Dat dacht ik ook ongeveer, en verrek! Het gebeurdequote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een vermoeden dat als ik nog iets meer dan 2 uur wacht ik opeens SPSS op mijn eigen computer heb
Had jij ook SPSS nodig dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ongeveer, en verrek! Het gebeurde
Ik heb de verwarming al 3 kwartier hoog staan en nog is mn kamertje steenkoud
staat de verwarming in je kamer wel open danquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
2 hoofdstukken De Naam van de Roosquote:
Ik bedoel in Amerikaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:50 schreef Etcetera het volgende:
Grey's Anatomy is weer begonnen MaJogisteren was eerste aflevering van seizoen 4 erop!
ik ga klagen bij m'n SLB'er over de berichtgeving van de dichte school n.a.v. dat waterlek. ze maken mij niet wijs dat ze pas om 10u wisten dat de school dicht was
Dat had je wel even mogen laten wetenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij was lekker helder in de nachtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wil je aandacht? Voor zo'n ruige kerel als jij gedraag jij je soms als een wijf.![]()
Volgens mij zijn Etc. en ik de enige vrouwen hier die minder gevoelig zijn voor een tekort aan aandacht hier.(Of we laten het in ieder geval niet merken.)
Ik vind het fijne van zo'n forum dus dat je mensen kunt negeren als je geen zin hebt. Niet dat ik met opzet bepaalde mensen negeer, maar als ik er geen zinnig antwoord op heb, dan zeg ik ook niets. En 'zinnig' moet heel erg subjectief worden opgevat. Ik zeg namelijk ook heel veel onzinnige dingen.
Niet te snel oordelenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar is anders nog weinig van te maken, sheep die me gewoon afschietDe afkorting van zijn naam doet hij eer aan!
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Op 8 March 2008 17:18 schreef lynda het volgende: tha_one en majo? Op 8 March 2008 17:16 schreef Harajuku. het volgende: [..] Dit bericht werd verzonden naar lynda, Supersheep en Thieske. |
Dan alsnog dankquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd trouwens, volgens mij was ik het zondag vergeten
Dat wordt morgen dus nog erger.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
wat stond er vandaag ook een klere wind, ik kam langs een gebouw in aanbouw, er er zat van dat doek om de steigers en met die wind dacht ik dat het elk moment kon wegvaren ala monty python
Volgens mij vergeet ik het ook steedsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd trouwens, volgens mij was ik het zondag vergeten
Nogmaals dankquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet ik het ook steeds![]()
Feli nem
Misschien voor als ik een college moest missen. Bleek toch niet zo te zijn, maar het is altijd handigquote:
Met ongeveer bedoelde ik: via de tussenstap Supersheepquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:25 schreef Supersheep het volgende:![]()
[..]
Dat had je wel even mogen laten weten
Succes, met dit weerquote:
Jaquote:
Dat zijn toch 5 volle minuten ergernisquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaGelukkig is het maar 5 minuten lopen maar toch
Wie ben jij? Wat moet je hier?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:42 schreef nappei het volgende:
ik moet tien minuten door windkracht 9 om te eten
Klopt. Ik snapte sowieso de ophef niet. Hij heeft nooit beweerd dat het verhaal "waar was". Altijd gezegd dat de locaties e.d. feitelijk bestaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:43 schreef wyccie het volgende:
Over De Da Vinci Code: ik vond Audrey Tautou niet zo fijn gecast, ik had liever Sophie Marceau of Monica Belucci gezien. Komen wat slimmer over en zijn betere tegenhangers van Tom Hanks.
Overigens is het niet zo vreemd, maar wel onterecht, dat Dan Brown van plagiaat wordt beschuldigd. Al die theorieën die hij beschrijft komen in die boeken voor, maar daar heeft hij dan ook wel melding van gemaakt. Hij heeft volgens mij nooit beweerd het zelf verzonnen te hebben, hij heeft slechts van al die theorieën een leuk verhaaltje gebreid.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:57 schreef MaJo het volgende:
He damn. Ik had een stokbrood in de oven gedaan om bij de soep te eten, loop ik er even bij weg staat de keuken helemaal blauw toen ik terugkwamBrood op de een of andere manier in de fik... Oven opengezet dus nog veel meer rook, en ik ben er te lang in blijven staan. Heb nu prikkende ogen en het benauwd
Alle ramen maar opengezet en hopen dat het wegtrekt...
Ok ik weet dat ik vergeetachtig ben op het moment maar dat slaat allesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je niet per ongeluk de verpakking er omheen gelaten?
Misschien doe ik dat wel want dan kan ik zondag gratig met de trein.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:53 schreef wyccie het volgende:
Ik kan jullie trouwens aanraden om vanaf morgen een boek vanaf 11,50 te kopen.
Het boekenweekgeschenk is mooi.
En ik heb nappei toch niet weggejaagd?
Oh ik dacht dat je echt de oven had gebruiktquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok ik weet dat ik vergeetachtig ben op het moment maar dat slaat allesIk snap er niets van, brood zag nog wit dus had het weer even langer aangezet. Maar misschien per ongeluk magnetronstand ofzo
Combij magnetron/oven ding. Gaat wel vaker mis maar ik snap nooit waaromquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je echt de oven had gebruikt
Hmmm engquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Combij magnetron/oven ding. Gaat wel vaker mis maar ik snap nooit waarom![]()
Is niet echt tof neequote:
denk het welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:53 schreef wyccie het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:42 schreef nappei het volgende:
ik moet tien minuten door windkracht 9 om te eten
En dat was MaJo's Soempie-actie van de avondquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Combij magnetron/oven ding. Gaat wel vaker mis maar ik snap nooit waarom![]()
Ik was bijna in de plaatselijke haven gewaaidquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:53 schreef wyccie het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
wat stond er vandaag ook een klere wind, ik kam langs een gebouw in aanbouw, er er zat van dat doek om de steigers en met die wind dacht ik dat het elk moment kon wegvaren ala monty python
Is je verwarming wel ontlucht? Als er alleen maar lucht in zit dan verwarmt hij natuurlijk niet...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:08 schreef B.ertha het volgende:
Welke haven dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:13 schreef nappei het volgende:
Ik was bijna in de plaatselijke haven gewaaid
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Slowchat, waar mensen worden weggestuurd.
Wat het ook altijd goed doet: De radiator op de slaapkamer open draaien, terwijl het in de woonkamer gewoon de gewenste temperatuur is. De thermostaat schakelt dan je ketel uit en je slaapkamer blijft ook lekker koudquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is je verwarming wel ontlucht? Als er alleen maar lucht in zit dan verwarmt hij natuurlijk niet...
* iamredleader spreekt hierin uit ervaring
Puntenslijpsel is niet online, maar die kan Fransquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat het ook altijd goed doet: De radiator op de slaapkamer open draaien, terwijl het in de woonkamer gewoon de gewenste temperatuur is. De thermostaat schakelt dan je ketel uit en je slaapkamer blijft ook lekker koud
Hij deed het wel, alleen naar mijn zin veel te langzaam. En als ik hem nog hoger zet, gaat het stinken naar warmquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is je verwarming wel ontlucht? Als er alleen maar lucht in zit dan verwarmt hij natuurlijk niet...
* iamredleader spreekt hierin uit ervaring
Ze dachten op het postkantoor in R'dam ook dat ik Frans heette ipv wasquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Puntenslijpsel is niet online, maar die kan Frans![]()
verder ken ik alleen Boer Frans van Boer Zoekt Vrouw, maar die post hier niet volgens mij
Ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:22 schreef Etcetera het volgende:
ik vind regen an sich niet zo erg, maar ik vind het wel zo prettig dat ik het op de terugweg naar huis heb. want dan kan ik thuis droge kleren aan doen
Ik moet wel fietsenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:41 schreef wyccie het volgende:
Ja, lekker thuiskomen, verwarming aan, je afdrogen, en in je huiskleren gaan zitten. Heerlijk.
Als ik de wind zo hoor en de weerberichten lees, denk ik dat ik morgen ook maar de bus pak. Ik heb geen ruggengraat.
Ga liever met mijn fietsje, dan weet ik zeker dat ik de trein red op de terugreis.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:46 schreef wyccie het volgende:
Van Nijmegen CS naar de uni ga je toch wel met de bus?
Hoe is het eigenlijk op de uni, bevalt je studie nog?
Die heb ik nog wel eens gehad, lekker jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:49 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de Kinder Bueno lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |