Ik zie niksquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
rickrolled
http://retecool.com/post/(...)aar-erg-knap-gemaakt is ook aardig trouwens.
quote:<title>www.dimeadozen.org :: EzTorrent v0.6.1 beta :: April Fools Joke</title>
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:02 schreef Supersheep het volgende:
www.youtube.com heeft nog de beste 1-april grap, klik maar eens op een featured video.
Is de 'grap' dat je niks behalve reclame ziet?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
http://retecool.com/post/(...)aar-erg-knap-gemaakt is ook aardig trouwens.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is de 'grap' dat je niks behalve reclame ziet?
Je moet natuurlijk wel op de link klikkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is de 'grap' dat je niks behalve reclame ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik spreek mijn moeder heel vaak op msn, superhandig
Dat probleem had ik ook ooit met in-eartjes en toen heb ik er grotere kussentjes opgezet die bij de oortjes zatenquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:34 schreef Etcetera het volgende:
oh heeft iemand verstand van die in-ear-oordopjes? ik vind het stel dat ik nu heb niet echt lekker zitten. en links valt er steeds uit
quote:
Ja, bij deze beloofd.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]wat lief
je gaat me een cadeautje geven
dan moet je van die earbuds kopenquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:34 schreef Etcetera het volgende:
oh heeft iemand verstand van die in-ear-oordopjes? ik vind het stel dat ik nu heb niet echt lekker zitten. en links valt er steeds uit
Zo lang er niks voor ons gekookt gaat worden denk ik niet neequote:Op woensdag 2 april 2008 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Interesseert jullie geen fuck natuurlijk maar ik wilde het toch ergens kwijt
En als ik dat doe maakt het jullie denk ik niets uit of dat uit een steelpan of een kookpan komtquote:Op woensdag 2 april 2008 00:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo lang er niks voor ons gekookt gaat worden denk ik niet nee
En dat dan zelfs ook nog eens bij wiskundequote:Op woensdag 2 april 2008 00:22 schreef Nesle het volgende:
Ik heb een 10 op mijn wiskunde tentamen!![]()
![]()
Voor het eerst in mijn middelbare schoolcarriere een 10 op een toets!![]()
Juistem. Misschien gaat de voorkeur dan zelfs uit naar de frituurpanquote:Op woensdag 2 april 2008 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En als ik dat doe maakt het jullie denk ik niets uit of dat uit een steelpan of een kookpan komt
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 april 2008 00:22 schreef Nesle het volgende:
![]()
Erg he! Ik zie het net staan op internet, ik ben zo blij!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dat dan zelfs ook nog eens bij wiskunde
misschien zijn ze de komma vergetenquote:Op woensdag 2 april 2008 00:22 schreef Nesle het volgende:
![]()
Op welke datum zijn die cijfers erop gezet?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:22 schreef Nesle het volgende:
![]()
Kijk...de grote geesten op deze aardkluit komen hier samenquote:Op woensdag 2 april 2008 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien zijn ze de komma vergeten, of kijk eens nara de datum
Klasse!!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:22 schreef Nesle het volgende:
![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:22 schreef Nesle het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |