Ken je dat niet?quote:
Dat niet, wil het ook wel afkrijgen op tijd en zo... maar het maakt verdomd weinig uit of ik nu wat ga doen waar ik zin in heb of dat ik nog een half uur denk "ik heb geen ziiihiiin"quote:
Ik had in een interview begrepen dat dat veel minder zou zijn en dat de hoofdsponsors zich van dit programma hadden teruggetrokken. Dat zegt wel wat over de *kuch* kwaliteit *kuch*quote:Op maandag 31 maart 2008 20:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee geweldigAl die meiden die elkaar afkatten, briljant
![]()
Enjoy!!!quote:
Oh een badparel?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Ik heb geen bad dus ik hoef ze niet te kopen, maar het lijkt me altijd wel cool
Ja maar dan wel een ruwe parel zo groot als een vuistquote:Op maandag 31 maart 2008 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh een badparel?
Wij hebben wel een bad maar een "bruisbal" zegt me dus niets
Als ik op bruisbal zoek vindt ik hoofdzakelijk Belgische sites...apartquote:Op maandag 31 maart 2008 20:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar dan wel een ruwe parel zo groot als een vuist
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:39 schreef iamredleader het volgende:
1) 2 IKEA eetkamerstoelen in elkaar zetten - check![]()
2) Heel veel was opvouwen en opbergen - check![]()
3) Wasladingen (2 of 3) draaien - draaiende!
4) Koken en afwassen - check![]()
5) Telefoontjes plegen voor komende weken planning - checkerdecheck![]()
6) Op tijd naar bed... dat zal wel niet gebeuren-- afwachten
![]()
Altijd de lat hoog leggenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb er nu even een boek bijgepakt over die interne analyse, en daarin staat dat dat te maken heeft met de SWOT-analyse. En dat is hoofdstuk 5, terwijl interne omgeving hoofdstuk 4 is
Deze post heeft een hoog pokemon-gehaltequote:Op maandag 31 maart 2008 20:50 schreef MaJo het volgende:
Je hebt bruisballen en bubble bars. Ben zelf meer van de bubble bars, daar kun je een stukje vanaf breken terwijl je de bruisbal in z´n geheel erin moet doen. Ik had laatst een gratis bruisbal gekregen en daar zaten allemaal plantjes in ofzo, was niet zo´n succesNet had ik een bubblebarslice, maar zei per ongeluk bruisbal
Die ruikt naar vanille en lavendel
Oh ja?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze post heeft een hoog pokemon-gehalte
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze post heeft een hoog pokemon-gehalte
Waarom gebruik je het dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
WAAROM IS www.DETVGIDS.NL TOCH ZO'N ACHTERLIJK KUTSITE?!?!?!?!?!?!
Wat een trage kutbende is dat altijd zeg
Omdat het overzichtelijk is ALS 'ie werkt.quote:
Pika!quote:Op maandag 31 maart 2008 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moest bij mijn oppaskindjes wel eens pokemon kijkenwat een irritant gejengel zeg!!!
Ik vind 'm juist onoverzichtelijk, gids.omroep.nlquote:Op maandag 31 maart 2008 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat het overzichtelijk is ALS 'ie werkt.
Pikatsjoe (of zoiets) was het toch?quote:
Kies een leuk deeltje uit een muzieknummer en maak daar een MP3-beltone van...quote:Op maandag 31 maart 2008 21:26 schreef Etcetera het volgende:
chu!
ik ben op zoek naar leuke ringtones, waar kan ik het best zoeken? als het maar gratis is, geen muziek (want dat draai ik zelf, dan hoor ik het ms niet) en makkelijk te downloaden
Gewoon een andere hoofdstuknummering toepassen, bijvoorbeeld alleen priemgetallen gebruikenquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:26 schreef Etcetera het volgende:
chu!
oh dat klinkt niet verkeerdquote:Op maandag 31 maart 2008 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kies een leuk deeltje uit een muzieknummer en maak daar een MP3-beltone van...
Kan ik je helpen daarmee?
Hou daar wel van...
Tof!quote:Op maandag 31 maart 2008 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kies een leuk deeltje uit een muzieknummer en maak daar een MP3-beltone van...
Kan ik je helpen daarmee?
Hou daar wel van...
welk toestel heb je?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof!
Ik ga uitzoeken of mijn telefoon dat ook kan gebruiken
Ik keek niet maar bij het langszappen kwam je het wel eens tegen. En laten we eerlijk zijn: ALLES maar dan ook ALLES was zo overladen met pokémons dat je het eigenlijk niet gemist kan hebbenquote:
Dat is zeker waarquote:Op maandag 31 maart 2008 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik keek niet maar bij het langszappen kwam je het wel eens tegen. En laten we eerlijk zijn: ALLES maar dan ook ALLES was zo overladen met pokémons dat je het eigenlijk niet gemist kan hebben
Dat is zeker waarquote:Op maandag 31 maart 2008 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik keek niet maar bij het langszappen kwam je het wel eens tegen. En laten we eerlijk zijn: ALLES maar dan ook ALLES was zo overladen met pokémons dat je het eigenlijk niet gemist kan hebben
dat valt wel mee hoor geloof ikquote:
Ja maar dat rotbeest zegt dus steeds "pika, pika"quote:Op maandag 31 maart 2008 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pikatsjoe (of zoiets) was het toch?
Wat naief/grappig van die kleintjesquote:Mijn buurkindjes stonden eens aan de deur of ik Pokemon-kaarten met hen wilde ruilen.
Ik had er toen nog nooit van gehoord... :'0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |