Het maakt niet uit hoe je het wendt of keert, het is in dit geval altijd rolbevestigend.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zelden dronken en zeker nooit stoned...![]()
[..]
Is dat dan meer rol bevestigend of...
Ja, maar niet met ananasquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh.... warme kaas is juist het lekkerstextra zout
![]()
Dat zeg ik..niet met ananasquote:En de combinatie met ananas is ook bijzonder prettig, net zoiets als brie en honing
Als je hem aanbevolen had, was ik ik 'm ook niet gaan kijken...quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik overigens de volgende film afraden aan de complete bevolking van deze aardbol?
"Over her dead body". Wat een zaadfilm
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je hem aanbevolen had, was ik ik 'm ook niet gaan kijken...
Inderdaad zeer slordig om 'beschouw' te schrijven i.p.v. 'beschou'...quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:18 schreef LadyBlack het volgende:Het hoofd van het bureau Studentzaken sluit een mailtje af met:
"Als dit mailtje niet op jouw van toepassing is, beschouw het dan als niet verstuurd."![]()
![]()
![]()
Haalt het echter niet bij deze lekkernijquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:29 schreef wyccie het volgende:
Ik ben toevallig shoarma aan het eten. Heb dat echt jaren niet meer gehad. Smaakt goed.
Ik vind die Marokkanen in dat filmpje veel dommer.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
Maar aangezien de skins racistisch en dom zijn vind ik een pak slaag wel op z'n plaats. Maar dan niet zoals het hier start.
Op zich neutraliseert je broodje dat ook alquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:45 schreef wyccie het volgende:
Sla neutraliseert het vettige. Voor mijn gevoel dan.
Ik heb nu trouwens drie pitabroodjes met shoarma op. Is dat overdreven?
recalcitrant mannetje. Sla hóórt bij Shoarma gegrepen.quote:
Neehoor... er zat geen sla bij dus dan is het niet zo veelquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:45 schreef wyccie het volgende:
Sla neutraliseert het vettige. Voor mijn gevoel dan.
Ik heb nu trouwens drie pitabroodjes met shoarma op. Is dat overdreven?
Oi!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik hou ook niet van 'Hawai' uitvoeringen.![]()
Ben jij een nazi-skinhead?quote:
Nu de storm nog...quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:30 schreef wyccie het volgende:
Ik geef me gewonnen, ik ga een half uurtje liggen.
Dat was mijn punt juist.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind die Marokkanen in dat filmpje veel dommer.
Die skinheads blijven in eerste instantie rustig, zij doen niks. De Marokkanen provoceren en slaan.
Als je ziet hoe triest die jochies zich gedragen zou je de skinheads haast kunnen begrijpen.
Wat een sukkels.
Sla hoort in een konijnenhokquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
recalcitrant mannetje. Sla hóórt bij Shoarma gegrepen.
Eng is dat hč??quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
Tering, ik ben haast bang dat de ruiten van de bieb het zo begevenDe wind beukt er echt keihard tegenaan!!!
Ik ben gek op sla, mag je me elke dag voorschotelen, maar niet op mijn broodje.quote:
Heldquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:13 schreef MadMaster het volgende:
En sla op een broodje is per definitie niet te eten, ik gooi dat er altijd af.
Bij shoarma bestel ik het ook altijd zonder sla...
Sla is keislecht voor knijntjes!!quote:
quote:
Heldquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Weinig dingen kunnen mij meer irriteren dan sla dat OVERAL opgedaan wordt.
Ieder broodje dat je koopt: sla
Maar slechts één ding kan mij NOG meer irriteren:
Ik bestel een shoarma en ik zeg nadrukkelijk: "ZONDER slį. Dus zonder he?" (letterlijk) OF "ZONDER slį, ik ben allergisch"(ja, ook letterlijk)
Wat krijg ik? Een broodje shoarma met sla. Van die warme, kleffe gore kutsla.
Dan geef ik het terug en zeg ik: ik had gezegd ZONDER slį. "Oh ja".
En nu komt het! Ze halen de sla er gewoon af en ze geven het broodje terug met nog steeds allerlei stukjes sla ertussen!
Dan zeggen ze: "Ja joh, dat beetje, dat proef je toch niet?"
Nou 1: "Ik wel!" Als je iets heel vies vindt dan proef je het heel sterk in je eten. Bij mij is dat sla dus. Bij een vriend van me is dat komkommer. 1 komkommermolecuul in de kamer en hij vindt 'm hoor
Nou 2: "Ik had toch gezegd dat ik allergisch was!"![]()
Voor die wijsneuzen die gaan beweren dat sla nergens naar smaakt: waarom wil je het er dan zo graag ophebben? JUIST, omdat het dus wél ergens naar smaakt w#![]()
Valt best mee. Als je maar niet teveel geeft. Mijn oom fokte wedstrijdkonijntjes en die deden het prima op slaquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sla is keislecht voor knijntjes!!
Ik weet het niet. Ik heb slechts één keer een kebab gegeten in Engeland en dat was bij één of andere vage tent vandaan waarvan ik weet dat die niet Abrakebabra heetquote:Veel te veel nitraat. Wortelkens en witlof, maar dat past weer niet bij sjowarma.
Hebben ze in de UK ook Abrakebabra Nem???
Ik weet heel zeker dat ik het wél ben!quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]weet je zeker dat je geen Sla-fundamentalist bent
![]()
![]()
misschien moet je je ondertitel aanpassenquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet heel zeker dat ik het wél ben!
Ik heb hetzelfde met broodjes hamburger. Daar doen ze altijd curry op, terwijl ik heel duidelijk aangeef dat ik dat er NIET op wil hebben. Ketchup graag. Kom je thuis, zit er 9 van de 10 keer dus wel curry op.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik bestel een shoarma en ik zeg nadrukkelijk: "ZONDER slį. Dus zonder he?" (letterlijk) OF "ZONDER slį, ik ben allergisch"(ja, ook letterlijk)
Wat krijg ik? Een broodje shoarma met sla. Van die warme, kleffe gore kutsla.
Dan geef ik het terug en zeg ik: ik had gezegd ZONDER slį. "Oh ja".
Eh, zijn er wedstrijden voor waar konijnen zo goed in zijn?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Valt best mee. Als je maar niet teveel geeft. Mijn oom fokte wedstrijdkonijntjes en die deden het prima op sla
Whehehe ja ik ben de laatste tijd echt iets harder geworden met het terugsturen van dingen. Vaak doen mensen het niet omdat ze het niet durven ofzo. Maar tegenwoordig doe ik daar niet meer aanquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Hetzelfde als je een whisky in een restaurant of café besteld...
Brengen ze het met ijs dan zeg ik dat ik dat niet besteld heb.
Hullie: Sputter de sputter,
Ik: In whisky hoort geen ijs
Hullie:
Ik: Graag hetgeen ik besteld heb, ik heb geen ijs in mijn whisky besteld.
Hullie druipen af.
Ik check dan altijd of ze niet stiekem het ijs uit het glas halen en het dan weer terugbrengen.
Zo ja, dan sta ik op en verlaat de tent (1 keer pas zo meegemaakt, maar het doet wonderen)...
Ja. Mooi zijn. Goede kleuren hebben, goede bouw, correcte tekeningen, glanzende vacht, nagels, tanden etc.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, zijn er wedstrijden voor waar konijnen zo goed in zijn?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga straks naar No Country For Old Men
Vervelend is dat jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met broodjes hamburger. Daar doen ze altijd curry op, terwijl ik heel duidelijk aangeef dat ik dat er NIET op wil hebben. Ketchup graag. Kom je thuis, zit er 9 van de 10 keer dus wel curry op.![]()
Door dat geintje elke keer lust ik het nu wel.Maar evengoed.
48quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:31 schreef ElizabethR het volgende:
Wat voor wedstrijden deden die konijntjes dan?? Ik kan me echt geen wedstrijdkonijntjes voorstellen..... Wie het snelst een wortel eet ofzo?
Hmm, Abrakebabra is dé sjowarmaspecialiteitenketen in Ierland, en ik moet zeggen, het is best te pruimen. Nu gaat er niets boven een goeie Döner, maar ja, roeien met de riemen die men heeft zal ik maar zeggen.
Ik belde net met mijn kind in Tilburg, en ze vertelde dat ze drie keer met fiets en al is omgewaaid onderweg naar huis. Nou weegt ze maar een goeie 48 kilo, dus dat zal wel helpen, maar toch! Het moet wel gigantisch zijn, die storm bij jullie.
Het is weer een echte Coen-film begreep ikquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb voorstukjes gezien en toen leek het me niks, maar m''n zus vond hem erg goed.
Kunnen ze dat een beetje? Ik ben niet zo thuis in de konijnenkunstquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja. Mooi zijn. Goede kleuren hebben, goede bouw, correcte tekeningen, glanzende vacht, nagels, tanden etc.
Hihi, ik weeg ruim twee keer zoveelquote:
Ik wist gewoon dat je hierover een grap ging makenquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kunnen ze dat een beetje? Ik ben niet zo thuis in de konijnenkunst
Ik niet, maar als ik 48 kilo woog, zou ik toch van mijn stokje gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hihi, ik weeg ruim twee keer zoveel
Gelukkig stel ik je niet teleurquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je hierover een grap ging maken
Dus?quote:
Pff, dat valt echt wel mee, ik heb 42 gewogen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik niet, maar als ik 48 kilo woog, zou ik toch van mijn stokje gaan.
Of linea recta mijn kistje in
Weet niet hoe lang ze is, maar das wel erg weinig
Wat is er met dequote:
mja, maar dat is wel 20 cm kleiner dan ik, dat maakt inderdaad veel verschilquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pff, dat valt echt wel mee, ik heb 42 gewogen.
Ze is 1.65 meter en nog jong. Dat trekt echt wel bij als ze wat ouder is. Ze is gewoon gezond verder en eet als een bootwerker. Zit gewoon in de familie. Mijn vader, die toch echt tegen de 1.80 meter was is nooit boven de 65 kilo uitgekomen.
Whaha echt nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dus?
Dat wegen al die popjes die jij voor de camera krijgt ook hoor.
Schagenquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie wat vind je van dit nieuws? Schager Paasvee valt in het water
Of komen niet op de foto of indien toch, dan mogen ze zelf hun foto's Photoshoppen...quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
Whaha echt niet
En diegenen die het wel wegen zijn dan ook niet zo groot
Klinkt als een tof plan om deze zomer weer es te doenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Schagen![]()
Jammer van het weer. De laatste keer dat ik Paasvee nog mee heb gedaan lagen we aangeschoten in het zonnetje op het gras naast de kerk.
Kleine lengtes, kleine schoenmaten, lage gewichten...quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:44 schreef ElizabethR het volgende:
Pff, dat valt echt wel mee, ik heb 42 gewogen.
Ze is 1.65 meter en nog jong. Dat trekt echt wel bij als ze wat ouder is. Ze is gewoon gezond verder en eet als een bootwerker. Zit gewoon in de familie. Mijn vader, die toch echt tegen de 1.80 meter was is nooit boven de 65 kilo uitgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |