Ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zozeer 'dapper', maar meer stoer als in: dat je zo lang 'alleen' kunt zijn. Ik trek dat zelf gewoon heel slecht.
Wat je in mijn ogen dus stoer maakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ookMaargoed, in dit geval heb ik weinig keus, en dan heb ik het ook maar een keer gedaan dacht ik zo
Heb je al die muziek nog geluisterd?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hoop dat ik daar een netwerk uit de lucht kan plukken, dan kan ik tenminste al msn'end en fok!kend contact houden met Nederland
Wow, dit vind ik een mooi antwoord dat de lading ook wat mij betreft wel dekt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, daarom vráág ik het je ook. Als ik mensen in een hokje prop en daar verder niks mee doe, had ik nooit mijjn ex ontmoet. Hij ziet eruit zoals jij, maar dan met andere schoenen.
En bedankt voor je eigen uitleg. Ik heb trouwens zwarte veters in mijn Dr. Martens, ik denk dat dat wel een neutrale kleur is.
En zoals Nem al zegt; je kunt nooit helemaal blanco naar iemand kijken als iemand, of een groot deel van de groep, een bepaald beeld aanneemt. Maar dat wil niet zeggen dat je iemand veroordeelt als je iemand een kakker of alto noemt, voor mij is dat slechts een indicatie van hoe iemand eruitziet, en vaak naar welke muziek iemand luistert. Dat politiek correcte gedoe kan zijn doel missen. Sommige mensen die niet in een hokje geplaatst willen worden, doen dat andersom wel.
Maar goed, weer een déja vu.
Ik heb de cd van Emiliana Torrini al best vaak gedraaidquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je al die muziek nog geluisterd?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:04 schreef MadMaster het volgende:
Zwarte veters in Dr. Martens zijn inderdaad neutraal, witte waren van de nazi's, rode voor de fashions, gele voor de ???? (weet niet meer...)
Timmeeh!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:Allemaal!
Het niet wekker zetten heeft een effect gehad, ik kwam er om 12:45 uit
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Timmeeh!dus je bent lekker uitgeslapen?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:Had ik wel weer es zin in (en misschien ook wel nodig). Ik werd eerst iets na negenen wakker maar vrolijk een paar keer omgedraaid
. Meestal als ik hier probeer uit te slapen is een huisgenoot luidruchtig aan het doen (WoW spelen en ritmisch op zijn bureau slaan dat tegen mijn muur aan staat), dus het was wel prettig
in dit geval kan je niet spreken over hokjes, maar over complete denkwijzen en overtuigingen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:15 schreef iamredleader het volgende:
wauw, dat je aan de veters kan zien in welk hokje iemand past!
![]()
Ik heb ook een hekel aan hokjes-denken. Probeer altijd zo open en eerlijk (en onbevooroordeeld) met mensen in gesprek te gaan.
Morgen moet ik weer gewoon om 8:30 aanwezig zijn, vrijdag om 10 uur ergens in Groningen dus dan moet ik ook weer vroeg weg. Het is niet zo dat ik elke dag kan uitslapenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik wil ook kunnen uitslapen, het liefst een week lang. Maar dat zal voorlopig niet lukken, moet gewoon naar werk
Ja, anders had ik ook niet gejuicht.quote:
Is water ook slecht voor je tanden ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet volgende week 3x naar de tandarts
Ben me nu de hele tijd vreseljk bewust van alles wat ik eet, echt heel irritantWant alles, echt alles is slecht voor je tanden, dus mag je eigenlijk maar 7x per dag iets eten of drinken....... dat red je haast niet!!
Het water dat hier nu uit de kraan komt wel jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is water ook slecht voor je tanden ?
Omdat ik gaatjes heb in bijna al mn voortanden (boven en onder) en ook nog in een stel kiezenquote:
Dat is klotequote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Omdat ik gaatjes heb in bijna al mn voortanden (boven en onder) en ook nog in een stel kiezenPlus dat er al 2 kiezen afgebrokkeld waren....
Tijd voor actie dus![]()
Dat wilde ik eerst postenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Koffie moet ik zonder suiker gaan leren drinkensuiker is slecht voor je tanden
Nu niet heel extreem daarin worden hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Koffie moet ik zonder suiker gaan leren drinkensuiker is slecht voor je tanden
Mja, ik denk 1,5 tot 2 jaar geleden voor het laatst..... maar ik vrees dat ik gewoon net zo'n slecht gebit heb als mijn moeder en omaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is klote![]()
Was je al heel lang niet meer bij de tandarts geweest?
Koffie zonder suiker is ook beter voor de lijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu niet heel extreem daarin worden hoor.![]()
Gewoon netjes 2 keer per dag poetsen en elk half jaar naar de tandarts.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een vermoeden dat als ik nog iets meer dan 2 uur wacht ik opeens SPSS op mijn eigen computer heb
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, ik denk 1,5 tot 2 jaar geleden voor het laatst..... maar ik vrees dat ik gewoon net zo'n slecht gebit heb als mijn moeder en omaZoals iarl laatst al zei: sommige mensen die niet eens elke dag hun tanden poetsen hebben nooit wat, terwijl ik dus geen kies meer zonder vulling heb en altijd netjes naar de tandarts ben geweest en ook altijd netjes mn tanden heb gepoetst
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een vermoeden dat als ik nog iets meer dan 2 uur wacht ik opeens SPSS op mijn eigen computer heb
Hoe dat zo opeens?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:38 schreef Soempie het volgende:
Het wordt tijd dat ze uitvinden hoe je van de ene naar de andere locatie kunt 'zappen',
Met de trein reizen is wel een makkelijke manier als je moe bent, maar ik begrijp best dat je er geen zin in hebt. Het is namelijk ook een vrij saaie manier van reizenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:56 schreef Soempie het volgende:
Ik ben moe en heb geen zin om 3 uur of langer in de trein te zitten.
De schaal in hele kleine flintertjes slaan en in haar/zijn bed strooienquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:22 schreef LadyBlack het volgende:mn huisgenootje heeft mijn ovenschaal kapot laten vallen!! Die was nog van mn oma en heel leuk wit met bloempjes
![]()
De Laatste Tempelier, van Raymond Khoury. Eigenlijk net zoiets als de Da Vinci Code, maar met veel minder tenenkrommende en wilde theorieënquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:24 schreef Soempie het volgende:
Welk boek?
Zondequote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:22 schreef LadyBlack het volgende:mn huisgenootje heeft mijn ovenschaal kapot laten vallen!! Die was nog van mn oma en heel leuk wit met bloempjes
![]()
Neeeee dat zal wel niet toch? Lijkt me typisch iets van de boekhandelsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je een boek besteld bij BOL krijg je dan ook het boekenweekgeschenk?
Was daar niet de Da Vinci Code op gebasseerd?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De Laatste Tempelier, van Raymond Khoury. Eigenlijk net zoiets als de Da Vinci Code, maar met veel minder tenenkrommende en wilde theorieën(voor zover ik kan beoordelen dan)
Ik kijk net even in de flap wanneer het geschreven is: 2005, dus dat zal dan wel niet toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Was daar niet de Da Vinci Code op gebasseerd?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kijk net even in de flap wanneer het geschreven is: 2005, dus dat zal dan wel niet toch?
quote:Op 11 april 2005 werd Dan Brown door de schrijver van het boek The Da Vinci Legacy (De Da Vinci Geschiedenis), Lewis Perdue, aangeklaagd wegens vermeend plagiaat. Op 4 augustus 2005 werd Brown hiervan vrijgesproken. Ook twee van de drie schrijvers van het boek Het heilige bloed en de heilige graal, Michael Baigent en Richard Leigh, klaagden Brown aan wegens vermeend plagiaat in februari 2006 Op 7 april 2006 werd Brown ook hiervan vrijgesproken.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan Brown is nog erger dan ik dacht!!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, ik denk 1,5 tot 2 jaar geleden voor het laatst..... maar ik vrees dat ik gewoon net zo'n slecht gebit heb als mijn moeder en omaZoals iarl laatst al zei: sommige mensen die niet eens elke dag hun tanden poetsen hebben nooit wat, terwijl ik dus geen kies meer zonder vulling heb en altijd netjes naar de tandarts ben geweest en ook altijd netjes mn tanden heb gepoetst
Het feit dat Dan Brown beschuldigd wordt van plagiaat geeft wel aan dat ie niet zo origineel isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Het gaat dus niet om het boek dat jij aan het lezen bent ÉN hij is vrijgesproken. Dus...
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:22 schreef LadyBlack het volgende:mn huisgenootje heeft mijn ovenschaal kapot laten vallen!! Die was nog van mn oma en heel leuk wit met bloempjes
![]()
Mjah, het boek was leuk vermaak, de film was erg goed (ik vind Tom Hanks gewoonquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het feit dat Dan Brown beschuldigd wordt van plagiaat geeft wel aan dat ie niet zo origineel isEn hoewel het leuk was om te lezen, vond ik de theorieën zoals gezegd af en toe tenenkrommend!!!
En ach, ik hou er wel van om dingen een beetje af te zeiken
Weenie.... ze is nog aan het werk nu, het zal dit weekend gebeurd zijn toen ik er niet wasquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
jammer zeg, gaat ze ook een vervangende schaal kopen voor je? De emotionele waarde kan ze natuurlijk niet vervangen, maar een beetje poging tot goedmaken mag er wel inzitten
Oh zoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het feit dat Dan Brown beschuldigd wordt van plagiaat geeft wel aan dat ie niet zo origineel isEn hoewel het leuk was om te lezen, vond ik de theorieën zoals gezegd af en toe tenenkrommend!!!
En ach, ik hou er wel van om dingen een beetje af te zeiken
Neeeeeeeeeeeh, de film was vreselijk!!!!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, het boek was leuk vermaak, de film was erg goed (ik vind Tom Hanks gewoon) en de film-muziek (Hans Zimmer
) was fenomenaal
Niet mee eens, ik vond Tom en Audrey goed samenspelen, geloofwaardig overkomen (quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeh, de film was vreselijk!!!!!!Tom Hanks zei alle slimme dingen terwijl Audrey Tautou er als een dom wicht naast was gezet
Zij was in het boek toevallig wel degene die die brief kon lezen
Straks terug van werk: meteen mee confronteren. Heel zielig doen, schaal was een erfstuk, bla bla veel waard... gewoon misbruik van makenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Weenie.... ze is nog aan het werk nu, het zal dit weekend gebeurd zijn toen ik er niet was
Boek was iets minder ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het boek wel leuker hoor
Ik vraag me af hoe zijn andere verfilmingen het gaan doen.
Ohja..voor de geinteresseerden: 11 April begint BSG weer. En pas in September begint Heroes weer
Ze gaan 1 Mei beginnen met filmen voor Heroes en dan gaan ze de eigenlijke 2e helft van Seizoen 2 schieten + Seizoen 3. Het seizoen gaat "Villains" heten.
En dan durven ze ook nog eens te beweren dat 1 Mei "2 maanden voorop schema" is
Ik wil S3 hebben met ondertitels want dan kan de rest 'm hier ook kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Boek was iets minder ongeloofwaardig![]()
BSG S04!
wel gelijk het laatste seizoen.
En ik heb thuis nog de laatste twee eps van seizoen 3 liggen om met m'n lief te kijken, en Razor
Dat dacht ik ook ongeveer, en verrek! Het gebeurdequote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Had jij ook SPSS nodig dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ongeveer, en verrek! Het gebeurde
Ik heb de verwarming al 3 kwartier hoog staan en nog is mn kamertje steenkoud
staat de verwarming in je kamer wel open danquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming al 3 kwartier hoog staan en nog is mn kamertje steenkoud
2 hoofdstukken De Naam van de Roosquote:
Ik bedoel in Amerikaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:50 schreef Etcetera het volgende:
Grey's Anatomy is weer begonnen MaJogisteren was eerste aflevering van seizoen 4 erop!
ik ga klagen bij m'n SLB'er over de berichtgeving van de dichte school n.a.v. dat waterlek. ze maken mij niet wijs dat ze pas om 10u wisten dat de school dicht was
Dat had je wel even mogen laten wetenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij was lekker helder in de nachtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wil je aandacht? Voor zo'n ruige kerel als jij gedraag jij je soms als een wijf.![]()
Volgens mij zijn Etc. en ik de enige vrouwen hier die minder gevoelig zijn voor een tekort aan aandacht hier.(Of we laten het in ieder geval niet merken.)
Ik vind het fijne van zo'n forum dus dat je mensen kunt negeren als je geen zin hebt. Niet dat ik met opzet bepaalde mensen negeer, maar als ik er geen zinnig antwoord op heb, dan zeg ik ook niets. En 'zinnig' moet heel erg subjectief worden opgevat. Ik zeg namelijk ook heel veel onzinnige dingen.
Niet te snel oordelenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar is anders nog weinig van te maken, sheep die me gewoon afschietDe afkorting van zijn naam doet hij eer aan!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Op 8 March 2008 17:18 schreef lynda het volgende: tha_one en majo? Op 8 March 2008 17:16 schreef Harajuku. het volgende: [..] Dit bericht werd verzonden naar lynda, Supersheep en Thieske. |
Dan alsnog dankquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd trouwens, volgens mij was ik het zondag vergeten
Dat wordt morgen dus nog erger.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
wat stond er vandaag ook een klere wind, ik kam langs een gebouw in aanbouw, er er zat van dat doek om de steigers en met die wind dacht ik dat het elk moment kon wegvaren ala monty python
Volgens mij vergeet ik het ook steedsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd trouwens, volgens mij was ik het zondag vergeten
Nogmaals dankquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet ik het ook steeds![]()
Feli nem
Misschien voor als ik een college moest missen. Bleek toch niet zo te zijn, maar het is altijd handigquote:
Met ongeveer bedoelde ik: via de tussenstap Supersheepquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:25 schreef Supersheep het volgende:![]()
[..]
Dat had je wel even mogen laten weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |