quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:44 schreef Soempie het volgende:
Jullie zijn eerst aan de beurt, dacht ik zo.
en dan ook nog met iemand met wie ze volgens mij nog geen jaar een relatie heeftquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, het 'De kleine beschermde meid verlaat het nest'-probleem...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:58 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster duikt even een conference call in voor z'n werk.
Wat heb ik de schurft aan dat soort sessies waarbij iedereen door elkaar heen lult...
Oh, het is al niet meer nodigquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dan ook nog met iemand met wie ze volgens mij nog geen jaar een relatie heeft
MM, dat met photoshop is volgens mij vrij eenvoudig, ben alleen ff kwijt hoe je het doetgevonden http://www.dreamdealer.nl/?action=viewTutorial&id=33
en in Photoshop help zit ook wel een goede uitleg
Vroeg opstaan en veel gedaan krijgenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:25 schreef Soempie het volgende:
Lijkt me juist handig. Vroeg op, kun je veel doen op een dag.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is je Photoshopprobleem al opgelost?
Dat ken ik, maar dan kantelen de letters en die moeten volledig rechtop blijven...quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:13 schreef Etcetera het volgende:
MM, dat met photoshop is volgens mij vrij eenvoudig, ben alleen ff kwijt hoe je het doetgevonden http://www.dreamdealer.nl/?action=viewTutorial&id=33
en in Photoshop help zit ook wel een goede uitleg
ohwquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ken ik, maar dan kantelen de letters en die moeten volledig rechtop blijven...
Eh? Ik ging uit huis toen ik 17 was, dus dat is het niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, het 'De kleine beschermde meid verlaat het nest'-probleem...
Oh zo. Ik zal even kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ken ik, maar dan kantelen de letters en die moeten volledig rechtop blijven...
Er zijn mensen die na een paar dagen samen al gaan hokken...quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh? Ik ging uit huis toen ik 17 was, dus dat is het niet.Heb ook al eerder samengewoond.
Ik denk eerder: 'jullie zijn nog maar een half jaar bij elkaar waarom zo'n haast'- probleem
Dank alvast...quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo. Ik zal even kijken.
Ik open net mijn Photoshop en mijn cursors blijft ALTIJD een handje...welke tool ik ook kies. Superirritant.
Ik ben mezelf er in elk geval van bewust dat ik actief moet blijven en daar een leven op moet bouwen. Met eigen vrienden enzo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn mensen die na een paar dagen samen al gaan hokken...
Ben je jezelf er wel van bewust dat je leven nu wel heel anders gaat worden?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:46 schreef iamredleader het volgende:
Niks van aantrekken, Soemp, gewoon je eigen gang gaan
Dat ben ikquote:Op donderdag 24 april 2008 20:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Deze meneer werkt bij F. van Lanschot Bankiers N.V. te Utrecht.![]()
Maar zonder grappen of grollen, je kan altijd om eenvoudig advies vragen, kost niksen ik hoef echt hier op Fok! m'n klanten niet te gaan zoeken
![]()
Even ter info voor de mensen die het niet weten: Van Lanschot is een Private Bank. Doelgroep-criteria zijn een bruto-jaarinkomen van meer dan EUR 100.000,- en/of vrij belegbaar vermogen van EUR 250.000,-
En dat is de onderkant van de klantengroep
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar het is wel weer duidelijk dat de auto voor het meisje gaat.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja...
maar een kleine beurt daarentegen.![]()
Wat ga je doenquote:Op vrijdag 25 april 2008 07:36 schreef Soempie het volgende:
M'n wekker staat op 8 uur, maar ik ben gewoon al een half uur uit bed.![]()
Zo m'n tas pakken en vanmiddag met de trein naar Nijmegen. Soms gaan zaken opeens belachelijk snel.
Klok naast je bed?quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb toch echt wat beters nodig dan de luxaflex die ik nu heb... werd net wakker, nog een paar keer omgedraaid, had toen het idee "nu moet ik er echt uit als ik nog wat nuttigs wil doen, het is vast bijna 11 uur!"
Niet dus
Ik zou het niet in die volgorde doenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:00 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet zo een stropoppetje gaan maken voor het kamp als voorbeeld, ik moet spullen afleveren bij een medeleidster, ik moet me aankleden ()
Dat lijkt er op...quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:02 schreef Soempie het volgende:
B. Ik ga naar de studieadviseur daar!Ik ga in Nijmegen studeren, hoogstwaarschijnlijk.
Meer op elkaars lip zitten, meer rekening dus met elkaar moeten houden, meer verantwoording moeten afleggen en zo...quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:53 schreef Soempie het volgende:
Maar wat voor veranderingen had jij in gedachten?
Als je de type tool geselecteerd hebt zou je dit moeten zien(maar weet dus niet of je dat ook in PS6 hebt)quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijkt er op...
In mijn geval moet de tekst alleen aan één kant slechts verlopen...
Tell me...
Ja, je kunt bus 10 nemen, die is er speciaal voor studenten en doet er zo'n 10-15 minuten over, afhankelijk van hoe druk het is. (tandheelkunde, dan de hoek om en de straat oversteken)quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:04 schreef Soempie het volgende:
Jij weet vast wel hoe lang de bus er van het station over doet om naar het Spinoza gebouw te komen?
Ha, had al met die Warp Text lopen kloten, ook met de Rise-variant, maar kwam niet uit vanwege die golfbeweging.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je de type tool geselecteerd hebt zou je dit moeten zien(maar weet dus niet of je dat ook in PS6 hebt)
[ afbeelding ]
En dan "rise" of "flag"
Als je slechts aan 1 kant moet verlopen kun je wellicht de text 1 2-en breken waarbij je het voorste stuk zo bewerkt en het 2e stuk er recht aan plakt. Dat moet mooi te doen zijn.
Ik denk juist dat je dan minder op elkaars lip zit. Nu ben ik daar soms een paar weken en dan zijn we elke vrije minuut samen, wat heel goed gaat. Maar als ik daar eenmaal echt woon, dan ga ik ook daar dingen voor mezelf doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer op elkaars lip zitten, meer rekening dus met elkaar moeten houden, meer verantwoording moeten afleggen en zo...
En die oudjes maar zeuren over leeftijdsdiscriminatie als er plannen zijn om het rijbewijs niet automatisch te verlengen boven een bepaalde leeftijd, maar eerst testen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:10 schreef B.ertha het volgende:
http://www.nu.nl/news/154(...)_bij_inparkeren.html![]()
Dankjewel.quote:
quote:<JerryBeep> There are two kinds of jokes in the world: Jokes that people respond to by saying "lol" and funny jokes.
<melipompous> lol
<JerryBeep> You bastard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |