Ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zozeer 'dapper', maar meer stoer als in: dat je zo lang 'alleen' kunt zijn. Ik trek dat zelf gewoon heel slecht.
Wat je in mijn ogen dus stoer maakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ookMaargoed, in dit geval heb ik weinig keus, en dan heb ik het ook maar een keer gedaan dacht ik zo
Heb je al die muziek nog geluisterd?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hoop dat ik daar een netwerk uit de lucht kan plukken, dan kan ik tenminste al msn'end en fok!kend contact houden met Nederland
Wow, dit vind ik een mooi antwoord dat de lading ook wat mij betreft wel dekt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, daarom vrįįg ik het je ook. Als ik mensen in een hokje prop en daar verder niks mee doe, had ik nooit mijjn ex ontmoet. Hij ziet eruit zoals jij, maar dan met andere schoenen.
En bedankt voor je eigen uitleg. Ik heb trouwens zwarte veters in mijn Dr. Martens, ik denk dat dat wel een neutrale kleur is.
En zoals Nem al zegt; je kunt nooit helemaal blanco naar iemand kijken als iemand, of een groot deel van de groep, een bepaald beeld aanneemt. Maar dat wil niet zeggen dat je iemand veroordeelt als je iemand een kakker of alto noemt, voor mij is dat slechts een indicatie van hoe iemand eruitziet, en vaak naar welke muziek iemand luistert. Dat politiek correcte gedoe kan zijn doel missen. Sommige mensen die niet in een hokje geplaatst willen worden, doen dat andersom wel.
Maar goed, weer een déja vu.
Ik heb de cd van Emiliana Torrini al best vaak gedraaidquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je al die muziek nog geluisterd?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:04 schreef MadMaster het volgende:
Zwarte veters in Dr. Martens zijn inderdaad neutraal, witte waren van de nazi's, rode voor de fashions, gele voor de ???? (weet niet meer...)
Timmeeh!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:Allemaal!
Het niet wekker zetten heeft een effect gehad, ik kwam er om 12:45 uit
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Timmeeh!dus je bent lekker uitgeslapen?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:Had ik wel weer es zin in (en misschien ook wel nodig). Ik werd eerst iets na negenen wakker maar vrolijk een paar keer omgedraaid
. Meestal als ik hier probeer uit te slapen is een huisgenoot luidruchtig aan het doen (WoW spelen en ritmisch op zijn bureau slaan dat tegen mijn muur aan staat), dus het was wel prettig
in dit geval kan je niet spreken over hokjes, maar over complete denkwijzen en overtuigingen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:15 schreef iamredleader het volgende:
wauw, dat je aan de veters kan zien in welk hokje iemand past!
![]()
Ik heb ook een hekel aan hokjes-denken. Probeer altijd zo open en eerlijk (en onbevooroordeeld) met mensen in gesprek te gaan.
Morgen moet ik weer gewoon om 8:30 aanwezig zijn, vrijdag om 10 uur ergens in Groningen dus dan moet ik ook weer vroeg weg. Het is niet zo dat ik elke dag kan uitslapenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik wil ook kunnen uitslapen, het liefst een week lang. Maar dat zal voorlopig niet lukken, moet gewoon naar werk
Ja, anders had ik ook niet gejuicht.quote:
Is water ook slecht voor je tanden ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet volgende week 3x naar de tandarts
Ben me nu de hele tijd vreseljk bewust van alles wat ik eet, echt heel irritantWant alles, echt alles is slecht voor je tanden, dus mag je eigenlijk maar 7x per dag iets eten of drinken....... dat red je haast niet!!
Het water dat hier nu uit de kraan komt wel jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is water ook slecht voor je tanden ?
Omdat ik gaatjes heb in bijna al mn voortanden (boven en onder) en ook nog in een stel kiezenquote:
Dat is klotequote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Omdat ik gaatjes heb in bijna al mn voortanden (boven en onder) en ook nog in een stel kiezenPlus dat er al 2 kiezen afgebrokkeld waren....
Tijd voor actie dus![]()
Dat wilde ik eerst postenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Koffie moet ik zonder suiker gaan leren drinkensuiker is slecht voor je tanden
Nu niet heel extreem daarin worden hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Koffie moet ik zonder suiker gaan leren drinkensuiker is slecht voor je tanden
Mja, ik denk 1,5 tot 2 jaar geleden voor het laatst..... maar ik vrees dat ik gewoon net zo'n slecht gebit heb als mijn moeder en omaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is klote![]()
Was je al heel lang niet meer bij de tandarts geweest?
Koffie zonder suiker is ook beter voor de lijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu niet heel extreem daarin worden hoor.![]()
Gewoon netjes 2 keer per dag poetsen en elk half jaar naar de tandarts.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een vermoeden dat als ik nog iets meer dan 2 uur wacht ik opeens SPSS op mijn eigen computer heb
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, ik denk 1,5 tot 2 jaar geleden voor het laatst..... maar ik vrees dat ik gewoon net zo'n slecht gebit heb als mijn moeder en omaZoals iarl laatst al zei: sommige mensen die niet eens elke dag hun tanden poetsen hebben nooit wat, terwijl ik dus geen kies meer zonder vulling heb en altijd netjes naar de tandarts ben geweest en ook altijd netjes mn tanden heb gepoetst
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een vermoeden dat als ik nog iets meer dan 2 uur wacht ik opeens SPSS op mijn eigen computer heb
Hoe dat zo opeens?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:38 schreef Soempie het volgende:
Het wordt tijd dat ze uitvinden hoe je van de ene naar de andere locatie kunt 'zappen',
Met de trein reizen is wel een makkelijke manier als je moe bent, maar ik begrijp best dat je er geen zin in hebt. Het is namelijk ook een vrij saaie manier van reizenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:56 schreef Soempie het volgende:
Ik ben moe en heb geen zin om 3 uur of langer in de trein te zitten.
De schaal in hele kleine flintertjes slaan en in haar/zijn bed strooienquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:22 schreef LadyBlack het volgende:mn huisgenootje heeft mijn ovenschaal kapot laten vallen!! Die was nog van mn oma en heel leuk wit met bloempjes
![]()
De Laatste Tempelier, van Raymond Khoury. Eigenlijk net zoiets als de Da Vinci Code, maar met veel minder tenenkrommende en wilde theorieėnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:24 schreef Soempie het volgende:
Welk boek?
Zondequote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:22 schreef LadyBlack het volgende:mn huisgenootje heeft mijn ovenschaal kapot laten vallen!! Die was nog van mn oma en heel leuk wit met bloempjes
![]()
Neeeee dat zal wel niet toch? Lijkt me typisch iets van de boekhandelsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je een boek besteld bij BOL krijg je dan ook het boekenweekgeschenk?
Was daar niet de Da Vinci Code op gebasseerd?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De Laatste Tempelier, van Raymond Khoury. Eigenlijk net zoiets als de Da Vinci Code, maar met veel minder tenenkrommende en wilde theorieėn(voor zover ik kan beoordelen dan)
Ik kijk net even in de flap wanneer het geschreven is: 2005, dus dat zal dan wel niet toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Was daar niet de Da Vinci Code op gebasseerd?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kijk net even in de flap wanneer het geschreven is: 2005, dus dat zal dan wel niet toch?
quote:Op 11 april 2005 werd Dan Brown door de schrijver van het boek The Da Vinci Legacy (De Da Vinci Geschiedenis), Lewis Perdue, aangeklaagd wegens vermeend plagiaat. Op 4 augustus 2005 werd Brown hiervan vrijgesproken. Ook twee van de drie schrijvers van het boek Het heilige bloed en de heilige graal, Michael Baigent en Richard Leigh, klaagden Brown aan wegens vermeend plagiaat in februari 2006 Op 7 april 2006 werd Brown ook hiervan vrijgesproken.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan Brown is nog erger dan ik dacht!!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, ik denk 1,5 tot 2 jaar geleden voor het laatst..... maar ik vrees dat ik gewoon net zo'n slecht gebit heb als mijn moeder en omaZoals iarl laatst al zei: sommige mensen die niet eens elke dag hun tanden poetsen hebben nooit wat, terwijl ik dus geen kies meer zonder vulling heb en altijd netjes naar de tandarts ben geweest en ook altijd netjes mn tanden heb gepoetst
Het feit dat Dan Brown beschuldigd wordt van plagiaat geeft wel aan dat ie niet zo origineel isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Het gaat dus niet om het boek dat jij aan het lezen bent ÉN hij is vrijgesproken. Dus...
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:22 schreef LadyBlack het volgende:mn huisgenootje heeft mijn ovenschaal kapot laten vallen!! Die was nog van mn oma en heel leuk wit met bloempjes
![]()
Mjah, het boek was leuk vermaak, de film was erg goed (ik vind Tom Hanks gewoonquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het feit dat Dan Brown beschuldigd wordt van plagiaat geeft wel aan dat ie niet zo origineel isEn hoewel het leuk was om te lezen, vond ik de theorieėn zoals gezegd af en toe tenenkrommend!!!
En ach, ik hou er wel van om dingen een beetje af te zeiken
Weenie.... ze is nog aan het werk nu, het zal dit weekend gebeurd zijn toen ik er niet wasquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
jammer zeg, gaat ze ook een vervangende schaal kopen voor je? De emotionele waarde kan ze natuurlijk niet vervangen, maar een beetje poging tot goedmaken mag er wel inzitten
Oh zoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het feit dat Dan Brown beschuldigd wordt van plagiaat geeft wel aan dat ie niet zo origineel isEn hoewel het leuk was om te lezen, vond ik de theorieėn zoals gezegd af en toe tenenkrommend!!!
En ach, ik hou er wel van om dingen een beetje af te zeiken
Neeeeeeeeeeeh, de film was vreselijk!!!!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, het boek was leuk vermaak, de film was erg goed (ik vind Tom Hanks gewoon) en de film-muziek (Hans Zimmer
) was fenomenaal
Niet mee eens, ik vond Tom en Audrey goed samenspelen, geloofwaardig overkomen (quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeh, de film was vreselijk!!!!!!Tom Hanks zei alle slimme dingen terwijl Audrey Tautou er als een dom wicht naast was gezet
Zij was in het boek toevallig wel degene die die brief kon lezen
Straks terug van werk: meteen mee confronteren. Heel zielig doen, schaal was een erfstuk, bla bla veel waard... gewoon misbruik van makenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Weenie.... ze is nog aan het werk nu, het zal dit weekend gebeurd zijn toen ik er niet was
Boek was iets minder ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het boek wel leuker hoor
Ik vraag me af hoe zijn andere verfilmingen het gaan doen.
Ohja..voor de geinteresseerden: 11 April begint BSG weer. En pas in September begint Heroes weer
Ze gaan 1 Mei beginnen met filmen voor Heroes en dan gaan ze de eigenlijke 2e helft van Seizoen 2 schieten + Seizoen 3. Het seizoen gaat "Villains" heten.
En dan durven ze ook nog eens te beweren dat 1 Mei "2 maanden voorop schema" is
Ik wil S3 hebben met ondertitels want dan kan de rest 'm hier ook kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Boek was iets minder ongeloofwaardig![]()
BSG S04!
wel gelijk het laatste seizoen.
En ik heb thuis nog de laatste twee eps van seizoen 3 liggen om met m'n lief te kijken, en Razor
Dat dacht ik ook ongeveer, en verrek! Het gebeurdequote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Had jij ook SPSS nodig dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ongeveer, en verrek! Het gebeurde
Ik heb de verwarming al 3 kwartier hoog staan en nog is mn kamertje steenkoud
staat de verwarming in je kamer wel open danquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
2 hoofdstukken De Naam van de Roosquote:
Ik bedoel in Amerikaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:50 schreef Etcetera het volgende:
Grey's Anatomy is weer begonnen MaJogisteren was eerste aflevering van seizoen 4 erop!
ik ga klagen bij m'n SLB'er over de berichtgeving van de dichte school n.a.v. dat waterlek. ze maken mij niet wijs dat ze pas om 10u wisten dat de school dicht was
Dat had je wel even mogen laten wetenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij was lekker helder in de nachtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wil je aandacht? Voor zo'n ruige kerel als jij gedraag jij je soms als een wijf.![]()
Volgens mij zijn Etc. en ik de enige vrouwen hier die minder gevoelig zijn voor een tekort aan aandacht hier.(Of we laten het in ieder geval niet merken.)
Ik vind het fijne van zo'n forum dus dat je mensen kunt negeren als je geen zin hebt. Niet dat ik met opzet bepaalde mensen negeer, maar als ik er geen zinnig antwoord op heb, dan zeg ik ook niets. En 'zinnig' moet heel erg subjectief worden opgevat. Ik zeg namelijk ook heel veel onzinnige dingen.
Niet te snel oordelenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar is anders nog weinig van te maken, sheep die me gewoon afschietDe afkorting van zijn naam doet hij eer aan!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Op 8 March 2008 17:18 schreef lynda het volgende: tha_one en majo? Op 8 March 2008 17:16 schreef Harajuku. het volgende: [..] Dit bericht werd verzonden naar lynda, Supersheep en Thieske. |
Dan alsnog dankquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd trouwens, volgens mij was ik het zondag vergeten
Dat wordt morgen dus nog erger.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
wat stond er vandaag ook een klere wind, ik kam langs een gebouw in aanbouw, er er zat van dat doek om de steigers en met die wind dacht ik dat het elk moment kon wegvaren ala monty python
Volgens mij vergeet ik het ook steedsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd trouwens, volgens mij was ik het zondag vergeten
Nogmaals dankquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet ik het ook steeds![]()
Feli nem
Misschien voor als ik een college moest missen. Bleek toch niet zo te zijn, maar het is altijd handigquote:
Met ongeveer bedoelde ik: via de tussenstap Supersheepquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:25 schreef Supersheep het volgende:![]()
[..]
Dat had je wel even mogen laten weten
Succes, met dit weerquote:
Jaquote:
Dat zijn toch 5 volle minuten ergernisquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaGelukkig is het maar 5 minuten lopen maar toch
Wie ben jij? Wat moet je hier?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:42 schreef nappei het volgende:
ik moet tien minuten door windkracht 9 om te eten
Klopt. Ik snapte sowieso de ophef niet. Hij heeft nooit beweerd dat het verhaal "waar was". Altijd gezegd dat de locaties e.d. feitelijk bestaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:43 schreef wyccie het volgende:
Over De Da Vinci Code: ik vond Audrey Tautou niet zo fijn gecast, ik had liever Sophie Marceau of Monica Belucci gezien. Komen wat slimmer over en zijn betere tegenhangers van Tom Hanks.
Overigens is het niet zo vreemd, maar wel onterecht, dat Dan Brown van plagiaat wordt beschuldigd. Al die theorieėn die hij beschrijft komen in die boeken voor, maar daar heeft hij dan ook wel melding van gemaakt. Hij heeft volgens mij nooit beweerd het zelf verzonnen te hebben, hij heeft slechts van al die theorieėn een leuk verhaaltje gebreid.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:57 schreef MaJo het volgende:
He damn. Ik had een stokbrood in de oven gedaan om bij de soep te eten, loop ik er even bij weg staat de keuken helemaal blauw toen ik terugkwamBrood op de een of andere manier in de fik... Oven opengezet dus nog veel meer rook, en ik ben er te lang in blijven staan. Heb nu prikkende ogen en het benauwd
Alle ramen maar opengezet en hopen dat het wegtrekt...
Ok ik weet dat ik vergeetachtig ben op het moment maar dat slaat allesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je niet per ongeluk de verpakking er omheen gelaten?
Misschien doe ik dat wel want dan kan ik zondag gratig met de trein.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:53 schreef wyccie het volgende:
Ik kan jullie trouwens aanraden om vanaf morgen een boek vanaf 11,50 te kopen.
Het boekenweekgeschenk is mooi.
En ik heb nappei toch niet weggejaagd?
Oh ik dacht dat je echt de oven had gebruiktquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok ik weet dat ik vergeetachtig ben op het moment maar dat slaat allesIk snap er niets van, brood zag nog wit dus had het weer even langer aangezet. Maar misschien per ongeluk magnetronstand ofzo
Combij magnetron/oven ding. Gaat wel vaker mis maar ik snap nooit waaromquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je echt de oven had gebruikt
Hmmm engquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Combij magnetron/oven ding. Gaat wel vaker mis maar ik snap nooit waarom![]()
Is niet echt tof neequote:
denk het welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:53 schreef wyccie het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:42 schreef nappei het volgende:
ik moet tien minuten door windkracht 9 om te eten
En dat was MaJo's Soempie-actie van de avondquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Combij magnetron/oven ding. Gaat wel vaker mis maar ik snap nooit waarom![]()
Ik was bijna in de plaatselijke haven gewaaidquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:53 schreef wyccie het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
wat stond er vandaag ook een klere wind, ik kam langs een gebouw in aanbouw, er er zat van dat doek om de steigers en met die wind dacht ik dat het elk moment kon wegvaren ala monty python
Is je verwarming wel ontlucht? Als er alleen maar lucht in zit dan verwarmt hij natuurlijk niet...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:08 schreef B.ertha het volgende:
Welke haven dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:13 schreef nappei het volgende:
Ik was bijna in de plaatselijke haven gewaaid
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Slowchat, waar mensen worden weggestuurd.
Wat het ook altijd goed doet: De radiator op de slaapkamer open draaien, terwijl het in de woonkamer gewoon de gewenste temperatuur is. De thermostaat schakelt dan je ketel uit en je slaapkamer blijft ook lekker koudquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is je verwarming wel ontlucht? Als er alleen maar lucht in zit dan verwarmt hij natuurlijk niet...
* iamredleader spreekt hierin uit ervaring
Puntenslijpsel is niet online, maar die kan Fransquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat het ook altijd goed doet: De radiator op de slaapkamer open draaien, terwijl het in de woonkamer gewoon de gewenste temperatuur is. De thermostaat schakelt dan je ketel uit en je slaapkamer blijft ook lekker koud
Hij deed het wel, alleen naar mijn zin veel te langzaam. En als ik hem nog hoger zet, gaat het stinken naar warmquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is je verwarming wel ontlucht? Als er alleen maar lucht in zit dan verwarmt hij natuurlijk niet...
* iamredleader spreekt hierin uit ervaring
Ze dachten op het postkantoor in R'dam ook dat ik Frans heette ipv wasquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Puntenslijpsel is niet online, maar die kan Frans![]()
verder ken ik alleen Boer Frans van Boer Zoekt Vrouw, maar die post hier niet volgens mij
Ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:22 schreef Etcetera het volgende:
ik vind regen an sich niet zo erg, maar ik vind het wel zo prettig dat ik het op de terugweg naar huis heb. want dan kan ik thuis droge kleren aan doen
Ik moet wel fietsenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:41 schreef wyccie het volgende:
Ja, lekker thuiskomen, verwarming aan, je afdrogen, en in je huiskleren gaan zitten. Heerlijk.
Als ik de wind zo hoor en de weerberichten lees, denk ik dat ik morgen ook maar de bus pak. Ik heb geen ruggengraat.
Ga liever met mijn fietsje, dan weet ik zeker dat ik de trein red op de terugreis.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:46 schreef wyccie het volgende:
Van Nijmegen CS naar de uni ga je toch wel met de bus?
Hoe is het eigenlijk op de uni, bevalt je studie nog?
Die heb ik nog wel eens gehad, lekker jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:49 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de Kinder Bueno lekker.
Verbrand Puur Lichaamsvetquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:50 schreef wyccie het volgende:
Mooie Google Ads:
Cederhof Delicatessen
Nescafé Melk & Cacao
boeken met monologen
Hapje eten bestellen?
Kindertrauma's (nogal dubbelzinnigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:06 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb een ongegronde hekel aan die kinderchocoladezooi
En dan is er een champions league wedstrijd... is ie niet eens te zien op NL3quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kindertrauma's (nogal dubbelzinnig)
Ik verveel me al de hele avond, zit maar wat rond te hangen op Fok en te zappen..
Tell me about itquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nogmaals dank
Ierland gaat het ook te voorduren krijgen met een storm hoorde ik net.
Gelukkig liggen de Britse eilanden voor Nederlandquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tell me about it![]()
Alles klappert hier, de lichten flikkeren geregeld, dus we zullen zo meteen wel weer zonder stroom zitten, en het is gewoon eng.
Ow, en nog gefeliciteerdDat nam ik me elke dag voor om alsnog te doen en vergat ik net zo vrolijk *schaam*
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:30 schreef erkel het volgende:
[..]
Gelukkig liggen de Britse eilanden voor Nederland. Anders kregen wij hier telkens de volle laag.
Ja met dit weer is best rot. Wij hebben zo vaak de boer een seintje gegeven op de gekste tijden maar gelukkig nooit met rotweerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:33 schreef ElizabethR het volgende:
D'r staat hierachter weer een koe te kalven, en dat geloei van dat beest in nood maakt die storm nou niet bepaald prettiger. Ik voel me net in de 'Blair Witch Project' ofzo![]()
Ik ga zo Kevin maar eens bellen (de boer). Leuk voor hem, mag ie met dit weer naar een kalvende koe.
Ow Kevin ook niet gelukkig! Toen ik vanavond thuiskwam van het werk had die koe net last van klappende vliezen, een hele stroom bloed en vruchtwater kwam er uit. En toen ik daarstraks het buitenlicht aandeed was ze volop bezig. Staart hoog opzij, krimpende flanken, uitpuilende vulva, loeien.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij woont ook niet ver hier vandaan, dat scheelt
En over een tijdje op mn bordquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow Kevin ook niet gelukkig! Toen ik vanavond thuiskwam van het werk had die koe net last van klappende vliezen, een hele stroom bloed en vruchtwater kwam er uit. En toen ik daarstraks het buitenlicht aandeed was ze volop bezig. Staart hoog opzij, krimpende flanken, uitpuilende vulva, loeien.
Afijn, morgen weer een kalfje
All in a days workquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow Kevin ook niet gelukkig! Toen ik vanavond thuiskwam van het werk had die koe net last van klappende vliezen, een hele stroom bloed en vruchtwater kwam er uit. En toen ik daarstraks het buitenlicht aandeed was ze volop bezig. Staart hoog opzij, krimpende flanken, uitpuilende vulva, loeien.
Precies!quote:
Och ik zie altijd van die grote stickers 'Iers rundvlees' op de verpakking. Ik maak me dus niet schuldig aan het eten van kalveren uit de weilanden achter mijn tuinquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies!
Hoewel ik me tegenwoordig, sinds ik zeg maar op het platteland woon, en dus dagelijks boerderijdieren meemaak, wel eens afvraag of dat lekkere potje stew soms afkomstig is van het kalf dat vorig jaar nog in het weiland achter mijn tuin rondliep ...
Die rechter zou ik kunnen zijn, gelet op haar, houding enzovoortsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Weet iemand bij welk filiaal van Albert Heijn ik deze smurfen kan scoren?
[ afbeelding ]
Haha klopt wel jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die rechter zou ik kunnen zijn, gelet op haar, houding enzovoorts
Pff je hebt me nog niet in het echt gezienquote:
Punt, wie is die bink rechts op de foto?quote:
Maar wel bewegend beeldquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pff je hebt me nog niet in het echt gezien. Neemt niet weg dat het nog steeds klopt
Overigens heb ik nu les van een docent die Maaike de Jong heet, en dan moet ik bijna elke keer toch aan jou denkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar wel bewegend beeldEn ik heb een eng goed gehouden in gezichten en dergelijke
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Overigens heb ik nu les van een docent die Maaike de Jong heet, en dan moet ik bijna elke keer toch aan jou denken. Ze geeft onder andere les over statistiek
Goed zo!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:45 schreef ElizabethR het volgende:
Werd vanmorgen de trappen van station Sloterdijk afgeblazen, moest me echt vasthouden aan de leuning om niet sneller dan gewenst beneden te zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:39 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen
flinke wind buiten, de vlaggen van het kantoor staan redelijk strak en de fietsers (voor zover die er zijn) moeten behoorlijk moeite doen om niet om te waaien
Zo, vandaag maar eens wat opruimwerk/archiveerwerk.
Wat zijn hobbynummersquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Spannuuuund, we maken een tabel met hobbynummers!
Een "leuk" voorbeeld van de docent Access, we maken een tabel met hobby's en elke hobby heeft een hobbynummer nodigquote:
Ah, dat verklaart een hoop, ik dacht dat een lijst met songs was die betrekking hebben op mogelijke hobbies of zoiets...quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een "leuk" voorbeeld van de docent Access, we maken een tabel met hobby's en elke hobby heeft een hobbynummer nodig
Ja. Het is de derde les Access die ik hier heb (van de 5 of zoiets) en we doen alles met de GUI tot nu toe... geen ingewikkelde SQL-queries en zo... stelt eigenlijk niet zoveel voor, daarom zitten de meeste mensen hier ook een beetje te internettenquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop, ik dacht dat een lijst met songs was die betrekking hebben op mogelijke hobbies of zoiets...
En nu ga je joins maken met andere tabellen binnen de database, waarbij het hobbynummer de primaire sleutel is van de tabel of zo?
Herkenbaar...quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja. Het is de derde les Access die ik hier heb (van de 5 of zoiets) en we doen alles met de GUI tot nu toe... geen ingewikkelde SQL-queries en zo... stelt eigenlijk niet zoveel voor, daarom zitten de meeste mensen hier ook een beetje te internetten
Nou...quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgende week queries! Spannuuuuuuuuuund!
Dat zijn geen smurfen! Dat zijn de Scapins (= zeven mensen ofzo speelden één rol)Die binks, da's Lennart en hij was danwel dronken, danwel stoned, ofwel allebeiquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Weet iemand bij welk filiaal van Albert Heijn ik deze smurfen kan scoren?
Hier betrekt het ook steeds meer, de wind trekt aan en ik heb al enige tijd geen fietsers gezienquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:06 schreef MadMaster het volgende:
Werd vanmorgen de trappen van station Sloterdijk afgeblazen, moest me echt vasthouden aan de leuning om niet sneller dan gewenst beneden te zijn.
Net scheen het zonnetje hier nog, nu trekt de lucht langzaam dicht.
Ben benieuwd wat vandaag brengt qua weer en ellende...
Een echte artiest dus, die Lennart...quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat zijn geen smurfen! Dat zijn de Scapins (= zeven mensen ofzo speelden één rol)Die binks, da's Lennart en hij was danwel dronken, danwel stoned, ofwel allebei
Noodweer - In de discoquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:32 schreef Whiteguy het volgende:
Tering.. wat een noodweer
quote:Ik heet Jan en ik kom haast elke week
In 't weekend in de discotheek
Dan sta ik altijd uren in een hoek geleund
Ik heb vanavond nog m'n haar gefohnd
Iedereen staat te springen als een vlo
Maar ik steel de show in de disco
refrein:
Odorex of odorono in de disco
Durex of anders gono in de disco
Odorex of odorono in de disco
Durex of anders gono
Ik wordt haast gek van al die geile chicks
Maar als ik bij ze sta dan zeg ik niks
Laatst greep iemand mij van achteren beet aaw
Maar 't was een gozer als een wijf verkleed
Maar toch komt de dag dat ik 1 van die stoten pak
Want ik heb de durex in m'n achterzak
refrein
In de disco, in de disco, in de disco
Disco
Hoe hoe hoe hoe hoe hoe
De dadedde dada disco
Hoe hoe hoe hoe hoe hoe
Een hele erge goeienavond hier in deze gezellige discotheek
Ik heb hier aan m'n linkerhand een enorme stapel platen
Die gaat er helemaal doorheen vanavond
Ik voel trouwens een te gek, maf, wezenloze power uit deze zaal komen
Ja, dan heb ik hier een verzoekje van een zekere Jan
Eens effe kijken Jan, ja, dat eh, dat kan
En ik als DJ heb een enorme poliep boven in m'n neus
Daar moet ik wel wat aan doen
En dat allemaal op de zoveelste van de zoveelste van het jaar
Negentienhonderdendrieentachtig
Uw DJtje heeft weer eens genoeg geluld, we gaan muziek maken
Natuurlijk de formatie Noodweer
Soms vraagt er iemand "Jantje, doe je mee"
Maar dansen wil ik niet, dus dan zeg ik "nee"
Als alle mensen weggaan twee aan twee
Dan help ik mezelf op de plee
Ik heb nog steeds geen Alfa Romeo
Maar ik steel de show in de disco
refrein
Disco
Hoe hoe hoe hoe hoe hoe
De dadedde dada disco
Hoe hoe hoe hoe hoe hoe
Zo is 'ie goed he, of niet
Hoe hoe hoe hoe hoe hoe
Neenee, dat is helemaal niet verkeerd
Hoe hoe hoe hoe hoe hoe
Ja ja ja ja ja ja ja ja ja
Hoe hoe hoe hoe hoe hoe
Brrrrrrrr
Hoe hoe hoe hoe hoe hoe
't Was inderdaad een bijzonder gezellige avond
Ook wat ondergetekende betreft
Disco disco wohohohoho
Disco disco
Ook deze is weer onwijs, niet van deze wereld en gigantisch
Disco disc
Disco disc
Disco disc
Disco disc
Disco disc
Disco disco
Zo dat was even schrikken maar goddank opgelost, knappe kop he, ik
Disco disco wohohohoho
Disco disco
Ha fijn, ik hoop dat jullie je hebben vermaakt, ook jij Jan
Neem 'r nog even mee hahaha
Disco disco wohohohoho
Disco disco
We doen straks de lichten weer aan
Kunnen jullie mekaar ook zien, niet schrikken hoor hahahaha
Disco disco wohohohoho
Disco disco
Wie hier volgende week staat, ik weet 't eigenlijk niet
't Zal wel 1 of andere halve zool zijn, je moet 't 'r maar mee doen
Disco disco wohohohoho
Disco disco
En van de kant van mijn persoontje nog dit: joep doei en de mazzel
Oh
Daar gaat 'ie weer
refrein
Disco
Hoe hoe hoe hoe hoe hoe
De dadedde dada disco
Vanaf deze plek wens ik jullie een fantastische nachtrust
En als je niet gaat slapen dan ga je misschien wel wat anders doen
Je weet zelf wel wat ik bedoel
Maar wees voorzichtig, wees voorzichtig met de chocolademelk
Wat zeg je Jan
Ja jongen, 'k zal aan je denken, hehe
En rij voorzichtig naar huis, brokkenpiloten
En maar hopen, maar hopen dat je ouders naar bed zijn als je thuiskomt
Anders zwaait er misschien wel wat
Maar wees voorzichtig onderweg, d'r kan van alles oversteken
Egels, egels, ouwe vrouwen, racefietsen, van alles
Let op de torenspitsen en de bloemkoolstronken, de dwarswegen
De opgaande en de neergaande lijnen
De dwarslijnen, alles, let op
Let op, op d..g.. ik raak nog 'ns
Waar zit de rem op m'n eigen stem zeg
Waar zit de rem op m'n eigen stem, ik raak nog eens een keer klem
Ik raak nog eens een keer klem van m'n eigen stem
Van m'n eigen, m'n eigen stem, stem
Een malle dodo is het, maar desalniettemin erg vriendelijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een echte artiest dus, die Lennart...
Neem 'm mee tijdens onze date...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een malle dodo is het, maar desalniettemin erg vriendelijk
Triest filmpje, maar die 2 kaalkoppen lopen in ieder geval niet weg en duiken er zelf ook in...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:00 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.vkmag.com/videos/videos_skinheads_krijgen_klappen/
Ik vind het wel een mooie hoor maar laten we eerlijk zijn: wie beginnen er weer?
Ze konden ook moeilijk weg op het moment dat het losging.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Triest filmpje, maar die 2 kaalkoppen lopen in ieder geval niet weg en duiken er zelf ook in...
Jij bent er ook zo eentje. Ja jullie zouden elkaar wel mogwn.quote:
Wat is een Hawaii-bol?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:09 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een hawaii bol gekochtondertussen mooi bezig met ingewikkelde berekeningen.
Volgens mij zo'n italiaanse bol maar dan met van die gedroogde vruchten er in mee gebakken. Zit je net lekker te knagen kom je een stukje ananas tegenquote:
Ik waai straks met je meequote:Op woensdag 12 maart 2008 11:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentje. Ja jullie zouden elkaar wel mogwn.
Anyhow, ik ga weer naar school, dus zet allemaal je raam open en een kopje thee klaar voor als ik straks langs kom waaien![]()
Ik ben zelden dronken en zeker nooit stoned...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jij bent er ook zo eentje. Ja jullie zouden elkaar wel mogwn.
Is dat dan meer rol bevestigend of...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ze konden ook moeilijk weg op het moment dat het losging.
Ik had liever gezien dat die zwabbers zelf begonnen waren en binnenstebuiten waren gekeerd door onze vriendelijke medelanders.
Die kotssmileys deden het hem zeker ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:30 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, ik krijg honger van de beschrijving van die Hawaiibol![]()
Neequote:Op woensdag 12 maart 2008 11:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die kotssmileys deden het hem zeker ?
Bleghquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:23 schreef Soempie het volgende:
Dat lust je niet Nem, is met ananas (warm), kaas, ham, tomaat
Nederlandse kaas =quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:46 schreef LadyBlack het volgende:
NeeIk denk vooral de gedachte aan gesmolten kaas met ananas
Het maakt niet uit hoe je het wendt of keert, het is in dit geval altijd rolbevestigend.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zelden dronken en zeker nooit stoned...![]()
[..]
Is dat dan meer rol bevestigend of...
Ja, maar niet met ananasquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh.... warme kaas is juist het lekkerstextra zout
![]()
Dat zeg ik..niet met ananasquote:En de combinatie met ananas is ook bijzonder prettig, net zoiets als brie en honing
Als je hem aanbevolen had, was ik ik 'm ook niet gaan kijken...quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik overigens de volgende film afraden aan de complete bevolking van deze aardbol?
"Over her dead body". Wat een zaadfilm
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je hem aanbevolen had, was ik ik 'm ook niet gaan kijken...
Inderdaad zeer slordig om 'beschouw' te schrijven i.p.v. 'beschou'...quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:18 schreef LadyBlack het volgende:Het hoofd van het bureau Studentzaken sluit een mailtje af met:
"Als dit mailtje niet op jouw van toepassing is, beschouw het dan als niet verstuurd."![]()
![]()
![]()
Haalt het echter niet bij deze lekkernijquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:29 schreef wyccie het volgende:
Ik ben toevallig shoarma aan het eten. Heb dat echt jaren niet meer gehad. Smaakt goed.
Ik vind die Marokkanen in dat filmpje veel dommer.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
Maar aangezien de skins racistisch en dom zijn vind ik een pak slaag wel op z'n plaats. Maar dan niet zoals het hier start.
Op zich neutraliseert je broodje dat ook alquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:45 schreef wyccie het volgende:
Sla neutraliseert het vettige. Voor mijn gevoel dan.
Ik heb nu trouwens drie pitabroodjes met shoarma op. Is dat overdreven?
recalcitrant mannetje. Sla hóórt bij Shoarma gegrepen.quote:
Neehoor... er zat geen sla bij dus dan is het niet zo veelquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:45 schreef wyccie het volgende:
Sla neutraliseert het vettige. Voor mijn gevoel dan.
Ik heb nu trouwens drie pitabroodjes met shoarma op. Is dat overdreven?
Oi!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik hou ook niet van 'Hawai' uitvoeringen.![]()
Ben jij een nazi-skinhead?quote:
Nu de storm nog...quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:30 schreef wyccie het volgende:
Ik geef me gewonnen, ik ga een half uurtje liggen.
Dat was mijn punt juist.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind die Marokkanen in dat filmpje veel dommer.
Die skinheads blijven in eerste instantie rustig, zij doen niks. De Marokkanen provoceren en slaan.
Als je ziet hoe triest die jochies zich gedragen zou je de skinheads haast kunnen begrijpen.
Wat een sukkels.
Sla hoort in een konijnenhokquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
recalcitrant mannetje. Sla hóórt bij Shoarma gegrepen.
Eng is dat hč??quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
Tering, ik ben haast bang dat de ruiten van de bieb het zo begevenDe wind beukt er echt keihard tegenaan!!!
Ik ben gek op sla, mag je me elke dag voorschotelen, maar niet op mijn broodje.quote:
Heldquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:13 schreef MadMaster het volgende:
En sla op een broodje is per definitie niet te eten, ik gooi dat er altijd af.
Bij shoarma bestel ik het ook altijd zonder sla...
Sla is keislecht voor knijntjes!!quote:
quote:
Heldquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Weinig dingen kunnen mij meer irriteren dan sla dat OVERAL opgedaan wordt.
Ieder broodje dat je koopt: sla
Maar slechts één ding kan mij NOG meer irriteren:
Ik bestel een shoarma en ik zeg nadrukkelijk: "ZONDER slį. Dus zonder he?" (letterlijk) OF "ZONDER slį, ik ben allergisch"(ja, ook letterlijk)
Wat krijg ik? Een broodje shoarma met sla. Van die warme, kleffe gore kutsla.
Dan geef ik het terug en zeg ik: ik had gezegd ZONDER slį. "Oh ja".
En nu komt het! Ze halen de sla er gewoon af en ze geven het broodje terug met nog steeds allerlei stukjes sla ertussen!
Dan zeggen ze: "Ja joh, dat beetje, dat proef je toch niet?"
Nou 1: "Ik wel!" Als je iets heel vies vindt dan proef je het heel sterk in je eten. Bij mij is dat sla dus. Bij een vriend van me is dat komkommer. 1 komkommermolecuul in de kamer en hij vindt 'm hoor
Nou 2: "Ik had toch gezegd dat ik allergisch was!"![]()
Voor die wijsneuzen die gaan beweren dat sla nergens naar smaakt: waarom wil je het er dan zo graag ophebben? JUIST, omdat het dus wél ergens naar smaakt w#![]()
Valt best mee. Als je maar niet teveel geeft. Mijn oom fokte wedstrijdkonijntjes en die deden het prima op slaquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sla is keislecht voor knijntjes!!
Ik weet het niet. Ik heb slechts één keer een kebab gegeten in Engeland en dat was bij één of andere vage tent vandaan waarvan ik weet dat die niet Abrakebabra heetquote:Veel te veel nitraat. Wortelkens en witlof, maar dat past weer niet bij sjowarma.
Hebben ze in de UK ook Abrakebabra Nem???
Ik weet heel zeker dat ik het wél ben!quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]weet je zeker dat je geen Sla-fundamentalist bent
![]()
![]()
misschien moet je je ondertitel aanpassenquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet heel zeker dat ik het wél ben!
Ik heb hetzelfde met broodjes hamburger. Daar doen ze altijd curry op, terwijl ik heel duidelijk aangeef dat ik dat er NIET op wil hebben. Ketchup graag. Kom je thuis, zit er 9 van de 10 keer dus wel curry op.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik bestel een shoarma en ik zeg nadrukkelijk: "ZONDER slį. Dus zonder he?" (letterlijk) OF "ZONDER slį, ik ben allergisch"(ja, ook letterlijk)
Wat krijg ik? Een broodje shoarma met sla. Van die warme, kleffe gore kutsla.
Dan geef ik het terug en zeg ik: ik had gezegd ZONDER slį. "Oh ja".
Eh, zijn er wedstrijden voor waar konijnen zo goed in zijn?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Valt best mee. Als je maar niet teveel geeft. Mijn oom fokte wedstrijdkonijntjes en die deden het prima op sla
Whehehe ja ik ben de laatste tijd echt iets harder geworden met het terugsturen van dingen. Vaak doen mensen het niet omdat ze het niet durven ofzo. Maar tegenwoordig doe ik daar niet meer aanquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Hetzelfde als je een whisky in een restaurant of café besteld...
Brengen ze het met ijs dan zeg ik dat ik dat niet besteld heb.
Hullie: Sputter de sputter,
Ik: In whisky hoort geen ijs
Hullie:
Ik: Graag hetgeen ik besteld heb, ik heb geen ijs in mijn whisky besteld.
Hullie druipen af.
Ik check dan altijd of ze niet stiekem het ijs uit het glas halen en het dan weer terugbrengen.
Zo ja, dan sta ik op en verlaat de tent (1 keer pas zo meegemaakt, maar het doet wonderen)...
Ja. Mooi zijn. Goede kleuren hebben, goede bouw, correcte tekeningen, glanzende vacht, nagels, tanden etc.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, zijn er wedstrijden voor waar konijnen zo goed in zijn?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga straks naar No Country For Old Men
Vervelend is dat jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met broodjes hamburger. Daar doen ze altijd curry op, terwijl ik heel duidelijk aangeef dat ik dat er NIET op wil hebben. Ketchup graag. Kom je thuis, zit er 9 van de 10 keer dus wel curry op.![]()
Door dat geintje elke keer lust ik het nu wel.Maar evengoed.
48quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:31 schreef ElizabethR het volgende:
Wat voor wedstrijden deden die konijntjes dan?? Ik kan me echt geen wedstrijdkonijntjes voorstellen..... Wie het snelst een wortel eet ofzo?
Hmm, Abrakebabra is dé sjowarmaspecialiteitenketen in Ierland, en ik moet zeggen, het is best te pruimen. Nu gaat er niets boven een goeie Döner, maar ja, roeien met de riemen die men heeft zal ik maar zeggen.
Ik belde net met mijn kind in Tilburg, en ze vertelde dat ze drie keer met fiets en al is omgewaaid onderweg naar huis. Nou weegt ze maar een goeie 48 kilo, dus dat zal wel helpen, maar toch! Het moet wel gigantisch zijn, die storm bij jullie.
Het is weer een echte Coen-film begreep ikquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb voorstukjes gezien en toen leek het me niks, maar m''n zus vond hem erg goed.
Kunnen ze dat een beetje? Ik ben niet zo thuis in de konijnenkunstquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja. Mooi zijn. Goede kleuren hebben, goede bouw, correcte tekeningen, glanzende vacht, nagels, tanden etc.
Hihi, ik weeg ruim twee keer zoveelquote:
Ik wist gewoon dat je hierover een grap ging makenquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kunnen ze dat een beetje? Ik ben niet zo thuis in de konijnenkunst
Ik niet, maar als ik 48 kilo woog, zou ik toch van mijn stokje gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hihi, ik weeg ruim twee keer zoveel
Gelukkig stel ik je niet teleurquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je hierover een grap ging maken
Dus?quote:
Pff, dat valt echt wel mee, ik heb 42 gewogen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik niet, maar als ik 48 kilo woog, zou ik toch van mijn stokje gaan.
Of linea recta mijn kistje in
Weet niet hoe lang ze is, maar das wel erg weinig
Wat is er met dequote:
mja, maar dat is wel 20 cm kleiner dan ik, dat maakt inderdaad veel verschilquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pff, dat valt echt wel mee, ik heb 42 gewogen.
Ze is 1.65 meter en nog jong. Dat trekt echt wel bij als ze wat ouder is. Ze is gewoon gezond verder en eet als een bootwerker. Zit gewoon in de familie. Mijn vader, die toch echt tegen de 1.80 meter was is nooit boven de 65 kilo uitgekomen.
Whaha echt nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dus?
Dat wegen al die popjes die jij voor de camera krijgt ook hoor.
Schagenquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie wat vind je van dit nieuws? Schager Paasvee valt in het water
Of komen niet op de foto of indien toch, dan mogen ze zelf hun foto's Photoshoppen...quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
Whaha echt niet
En diegenen die het wel wegen zijn dan ook niet zo groot
Klinkt als een tof plan om deze zomer weer es te doenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Schagen![]()
Jammer van het weer. De laatste keer dat ik Paasvee nog mee heb gedaan lagen we aangeschoten in het zonnetje op het gras naast de kerk.
Kleine lengtes, kleine schoenmaten, lage gewichten...quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:44 schreef ElizabethR het volgende:
Pff, dat valt echt wel mee, ik heb 42 gewogen.
Ze is 1.65 meter en nog jong. Dat trekt echt wel bij als ze wat ouder is. Ze is gewoon gezond verder en eet als een bootwerker. Zit gewoon in de familie. Mijn vader, die toch echt tegen de 1.80 meter was is nooit boven de 65 kilo uitgekomen.
Ik kies ze zelf uit dus het zal meevallenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of komen niet op de foto of indien toch, dan mogen ze zelf hun foto's Photoshoppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |