Ik hoef niet per sé aandacht, ik verwacht wel respons op een vraag die ik beantwoord zoals ik dat ook altijd netjes probeer te doen. Zie hieronder...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:54 schreef wyccie het volgende:
Wil je aandacht? Voor zo'n ruige kerel als jij gedraag jij je soms als een wijf.![]()
Jij bent goed in mensen in hokjes proppen, hequote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:57 schreef wyccie het volgende:
Oh, en leg me morgen uit wat het verschil is tussen skinheads en de nazi's, MM. Ik neem even aan/hoop dat je geen naziskinhead was.
Ik weet hoe ik me hier positioneer soms, maar ik denk dat ik vele kanten van mezelf laat zien aan een groep mensen die ik niet of nauwelijks ken. Wat dat betreft: ik ben behoorlijk extravert, ik ken mezelf redelijk goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ja, dat heb ik ook. Ik probeer het ook maar het is erg lastig. De bioloog in mij zegt dat het heel normaal is op uiterlijk te sorteren
Het grappige is dus dat je voor enorme verrassingen kunt komen te staan.
Een vriend van me ziet eruit als een biker. Tattoos, spierballen, the works. Maar het is eigenlijk gewoon een nerd![]()
zozo, dat zijn de betere cadeausquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Allen een heel plezierige morgen gewenst. Ik heb zojuist kaarten gekregen voor AZ-Feyenoord voor morgenavond dus mijn dag kan niet meer stuk.
Mooi boekquote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:31 schreef MaJo het volgende:
Ik ben goed
En nu ga ik De naam van de Roos lezen
Truste!Nogmaals
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
Het regent zo hard hier dat ik het vertik om nu eerst naar huis te gaan, mn laptop op te halen en dan naar de bieb te vertrekkenIk blijf lekker op de kamer van mn vriendje hangen
verwarming aan, muziekje aan..... wel allenig maar dat moet dan maar he
Hele goede kaarten met eten en drinken er bij. Dan is het inderdaad wel handig dat je het met de fiets af kanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:24 schreef RoofingBurner het volgende:
het komt door het verplaatsen van de wedstrijd, ik heb het dus te danken aan de hermandad. Een doordeweekse wedstrijd wordt te laat voor mijn directeur (hij woont dik een uur rijden vanaf het stadion) en ik kan het af op de fiets. Het zijn echt hele goede kaarten met eten en drinken erbij
Is het ook nog bruin?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geen water uit de kraan drinken nog he!
Neehoor, hier niet tenminste, maar er wordt nog wel gezegd dat je het nog een paar dagen moet koken voor je het drinktquote:
Ik ook, daarom blijf ik elke keer langer hangen dan het weekend.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:17 schreef LadyBlack het volgende:
Zit je eigenlijk elk weekend in Breda?? Ik zou gek worden van die treinreis elke keer
Nee, daarom vráág ik het je ook. Als ik mensen in een hokje prop en daar verder niks mee doe, had ik nooit mijjn ex ontmoet. Hij ziet eruit zoals jij, maar dan met andere schoenen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:23 schreef MadMaster het volgende:
Jij bent goed in mensen in hokjes proppen, he
Zo, had ik al goedenmorgen gezegd...
Daar ga ik dus ook altijd vanuit. Maar bij een echt boek doe ik dat juist soms wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan maar één ding zeggen: 'Never judge a book by the cover...'
Vaak welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:48 schreef Soempie het volgende:
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad. Zijn ze dan wel een beetje soepel?
Heb ik twee keer gehad. Ook tijdens de vakantie, en net na de wisseling van week/weekend-OV.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:42 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is best wel een reden ja
Ik zal daar echt aan moeten wennen dat reizen straks weer schreeuwend duur is![]()
Ik loop nu in de vakantie standaard de trein in zonder kaartje... word ook altijd gecontroleerd en dan steek ik met mn blonde hoofd zo mn ov richting conducteur
Die me dan vriendelijk meedeelt dat er een kaartje bijhoort.......
Het valt me op dat een hostel vaak duurder is dan een hotel als je met meer dan twee bent! Op de meeste sites waar ik heb gezocht betaal je per persoon per nacht, terwijl je in hotels per kamer betaalt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
Zo ik heb net voor 14 nachten een hostel geboekt
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrr
Hostels zitten dan wel weer vaak op een goede centrale locatie. Goedkope hotels meestal nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het valt me op dat een hostel vaak duurder is dan een hotel als je met meer dan twee bent! Op de meeste sites waar ik heb gezocht betaal je per persoon per nacht, terwijl je in hotels per kamer betaalt.
Ik zoek op hostelworld.com, daar zijn wel goedkope hostels te vinden, het jammere is alleen dat in Italië het hoogseizoen al op 1 maart begint....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het valt me op dat een hostel vaak duurder is dan een hotel als je met meer dan twee bent! Op de meeste sites waar ik heb gezocht betaal je per persoon per nacht, terwijl je in hotels per kamer betaalt.
Omdat er nogal wat louche figuren rondlopenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:26 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, dat vond ik in Engeland ook al zo raar... toen ik zei dat ik twee weken door Engeland reisde in m'n eentje, deels met de trein, en dat ik een paar dagen alleen ging wandelen kreeg ik meerdere reacties als ''Oh, you're brave!!"
Ik snap dat nooit zo goed, waarom zou ik als vrouw dapper moeten zijn om zoiets te doen???
Was jij niet regelmatig in de UK te vinden ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat er nogal wat louche figuren rondlopen
En daarom zou IK me moeten beperken in wat ik doe? Dat is toch het toppunt van onrechtvaardigheid?? Degene die in zijn vrijheid beperkt zou moeten worden is degene die het in zijn hoofd haalt een vrouw aan te vallen, niet de vrouw zelf. Ik weiger me mijn vrijheid af te laten nemen door een of andere idioot.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
Omdat er nogal wat louche figuren rondlopen
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:37 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
En daarom zou IK me moeten beperken in wat ik doe? Dat is toch het toppunt van onrechtvaardigheid?? Degene die in zijn vrijheid beperkt zou moeten worden is degene die het in zijn hoofd haalt een vrouw aan te vallen, niet de vrouw zelf. Ik weiger me mijn vrijheid af te laten nemen door een of andere idioot.
En ja, daarom doe ik dus ook karate, want je moet wel realistisch blijven.
Ik bedoel niet zozeer 'dapper', maar meer stoer als in: dat je zo lang 'alleen' kunt zijn. Ik trek dat zelf gewoon heel slecht.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:26 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, dat vond ik in Engeland ook al zo raar... toen ik zei dat ik twee weken door Engeland reisde in m'n eentje, deels met de trein, en dat ik een paar dagen alleen ging wandelen kreeg ik meerdere reacties als ''Oh, you're brave!!"
Ik snap dat nooit zo goed, waarom zou ik als vrouw dapper moeten zijn om zoiets te doen???
Zo zóu het wel moeten zijn jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:37 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
En daarom zou IK me moeten beperken in wat ik doe? Dat is toch het toppunt van onrechtvaardigheid?? Degene die in zijn vrijheid beperkt zou moeten worden is degene die het in zijn hoofd haalt een vrouw aan te vallen, niet de vrouw zelf. Ik weiger me mijn vrijheid af te laten nemen door een of andere idioot.
En ja, daarom doe ik dus ook karate, want je moet wel realistisch blijven.
Dat het inderdaad oneerlijk is. En dat karate wel verstandig isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:41 schreef SaskiaR het volgende:
Wat bedoel je daar nou mee Nem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |