Uhuhquote:Op maandag 31 maart 2008 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik vind het altijd wel fijn om te horen ergens gedurende de avond
Kun je uitleggen waarom precies? Want het is zo vals als de netenquote:Op maandag 31 maart 2008 17:54 schreef Etcetera het volgende:
en de versie van Moby vond ik ook leuker dan die van Radiohead
Op de DVD van dat concert...quote:
Nee, zei ik dat dan...?quote:
quote:
quote:
Ik vraag me dan echt af of je niet hoort dat hij valszingt of dat je dat niet erg vindt?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:54 schreef Etcetera het volgende:
ik vind Radiohead gewoon geen leuke muziek om te luisterenmaar als jullie er blij van worden: enjoy it
en de versie van Moby vond ik ook leuker dan die van Radiohead
Sorry hoor maar dit is wel een hele trieste opmerkingquote:Op maandag 31 maart 2008 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Nee, gezellig naar Mark Knopfler gaan, dat is iets om trots op te zijn...
Dat interesseert me geen ene reet, meneer Yorke zingt ook niet altijd even zuiver...quote:Op maandag 31 maart 2008 18:15 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me dan echt af of je niet hoort dat hij valszingt of dat je dat niet erg vindt?
Excuses..je had niet geinsinueerd dat je je vrouw voor sex betaald. Dat ging natuurlijk over andere vrouwenquote:
Nee een uitgerangeerde synthesizerkerel die tegelijkertijd met de witte sokken van Michael Jackson uit de mode zijn geraakt en waar je niets meer van hoort...dát is leukquote:Nee, gezellig naar Mark Knopfler gaan, dat is iets om trots op te zijn...
Eens, vooral live niet..maar dat is toch een ander verhaal.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat interesseert me geen ene reet, meneer Yorke zingt ook niet altijd even zuiver...
Er is een verschil tussen met emotie vals zingen (Yorke) of gewoon valszingen (Moby). En hey, was jij geen Radiohead fanquote:Op maandag 31 maart 2008 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat interesseert me geen ene reet, meneer Yorke zingt ook niet altijd even zuiver...
Als ik ergens 50 Euro per uur voor neer moet leggen dan wil ik minstens lol hebben...quote:Op maandag 31 maart 2008 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Excuses..je had niet geinsinueerd dat je je vrouw voor sex betaald. Dat ging natuurlijk over andere vrouwen![]()
Kijk, jij snapt het...quote:Nee een uitgerangeerde synthesizerkerel die tegelijkertijd met de witte sokken van Michael Jackson uit de mode zijn geraakt en waar je niets meer van hoort...dát is leuk![]()
![]()
Zie hierboven...quote:Mark Knopfler zingt tenminste niet vals en dat dat doet Moby bij zijn verkrachting wel hevig
Dáár word ik nou juist depri vanquote:Op maandag 31 maart 2008 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Even wat balans brengen in deze tent:
quote:Op maandag 31 maart 2008 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens, vooral live niet..maar dat is toch een ander verhaal.
Knokken jullie het onderling even uit?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:19 schreef MaJo het volgende:
Er is een verschil tussen met emotie vals zingen (Yorke) of gewoon valszingen (Moby). En hey, was jij geen Radiohead fan
Ciao! Italië is tof, zoals altijdquote:Op maandag 31 maart 2008 18:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hey Donna Negra (of hoe je dat ook zegt) Hoe is het in Italië?
Dat gaat wel lukken hoor. Als 'ie zijn eigen nummertjes hevig vals zingt dan ben ik zo wegquote:
Waar zat je ook weer? Toscane toch?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ciao! Italië is tof, zoals altijd
Het alleen zijn gaat me ook nog goed af, en ik heb nu wireless internet op mn kamer, dus zal alleen maar beter gaanDit weekend heb ik in de stad rondgehangen, het was heerlijk weer!!! En gisteren was er een soort historische optocht, lekker kitsch en erg gaaf
Mn werk in de bibliotheek lukt ook wel aardig, heb al bijna mn lijstje boeken doorgespit. Morgen komen nog een paar belangrijke binnen, daar kan ik me dan de rest van de week mee zoet houden!
Welnee, de nacht was alleen te kort...quote:Op maandag 31 maart 2008 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn je tenen lang vandaag, MM.
Florence zelfsquote:Op maandag 31 maart 2008 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar zat je ook weer? Toscane toch?
Ook best. Ik ben überhaupt nog nooit in Italië geweest dus van mij hoef je geen toeristische tips te verwachtenquote:
Hopelijk valt het niet tegenquote:Volgende week maandag ga ik naar Padua, daar ben ik nog nooit geweest. Maar daar staat de kapel waar ik op ga afstuderenBen zo benieuwd!!!!!!!!!
ik hoorde het wel (en dat mag al een wonder heten want ik heb net zoveel muzikaal gevoel als een poffertje) maar ik vond het gewoon liever klinkenquote:Op maandag 31 maart 2008 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vraag me dan echt af of je niet hoort dat hij valszingt of dat je dat niet erg vindt?
Ja, dat van die dag had ik ook wel kunnen vermelden.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn nacht was niet te kort, maar de dag wel te lang
Ik ook, begin nu ook ineens honger te krijgenquote:Op maandag 31 maart 2008 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat van die dag had ik ook wel kunnen vermelden.
Ben allejezus moe...
Volgens mij zijn Nem en ik het juist met elkaar eensquote:Op maandag 31 maart 2008 18:22 schreef MadMaster het volgende:
Knokken jullie het onderling even uit?
Ah ok, dat dacht ik door die opnamequote:En nee, ik ben geen Radiohead fan, dat heb ik ook nooit beweerd...
Ik ga biefstuk etenquote:Op maandag 31 maart 2008 20:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ook, begin nu ook ineens honger te krijgen
Klierquote:
En dat terwijl Volta een Italiaan wasquote:Op maandag 31 maart 2008 20:16 schreef LadyBlack het volgende:
Italianen hebben achterlijk kleine stopcontactjes
Mn stekker past alleen in de verlengsnoerdoos in de eetzaal
Wat een zaadprogramma is datquote:Op maandag 31 maart 2008 20:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga biefstuk eten![]()
Oh en een tip voor de meiden: om half 9 Holland's Next Top Model op RTL5![]()
Nee geweldigquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:21 schreef MaJo het volgende:
JeeMijn artikel van Giovanca staat in de nieuwsbrief van 3voor12 landelijk
Daar zetten ze elke dag het beste lokaal artikel in
Cool
Wooooowww...... heb je geld over ofzo???quote:Op maandag 31 maart 2008 20:24 schreef MaJo het volgende:
Ik ben net in bad geweest en ik ruik helemaal naar LushSterker nog ik ben een wandelend reclamebord
Shampoo, conditioner, bruisbal, creme en poeder allemaal van de Lush
![]()
Dat is maar een kleine selectie van het totaal wat ik heb aan lushproductenquote:Op maandag 31 maart 2008 20:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wooooowww...... heb je geld over ofzo???![]()
Goed besluitquote:Op maandag 31 maart 2008 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb besloten dat ik eerst ga liggen en een aflevering van het een of ander kijken, dan weer verder met werk
Ken je dat niet?quote:
Dat niet, wil het ook wel afkrijgen op tijd en zo... maar het maakt verdomd weinig uit of ik nu wat ga doen waar ik zin in heb of dat ik nog een half uur denk "ik heb geen ziiihiiin"quote:
Ik had in een interview begrepen dat dat veel minder zou zijn en dat de hoofdsponsors zich van dit programma hadden teruggetrokken. Dat zegt wel wat over de *kuch* kwaliteit *kuch*quote:Op maandag 31 maart 2008 20:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee geweldigAl die meiden die elkaar afkatten, briljant
![]()
Enjoy!!!quote:
Oh een badparel?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Ik heb geen bad dus ik hoef ze niet te kopen, maar het lijkt me altijd wel cool
Ja maar dan wel een ruwe parel zo groot als een vuistquote:Op maandag 31 maart 2008 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh een badparel?
Wij hebben wel een bad maar een "bruisbal" zegt me dus niets
Als ik op bruisbal zoek vindt ik hoofdzakelijk Belgische sites...apartquote:Op maandag 31 maart 2008 20:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar dan wel een ruwe parel zo groot als een vuist
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:39 schreef iamredleader het volgende:
1) 2 IKEA eetkamerstoelen in elkaar zetten - check![]()
2) Heel veel was opvouwen en opbergen - check![]()
3) Wasladingen (2 of 3) draaien - draaiende!
4) Koken en afwassen - check![]()
5) Telefoontjes plegen voor komende weken planning - checkerdecheck![]()
6) Op tijd naar bed... dat zal wel niet gebeuren-- afwachten
![]()
Altijd de lat hoog leggenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb er nu even een boek bijgepakt over die interne analyse, en daarin staat dat dat te maken heeft met de SWOT-analyse. En dat is hoofdstuk 5, terwijl interne omgeving hoofdstuk 4 is
Deze post heeft een hoog pokemon-gehaltequote:Op maandag 31 maart 2008 20:50 schreef MaJo het volgende:
Je hebt bruisballen en bubble bars. Ben zelf meer van de bubble bars, daar kun je een stukje vanaf breken terwijl je de bruisbal in z´n geheel erin moet doen. Ik had laatst een gratis bruisbal gekregen en daar zaten allemaal plantjes in ofzo, was niet zo´n succesNet had ik een bubblebarslice, maar zei per ongeluk bruisbal
Die ruikt naar vanille en lavendel
Oh ja?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze post heeft een hoog pokemon-gehalte
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze post heeft een hoog pokemon-gehalte
Waarom gebruik je het dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
WAAROM IS www.DETVGIDS.NL TOCH ZO'N ACHTERLIJK KUTSITE?!?!?!?!?!?!
Wat een trage kutbende is dat altijd zeg
Omdat het overzichtelijk is ALS 'ie werkt.quote:
Pika!quote:Op maandag 31 maart 2008 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moest bij mijn oppaskindjes wel eens pokemon kijkenwat een irritant gejengel zeg!!!
Ik vind 'm juist onoverzichtelijk, gids.omroep.nlquote:Op maandag 31 maart 2008 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat het overzichtelijk is ALS 'ie werkt.
Pikatsjoe (of zoiets) was het toch?quote:
Kies een leuk deeltje uit een muzieknummer en maak daar een MP3-beltone van...quote:Op maandag 31 maart 2008 21:26 schreef Etcetera het volgende:
chu!
ik ben op zoek naar leuke ringtones, waar kan ik het best zoeken? als het maar gratis is, geen muziek (want dat draai ik zelf, dan hoor ik het ms niet) en makkelijk te downloaden
Gewoon een andere hoofdstuknummering toepassen, bijvoorbeeld alleen priemgetallen gebruikenquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:26 schreef Etcetera het volgende:
chu!
oh dat klinkt niet verkeerdquote:Op maandag 31 maart 2008 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kies een leuk deeltje uit een muzieknummer en maak daar een MP3-beltone van...
Kan ik je helpen daarmee?
Hou daar wel van...
Tof!quote:Op maandag 31 maart 2008 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou daar wel van...
welk toestel heb je?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof!
Ik ga uitzoeken of mijn telefoon dat ook kan gebruiken
Ik keek niet maar bij het langszappen kwam je het wel eens tegen. En laten we eerlijk zijn: ALLES maar dan ook ALLES was zo overladen met pokémons dat je het eigenlijk niet gemist kan hebbenquote:
Dat is zeker waarquote:Op maandag 31 maart 2008 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik keek niet maar bij het langszappen kwam je het wel eens tegen. En laten we eerlijk zijn: ALLES maar dan ook ALLES was zo overladen met pokémons dat je het eigenlijk niet gemist kan hebben
Dat is zeker waarquote:Op maandag 31 maart 2008 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik keek niet maar bij het langszappen kwam je het wel eens tegen. En laten we eerlijk zijn: ALLES maar dan ook ALLES was zo overladen met pokémons dat je het eigenlijk niet gemist kan hebben
dat valt wel mee hoor geloof ikquote:
Ja maar dat rotbeest zegt dus steeds "pika, pika"quote:Op maandag 31 maart 2008 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pikatsjoe (of zoiets) was het toch?
Wat naief/grappig van die kleintjesquote:Mijn buurkindjes stonden eens aan de deur of ik Pokemon-kaarten met hen wilde ruilen.
Ik had er toen nog nooit van gehoord... :'0
Wat een zooitjequote:Op maandag 31 maart 2008 21:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vind 'm juist onoverzichtelijk, gids.omroep.nl
Mja, die kabel heb ik wel geloof ik, het probleem zal inderdaad deel 2 zijnquote:Op maandag 31 maart 2008 21:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat valt wel mee hoor geloof ik![]()
bij de accesoires staat dat je een datakabel voor de pc erbij kunt kopen, dus ik neem aan dat je er dan ook ringtones van je pc op je mobiel kunt zetten
of je dan je wekkertoon kunt aanpassen is een tweede, ik kon met m'n vorige telefoon ook dingen erop zetten maar de wekkertoon niet veranderen
Het probleem is dat het bijna 10 uur is, en dan komt mn vriendje waarschijnlijk weer thuis..... dus ik zal toch maar even wachtenquote:
Hehehequote:Op maandag 31 maart 2008 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het probleem is dat het bijna 10 uur is, en dan komt mn vriendje waarschijnlijk weer thuis..... dus ik zal toch maar even wachten![]()
Ik ga aan de slag, even kijken of ik het nummer kan vinden...quote:Op maandag 31 maart 2008 21:33 schreef Etcetera het volgende:
MM ik vind dit nummer:
wel gaaf, en dan vooral het gedeelte van 10 tot ongeveer 23 seconden
Ah, en je hebt inmiddels ook de sleutel van je nieuwe huis??quote:Op maandag 31 maart 2008 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hehehe
Huur heb ik net opgezegd, betaal morgen voor het laatst huur hier. Opzegtermijn is een maand en wilde pas opzeggen nadat ik een contract had getekend, dat is nu voor elkaar
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga aan de slag, even kijken of ik het nummer kan vinden...
who cares, de beat is lekkerquote:Op maandag 31 maart 2008 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Wat een kutmuziek van die Timbaland....
Massa's sleutelsquote:Op maandag 31 maart 2008 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, en je hebt inmiddels ook de sleutel van je nieuwe huis??
Veel succes met inpakken en verhuizen alvast!!!
bij tijd en wijlequote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Massa's sleutels. Aan de bos die ik heb gekregen zitten 14 sleutels van 7 modellen en twee magneettoegangsdingen
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bij tijd en wijle
mijn smaak is behoorlijk mainstream geloof ik. en volgens mij ook behoorlijk fout
waarom zou ik het niet zeggenquote:Op maandag 31 maart 2008 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]top dat je dat zegt
Mijne ook trouwensalleen ik compenseer het altijd met ook goeie popmuziek en veel klassiek
Eh, de bovenbuurman van jouw onderbuurman, is dat niet een eventuele huisgenoot van je?quote:Op maandag 31 maart 2008 22:16 schreef LadyBlack het volgende:mijn onderbuurman wordt waarschijnlijk uit zijn huis gezet!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Zijn bovenbuurman klaagt teveel over hem, maar dat is een sukkel
Neuh een jaren '70/'80 flat, volgens de meneer van het verhuurbedrijf zat er minimaal 1 model in dat ik niet meer nodig hadquote:Op maandag 31 maart 2008 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Waar ga je wonen?een jongereninrichting??
Mijn huidige projectgroep is er nu ook achter dat ik op tv ben geweestquote:Op maandag 31 maart 2008 22:19 schreef Etcetera het volgende:
dat zat ik ook al te bedenken
oh, en om mijn muzieksmaak toch enigszins recht te praten: ik vind Frank Sinatra's New York New York echt![]()
Slimmerikquote:Op maandag 31 maart 2008 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, de bovenbuurman van jouw onderbuurman, is dat niet een eventuele huisgenoot van je?
ik denk al: waarom in vredesnaam deze overgangquote:Op maandag 31 maart 2008 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn huidige projectgroep is er nu ook achter dat ik op tv ben geweest. Het schijnt dat ze vanochtend het filmpje op YouTube hebben bekeken tijdens een PGO-sessie waar ik niet bij was. PGO is 7 weken lang op maandag om 12:30 geweest, vandaag was het opeens om 10:00 en ik wist dat niet. Als ik het wel wist was ik ook halverwege weggegaan, maar toch
Zo heb ik een paar Joran-citaten als ringtone gemaakt. Interesse in MM?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou daar wel van...
Ja, aan het eind van de Poelestraat, tegenover de &zo, zit een kapper die op maandag en dinsdag geloof ik voor ca. 12 euro knipt. Verwacht geen wonderen, maar ze knippen best netjesquote:Op maandag 31 maart 2008 22:22 schreef Etcetera het volgende:
oh, ik moet morgen naar de kapper, zijn er nog mensen die goede maar redelijk goedkope kapperszaken in de stad kennen
Ze waren er vrijdag achter gekomen, vonden het wel leuk. Wel weer de gebruikelijke grapjes, vragen enzovoortsquote:Op maandag 31 maart 2008 22:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk al: waarom in vredesnaam deze overgangmaar toen bedacht ik me de link van sinatra naar my way en naar jou toe
hoe reageerden zeof weet je dat nog niet?
Dat is een van de weinige mainstream nummers die ik wel tof vindquote:Op maandag 31 maart 2008 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Wat een kutmuziek van die Timbaland....
Dat mag je hopen...quote:Op maandag 31 maart 2008 23:11 schreef Etcetera het volgende:
ik ga m'n bed ook opzoeken
MM alvast heel erg bedankt voor de ringtone![]()
![]()
Hoe vaak wissel jij van muzieksmaak in een jaar????????quote:Op maandag 31 maart 2008 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige mainstream nummers die ik wel tof vindMaar ik was vroeger dan ook urban fan
![]()
Jij had nog niet gepost dat je ging slapenquote:
Om de paar jaarquote:Op maandag 31 maart 2008 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe vaak wissel jij van muzieksmaak in een jaar????????
O...quote:Op maandag 31 maart 2008 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ja maar dat rotbeest zegt dus steeds "pika, pika"
Je wilt niet weten waamee ze af en toe voor de deur staan; lege flessen of oude kranten weg mogen brengen (tegen een vergoeding uiteraard), heitje voor een karweitje (straat vegen o.i.d.), auto mogen wassen (leuk bedacht, maar ze komen net tot aan de ramen, dus dat lukt gewoon niet...), bal op het dak geschoten, Jantje Beton, Grote Club Aktie...quote:Wat naief/grappig van die kleintjes
"Misschien heeft de buurman wel pokemon-kaarten"
Ik stel me bij jou dan een echte Ome Henk-reactie voor
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je hopen...
Werd net weggeroepen voor telefoon uit het buitenland, dus het duurde even...
Klik hier voor een bewerkinkje...
Vinjetwat?quote:
Ik vind em nog wel aardigquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:56 schreef iamredleader het volgende:vanochtend wel eentje gelezen:
Op Amsterdam Zuid op het mededelingenbord van de NS:
"Pro-Rail zet vandaag alle wissels op zomertijd. Wij danken u voor uw begrip"slecht...
Dat is inderdaad best wel baggerquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:56 schreef iamredleader het volgende:vanochtend wel eentje gelezen:
Op Amsterdam Zuid op het mededelingenbord van de NS:
"Pro-Rail zet vandaag alle wissels op zomertijd. Wij danken u voor uw begrip"slecht...
Ik heb besloten dat ik dit jaar naar Lowlands ga, ook maar es een kaartje voor aanschaffen. Eigenlijk wil ik alleen eerst verhuizen, misschien dat dat nog prijzig wordt...quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
Van de week maar eens mijn Werchter kaartje aanschaffen denk ik.
Da's kut ja.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Over kutweer gesproken: het weekend wordt ook weer aardig kut. Zei ik kut? Ik zei kut.
70% kans op neerslag.
Owkee...quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
Even lifeloggen:
- ik heb vanochtend een spiertje in mijn arm verrekt bij het gapen. En ik was niet eens aan het uitrekken
- er rijdt hier net een oplegger langs met 2 auto's en van één auto ging het alarm af
- het is kutweer
Of je verhuist naar Lowlands, alles in 1 keer geregeldquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik dit jaar naar Lowlands ga, ook maar es een kaartje voor aanschaffen. Eigenlijk wil ik alleen eerst verhuizen, misschien dat dat nog prijzig wordt...
Daar heb ik geen sleutel vanquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Of je verhuist naar Lowlands, alles in 1 keer geregeld
Ja verhuizen is altijd prijzig. LL ga ik sowieso heen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik dit jaar naar Lowlands ga, ook maar es een kaartje voor aanschaffen. Eigenlijk wil ik alleen eerst verhuizen, misschien dat dat nog prijzig wordt...
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Of je verhuist naar Lowlands, alles in 1 keer geregeld
De kosten voor het daadwerkelijk verslepen van de spullen vallen mee. Ik kan een auto lenen dus voor een tank benzine ben ik daarmee klaar. Verhuishulpjes zijn ook niet al te moeilijk, in ruil voor bier en chinees zijn er altijd wel mensen die willen helpen (als ze op dat moment kunnen). Belangrijkere kostenposten zijn dat er nu geen fornuis of koelkast is en dat een wasmachine eigenlijk wel prettig is om te hebben, drie dingen die ik zou moeten aanschaffen. Vriezer is handig maar niet per se nodig maar die komt er mogelijk nog wel bij... verder misschien schilderen, volgende week maar es rustig naar kijken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja verhuizen is altijd prijzig. LL ga ik sowieso heen.
Dat zeg ik, dure grapquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De kosten voor het daadwerkelijk verslepen van de spullen vallen mee. Ik kan een auto lenen dus voor een tank benzine ben ik daarmee klaar. Verhuishulpjes zijn ook niet al te moeilijk, in ruil voor bier en chinees zijn er altijd wel mensen die willen helpen (als ze op dat moment kunnen). Belangrijkere kostenposten zijn dat er nu geen fornuis of koelkast is en dat een wasmachine eigenlijk wel prettig is om te hebben, drie dingen die ik zou moeten aanschaffen. Vriezer is handig maar niet per se nodig maar die komt er mogelijk nog wel bij... verder misschien schilderen, volgende week maar es rustig naar kijken.
Verhuizen is iig niet leuk, maar als je het gehad hebt is het vaak heerlijk
Het kopen van nieuwe spullen, niet het verhuizen zelfquote:
Maar dat is essentieel onderdeel van het verhuizen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kopen van nieuwe spullen, niet het verhuizen zelf
Dat is wel een ge-wel-di-ge 1-aprilgrap natuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo te zien zijn er geen moderators meer, er staat nu (rotaredoM) achter
Haha ja dat is lastig.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben nog geen denderende 1-april grappen tegengekomen. Op een ander forum postte iemand een vingertopje verloren te zijn, maar daar reageer ik niet op: als het een 1 april grap is en ik vraag hoe het gaat ben ik een sukkel, als het geen grap is en ik post HAHAHAHAHAHA 1 APRIL PWN! en het blijkt wel te kloppen dan ben ik een hufter
Dit leek mij dus een slechte grap maar het is gewoon al na 5-enquote:
Een plastic fles drank of een plastic drankfles? Maakt verschilquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:06 schreef Etcetera het volgende:nepzwaard en neppistool gekocht
en nog een plastic fles drank, walgelijke foute nepgouden ketting, snorretje voor Pitt, zwaardhouder van stof
laat de Piraten lan maar komen
Het was een grapquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Haha ja dat is lastig.
Verder ben ik ook niets tegengekomen. Het punt is dat ALLES vandaag verdacht is.
En dat er mensen zijn die leuk denken te zijn maar het niet zijn.
ik zeg het verkeerdquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een plastic fles drank of een plastic drankfles? Maakt verschil. Als je em nog ergens mee wil vullen: bij Gall & Gall heb je voor 3,nog wat een miniflesje rum. Vind je dat te duur, dan kan je water gebruiken (witte rum) of slappe thee (bruine rum)
Ik zie niksquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
rickrolled
http://retecool.com/post/(...)aar-erg-knap-gemaakt is ook aardig trouwens.
quote:<title>www.dimeadozen.org :: EzTorrent v0.6.1 beta :: April Fools Joke</title>
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:02 schreef Supersheep het volgende:
www.youtube.com heeft nog de beste 1-april grap, klik maar eens op een featured video.
Is de 'grap' dat je niks behalve reclame ziet?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
http://retecool.com/post/(...)aar-erg-knap-gemaakt is ook aardig trouwens.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is de 'grap' dat je niks behalve reclame ziet?
Je moet natuurlijk wel op de link klikkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is de 'grap' dat je niks behalve reclame ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik spreek mijn moeder heel vaak op msn, superhandig
Dat probleem had ik ook ooit met in-eartjes en toen heb ik er grotere kussentjes opgezet die bij de oortjes zatenquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:34 schreef Etcetera het volgende:
oh heeft iemand verstand van die in-ear-oordopjes? ik vind het stel dat ik nu heb niet echt lekker zitten. en links valt er steeds uit
quote:
Ja, bij deze beloofd.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]wat lief
je gaat me een cadeautje geven
dan moet je van die earbuds kopenquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:34 schreef Etcetera het volgende:
oh heeft iemand verstand van die in-ear-oordopjes? ik vind het stel dat ik nu heb niet echt lekker zitten. en links valt er steeds uit
Zo lang er niks voor ons gekookt gaat worden denk ik niet neequote:Op woensdag 2 april 2008 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Interesseert jullie geen fuck natuurlijk maar ik wilde het toch ergens kwijt
En als ik dat doe maakt het jullie denk ik niets uit of dat uit een steelpan of een kookpan komtquote:Op woensdag 2 april 2008 00:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo lang er niks voor ons gekookt gaat worden denk ik niet nee
En dat dan zelfs ook nog eens bij wiskundequote:Op woensdag 2 april 2008 00:22 schreef Nesle het volgende:
Ik heb een 10 op mijn wiskunde tentamen!![]()
![]()
Voor het eerst in mijn middelbare schoolcarriere een 10 op een toets!![]()
Juistem. Misschien gaat de voorkeur dan zelfs uit naar de frituurpanquote:Op woensdag 2 april 2008 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En als ik dat doe maakt het jullie denk ik niets uit of dat uit een steelpan of een kookpan komt
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 april 2008 00:22 schreef Nesle het volgende:
![]()
Erg he! Ik zie het net staan op internet, ik ben zo blij!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dat dan zelfs ook nog eens bij wiskunde
misschien zijn ze de komma vergetenquote:Op woensdag 2 april 2008 00:22 schreef Nesle het volgende:
![]()
Op welke datum zijn die cijfers erop gezet?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:22 schreef Nesle het volgende:
![]()
Kijk...de grote geesten op deze aardkluit komen hier samenquote:Op woensdag 2 april 2008 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien zijn ze de komma vergeten, of kijk eens nara de datum
Klasse!!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:22 schreef Nesle het volgende:
![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:22 schreef Nesle het volgende:
![]()
ZOMG no end of world!!!eins11!!elf!1!cos(0)quote:
Eigenlijk wel jammerquote:Op woensdag 2 april 2008 16:43 schreef Nesle het volgende:
Nem en Yuri, het is geen 1-aprilgrap
Ik heb het vandaag ingezien en ik heb gewoon geen enkele fout gemaakt![]()
Wel goed van je 10 natuurlijkquote:
Wat hij zegtquote:Op woensdag 2 april 2008 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wel goed van je 10 natuurlijk, maar het zou toch een toch geweldig vuil zijn als het wle ene grap was
![]()
![]()
Maar het hoeft nietquote:Op woensdag 2 april 2008 18:53 schreef Supersheep het volgende:
Je kunt nu zelfs door die Google ads bladeren![]()
welke?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag voor het eerst een boze chauffeur van een leverancier aan de lijn gehad, nadat hij was uitgeraasd had ik aan 2 zinnen genoeg om hem de verbinding te laten verbreken
Wie spot de fout?quote:BLIJFT JE MEEDOEN MET PANEL.INTOMARTGFK?
wil je dit serieus wetenquote:Op woensdag 2 april 2008 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mail gekregen, eerste zin:
[..]
Wie spot de fout?
Welke 2 zinnen bedoel je?quote:
ik heb ook wel eens een vrachtwagenchauffeur weggestuurd. We hadden uitdrukkelijk bij de bestelling aangegeven dat we geen heftruck hadden om te lossen. Komt hij aan zonder hetruck. Wil die halve zool eerst niet geloven dat we geen heftruck hebben en begint daarna pissig te worden. Heb hem een prettige dag gewenst en zijn zooi weer mee laten nemen. Uiteraard heeft het vrachtbedrijf later een vrachtwagen met heftruck gestuurd om te lossen. Het is af en toe wel makkelijk bij een groot bedrijf te werkenquote:Op woensdag 2 april 2008 19:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Welke 2 zinnen bedoel je?
Hij riep dat hij al 15 jaar reed en dat ie al 15 jaar problemen had met leveringen voor ons bedrijf.
Eerst zei ik nog dat hij zn spullen weer retour kon nemen aangezien ik geen mensen op het werk had.
Toen zei ik dat ik in ruim een jaar nog nooit met de beste man gesproken had en dat hij dus volgens mij redelijk aan het overdrijven was.
*tuut tuut tuut tuut*
Dat heb ik ook wel eens gehad idd.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens een vrachtwagenchauffeur weggestuurd. We hadden uitdrukkelijk bij de bestelling aangegeven dat we geen heftruck hadden om te lossen. Komt hij aan zonder hetruck. Wil die halve zool eerst niet geloven dat we geen heftruck hebben en begint daarna pissig te worden. Heb hem een prettige dag gewenst en zijn zooi weer mee laten nemen. Uiteraard heeft het vrachtbedrijf later een vrachtwagen met heftruck gestuurd om te lossen. Het is af en toe wel makkelijk bij een groot bedrijf te werken
Er ist helemaalt niks mist met blijft.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mail gekregen, eerste zin:
[..]
Wie spot de fout?
ahhh, dat is het. je wilt heel niet naar huisquote:Op woensdag 2 april 2008 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
Jamaar jamaar...... ik ben moe van de hele dag in de bieb en ik heb het gehad in mn eentje......
Ik wil gewoon lekker thuis zijnOf iemand hier bij me.
Blijft kan hier wel, maar dan moet er een derde persoon enkelvoud volgen. Voor tweede persoon (je) moet het blijf zijn. Vervang maar es door lopenquote:Op woensdag 2 april 2008 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er ist helemaalt niks mist met blijft.
Sorry. Ik vergat de T-regelquote:Op woensdag 2 april 2008 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Blijft kan hier wel, maar dan moet er een derde persoon enkelvoud volgen. Voor tweede persoon (je) moet het blijf zijn. Vervang maar es door lopen
Wat een lief plaatjequote:Op woensdag 2 april 2008 20:28 schreef Etcetera het volgende:
oh ja dat kan ik me wel voorstellen [ afbeelding ]
Ik heb geen hoedquote:Op donderdag 3 april 2008 00:36 schreef wyccie het volgende:
Pluk even een roos, wil je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |