En ik ben terugquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vergeet niet wat te drinken mee te nemen voor onderweg, bij voorkeur zwerver-style verpakt:
[ afbeelding ]
Die is tofquote:
Ik heb eerder al een keer met een verkeersbord van een meter doorsnede onder mijn arm door Utrecht en Bilthoven richting Zeist gefietst. De enige opmerking die ik er over kreeg was "Leuk verkeersbord!"quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:04 schreef iamredleader het volgende:
Zo, terug uit de keuken.
Tsja, Tim, soms kijken mensen nergens meer van op
Zijn er trouwens mensen die zin hebben om eind mei, als het weer lekker warm is, een barbeque-meet in Amstelveen te houden? Heb hier een mooi grasveldje voor, en een barbeque zou best gezellig zijn, me dunkt
Ben klaar voor vandaagquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
neuh, ben positief verrast.
En er staat geen clown voor de deur en er staat geen koe in de tuin
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb eerder al een keer met een verkeersbord van een meter doorsnede onder mijn arm door Utrecht en Bilthoven richting Zeist gefietst. De enige opmerking die ik er over kreeg was "Leuk verkeersbord!"
BBQ-meet klinkt gezellig. Ik denk dat ik me er beter niet al te veel mee kan bemoeien, want als ik met een voorstel kwam voor een meet ging het vaker niet door dan wel
Nee, er stond geen hond op het dak.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:08 schreef MaJo het volgende:
Ben klaar voor vandaagGa zo even de stad in, lekker een stukje wandelen
Heb je de hond nog gechecked?Voor het geval mensen geen idee hebben waar dit over gaat: jesj kelev a la gag!
Nee, lag nog met een stuk van de paal er aan in de berm. Was wel handig, hield redelijk prettig vastquote:
En er zat niet toevallig een Fok!stok aan vast?quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, lag nog met een stuk van de paal er aan in de berm. Was wel handig, hield redelijk prettig vast
Het zou kunnen dat we toen nog in guldens betaalden...quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En er zat niet toevallig een Fok!stok aan vast?
En dat de dollar nog wat waard wasquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het zou kunnen dat we toen nog in guldens betaalden...
Oh dat dacht ikquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, er stond geen hond op het dak.waarom zei je van wel? Hoe wist je dat?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:26 schreef MaJo het volgende:
Oh dat dacht ikEn klaarblijkelijk wist ik het dus niet
![]()
"U verwacht een 5-gangen diner. Mag dat?"quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik word net gebeld of ik zin heb om bij iemand te gaan eten. Dat heb ik wel. Wat hoor ik? "Okay, dan gaan we een pizza bestellen"
Ik had eigenlijk toch iets anders verwacht. Is dat vreemd?
5-gangen diner niet, maar als iemand me opbelt "Hey, heb je zin om hier te komen eten" dan verwacht ik eerder dat de persoon in kwestie niet alleen voor zichzelf wil koken. Vandaar.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"U verwacht een 5-gangen diner. Mag dat?"
[ ] Ja
[x] Nee
* slingert winamp aan en zet ACDC keihard aanquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
5-gangen diner niet, maar als iemand me opbelt "Hey, heb je zin om hier te komen eten" dan verwacht ik eerder dat de persoon in kwestie niet alleen voor zichzelf wil koken. Vandaar.
Veel plezier met je winkelwagentjequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga er zo vandoor, vanavond begint een Wie is de mol-style spel waar ik aan mee doe. Als ik het goed doe ben ik er de komende tijd niet tot zeer weinig
. De ontwikkelingen zijn te volgen op widmleeuwarden.hyves.nl . De organisatie vond het een leuk idee om ons ook allemaal in een slaapzaal te stoppen, moet dus met slaapmat en slaapspullen onderweg. Gelukkig heb ik een boodschappenwagen staan
Dat is nog steeds zoquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
het hangt heel erg van de persoon af. Vroeger ging ik regelmatig bij Asmodian langs, en dan was het standaard OF pizza OF shoarma OF zakken vol chips en Engelse drop
![]()
En liters cola en ijsthee, alles uit blik natuurlijk.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:00 schreef MaJo het volgende:
Dat is nog steeds zoIn mijn geval óf pizza óf nacho cheese met dipsaus óf beiden
. En altijd heeeeeel veel cola (uit blik ja
) en veel te veel roken
You have no ideaquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:01 schreef MaJo het volgende:
Als je erover nadenkt is het best bijzonder dat asmo nog leeft
De blauwe uil land om half banaan op het grasveld. Snap je het nog?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
neuh, ben positief verrast.
En er staat geen clown voor de deur en er staat geen koe in de tuin
Tof, er komen steeds meer mensen naar de barbequequote:Op vrijdag 25 april 2008 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De blauwe uil land om half banaan op het grasveld. Snap je het nog?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De blauwe uil land om half banaan op het grasveld. Snap je het nog?
Het valt me eigenlijk meer mee dat 'ie dan zo mager blijftquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:01 schreef MaJo het volgende:
Als je erover nadenkt is het best bijzonder dat asmo nog leeft
Ja daar ben ik wel voor inquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tof, er komen steeds meer mensen naar de barbeque
Hij had geen condooms bij 'm bedoel je?quote:
Mwoah, da's niet zo bijzonder. Hij leeft op 4 uur slaap per dag, en is verder niet zo'n grote eter. Behalve dan dus die maaltijd tussen 6 en 8 'savonds. Ik noem het bewust geen avondeten, want het is vaak z'n onbtijt of lunchquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
Het valt me eigenlijk meer mee dat 'ie dan zo mager blijft
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwoah, da's niet zo bijzonder. Hij leeft op 4 uur slaap per dag, en is verder niet zo'n grote eter. Behalve dan dus die maaltijd tussen 6 en 8 'savonds. Ik noem het bewust geen avondeten, want het is vaak z'n onbtijt of lunch
Amstelveen is wel aardig in de buurt.. zal het overwegenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:04 schreef iamredleader het volgende:
Zo, terug uit de keuken.
Zijn er trouwens mensen die zin hebben om eind mei, als het weer lekker warm is, een barbeque-meet in Amstelveen te houden? Heb hier een mooi grasveldje voor, en een barbeque zou best gezellig zijn, me dunkt
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:27 schreef Whiteguy het volgende:
Amstelveen is wel aardig in de buurt.. zal het overwegen
Neequote:Op vrijdag 25 april 2008 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij had geen condooms bij 'm bedoel je?
Oooooooh zeg dat dat dan meteen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeDat er geen koe in de tuin stond, jeweettog
![]()
En de hond dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:40 schreef Whiteguy het volgende:
Hmm... hier is de melk vers en de yoghurt over datum. Beide gemaakt met behulp van de koe in de tuin. Alleen de kaas tussen de tenen van de clown die op de deur klopt heeft de koe niks mee te maken.
Dat is niet zo erg. Dan moet je opendoen en een emmer latexverf in zijn broek gooien. Daar kunnen ze niet tegen.quote:
Mooi, nu weet ik zeker dat ik nooit een scuba-divecursus hoef te volgen. Wat een ondingen.quote:
Ik lees dan weer dat te weinig slaap voor overgewicht zorgt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:16 schreef iamredleader het volgende:
Mwoah, da's niet zo bijzonder. Hij leeft op 4 uur slaap per dag, en is verder niet zo'n grote eter. Behalve dan dus die maaltijd tussen 6 en 8 'savonds. Ik noem het bewust geen avondeten, want het is vaak z'n onbtijt of lunch
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg. Dan moet je opendoen en een emmer latexverf in zijn broek gooien. Daar kunnen ze niet tegen.
Is niet nodig, die gaan vanzelf weg.quote:
En het paard in de gang dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is niet nodig, die gaan vanzelf weg.
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik lees dan weer dat te weinig slaap voor overgewicht zorgt.
Ga wat ijs halen, heb je wel verdiendquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:11 schreef wyccie het volgende:
Wat een kutdag trouwens.
Kwam buiten mijn toedoen bijna te laat voor mijn tentamen, en ik haat hard fietsen, zweet en zo.![]()
Tentamen was totaal *^%%*#)($*$. Heb ik daarvoor de hele maand mijn best zitten doen en me uit de naad gewerkt.![]()
Wilde iets inleveren, maar was 1 blaadje vergeten, kan maandag dus weer terug.![]()
Zit ik op het toilet, doe mijn broek dicht, rits kapot.![]()
En geen ijs.![]()
Strontchagrijnig.
Valt me nog mee dat ik niet ben aangereden of beroofd.
Dat moet je seksueel misbruikenquote:
Ik heb al heel veel noten en snoep gehaald.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:26 schreef Supersheep het volgende:
Ga wat ijs halen, heb je wel verdiend
En om je op te vrolijken: Ik ben wel bijna aangereden
Nee, ze zat een beetje verward voor haar uit te kijken toen ik haar boos aankeek.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel noten en snoep gehaald.![]()
Heb je de bestuurder nog uitgescholden?
Zorg dan dat je niet zo zat wordtquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Slempen is eigenlijk je helemaal volgieten. Heb 5 glazen wijn op dus dat valt nog wel mee, maar in combinatie met weinig slaap en AD kwam het hard aan
[..]
Ja dat is waar![]()
En ja![]()
Wellicht, maar dat is ook al eerder niet doorgegaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:04 schreef iamredleader het volgende:
Zo, terug uit de keuken.
Zeg, stoven moet į la oma-stijl in een emaille oranje pan uren pruttelenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:56 schreef iamredleader het volgende:
Zo, vlees even uit de oven gehaald, zaakje omgeroerd en omgedraaid, weer teruggeplaatst (lage temperatuur), zometeen verder met zelfgemaakte champignonsoep
IJs halenquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:11 schreef wyccie het volgende:
Wat een kutdag trouwens.
Kwam buiten mijn toedoen bijna te laat voor mijn tentamen, en ik haat hard fietsen, zweet en zo.![]()
Tentamen was totaal *^%%*#)($*$. Heb ik daarvoor de hele maand mijn best zitten doen en me uit de naad gewerkt.![]()
Wilde iets inleveren, maar was 1 blaadje vergeten, kan maandag dus weer terug.![]()
Zit ik op het toilet, doe mijn broek dicht, rits kapot.![]()
En geen ijs.![]()
Strontchagrijnig.
Valt me nog mee dat ik niet ben aangereden of beroofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |