pakken en vanmiddag met de trein naar Nijmegen. Soms gaan zaken opeens belachelijk snel.
Jullie zijn eerst aan de beurt, dacht ik zo.quote:
Je gaat toch niet emigreren?quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:53 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vanmorgen m'n familie een beetje voorbereid op het feit dat ik ergens anders ga studeren en ga verhuizen. Als ik het in een keer vertel gaan ze steigeren, dus langzaam gaar stomen.![]()
Ze zeggen bij een beslissing altijd: 'als je er goed over nagedacht hebt.'Maar ik kan nadenken tot ik een ons weeg, ik ga toch altijd op m'n eerste gevoel af. Dat nadenken komt dan meer voor de vorm.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:44 schreef Soempie het volgende:
Jullie zijn eerst aan de beurt, dacht ik zo.
en dan ook nog met iemand met wie ze volgens mij nog geen jaar een relatie heeftquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, het 'De kleine beschermde meid verlaat het nest'-probleem...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:58 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster duikt even een conference call in voor z'n werk.
Wat heb ik de schurft aan dat soort sessies waarbij iedereen door elkaar heen lult...
Oh, het is al niet meer nodigquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dan ook nog met iemand met wie ze volgens mij nog geen jaar een relatie heeft
MM, dat met photoshop is volgens mij vrij eenvoudig, ben alleen ff kwijt hoe je het doetgevonden http://www.dreamdealer.nl/?action=viewTutorial&id=33
en in Photoshop help zit ook wel een goede uitleg
Vroeg opstaan en veel gedaan krijgenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:25 schreef Soempie het volgende:
Lijkt me juist handig. Vroeg op, kun je veel doen op een dag.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is je Photoshopprobleem al opgelost?
Dat ken ik, maar dan kantelen de letters en die moeten volledig rechtop blijven...quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:13 schreef Etcetera het volgende:
MM, dat met photoshop is volgens mij vrij eenvoudig, ben alleen ff kwijt hoe je het doetgevonden http://www.dreamdealer.nl/?action=viewTutorial&id=33
en in Photoshop help zit ook wel een goede uitleg
ohwquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ken ik, maar dan kantelen de letters en die moeten volledig rechtop blijven...
Eh? Ik ging uit huis toen ik 17 was, dus dat is het niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, het 'De kleine beschermde meid verlaat het nest'-probleem...
Oh zo. Ik zal even kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ken ik, maar dan kantelen de letters en die moeten volledig rechtop blijven...
Er zijn mensen die na een paar dagen samen al gaan hokken...quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh? Ik ging uit huis toen ik 17 was, dus dat is het niet.Heb ook al eerder samengewoond.
Ik denk eerder: 'jullie zijn nog maar een half jaar bij elkaar waarom zo'n haast'- probleem
Dank alvast...quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo. Ik zal even kijken.
Ik open net mijn Photoshop en mijn cursors blijft ALTIJD een handje...welke tool ik ook kies. Superirritant.
Ik ben mezelf er in elk geval van bewust dat ik actief moet blijven en daar een leven op moet bouwen. Met eigen vrienden enzo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn mensen die na een paar dagen samen al gaan hokken...
Ben je jezelf er wel van bewust dat je leven nu wel heel anders gaat worden?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:46 schreef iamredleader het volgende:
Niks van aantrekken, Soemp, gewoon je eigen gang gaan
Dat ben ikquote:Op donderdag 24 april 2008 20:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Deze meneer werkt bij F. van Lanschot Bankiers N.V. te Utrecht.![]()
Maar zonder grappen of grollen, je kan altijd om eenvoudig advies vragen, kost niksen ik hoef echt hier op Fok! m'n klanten niet te gaan zoeken
![]()
Even ter info voor de mensen die het niet weten: Van Lanschot is een Private Bank. Doelgroep-criteria zijn een bruto-jaarinkomen van meer dan EUR 100.000,- en/of vrij belegbaar vermogen van EUR 250.000,-
En dat is de onderkant van de klantengroep
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]
Mja...
Wat ga je doenquote:Op vrijdag 25 april 2008 07:36 schreef Soempie het volgende:
M'n wekker staat op 8 uur, maar ik ben gewoon al een half uur uit bed.![]()
Zo m'n tas pakken en vanmiddag met de trein naar Nijmegen. Soms gaan zaken opeens belachelijk snel.
Klok naast je bed?quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb toch echt wat beters nodig dan de luxaflex die ik nu heb... werd net wakker, nog een paar keer omgedraaid, had toen het idee "nu moet ik er echt uit als ik nog wat nuttigs wil doen, het is vast bijna 11 uur!"
Niet dus
Ik zou het niet in die volgorde doenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:00 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet zo een stropoppetje gaan maken voor het kamp als voorbeeld, ik moet spullen afleveren bij een medeleidster, ik moet me aankleden ()
Dat lijkt er op...quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:02 schreef Soempie het volgende:
B. Ik ga naar de studieadviseur daar!Ik ga in Nijmegen studeren, hoogstwaarschijnlijk.
Meer op elkaars lip zitten, meer rekening dus met elkaar moeten houden, meer verantwoording moeten afleggen en zo...quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:53 schreef Soempie het volgende:
Maar wat voor veranderingen had jij in gedachten?
Als je de type tool geselecteerd hebt zou je dit moeten zien(maar weet dus niet of je dat ook in PS6 hebt)quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijkt er op...
In mijn geval moet de tekst alleen aan één kant slechts verlopen...
Tell me...
Ja, je kunt bus 10 nemen, die is er speciaal voor studenten en doet er zo'n 10-15 minuten over, afhankelijk van hoe druk het is. (tandheelkunde, dan de hoek om en de straat oversteken)quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:04 schreef Soempie het volgende:
Jij weet vast wel hoe lang de bus er van het station over doet om naar het Spinoza gebouw te komen?
Ha, had al met die Warp Text lopen kloten, ook met de Rise-variant, maar kwam niet uit vanwege die golfbeweging.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je de type tool geselecteerd hebt zou je dit moeten zien(maar weet dus niet of je dat ook in PS6 hebt)
[ afbeelding ]
En dan "rise" of "flag"
Als je slechts aan 1 kant moet verlopen kun je wellicht de text 1 2-en breken waarbij je het voorste stuk zo bewerkt en het 2e stuk er recht aan plakt. Dat moet mooi te doen zijn.
Ik denk juist dat je dan minder op elkaars lip zit. Nu ben ik daar soms een paar weken en dan zijn we elke vrije minuut samen, wat heel goed gaat. Maar als ik daar eenmaal echt woon, dan ga ik ook daar dingen voor mezelf doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer op elkaars lip zitten, meer rekening dus met elkaar moeten houden, meer verantwoording moeten afleggen en zo...
En die oudjes maar zeuren over leeftijdsdiscriminatie als er plannen zijn om het rijbewijs niet automatisch te verlengen boven een bepaalde leeftijd, maar eerst testen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:10 schreef B.ertha het volgende:
http://www.nu.nl/news/154(...)_bij_inparkeren.html![]()
Dankjewel.quote:
quote:<JerryBeep> There are two kinds of jokes in the world: Jokes that people respond to by saying "lol" and funny jokes.
<melipompous> lol
<JerryBeep> You bastard.
Ja het is beter dan eerstquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:26 schreef MadMaster het volgende:
Het resultaat:
[ afbeelding ]
Verbogen teksten moet ik wel rasteren om het te veel aan tekst te verwijderen en daardoor worden de overgebleven letters wel wat dikker, maar dat moet ik met wat schalen kunnen oplossen denk ik.
Heb de tekst nu ook rechts laten uitlijnen, scheelt een hoop werk en het staat ook wat strakker...
Moet ook de letters aan de linkerkant iets smaller maken voor het juiste perspectief, maar het gaat aardig met wat experimenteren...quote:
Da's volgens mij sinds gisteren of vanmorgen zo...quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Stond dat er net ook al?
Sinds net. Denk dat dat komt omdat Danny een rancuneuze eikel is en nu overal en alles eraan doet om zich in te dekkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Stond dat er net ook al?
Is het leuk daar?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:58 schreef Soempie het volgende:
Ben weer lekker aan het opletten dan.
Ik ga naar ervandoor![]()
Quote voor het geval deze post zometeen weg isquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds net. Denk dat dat komt omdat Danny een rancuneuze eikel is en nu overal en alles eraan doet om zich in te dekken
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Quote voor het geval deze post zometeen weg is
Zodat jij nog even lekker de boel kunt stoken?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Quote voor het geval deze post zometeen weg is
Ik denk dat het Danny aan zijn reet zal roesten wat ik vind. Ik voorspel geen relquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zodat jij nog even lekker de boel kunt stoken?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Let op:
Stond dat er net ook al?
Dat dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:55 schreef MadMaster het volgende:
Da's volgens mij sinds gisteren of vanmorgen zo...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Ouders van Madeleine McCann
Het credo van Dennie is volgens mij 'Het maakt niet uit hoe ze over me lullen, als ze maar over me lullen'...quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het Danny aan zijn reet zal roesten wat ik vind. Ik voorspel geen rel
Word, yo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het credo van Dennie is volgens mij 'Het maakt niet uit hoe ze over me lullen, als ze maar over me lullen'...
We kunnen een wedje er op zetten wanneer deze voorwaarden geschrapt of aangepast gaan worden... wie er het dichtst bij zit ?quote:10. Verwerking van persoonsgegevens / Privacy Policy
a. FOK! zal de door gebruiker opgegeven persoonsgegevens niet gebruiken voor enig ander
commercieel doel dan de exploitatie van de sites, subsites en diensten van FOK!
b. Persoonsgegevens zullen niet bekend worden gemaakt aan andere partijen of verwerkt op
andere wijzen dan vermeld in dit document.
Wat is er dan gebeurd?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:41 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb bij mij vanaf vandaag of morgen tot volgende week zondag waarschijnlijk geen stromend water meer met dank aan de huisbaas
3 maanden "on the outside". Eerder dus.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:43 schreef Whiteguy het volgende:
We kunnen een wedje er op zetten wanneer deze voorwaarden geschrapt of aangepast gaan worden... wie er het dichtst bij zit ?
Succes, we horen het wel!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo weer een wandelingetje maken.
Mijn knie voelt stukken beter aan dan gisteren en het is beter weer, dus meer dan 30 meter moet ik kunnen halen...
Wahahah wat?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:41 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb bij mij vanaf vandaag of morgen tot volgende week zondag waarschijnlijk geen stromend water meer met dank aan de huisbaas
Is een lek onder het huis maar daar wordt iig de komende 1,5 week niets aan gedaan omdat huisbaas naar het buitenland is.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurd?klinkt irritant!
Wat valt er allemaal te leren over nieuwsgroepen, das echt simpel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:51 schreef Etcetera het volgende:
doe je het wel rustig aanals je teveel doet gaat het alleen maar erger worden
*ervaring heeft
weer weer wat nieuws geleerd met nieuwsgroepen
ik ben er nu achter hoe ik een download nog een keer erdoor krijg met bypass filtersquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat valt er allemaal te leren over nieuwsgroepen, das echt simpel.
Volgens mij is dat wel de simpelste manier om aan porno muziek prono films porno nieuws te komen
Ik bedoelde te zeggen dat er van alles te vinden is op nieuwsgroepen, maar dat het redelijk overspoeld is met pornoquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben er nu achter hoe ik een download nog een keer erdoor krijg met bypass filters
wat moet ik met pornoik wil ncis
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat er van alles te vinden is op nieuwsgroepen, maar dat het redelijk overspoeld is met porno
Vergeet niet wat te drinken mee te nemen voor onderweg, bij voorkeur zwerver-style verpakt:quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga nog een keer wat spullen verplaatsen, als het goed is nu echt de laatste keer. Om daar zo zeker mogelijk van te zijn ga ik denk ik zwerver-style verhuizen: met een boodschappenwagentje
Alleen oppassen dat ik niet te dicht langs een supermarkt loop, maar dat komt goed.
Tot later
quote:Egger: Heres the history of our medicine.
"I have a sore throat."
2000 BC : "eat this root"
1200 AD : "That root is heathen, say this prayer."
1500 AD : "That prayer is superstition, drink this elixir."
1800 AD : "That elixir is snake oil, Take this pill."
1900 AD : "That pill is ineffective, Take this antibiotic."
2000 AD : "That antibiotic is artificial, Here why dont you eat this root."
quote:<pihlopase> Jesus Saves
<jbroome> pases to moses, SCOOOOORE
* MadMaster heeft 2 blokken om gelopen, is nu kapot in armen (krukken...) en benen (goede been wordt automatisch meer belast) en heeft het bloedheet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Succes, we horen het wel!blijven oefenen, maar niet forceren
* iamredleader kan MadMaster vanuit Amstelveen helemaal ruikenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef MadMaster het volgende:
Mag alleen nog niet douchen zolang het verband om mijn knie zit, dus da's minder...![]()
Morgenavond mag dat verband er af en dan ga ik eindelijk weer badderen...
* MadMaster biedt een flesje Calvin Klein Obsession ter compensatie aan...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader kan MadMaster vanuit Amstelveen helemaal ruiken![]()
* iamredleader spuit de helft van het flesje richting MadMaster *quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:13 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster biedt een flesje Calvin Klein Obsession ter compensatie aan...
[ afbeelding ]
* MadMaster gebruikt dit luchtje al bijna dagelijks, dus ook op niet 'verboden te douchen'-dagen...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader spuit de helft van het flesje richting MadMaster *
Dank je
Uhuhquote:Op donderdag 24 april 2008 20:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik denk dat MaJo inmiddels aardig wat op heeft
Wat noem jij eigenlijk slempen? Een paar glazen wijn? Een fles?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhHeb flink lopen tanken en heb nu een kater
Na de kroeg ook nog thuis verder gaan slempen dus ik had hem behoorlijk zitten.
quote:En het blijkt dat als ik dronken ben dat al mijn mooie taal over mijn ex opeens niet meer geldt![]()
Slempen is eigenlijk je helemaal volgieten. Heb 5 glazen wijn op dus dat valt nog wel mee, maar in combinatie met weinig slaap en AD kwam het hard aanquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat noem jij eigenlijk slempen? Een paar glazen wijn? Een fles?
Ja dat is waarquote:
Dat is toch algemeen bekend van drank, of niet
Of is er meer gebeurd?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:47 schreef MaJo het volgende:
En het blijkt dat als ik dronken ben dat al mijn mooie taal over mijn ex opeens niet meer geldt![]()
Ah..je het apelazarus zuipenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Slempen is eigenlijk je helemaal volgieten.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet niet wat het is maar volgens mij heb ik een dutje nodig
Hij gaat binnenkort naar een andere stad verhuizen dus dat scheelt alquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien was dat verhuizen helemaal geen gek idee MaJo
Ja wel iets jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij gaat binnenkort naar een andere stad verhuizen dus dat scheelt al
Zin makenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:20 schreef MaJo het volgende:
Ik moet artikelen tikken voor de krant maar ik heb geen zin
Ja dat is waar, gewoon een kwestie van doen. Maar ik ben luiquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zin maken
En als je het vandaag afhebt kun je morgen terrassen. Anders niet
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:20 schreef MaJo het volgende:
Ik moet artikelen tikken voor de krant maar ik heb geen zin
Nu val je even stil na mijn bewijs hequote:
quote:
En ik ben terugquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vergeet niet wat te drinken mee te nemen voor onderweg, bij voorkeur zwerver-style verpakt:
[ afbeelding ]
Die is tofquote:
Ik heb eerder al een keer met een verkeersbord van een meter doorsnede onder mijn arm door Utrecht en Bilthoven richting Zeist gefietst. De enige opmerking die ik er over kreeg was "Leuk verkeersbord!"quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:04 schreef iamredleader het volgende:
Zo, terug uit de keuken.
Tsja, Tim, soms kijken mensen nergens meer van op
Zijn er trouwens mensen die zin hebben om eind mei, als het weer lekker warm is, een barbeque-meet in Amstelveen te houden? Heb hier een mooi grasveldje voor, en een barbeque zou best gezellig zijn, me dunkt
Ben klaar voor vandaagquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
neuh, ben positief verrast.
En er staat geen clown voor de deur en er staat geen koe in de tuin
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb eerder al een keer met een verkeersbord van een meter doorsnede onder mijn arm door Utrecht en Bilthoven richting Zeist gefietst. De enige opmerking die ik er over kreeg was "Leuk verkeersbord!"
BBQ-meet klinkt gezellig. Ik denk dat ik me er beter niet al te veel mee kan bemoeien, want als ik met een voorstel kwam voor een meet ging het vaker niet door dan wel
Nee, er stond geen hond op het dak.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:08 schreef MaJo het volgende:
Ben klaar voor vandaagGa zo even de stad in, lekker een stukje wandelen
Heb je de hond nog gechecked?Voor het geval mensen geen idee hebben waar dit over gaat: jesj kelev a la gag!
Nee, lag nog met een stuk van de paal er aan in de berm. Was wel handig, hield redelijk prettig vastquote:
En er zat niet toevallig een Fok!stok aan vast?quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, lag nog met een stuk van de paal er aan in de berm. Was wel handig, hield redelijk prettig vast
Het zou kunnen dat we toen nog in guldens betaalden...quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En er zat niet toevallig een Fok!stok aan vast?
En dat de dollar nog wat waard wasquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het zou kunnen dat we toen nog in guldens betaalden...
Oh dat dacht ikquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, er stond geen hond op het dak.waarom zei je van wel? Hoe wist je dat?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:26 schreef MaJo het volgende:
Oh dat dacht ikEn klaarblijkelijk wist ik het dus niet
![]()
"U verwacht een 5-gangen diner. Mag dat?"quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik word net gebeld of ik zin heb om bij iemand te gaan eten. Dat heb ik wel. Wat hoor ik? "Okay, dan gaan we een pizza bestellen"
Ik had eigenlijk toch iets anders verwacht. Is dat vreemd?
5-gangen diner niet, maar als iemand me opbelt "Hey, heb je zin om hier te komen eten" dan verwacht ik eerder dat de persoon in kwestie niet alleen voor zichzelf wil koken. Vandaar.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"U verwacht een 5-gangen diner. Mag dat?"
[ ] Ja
[x] Nee
* slingert winamp aan en zet ACDC keihard aanquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
5-gangen diner niet, maar als iemand me opbelt "Hey, heb je zin om hier te komen eten" dan verwacht ik eerder dat de persoon in kwestie niet alleen voor zichzelf wil koken. Vandaar.
Veel plezier met je winkelwagentjequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga er zo vandoor, vanavond begint een Wie is de mol-style spel waar ik aan mee doe. Als ik het goed doe ben ik er de komende tijd niet tot zeer weinig
. De ontwikkelingen zijn te volgen op widmleeuwarden.hyves.nl . De organisatie vond het een leuk idee om ons ook allemaal in een slaapzaal te stoppen, moet dus met slaapmat en slaapspullen onderweg. Gelukkig heb ik een boodschappenwagen staan
Dat is nog steeds zoquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
het hangt heel erg van de persoon af. Vroeger ging ik regelmatig bij Asmodian langs, en dan was het standaard OF pizza OF shoarma OF zakken vol chips en Engelse drop
![]()
En liters cola en ijsthee, alles uit blik natuurlijk.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:00 schreef MaJo het volgende:
Dat is nog steeds zoIn mijn geval óf pizza óf nacho cheese met dipsaus óf beiden
. En altijd heeeeeel veel cola (uit blik ja
) en veel te veel roken
You have no ideaquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:01 schreef MaJo het volgende:
Als je erover nadenkt is het best bijzonder dat asmo nog leeft
De blauwe uil land om half banaan op het grasveld. Snap je het nog?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
neuh, ben positief verrast.
En er staat geen clown voor de deur en er staat geen koe in de tuin
Tof, er komen steeds meer mensen naar de barbequequote:Op vrijdag 25 april 2008 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De blauwe uil land om half banaan op het grasveld. Snap je het nog?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De blauwe uil land om half banaan op het grasveld. Snap je het nog?
Het valt me eigenlijk meer mee dat 'ie dan zo mager blijftquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:01 schreef MaJo het volgende:
Als je erover nadenkt is het best bijzonder dat asmo nog leeft
Ja daar ben ik wel voor inquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tof, er komen steeds meer mensen naar de barbeque
Hij had geen condooms bij 'm bedoel je?quote:
Mwoah, da's niet zo bijzonder. Hij leeft op 4 uur slaap per dag, en is verder niet zo'n grote eter. Behalve dan dus die maaltijd tussen 6 en 8 'savonds. Ik noem het bewust geen avondeten, want het is vaak z'n onbtijt of lunchquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
Het valt me eigenlijk meer mee dat 'ie dan zo mager blijft
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwoah, da's niet zo bijzonder. Hij leeft op 4 uur slaap per dag, en is verder niet zo'n grote eter. Behalve dan dus die maaltijd tussen 6 en 8 'savonds. Ik noem het bewust geen avondeten, want het is vaak z'n onbtijt of lunch
Amstelveen is wel aardig in de buurt.. zal het overwegenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:04 schreef iamredleader het volgende:
Zo, terug uit de keuken.
Zijn er trouwens mensen die zin hebben om eind mei, als het weer lekker warm is, een barbeque-meet in Amstelveen te houden? Heb hier een mooi grasveldje voor, en een barbeque zou best gezellig zijn, me dunkt
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:27 schreef Whiteguy het volgende:
Amstelveen is wel aardig in de buurt.. zal het overwegen
Neequote:Op vrijdag 25 april 2008 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij had geen condooms bij 'm bedoel je?
Oooooooh zeg dat dat dan meteen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeDat er geen koe in de tuin stond, jeweettog
![]()
maar er klopt wel een clown op de deurquote:
En de hond dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:40 schreef Whiteguy het volgende:
Hmm... hier is de melk vers en de yoghurt over datum. Beide gemaakt met behulp van de koe in de tuin. Alleen de kaas tussen de tenen van de clown die op de deur klopt heeft de koe niks mee te maken.
Dat is niet zo erg. Dan moet je opendoen en een emmer latexverf in zijn broek gooien. Daar kunnen ze niet tegen.quote:
Mooi, nu weet ik zeker dat ik nooit een scuba-divecursus hoef te volgen. Wat een ondingen.quote:
Ik lees dan weer dat te weinig slaap voor overgewicht zorgt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:16 schreef iamredleader het volgende:
Mwoah, da's niet zo bijzonder. Hij leeft op 4 uur slaap per dag, en is verder niet zo'n grote eter. Behalve dan dus die maaltijd tussen 6 en 8 'savonds. Ik noem het bewust geen avondeten, want het is vaak z'n onbtijt of lunch
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg. Dan moet je opendoen en een emmer latexverf in zijn broek gooien. Daar kunnen ze niet tegen.
Ook clowns met latexverf in hun broek?quote:
Is niet nodig, die gaan vanzelf weg.quote:
En het paard in de gang dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is niet nodig, die gaan vanzelf weg.
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik lees dan weer dat te weinig slaap voor overgewicht zorgt.
Ga wat ijs halen, heb je wel verdiendquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:11 schreef wyccie het volgende:
Wat een kutdag trouwens.
Kwam buiten mijn toedoen bijna te laat voor mijn tentamen, en ik haat hard fietsen, zweet en zo.![]()
Tentamen was totaal *^%%*#)($*$. Heb ik daarvoor de hele maand mijn best zitten doen en me uit de naad gewerkt.![]()
Wilde iets inleveren, maar was 1 blaadje vergeten, kan maandag dus weer terug.![]()
Zit ik op het toilet, doe mijn broek dicht, rits kapot.![]()
En geen ijs.![]()
Strontchagrijnig.
Valt me nog mee dat ik niet ben aangereden of beroofd.
Dat moet je seksueel misbruikenquote:
Ik heb al heel veel noten en snoep gehaald.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:26 schreef Supersheep het volgende:
Ga wat ijs halen, heb je wel verdiend
En om je op te vrolijken: Ik ben wel bijna aangereden
Nee, ze zat een beetje verward voor haar uit te kijken toen ik haar boos aankeek.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel noten en snoep gehaald.![]()
Heb je de bestuurder nog uitgescholden?
Zorg dan dat je niet zo zat wordtquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Slempen is eigenlijk je helemaal volgieten. Heb 5 glazen wijn op dus dat valt nog wel mee, maar in combinatie met weinig slaap en AD kwam het hard aan
[..]
Ja dat is waar![]()
En ja![]()
Wellicht, maar dat is ook al eerder niet doorgegaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:04 schreef iamredleader het volgende:
Zo, terug uit de keuken.
Zeg, stoven moet á la oma-stijl in een emaille oranje pan uren pruttelenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:56 schreef iamredleader het volgende:
Zo, vlees even uit de oven gehaald, zaakje omgeroerd en omgedraaid, weer teruggeplaatst (lage temperatuur), zometeen verder met zelfgemaakte champignonsoep
IJs halenquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:11 schreef wyccie het volgende:
Wat een kutdag trouwens.
Kwam buiten mijn toedoen bijna te laat voor mijn tentamen, en ik haat hard fietsen, zweet en zo.![]()
Tentamen was totaal *^%%*#)($*$. Heb ik daarvoor de hele maand mijn best zitten doen en me uit de naad gewerkt.![]()
Wilde iets inleveren, maar was 1 blaadje vergeten, kan maandag dus weer terug.![]()
Zit ik op het toilet, doe mijn broek dicht, rits kapot.![]()
En geen ijs.![]()
Strontchagrijnig.
Valt me nog mee dat ik niet ben aangereden of beroofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |