Verbrand Puur Lichaamsvetquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:50 schreef wyccie het volgende:
Mooie Google Ads:
Cederhof Delicatessen
Nescafé Melk & Cacao
boeken met monologen
Hapje eten bestellen?
Kindertrauma's (nogal dubbelzinnigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:06 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb een ongegronde hekel aan die kinderchocoladezooi
En dan is er een champions league wedstrijd... is ie niet eens te zien op NL3quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kindertrauma's (nogal dubbelzinnig)
Ik verveel me al de hele avond, zit maar wat rond te hangen op Fok en te zappen..
Tell me about itquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nogmaals dank
Ierland gaat het ook te voorduren krijgen met een storm hoorde ik net.
Gelukkig liggen de Britse eilanden voor Nederlandquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tell me about it![]()
Alles klappert hier, de lichten flikkeren geregeld, dus we zullen zo meteen wel weer zonder stroom zitten, en het is gewoon eng.
Ow, en nog gefeliciteerdDat nam ik me elke dag voor om alsnog te doen en vergat ik net zo vrolijk *schaam*
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:30 schreef erkel het volgende:
[..]
Gelukkig liggen de Britse eilanden voor Nederland. Anders kregen wij hier telkens de volle laag.
Ja met dit weer is best rot. Wij hebben zo vaak de boer een seintje gegeven op de gekste tijden maar gelukkig nooit met rotweerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:33 schreef ElizabethR het volgende:
D'r staat hierachter weer een koe te kalven, en dat geloei van dat beest in nood maakt die storm nou niet bepaald prettiger. Ik voel me net in de 'Blair Witch Project' ofzo![]()
Ik ga zo Kevin maar eens bellen (de boer). Leuk voor hem, mag ie met dit weer naar een kalvende koe.
Ow Kevin ook niet gelukkig! Toen ik vanavond thuiskwam van het werk had die koe net last van klappende vliezen, een hele stroom bloed en vruchtwater kwam er uit. En toen ik daarstraks het buitenlicht aandeed was ze volop bezig. Staart hoog opzij, krimpende flanken, uitpuilende vulva, loeien.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij woont ook niet ver hier vandaan, dat scheelt
En over een tijdje op mn bordquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow Kevin ook niet gelukkig! Toen ik vanavond thuiskwam van het werk had die koe net last van klappende vliezen, een hele stroom bloed en vruchtwater kwam er uit. En toen ik daarstraks het buitenlicht aandeed was ze volop bezig. Staart hoog opzij, krimpende flanken, uitpuilende vulva, loeien.
Afijn, morgen weer een kalfje
All in a days workquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow Kevin ook niet gelukkig! Toen ik vanavond thuiskwam van het werk had die koe net last van klappende vliezen, een hele stroom bloed en vruchtwater kwam er uit. En toen ik daarstraks het buitenlicht aandeed was ze volop bezig. Staart hoog opzij, krimpende flanken, uitpuilende vulva, loeien.
Afijn, morgen weer een kalfje
Precies!quote:
Och ik zie altijd van die grote stickers 'Iers rundvlees' op de verpakking. Ik maak me dus niet schuldig aan het eten van kalveren uit de weilanden achter mijn tuinquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies!
Hoewel ik me tegenwoordig, sinds ik zeg maar op het platteland woon, en dus dagelijks boerderijdieren meemaak, wel eens afvraag of dat lekkere potje stew soms afkomstig is van het kalf dat vorig jaar nog in het weiland achter mijn tuin rondliep ...
Die rechter zou ik kunnen zijn, gelet op haar, houding enzovoortsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Weet iemand bij welk filiaal van Albert Heijn ik deze smurfen kan scoren?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |