Mja, die kabel heb ik wel geloof ik, het probleem zal inderdaad deel 2 zijnquote:Op maandag 31 maart 2008 21:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat valt wel mee hoor geloof ik![]()
bij de accesoires staat dat je een datakabel voor de pc erbij kunt kopen, dus ik neem aan dat je er dan ook ringtones van je pc op je mobiel kunt zetten
of je dan je wekkertoon kunt aanpassen is een tweede, ik kon met m'n vorige telefoon ook dingen erop zetten maar de wekkertoon niet veranderen
Het probleem is dat het bijna 10 uur is, en dan komt mn vriendje waarschijnlijk weer thuis..... dus ik zal toch maar even wachtenquote:
Hehehequote:Op maandag 31 maart 2008 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het probleem is dat het bijna 10 uur is, en dan komt mn vriendje waarschijnlijk weer thuis..... dus ik zal toch maar even wachten![]()
Ik ga aan de slag, even kijken of ik het nummer kan vinden...quote:Op maandag 31 maart 2008 21:33 schreef Etcetera het volgende:
MM ik vind dit nummer:
wel gaaf, en dan vooral het gedeelte van 10 tot ongeveer 23 seconden
Ah, en je hebt inmiddels ook de sleutel van je nieuwe huis??quote:Op maandag 31 maart 2008 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hehehe
Huur heb ik net opgezegd, betaal morgen voor het laatst huur hier. Opzegtermijn is een maand en wilde pas opzeggen nadat ik een contract had getekend, dat is nu voor elkaar
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga aan de slag, even kijken of ik het nummer kan vinden...
who cares, de beat is lekkerquote:Op maandag 31 maart 2008 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Wat een kutmuziek van die Timbaland....
Massa's sleutelsquote:Op maandag 31 maart 2008 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, en je hebt inmiddels ook de sleutel van je nieuwe huis??
Veel succes met inpakken en verhuizen alvast!!!
bij tijd en wijlequote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Massa's sleutels. Aan de bos die ik heb gekregen zitten 14 sleutels van 7 modellen en twee magneettoegangsdingen
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bij tijd en wijle
mijn smaak is behoorlijk mainstream geloof ik. en volgens mij ook behoorlijk fout
waarom zou ik het niet zeggenquote:Op maandag 31 maart 2008 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]top dat je dat zegt
Mijne ook trouwensalleen ik compenseer het altijd met ook goeie popmuziek en veel klassiek
Eh, de bovenbuurman van jouw onderbuurman, is dat niet een eventuele huisgenoot van je?quote:Op maandag 31 maart 2008 22:16 schreef LadyBlack het volgende:mijn onderbuurman wordt waarschijnlijk uit zijn huis gezet!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Zijn bovenbuurman klaagt teveel over hem, maar dat is een sukkel
Neuh een jaren '70/'80 flat, volgens de meneer van het verhuurbedrijf zat er minimaal 1 model in dat ik niet meer nodig hadquote:Op maandag 31 maart 2008 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Waar ga je wonen?een jongereninrichting??
Mijn huidige projectgroep is er nu ook achter dat ik op tv ben geweestquote:Op maandag 31 maart 2008 22:19 schreef Etcetera het volgende:
dat zat ik ook al te bedenken
oh, en om mijn muzieksmaak toch enigszins recht te praten: ik vind Frank Sinatra's New York New York echt![]()
Slimmerikquote:Op maandag 31 maart 2008 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, de bovenbuurman van jouw onderbuurman, is dat niet een eventuele huisgenoot van je?
ik denk al: waarom in vredesnaam deze overgangquote:Op maandag 31 maart 2008 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn huidige projectgroep is er nu ook achter dat ik op tv ben geweest. Het schijnt dat ze vanochtend het filmpje op YouTube hebben bekeken tijdens een PGO-sessie waar ik niet bij was. PGO is 7 weken lang op maandag om 12:30 geweest, vandaag was het opeens om 10:00 en ik wist dat niet. Als ik het wel wist was ik ook halverwege weggegaan, maar toch
Zo heb ik een paar Joran-citaten als ringtone gemaakt. Interesse in MM?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kies een leuk deeltje uit een muzieknummer en maak daar een MP3-beltone van...
Kan ik je helpen daarmee?
Hou daar wel van...
Ja, aan het eind van de Poelestraat, tegenover de &zo, zit een kapper die op maandag en dinsdag geloof ik voor ca. 12 euro knipt. Verwacht geen wonderen, maar ze knippen best netjesquote:Op maandag 31 maart 2008 22:22 schreef Etcetera het volgende:
oh, ik moet morgen naar de kapper, zijn er nog mensen die goede maar redelijk goedkope kapperszaken in de stad kennen
Ze waren er vrijdag achter gekomen, vonden het wel leuk. Wel weer de gebruikelijke grapjes, vragen enzovoortsquote:Op maandag 31 maart 2008 22:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk al: waarom in vredesnaam deze overgangmaar toen bedacht ik me de link van sinatra naar my way en naar jou toe
hoe reageerden zeof weet je dat nog niet?
Dat is een van de weinige mainstream nummers die ik wel tof vindquote:Op maandag 31 maart 2008 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Wat een kutmuziek van die Timbaland....
Dat mag je hopen...quote:Op maandag 31 maart 2008 23:11 schreef Etcetera het volgende:
ik ga m'n bed ook opzoeken
MM alvast heel erg bedankt voor de ringtone![]()
![]()
Hoe vaak wissel jij van muzieksmaak in een jaar????????quote:Op maandag 31 maart 2008 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige mainstream nummers die ik wel tof vindMaar ik was vroeger dan ook urban fan
![]()
Jij had nog niet gepost dat je ging slapenquote:
Om de paar jaarquote:Op maandag 31 maart 2008 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe vaak wissel jij van muzieksmaak in een jaar????????
O...quote:Op maandag 31 maart 2008 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ja maar dat rotbeest zegt dus steeds "pika, pika"
Je wilt niet weten waamee ze af en toe voor de deur staan; lege flessen of oude kranten weg mogen brengen (tegen een vergoeding uiteraard), heitje voor een karweitje (straat vegen o.i.d.), auto mogen wassen (leuk bedacht, maar ze komen net tot aan de ramen, dus dat lukt gewoon niet...), bal op het dak geschoten, Jantje Beton, Grote Club Aktie...quote:Wat naief/grappig van die kleintjes
"Misschien heeft de buurman wel pokemon-kaarten"
Ik stel me bij jou dan een echte Ome Henk-reactie voor
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je hopen...
Werd net weggeroepen voor telefoon uit het buitenland, dus het duurde even...
Klik hier voor een bewerkinkje...
Vinjetwat?quote:
Ik vind em nog wel aardigquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:56 schreef iamredleader het volgende:vanochtend wel eentje gelezen:
Op Amsterdam Zuid op het mededelingenbord van de NS:
"Pro-Rail zet vandaag alle wissels op zomertijd. Wij danken u voor uw begrip"slecht...
Dat is inderdaad best wel baggerquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:56 schreef iamredleader het volgende:vanochtend wel eentje gelezen:
Op Amsterdam Zuid op het mededelingenbord van de NS:
"Pro-Rail zet vandaag alle wissels op zomertijd. Wij danken u voor uw begrip"slecht...
Ik heb besloten dat ik dit jaar naar Lowlands ga, ook maar es een kaartje voor aanschaffen. Eigenlijk wil ik alleen eerst verhuizen, misschien dat dat nog prijzig wordt...quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
Van de week maar eens mijn Werchter kaartje aanschaffen denk ik.
Da's kut ja.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Over kutweer gesproken: het weekend wordt ook weer aardig kut. Zei ik kut? Ik zei kut.
70% kans op neerslag.
Owkee...quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
Even lifeloggen:
- ik heb vanochtend een spiertje in mijn arm verrekt bij het gapen. En ik was niet eens aan het uitrekken
- er rijdt hier net een oplegger langs met 2 auto's en van één auto ging het alarm af
- het is kutweer
Of je verhuist naar Lowlands, alles in 1 keer geregeldquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik dit jaar naar Lowlands ga, ook maar es een kaartje voor aanschaffen. Eigenlijk wil ik alleen eerst verhuizen, misschien dat dat nog prijzig wordt...
Daar heb ik geen sleutel vanquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Of je verhuist naar Lowlands, alles in 1 keer geregeld
Ja verhuizen is altijd prijzig. LL ga ik sowieso heen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik dit jaar naar Lowlands ga, ook maar es een kaartje voor aanschaffen. Eigenlijk wil ik alleen eerst verhuizen, misschien dat dat nog prijzig wordt...
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Of je verhuist naar Lowlands, alles in 1 keer geregeld
De kosten voor het daadwerkelijk verslepen van de spullen vallen mee. Ik kan een auto lenen dus voor een tank benzine ben ik daarmee klaar. Verhuishulpjes zijn ook niet al te moeilijk, in ruil voor bier en chinees zijn er altijd wel mensen die willen helpen (als ze op dat moment kunnen). Belangrijkere kostenposten zijn dat er nu geen fornuis of koelkast is en dat een wasmachine eigenlijk wel prettig is om te hebben, drie dingen die ik zou moeten aanschaffen. Vriezer is handig maar niet per se nodig maar die komt er mogelijk nog wel bij... verder misschien schilderen, volgende week maar es rustig naar kijken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja verhuizen is altijd prijzig. LL ga ik sowieso heen.
Dat zeg ik, dure grapquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De kosten voor het daadwerkelijk verslepen van de spullen vallen mee. Ik kan een auto lenen dus voor een tank benzine ben ik daarmee klaar. Verhuishulpjes zijn ook niet al te moeilijk, in ruil voor bier en chinees zijn er altijd wel mensen die willen helpen (als ze op dat moment kunnen). Belangrijkere kostenposten zijn dat er nu geen fornuis of koelkast is en dat een wasmachine eigenlijk wel prettig is om te hebben, drie dingen die ik zou moeten aanschaffen. Vriezer is handig maar niet per se nodig maar die komt er mogelijk nog wel bij... verder misschien schilderen, volgende week maar es rustig naar kijken.
Verhuizen is iig niet leuk, maar als je het gehad hebt is het vaak heerlijk
Het kopen van nieuwe spullen, niet het verhuizen zelfquote:
Maar dat is essentieel onderdeel van het verhuizen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kopen van nieuwe spullen, niet het verhuizen zelf
Dat is wel een ge-wel-di-ge 1-aprilgrap natuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo te zien zijn er geen moderators meer, er staat nu (rotaredoM) achter
Haha ja dat is lastig.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben nog geen denderende 1-april grappen tegengekomen. Op een ander forum postte iemand een vingertopje verloren te zijn, maar daar reageer ik niet op: als het een 1 april grap is en ik vraag hoe het gaat ben ik een sukkel, als het geen grap is en ik post HAHAHAHAHAHA 1 APRIL PWN! en het blijkt wel te kloppen dan ben ik een hufter
Dit leek mij dus een slechte grap maar het is gewoon al na 5-enquote:
Een plastic fles drank of een plastic drankfles? Maakt verschilquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:06 schreef Etcetera het volgende:nepzwaard en neppistool gekocht
en nog een plastic fles drank, walgelijke foute nepgouden ketting, snorretje voor Pitt, zwaardhouder van stof
laat de Piraten lan maar komen
Het was een grapquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Haha ja dat is lastig.
Verder ben ik ook niets tegengekomen. Het punt is dat ALLES vandaag verdacht is.
En dat er mensen zijn die leuk denken te zijn maar het niet zijn.
ik zeg het verkeerdquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een plastic fles drank of een plastic drankfles? Maakt verschil. Als je em nog ergens mee wil vullen: bij Gall & Gall heb je voor 3,nog wat een miniflesje rum. Vind je dat te duur, dan kan je water gebruiken (witte rum) of slappe thee (bruine rum)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |