quote:Op maandag 31 maart 2008 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je hopen...
Werd net weggeroepen voor telefoon uit het buitenland, dus het duurde even...
Klik hier voor een bewerkinkje...
Vinjetwat?quote:
Ik vind em nog wel aardigquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:56 schreef iamredleader het volgende:vanochtend wel eentje gelezen:
Op Amsterdam Zuid op het mededelingenbord van de NS:
"Pro-Rail zet vandaag alle wissels op zomertijd. Wij danken u voor uw begrip"slecht...
Dat is inderdaad best wel baggerquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:56 schreef iamredleader het volgende:vanochtend wel eentje gelezen:
Op Amsterdam Zuid op het mededelingenbord van de NS:
"Pro-Rail zet vandaag alle wissels op zomertijd. Wij danken u voor uw begrip"slecht...
Ik heb besloten dat ik dit jaar naar Lowlands ga, ook maar es een kaartje voor aanschaffen. Eigenlijk wil ik alleen eerst verhuizen, misschien dat dat nog prijzig wordt...quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
Van de week maar eens mijn Werchter kaartje aanschaffen denk ik.
Da's kut ja.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Over kutweer gesproken: het weekend wordt ook weer aardig kut. Zei ik kut? Ik zei kut.
70% kans op neerslag.
Owkee...quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
Even lifeloggen:
- ik heb vanochtend een spiertje in mijn arm verrekt bij het gapen. En ik was niet eens aan het uitrekken
- er rijdt hier net een oplegger langs met 2 auto's en van één auto ging het alarm af
- het is kutweer
Of je verhuist naar Lowlands, alles in 1 keer geregeldquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik dit jaar naar Lowlands ga, ook maar es een kaartje voor aanschaffen. Eigenlijk wil ik alleen eerst verhuizen, misschien dat dat nog prijzig wordt...
Daar heb ik geen sleutel vanquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Of je verhuist naar Lowlands, alles in 1 keer geregeld
Ja verhuizen is altijd prijzig. LL ga ik sowieso heen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik dit jaar naar Lowlands ga, ook maar es een kaartje voor aanschaffen. Eigenlijk wil ik alleen eerst verhuizen, misschien dat dat nog prijzig wordt...
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Of je verhuist naar Lowlands, alles in 1 keer geregeld
De kosten voor het daadwerkelijk verslepen van de spullen vallen mee. Ik kan een auto lenen dus voor een tank benzine ben ik daarmee klaar. Verhuishulpjes zijn ook niet al te moeilijk, in ruil voor bier en chinees zijn er altijd wel mensen die willen helpen (als ze op dat moment kunnen). Belangrijkere kostenposten zijn dat er nu geen fornuis of koelkast is en dat een wasmachine eigenlijk wel prettig is om te hebben, drie dingen die ik zou moeten aanschaffen. Vriezer is handig maar niet per se nodig maar die komt er mogelijk nog wel bij... verder misschien schilderen, volgende week maar es rustig naar kijken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja verhuizen is altijd prijzig. LL ga ik sowieso heen.
Dat zeg ik, dure grapquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De kosten voor het daadwerkelijk verslepen van de spullen vallen mee. Ik kan een auto lenen dus voor een tank benzine ben ik daarmee klaar. Verhuishulpjes zijn ook niet al te moeilijk, in ruil voor bier en chinees zijn er altijd wel mensen die willen helpen (als ze op dat moment kunnen). Belangrijkere kostenposten zijn dat er nu geen fornuis of koelkast is en dat een wasmachine eigenlijk wel prettig is om te hebben, drie dingen die ik zou moeten aanschaffen. Vriezer is handig maar niet per se nodig maar die komt er mogelijk nog wel bij... verder misschien schilderen, volgende week maar es rustig naar kijken.
Verhuizen is iig niet leuk, maar als je het gehad hebt is het vaak heerlijk
Het kopen van nieuwe spullen, niet het verhuizen zelfquote:
Maar dat is essentieel onderdeel van het verhuizen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kopen van nieuwe spullen, niet het verhuizen zelf
Dat is wel een ge-wel-di-ge 1-aprilgrap natuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo te zien zijn er geen moderators meer, er staat nu (rotaredoM) achter
Haha ja dat is lastig.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben nog geen denderende 1-april grappen tegengekomen. Op een ander forum postte iemand een vingertopje verloren te zijn, maar daar reageer ik niet op: als het een 1 april grap is en ik vraag hoe het gaat ben ik een sukkel, als het geen grap is en ik post HAHAHAHAHAHA 1 APRIL PWN! en het blijkt wel te kloppen dan ben ik een hufter
Dit leek mij dus een slechte grap maar het is gewoon al na 5-enquote:
Een plastic fles drank of een plastic drankfles? Maakt verschilquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:06 schreef Etcetera het volgende:nepzwaard en neppistool gekocht
en nog een plastic fles drank, walgelijke foute nepgouden ketting, snorretje voor Pitt, zwaardhouder van stof
laat de Piraten lan maar komen
Het was een grapquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Haha ja dat is lastig.
Verder ben ik ook niets tegengekomen. Het punt is dat ALLES vandaag verdacht is.
En dat er mensen zijn die leuk denken te zijn maar het niet zijn.
ik zeg het verkeerdquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een plastic fles drank of een plastic drankfles? Maakt verschil. Als je em nog ergens mee wil vullen: bij Gall & Gall heb je voor 3,nog wat een miniflesje rum. Vind je dat te duur, dan kan je water gebruiken (witte rum) of slappe thee (bruine rum)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |