abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2008 @ 18:18:34 #1
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_57288041

Verschillen 40 & 60 GB PS3's
Sony's 40 GB model PS3 is geschikt voor het afspelen van CD, DVD, Blu-Ray, PlayStation 1, en natuurlijk de nieuwe PlayStation 3 games. Klaar voor High-Definition weergave en met uitgebreidere online mogelijkheden dan de PlayStation 2. In Europa verkrijgbaar sinds oktober 2007.
Huidige prijs ¤ 399,-

Voor de lancering van het 40 GB model was er ook een 60 GB model verkrijgbaar. Dit model kan ook overweg met PlayStation2 spellen en biedt onderteuning voor Super Audio CD's. (SACD's). Dit model was verkrijgbaar sinds maart 2007 tot de laatste modellen uitverkocht raakten eind 2007.
Huidige prijs n.v.t.

• Draadloze SIXAXIS-controller
    Dit systeem neemt de bewegingen van je handen waar en maakt zo intuïtieve interactieve gameplay in realtime mogelijk. Dankzij de draadloze Bluetooth-technologie kunnen 7 spelers tegelijkertijd van de draadloze SIXAXIS-controller gebruik maken zonder dat hier andere externe hulpmiddelen voor nodig zijn.

• Draadloze Dual-Shock3-controller
    Naast de Sixaxis-controller is er nu ook de Dual-Shock3 aangekondigd. Deze is vergelijkbaar met de Sixaxis maar dan met toegevoegde rumble.

Tijdens de launch waren een aantal games beschikbaar, zoals Resistance: Fall of Man, Motorstorm, Ridge Racer 7, Call of Duty 3, F1 Championship en Genji2.
    Hoewel er in de line-up van de launch-games voor iedereen wel wat interessants te vinden was, duurde het naar het idee van velen erg lang voordat er voldoende games van goede kwaliteit beschikbaar waren.
    Intussen zijn we een aantal maanden verder en zijn er een flink aantal goede titels bijgekomen. Een overzicht:

Assassin's Creed: Free-roaming stealth-action game.
    Speel als de assassin Altaïr in 1191 na Christus. De derde kruistocht naar het ''heilige land'' heeft chaos veroorzaakt. Het is aan de assassin's de taak om het bloedvergieten te stoppen door druk te zetten op beide partijen: de moslims en de kruisvaarders.

Call of Duty 4: Modern Warfare: FPS-shooter
    De speler vecht als U.S. Marine en British S.A.S. soldaat tegen een groep los geslagen Russische terroristen. De groep probeert een staatsgreep te plegen in het onstabiele Rusland wat resulteert in een bloederige burgeroorlog.

Burnout: Paradise: Race/crash
    In Burnout™ Paradise bepaal jij wat er wanneer en waar gebeurt! Geniet van de vrijheid op het wegennet van Paradise City. Race & beuk via de drukke snelwegen van de stadstraten naar de kronkelende bergweggetjes: de omgeving is er om door jou ontdekt te worden!

Uncharted: Drake's Fortune: Action/adventure
    Een 400 jaar oude aanwijzing in de doodskist van Sir Francis Drake is de aansporing voor Nathan Drake om op expeditie te gaan naar de legendarische schatkamer van EL Dorado. In elke situatie moet je tot het uiterste gaan om te overleven. Schuw geen enkel middel.

Guitar Hero III: Legends of Rock: Muziek/Simon says
    Het is weer tijd om te rocken! Dit jaar komt er weer een gloednieuwe Guitar Hero uit waar de gamers er lustig op los kunnen rammen op hun gitaar. Dit keer komen er weer een scala aan goede rocknummers voorbij van diverse artiesten.

Devil may cry 4: Actie
    De duivelse en twisted Nero wiens zwaard de demonen doormidden klieft alsof het niks is, zal in dit deel weer met tegenstanders te maken krijgen waar het scherm min of meer te klein voor is.

PlayStation 3 is veel meer dan games alleen. Met de krachtige Blu-ray Disc-speler en een hardeschijf is het systeem namelijk ook uitermate geschikt voor al je videobestanden.

Door de ingebouwde Blu-ray Disc-speler bekijk je je favoriete films in echte high definition (tot 1080p, afhankelijk van je televisietoestel). Dankzij de enorme opslagcapaciteit per BD (op één double layer Blu-ray Disc kan tot wel drie uur HD-video en negen uur bonusmateriaal in standaard definitie (SD) worden opgeslagen) weet je zeker dat je tijdens het kijken niet opeens het schijfje hoeft te verwisselen. Je visuele entertainment gaat echter nog verder dan de schitterende Blu-ray Disc-speler. PS3 is als kern van je multimediaset namelijk ook de ideale plaats om een heleboel digitale videobestanden op te slaan, te organiseren en te bekijken. Sla je bestaande digitale films op de Harde Schijf van je PLAYSTATION 3-systeem op en download nieuwe content uit de PLAYSTATION®Store, zoals high definition-films en gametrailers.

Welke tv's zijn geschikt voor high definition weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat heb je nodig om van multichannel audio te genieten? Waar kun je alles kwijt over HDTV's en multichannel audio icm de Playstation 3? Dat kan allemaal in het:

High Definition & Multichannel Audio topic
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09

Zodra je je PlayStation3 op jouw wensen hebt afgestemd, kun je online gaan en je bij het Playstation Network (PSN) aansluiten.
    Zodra je je onder het kopje Vrienden in het Beginmenu bij PSN hebt aangemeld, heb je toegang tot de PLAYSTATION®Store. Hier vind je gratis gamedemo's, high definition-filmtrailers en heel veel bonuscontent voor een heleboel games. Bovendien kun je hier volledige en exclusieve PlayStation3-games kopen en downloaden.

Via de internetbrowser maak je verbinding met het internet. Bezoek al je favoriete websites, voeg je favoriete pagina's aan je bladwijzers toe en open verschillende sites in maar liefst zes vensters om zo snel mogelijk te kunnen surfen.
    Onder Netwerk vind je ook nog de optie Remote-play waarmee je de kracht van PlayStation3 op je PSP kunt ervaren en bovendien al je opgeslagen foto's, muziek en films op PSP kunt bekijken.

De online functie van de PlayStation 3 is t.o.v. de PS2 zeer groot geworden. Het gebruik van het PlayStation Network (PSN) zelf is gratis. Echter voor bepaalde content zoals games en add-ons dient wel betaald te worden. Wil je meteen aan de slag op het PSN en een rondje door Paradise City scheuren of een oorlog uitvechten met Call of Duty 4? Maak dan gebruik van het ondestaande overzicht van PSN-namen van de FOK!-leden:

PSN Tags

-Menn0- aka De_Evens
    American_Nightmare aka Am_Nightmare
    appelsjap aka CristalC
    Ash aka Leenart
    Assassin92 aka Assassin92Paul
    Athlon_2o0o aka Antiqua
    ATL aka ATL_NL
    Badabingea aka Juniah
    Blackninjadude aka Darsiie
    brtausi aka brtausi
    CecilBDemented aka piraat
    Chocobo aka Sjotime
    Cid aka Cidolfas
    Crashcat as himself
    Deacon_Tigra aka Tec_Deacon
    dekkered aka Kogelvoer
    DeToXiC as himself
    Diablos1979 as himself
    Deviant1nl as Deviant1
    eChOeS_2003 aka Mark13
    Fallen aka Seraphus-Y
    Feen as himself
    Frozen aka oenemans
    Gstyles aka GDV
    IlluZiaN aka Shiver23
    Janrad aka crashtestnl
    J. Clarkson aka Evil_Tuinhekje
    JoMo0 aka Jordy_
    Koenz0r as himself
    KoosyNL as himself
    Kremers aka LT_Dirty_Harry
    Marcek aka marsmel
    Markofnikoff aka Markofnikoff
    Masegate aka ButsMG
    Mcintosh aka s_h_i_t_t_i_n_g
    Mickey_Blue_Eyes aka Blue-Eyed-NL
    Mindstate aka MindstateNL
    Mister J.Lo aka Achillias
    mrdjey as himself
    Neverstop aka NeverstopNL
    Nlboy as Nlboy87
    Notorious_Roy as himself
    Nudie aka MIC-NL
    NutKees aka LarryLaffer
    OudFruit aka Paulster
    Pipo_de_Clown aka DonDennis61
    Quore166V6 aka Quore 166V6
    RAM_ aka Mones_NL
    RC2 aka RC2RC2
    RedemptioN aka diTani
    Renzokuken aka Puddled_nl
    Rock-Shocker aka Private_Jarhead
    Sixty4 as himself
    Slomy aka Slomy
    SnakeNL as himself
    SocialDisorder aka SD_NL
    SToRM81 aka NL_SToRM
    SuperFruitig as himself
    Survivalism aka Nick595
    Tabbbert aka TabbertNL
    the_legend_killer aka Vroomen
    Tinuzzz_Talpa aka Tinuzzz
    trance_fan aka Nalyu
    Tumble as himself
    Unioz aka Xtra-m
    Vince22 aka Vince_NL
    WensMeester as himself
    Wessiej as himself
    Zeiksnor aka Poekimammi_nl
    2NuTz aka Sandah

Je kan zelf je PSN-nick toevoegen aan deze lijst door de OP in de FOK!Wiki te bewerken.
    Deze wordt dan in het volgende topic automatisch meegenomen.

Home, je thuis basis. Hier het hele overzicht van alle relevante links en de voorgaande topics. Informatie over PlayStation Home komt hier zodra er meer bekend is over een officiële public-beta of launch.

Links
  • Officiële site
  • Officiële plaatjes van de Playstation 3
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • PS3 nieuws op Fok!games
  • PS3 Only
  • Unoffical PS3 Network guide
  • PS3 ontleed
  • Folding@Home PS3 subteam ranking
  • PS3 software
  • PS3 Store Downloads
  • PS1 & PS2 compatibiliteit pagina
  • ThreeSpeech blog
  • Playstation US blog
  • 3 Busy Men online-store

Voorgaande Topics
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60
    61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80
    81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
    101 | 102 | 103 |

(OP)
  • He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_57288293
    en weer een nieuwe...
    Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
    De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
    Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
      maandag 10 maart 2008 @ 18:38:28 #3
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_57288363
    TVP
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
      maandag 10 maart 2008 @ 18:55:24 #4
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_57288700
    OMG nog 1 tag!!# lollereinszweidrei.
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
      maandag 10 maart 2008 @ 19:00:00 #5
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57288787
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 18:55 schreef rakotto het volgende:
    OMG nog 1 tag!!# lollereinszweidrei.
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    pi_57288876
    tvp
    ......
    pi_57288927
      maandag 10 maart 2008 @ 19:07:10 #8
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57288978
    Dit is briljant!

Gewoon jezelf 24 uur de tijd geven om een game te maken op de PS3. Dat hebben ze gedaan bij That Game Company (van fl0w).

http://blog.us.playstatio(...)panys-24hr-game-jam/

De video van de game doet het spel waarschijnlijk geen eer aan, maar het concept is wel lachen!
    pi_57289050
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_57289134
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 19:07 schreef Fallen het volgende:
    Dit is briljant!

Gewoon jezelf 24 uur de tijd geven om een game te maken op de PS3. Dat hebben ze gedaan bij That Game Company (van fl0w).

http://blog.us.playstatio(...)panys-24hr-game-jam/

De video van de game doet het spel waarschijnlijk geen eer aan, maar het concept is wel lachen!
    quote:
    Danny | March 10th, 2008 at 9:01 am

360 fanboys are gonna have a field day with this……..

Die wipeout movie was al langer uit volgens mij, nontheles een must have (mits splitscreen btw) alleen voor de muziek al
    pi_57289302
    Dit keer een tvp van mij op de eerste pagina
      maandag 10 maart 2008 @ 20:16:39 #12
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_57290476
    me ps3 2e controller is echt brak, al na een maand dat ik me ps3 had ofzo. gebruik hem nooit, maar nu wil toch echt een nieuwe, probeer sony te bereiken, maar kan geen nummer vinden, wie kan me helpen.

de pijltjes toetsen liggen volgens mij bijna los ofzo
    pi_57291168
    Excellent
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
      maandag 10 maart 2008 @ 21:09:55 #14
    11449 Ash
    It's a trick. Get an axe!
    pi_57291874
    tvp
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection
      maandag 10 maart 2008 @ 21:38:35 #15
    139407 jorienvdherik
    pi_57292562
    gebeld, en moet het opsturen.
    en krijg binnen een week een nieuwe
    pi_57292955
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 21:09 schreef Ash het volgende:
    tvp
    Hey! Dat dacht ik dus ook
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
    pi_57293217

Linux voorgeïnstalleerd op PS3

Terra Soft, ontwikkelaar van de Linux-distributie Yellow Dog, biedt vanaf heden ook PlayStation 3-spelcomputers aan waarop het besturingssysteem staat geïnstalleerd.

Het gaat om de PS3-versie met een harde schijf van 80 gigabyte en gaat voor 549,95 dollar over de toonbank.

Overigens is het ook prima mogelijk voor PS3-eigenaars om Linux, gratis, zelf te installeren. Hierdoor zou het de spelcomputer ook als mediacenter kunnen fungeren.

DOWNLOAD YELLOW DOG (gratis) : http://www.terrasoftsolutions.com/support/downloads/

Heeft er iemand hier al ervaring mee?
    Only by great risks can great results be achieved.
    an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
      maandag 10 maart 2008 @ 22:26:07 #18
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_57293825
    Ik wil het nog wel eens proberen, een Linux OS op de PS3, maar voorlopig hou ik het nog even bij het standaard OS

tvp
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
      maandag 10 maart 2008 @ 22:26:22 #19
    141006 Markofnikoff
    ten·den·ti·eus (bn.)
    pi_57293829
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 22:03 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
    [ afbeelding ]

Linux voorgeïnstalleerd op PS3

Terra Soft, ontwikkelaar van de Linux-distributie Yellow Dog, biedt vanaf heden ook PlayStation 3-spelcomputers aan waarop het besturingssysteem staat geïnstalleerd.

Het gaat om de PS3-versie met een harde schijf van 80 gigabyte en gaat voor 549,95 dollar over de toonbank.

Overigens is het ook prima mogelijk voor PS3-eigenaars om Linux, gratis, zelf te installeren. Hierdoor zou het de spelcomputer ook als mediacenter kunnen fungeren.

DOWNLOAD YELLOW DOG (gratis) : http://www.terrasoftsolutions.com/support/downloads/

Heeft er iemand hier al ervaring mee?
    Ik heb er geen ervaring mee, maar wat ik zo op fora zie is dat er vooral wat problemen zijn met het besturings systeem van de PS3 zelf, dat zou niet goed samen werken of zo iets. Ik denk zelf, als je je PS3 alleen maar voor games, films en muziek gaat gebruiken je dit meer problemen oplevert dan dat je er voordeel bij gaat hebben. Maar daar kan ik me ook in vergissen
    My God!! A gigantic well-dressed digestive enzyme! I am in a whale!
    pi_57293916
    Hey is map maker op Infinity ward site te downloaden en kan je ook voor Ps3 versie gebruiken en je kan prijzen winnen.
    Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
      maandag 10 maart 2008 @ 22:39:32 #21
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_57294150
    ikookhier
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_57294544
    Altaïr is een sukkel die niet kan zwemmen

Enne ik heb 17.50 aan korting bij de Wehkamp; nu zit ik zooo te twijfelen om COD4 te halen daar, temeer die overal nog steeds rond de 60 euro hangt.
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_57294591
    TIP VOOR IEDEREEN DIE NU INEENS LINUX WIL

Ik heb ervaring, en het is op meerdere punten simpelweg kut, waarom?
    1: Je moet je harde schijf herindelen naar 10 - rest oftwel je hebt maar 10 gig voor linux of maar 10 gig voor je ps3 zelf.
    2: Het installeren duurt minimaal 2 uur mocht alles gelijk goed gaan (kleine kans)
    3: Op een sdtv werkt het zoiezo niet, althans het werkt wel maar je hebt de randen van je scherm niet (probeer dan maar eens het kruisje rechtsboven te vinden) en het is zwart wit.

zo kan ik nog wel even doorgaan maar ik zal julie verder nief vervelen...
    Ja dit is m denkik echtwel! &lt;-- ik heb het 1m topic!
      maandag 10 maart 2008 @ 23:01:45 #24
    139407 jorienvdherik
    pi_57294859
    hebben we nog een ps3 ruil topic ?
    pi_57295212
    tvp
      maandag 10 maart 2008 @ 23:27:49 #26
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57295625
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
    hebben we nog een ps3 ruil topic ?
    Deze? [CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 3
    pi_57297414
    quote:
    Here is what you have been waiting for

Description
    Provides High-fidelity audio input to PS3
    Supports “voice command” in certain PS3 games
    Easy pairing through USB connection with PS3
    Comes with docking station for easy charging
    Compatible with cellphones

Target
    Consumers who want to communicate while in-game

Price
    Standalone – $49.99 MSRP; SOCOM: Confrontation bundle - $59.99 MSRP

Launch
    July/August
    pi_57297495
    Eerste Motorstorm 2 scan:

http://bp0.blogger.com/_Q(...)torm+in+paradise.jpg
    quote:
    - Motorstorm 2 set in a tropical setting. Evolution Studio's went to Hawaii on a fact finding mission
    - First video to be shown (on the 12th March now) is all CG
    - OPM have seen an early build of the game but are sworn to secrecy, but say it "looks amazing"
    - CG video includes some clues about the game
    - Water hazards
    - Number of players supported online is going to be increased
    - Atleast one new vehicle type, Monster Trucks shown in CG video
    - Release date under wraps but OPM UK wouldn't be surprised to see it in time for Christmas
    - More coming soon!
    Paradise indeed baby!
    pi_57297563
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]
    [..]

en nog van playstation ook, hip hoor! hebbe hebbe hebbe!
      dinsdag 11 maart 2008 @ 07:21:11 #30
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_57299424
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]
    [..]

Wat een lelijk ding
    Al die accessoires trouwens van playstation... vooral die Cam
    pi_57299615
    Ik heb gisteren na lang twijfelen tussen een xdoos en playstation er 1 gekocht.

En daar heb ik tot nu toe helemaal geen spijt van... Wat een gave game console!!!
    Vandaag nog even Eye of judgement scoren en dan ben ik helemaal niet meer weg te slaan bij het ding.
    To be or not to be.....
      dinsdag 11 maart 2008 @ 08:19:50 #32
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_57299775
    Jongens nu met de nieuwe prijsdaling van 270 euro voor een premium ga ik met GTAIV een xbox360 halen voor de extra content.

Denk dat ik er wel eentje mee kan krijgen voor 220-240 euro bij de juiste kleinbedrijven en webwinkels.

Of toch maar niet
      dinsdag 11 maart 2008 @ 08:36:22 #33
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57299911
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 08:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Jongens nu met de nieuwe prijsdaling van 270 euro voor een premium ga ik met GTAIV een xbox360 halen voor de extra content.

Denk dat ik er wel eentje mee kan krijgen voor 220-240 euro bij de juiste kleinbedrijven en webwinkels.

Of toch maar niet
    als je het alleen voor GTA4 doet ben je gek ^^

maar als je daarnaast nog ruim de tijd hebt om de spellen te spelen op de 360 die je niet op de ps3 kan spelen...zou ik zeggen doen ^^, voor mij is de conclusie niet doen...ook al zijn er nog genoeg spellen die ik er op wil spelen
    PSN: diTani
      dinsdag 11 maart 2008 @ 08:39:36 #34
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_57299949
    Hoi
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      dinsdag 11 maart 2008 @ 08:52:33 #35
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_57300103
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 08:36 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

maar als je daarnaast nog ruim de tijd hebt om de spellen te spelen op de 360 die je niet op de ps3 kan spelen...zou ik zeggen doen ^^, voor mij is de conclusie niet doen...ook al zijn er nog genoeg spellen die ik er op wil spelen
    Dat heb ik dus niet, en mede omdat de controllers van beide heel verschillend zijn en ik me graag op een console wil richten, lijkt het inderdaad geen goed plan

Maar fps op de Xbox360 met achievements is zo fucking bruut
      dinsdag 11 maart 2008 @ 09:08:33 #36
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57300270
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 08:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dat heb ik dus niet, en mede omdat de controllers van beide heel verschillend zijn en ik me graag op een console wil richten, lijkt het inderdaad geen goed plan

ja need achievements ^^, ach met Home krijgen we straks trofeeën in ons virtueel huiskamertje

maar ze mogen daar wel eens mee op schieten...

ik moet trouwens zeggen dat die Arcade mode van COD4 nog aardig leuk is ^^
      Redactie Games dinsdag 11 maart 2008 @ 09:09:27 #37
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57300280
    Best vreemd, MLB The Show via optisch geluid hoor ik geen commentaar, alleen binnendsmonds, en geluid op HDMI hoor ik het wel....
    .....Kennedy
      dinsdag 11 maart 2008 @ 10:51:34 #38
    69710 Sixty4
    1, 2, 3,.... 64
    pi_57302095
    Weet iemand of de releasedatum van 16 maart voor Buzz! klopt. Vind het een beetje vreemd, op een zondag. Maar zie ook nog nergens foto's ofzo van de box of de buzzers...

off-topic:
    tok
    "There's always a danger that you think you gonna produce a gass and out comes a solid..."
    FD Review | sixty4.nl | Superhero Database | PSN id: Sixty4
    pi_57302885
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 10:51 schreef Sixty4 het volgende:
    Vind het een beetje vreemd, op een zondag.
    Wat denk je zelf?

Maar in de lente verschijnt het spel.
      dinsdag 11 maart 2008 @ 18:03:56 #40
    139407 jorienvdherik
    pi_57310140
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 08:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

heb ook 360, echt tof
    pi_57314473
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 08:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:

Of toch maar niet
    Alleen maar voor de extra content in GTAIV een XBOX360 kopen? Hoezo verslaafd

Ik heb al in geen weken meer gegamed, mijn minor is echt fucking druk
    pi_57314631
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 08:36 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

Ik heb een 360, zijn zat goede games op

In tegenstelling tot de wii
    pi_57314693
    tvp
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_57318859

Wat een detail in de cockpit
    pi_57318971
    quote:
    While most of us in North America don't read the Dutch magazine Chief, one of our readers abroad pointed out that they'd run a major exclusive on upcoming Quantic Dream/Sony title Heavy Rain. (You know Quantic Dream as the company behind Fahrenheit/Indigo Prophecy, and you know Heavy Rain from my fanboy obsession).

Reader Saimon was kind enough to translate some of the more enticing statements about the title made by Quantic Dream's founder David Cage. And we were kind enough to copy and paste the translations after the jump.

On Locations:
    "I don't want to do a big free-roaming city like GTA, because the flow of the story will then be hard to control. Nevertheless, I do want to incorporate big sets, with a crowd, heavy populated areas like a mall and a subway are going to be in there. Of course, the gameplay has got to make use of that aspect too."

On Graphics:
    "People will be surprised. Internal (Sony's) feedback on graphics has been great. This is going to be a truly next-gen game. But still, we want to do something unique with the graphics, going beyond just making the most photorealistic world we can."

On Gameplay:
    "With the release of Fahrenheit, we gave the adventure genre a new grammar. We brought new ways into the genre, new words if you want to see it like that, a new vocabulaire. With Heavy Rain, where going to expand on that same grammar."

On Story:
    "Heavy Rain is about normal people that have landed in extraordinary situations. I wanted a much more personal story. The first thing that came to my mind, as a father of two little boys, was that the main theme should simply be a father's love for his son. This is not a game about saving the princess or the world. Its purely about a father's love."

"The main story will revolve around 4 different characters, and we're putting the spotlight on their perceptions. The question 'what is good and what is evil' is the key here, that will be just a matter of viewpoint...I believe heavily in moral choices, I'm going to use them A LOT. They're not about being good or bad, but about finding the right balance."

So far, so good. Thanks to Saimon for all the hard work on this one.
      dinsdag 11 maart 2008 @ 23:55:38 #46
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57319033
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 23:47 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]

need!@
    pi_57319219
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 22:54 schreef ryangozer het volgende:
    TIP VOOR IEDEREEN DIE NU INEENS LINUX WIL

Ik heb ervaring, en het is op meerdere punten simpelweg kut, waarom?
    1: Je moet je harde schijf herindelen naar 10 - rest oftwel je hebt maar 10 gig voor linux of maar 10 gig voor je ps3 zelf.
    2: Het installeren duurt minimaal 2 uur mocht alles gelijk goed gaan (kleine kans)
    3: Op een sdtv werkt het zoiezo niet, althans het werkt wel maar je hebt de randen van je scherm niet (probeer dan maar eens het kruisje rechtsboven te vinden) en het is zwart wit.

zo kan ik nog wel even doorgaan maar ik zal julie verder nief vervelen...
    Het lukt mij niet, dus het is kut....
    PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
      woensdag 12 maart 2008 @ 15:03:59 #48
    45458 Govinda
    Blond is geil!
    pi_57328078
    Wat ik me afvraag: wat gaat er nog allemaal in GT5 komen wat nog niet in de prologue zit?
    Maw: waarom zou ik wachten op GT5?
    Suffering from Oblomow's
      woensdag 12 maart 2008 @ 15:10:44 #49
    137562 rakotto
    pi_57328185

pi_57328921
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 15:03 schreef Govinda het volgende:
    Wat ik me afvraag: wat gaat er nog allemaal in GT5 komen wat nog niet in de prologue zit?
    Maw: waarom zou ik wachten op GT5?
    Met een beetje geluk:

- schademodel
    - weerseffecten
    - dag/nacht overgangen

Om maar een paar kleine dingen te noemen (maar van dit alles is nog niet met 100% zekerheid te zeggen dat het er in komt )
      woensdag 12 maart 2008 @ 15:59:35 #51
    45458 Govinda
    Blond is geil!
    pi_57329112
    Ik zat ook al aan schade model te denken (ook dat niet alle modellen schade zullen kunnen krijgen omdat bepaalde fabrikanten dat niet willen) maar daarbij houd het toch wel een beetje op.
    Stel dat er inderdaad nog weer en dag/nacht bij komt vind ik dat toch niet echt iets toevoegen aan gameplay...
    Suffering from Oblomow's
      woensdag 12 maart 2008 @ 16:03:00 #52
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57329170
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 15:59 schreef Govinda het volgende:
    Ik zat ook al aan schade model te denken (ook dat niet alle modellen schade zullen kunnen krijgen omdat bepaalde fabrikanten dat niet willen) maar daarbij houd het toch wel een beetje op.
    Stel dat er inderdaad nog weer en dag/nacht bij komt vind ik dat toch niet echt iets toevoegen aan gameplay...
    Dag en nacht misschien niet zo veel, maar een flinke stortbui met bijbehorende effecten zou wel heel tof zijn.

Maar euh... nog maar 2 uur!!

Motorstorm2 trailer.
      Redactie Games woensdag 12 maart 2008 @ 16:13:26 #53
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57329335
    Zit er in GT5 Prologue dan ook gewoon een career mode?
    .....Kennedy
    pi_57329686
    tvp
    ......Signature-loos......
    pi_57330172
    quote:
    [ afbeelding ]

Geen demo van GT5P gespeeld zo te lezen. Het detail wat PD in het interieur laat zien is gewoon ziek.
    Ik hoop alleen dat ook de omgeving/tracks genoeg detail zal bevatten om zich met de auto's te kunnen meten.
    pi_57330309
    DMC Zit nu ergens in mission 7 ofzo, ik doe echt 40 minuten over een level (heb wel hard )
      woensdag 12 maart 2008 @ 17:45:22 #57
    137562 rakotto
    pi_57331119
    Threespeech: A STORM IS COMING...

15 mins left!
      woensdag 12 maart 2008 @ 17:48:16 #58
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57331178
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 17:45 schreef rakotto het volgende:
    Threespeech: A STORM IS COMING...

15 mins left!

edit: misschien hier even verder over MS2? [PS3] Motorstorm 2: A storm is coming...

[ Bericht 12% gewijzigd door Fallen op 12-03-2008 17:55:23 ]
      woensdag 12 maart 2008 @ 18:02:34 #59
    139407 jorienvdherik
    pi_57331498
    mijn ps3 controller is naar weert toe
    pi_57331694
    Motorstorm 2 trailer: http://ps3.ign.com/articles/858/858851p1.html

Edit: link aangepast

[ Bericht 52% gewijzigd door SToRM81 op 12-03-2008 18:38:52 ]
    PSN id: NL_SToRM
    pi_57332178
    Doet het hier niet.
    pi_57332436

woensdag 12 maart 2008 @ 19:10:40 #63
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57333036
    quote:
    [ afbeelding ]

Zal vast geweldig worden maar kreeg even een deja-vu

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      Redactie Games woensdag 12 maart 2008 @ 19:31:35 #64
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57333490
    Maar zit er een career mode in Prologue, of moet ik daar gewoon GT5 voor kopen?
    .....Kennedy
    pi_57333686
    Ik heb ook een (moelijke) vraag over gta prologue

Hoe zit het precies met de veel besproken topgear afleveringen, zitten die erbij op de disc of zijn ze downloadbaar als je het spel hebt en zoja moet je betalen of zijn ze gratis, en hoeveel zijn het er?
      woensdag 12 maart 2008 @ 19:48:42 #66
    139407 jorienvdherik
    pi_57333894
    Zo,
    Ik heb fifa 08 geruild tegen assasins creed op de PS3 vandaag. wat een vaag begin van het spel zeg in zo lab ofzo, en dan 1e opdracht om die mensen met kannen op der hoofd niet te raken, snap het niet

Zat daar even vast, en nu maar even feyenoord kijken
      woensdag 12 maart 2008 @ 19:59:46 #67
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57334164
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:

en nu maar even feyenoord kijken
    Dat snap ik weer niet
    pi_57334190
    quote:
    IGN: Hot Shots Golf: Out of Bounds Review

8.5 Presentation
    Great, cartoony look to everything, and there are plenty of club and ball options. More courses would have been nice, though.

8.5 Graphics
    The characters are very nicely detailed and quite sharp. The courses also look great, though there are jaggies here and there. Fairly beautiful overall, though.

7.5 Sound
    The effects are basic but nice, as is the music.

9.0 Gameplay
    The new swing mechanic is a nice addition. It's nearly as deep as it is accessible.

8.5 Lasting Appeal
    The online stuff works great, and the game is addicting enough to keep you hooked for a good, long while.

8.9
    Great OVERALL
    (out of 10 / not an average)
    pi_57334245
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 19:59 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dat snap ik weer niet
    Hij gaat naar zijn held kijken.

woensdag 12 maart 2008 @ 20:04:52 #70
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_57334300
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 18:13 schreef SToRM81 het volgende:
    Motorstorm 2 trailer: http://ps3.ign.com/articles/858/858851p1.html

Edit: link aangepast
    Mooie trailer...
    Maar het zal net als bij Motorstorm 1 een stuk minder ingame zijn waarschijnlijk...
    Leuk die FMV.. maar wat heb je er aan ?
    Ingame graphics is wat belangrijk is...
    pi_57334329
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 19:31 schreef Wessiej het volgende:
    Maar zit er een career mode in Prologue, of moet ik daar gewoon GT5 voor kopen?
    quote:
    Key Features:

The first ever Gran Turismo title with online racing: drive online against up to 16 other Gran Turismo aces
    Race a total of 71 stunning, high-performance cars
    Race the Eiger Nordwand, the Daytona International Speedway, the London City Track , the Fuji Speedway, Suzuka and the High Speed Ring - and then race them in alternative layouts
    All-new physics engine means true next-generation vehicle handling
    All-new and improved opponent AI opponents for a nail-biting race experience
    Access to Gran Turismo TV : a world of great motoring TV programming online
    In-game museum featuring the history and heritage of the top car manufacturers
    My Garage - a personalised homepage feature with calendar, clock and map & weather of major race circuits worldwide
    Quick Tune facility allows you to adjust power, tyres, suspension and more
    All in stunning High Definition at 1080p

Gran Turismo 5 Prologue Additional Features for Europe:

Drift Mode – The player’s drifting technique is measured based on drift angles, racing lines, and speeds within evaluation zones located at various turns on the course.
    In Depth Car Tuning – Players have the ability to adjust the vehicle’s performance, including power, tyres, suspension and the ability for quick tuning whilst racing.
    Two-player Split Screen Racing – Allows players to race head-to-head offline.
    New Race Events – Online racing fans can join in on a new set of scheduled events and time trials.

Voor de volledige, gebruikelijke career mode zul je inderdaad nog moeten wachten. Wel zullen er voldoende events aanwezig zijn om je toch nog bezig te houden zoals je hierboven kunt lezen.
      woensdag 12 maart 2008 @ 20:06:18 #72
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57334337
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hij gaat naar zijn held kijken.

[ afbeelding ]
    Mijn schoonvader
    pi_57334351
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 20:06 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Mijn schoonvader
    quote:
    MARWIJK GA AUB WEG ZO SNEL MOGELIJK
      Redactie Games woensdag 12 maart 2008 @ 20:22:49 #74
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57334558
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Die heb ik vorige week ook besteld
    .....Kennedy
      Redactie Games woensdag 12 maart 2008 @ 20:23:07 #75
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57334571
    Zie je, ik koop gewoon alle instant hits die jullie niet zien aankomen
    .....Kennedy
    pi_57334590
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Het enige toffe aan die demo waren die eend en zijn kuikens in dat plasje water

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2008 20:23:59 ]
    pi_57334610
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 20:23 schreef Wessiej het volgende:
    Zie je, ik koop gewoon alle instant hits die jullie niet zien aankomen
    Trendwatcher Ik zie een glansrijke carriere
      Redactie Games woensdag 12 maart 2008 @ 20:27:32 #78
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57334696
    Ach ja, het kan ook niet anders, 10 games kopen in 3 weken.
    .....Kennedy
    pi_57334709
    http://stores.ebay.nl/Biz-com2-Game-Store

Dees is trouwens een stuk goedkoper dan 3BM
    pi_57334846
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 20:27 schreef SuperFruitig het volgende:

* Voegt toe aan favoriete verkopers

Thnx dude.

Over twee weken dan eindelijk een PS3
      woensdag 12 maart 2008 @ 20:55:29 #81
    139407 jorienvdherik
    pi_57335405
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 20:04 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Mooie trailer...
    Maar het zal net als bij Motorstorm 1 een stuk minder ingame zijn waarschijnlijk...
    motorstorm 1 vind ik mooier dan cod 4 ofzo, mooie grafsiche dingen man

deel 2 zeker kopen
      woensdag 12 maart 2008 @ 22:24:30 #82
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_57338015
    Iemand al een review gezien van Viking Battle for Asgard ziet er best lekker uit
    Pax & Pry Free download
      woensdag 12 maart 2008 @ 22:55:16 #83
    139407 jorienvdherik
    pi_57339155
    ik heb zo zin assains creed ga zo gelijk 2 uur spelen ofzo.
    Hoor alleen dat mensen het saai vinden na een tijd. maar ben van plan hem zeker uit te spelen
    pi_57339171
    (schaamte) Ik heb gisteren pas voor het eerst Motorstorm in mijn Ps3 geduwd (/schaamte)

Om het dan even goed te maken: wat een vet spel. Ik snap van mezelf eigenlijk niet dat ik m zolang heb laten liggen, maargoed met al die andere games moet je keuzes maken. En ik speel niet zo graag allemaal games door elkaar, als ik er aan eentje begin wil ik die eigenlijk het liefst ook eerst uitspelen.

Maargoed: Motorstorm
    ......
    pi_57340985
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 15:59 schreef Govinda het volgende:
    Voor mij dus wel.. eindelijk een 24-uurs race, waarbij je last hebt van de ondergaande en opkomende zon, en ook rijden in het pikkedonker. (Ja, ik ben 1 van die gekken die vrijwel alle 24-uurs races zelf rijdt, behalve die kut oval )
    pi_57341780
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 20:27 schreef SuperFruitig het volgende:

goeie Ebayer duurt wel iets langer 2 weken maar.Alleen heeft ie niet altijd de nieuwste games.
    Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
    pi_57345062
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
    ik heb zo zin assains creed ga zo gelijk 2 uur spelen ofzo.
    Hoor alleen dat mensen het saai vinden na een tijd. maar ben van plan hem zeker uit te spelen
    Ik vind Assassin's Creed echt een vet spel. Begin van het spel is inderdaad een beetje raar. Ik dacht ook zo van wat krijgen we nou. Met dat vage beeld enzo.

Alleen ik zit vast bij Jerusalem. Heb geen objective meer op de radar en ik snap niet wat ik moet doen.
      donderdag 13 maart 2008 @ 08:52:34 #88
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57345112
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 08:47 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik vind Assassin's Creed echt een vet spel. Begin van het spel is inderdaad een beetje raar. Ik dacht ook zo van wat krijgen we nou. Met dat vage beeld enzo.

Alleen ik zit vast bij Jerusalem. Heb geen objective meer op de radar en ik snap niet wat ik moet doen.
    Zoek eens een toren waar een adelaar om heen zweeft... voila, een nieuw Viewpoint.
    (oftewel, je moet op zoek gaan in een nieuw gedeelte van de stad, dus geen objectives op de minimap tot die tijd).
      donderdag 13 maart 2008 @ 08:52:36 #89
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57345113
    Nyko FrontMan guitar besteld ( http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=347849 ) voor mijn rock band =]

begin April eindelijk rocken, en dan kan ik guitar hero er ook nog bij bestellen =]
      donderdag 13 maart 2008 @ 08:53:24 #90
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57345127
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 23:56 schreef Slappy het volgende:

[..]

goeie Ebayer duurt wel iets langer 2 weken maar.Alleen heeft ie niet altijd de nieuwste games.
    rock band op 2 maart besteld, 6 maart op de deurmat ...redelijk snel lijkt me zo
    pi_57345195
    system update bezig.... wat zal het zijn....
      donderdag 13 maart 2008 @ 09:06:37 #92
    139407 jorienvdherik
    pi_57345263
    nieuwe psn store ?
    pi_57345499
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 08:59 schreef ryangozer het volgende:
    system update bezig.... wat zal het zijn....
    oeh oeh oeh! Wat is het?
      donderdag 13 maart 2008 @ 09:33:12 #94
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57345627
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 09:23 schreef Vince22 het volgende:

[..]

oeh oeh oeh! Wat is het?
    Firmware Update (v2.17)
    + Posted by Jeff Rubenstein // Social Media Manager
    If you’ve signed in to the PLAYSTATION Network tonight on your PS3, you probably noticed that you were prompted to upgrade the system’s firmware to v2.17. In case you were wondering what it’s all about (and a quick Google search indicates that yes, you are) the operating stability of some online PS3 titles has been improved.
    Hope that clears things up!
    pi_57345668
    Nou dat is toch goddomme weer de moeite waard! Thanks Sony voor jullie geweldige revolutionaire updates elke keer weer!
    pi_57345959
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 09:36 schreef Vince22 het volgende:
    Nou dat is toch goddomme weer de moeite waard! Thanks Sony voor jullie geweldige revolutionaire updates elke keer weer!
    Lig niet te zeiken man, wees blij dat ze uberhaupt de moeite nemen om je van updates te voorzien.
    pi_57346173
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 09:52 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Lig niet te zeiken man, wees blij dat ze uberhaupt de moeite nemen om je van updates te voorzien.
    Ik ga niet eens moeite doen om hier op te reageren.

Toch wel. Wie ben jij om mij een zeikerd te noemen? Fanboy.

Ik zeg elke update sinds 1.80 is al niet meer baanbrekend geweest. Maar ja, toen had jij je PS3 nog niet.
      donderdag 13 maart 2008 @ 10:22:23 #98
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57346381
    laat ze maar eens kwalitatief waardige updates uitbrengen...ik zit niet telkens te wachten op updates 2.128847584888884484 omdat ze toevallig 1 bug eruit hebben getoverd...

de themes zijn voor mij nog de leukste toevoeging geweest (en divx shit dan, al gebruik ik dat nog niet eens ) maar voor de rest weinig leuke nieuwe functionaliteiten...ik wil bv eigen muziek kunnen luisteren tijdens een game, gewoon in-game XMB hebben, via dat dus normaal kunnen chatten met mn FOK!-matties (ok dat klinkt niet ) etc...en het belangrijkste is een normale update voor de store...design zal me een worst wezen ik wil gewoon ALLES kunnen downloaden en niet regio gebonden

en HOME met Achievements achtig iets...

bij deze even sony nederland een mailtje er over sturen ^^
    pi_57346408
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 20:04 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Mooie trailer...
    Het is dan ook een teaser-trailer, om aan te geven wat er gaat komen; jungle, monstertrucks en dezelfde chaos van MS1. Consider me enthousiastic.
    pi_57346716
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 10:22 schreef RedemptioN het volgende:
    laat ze maar eens kwalitatief waardige updates uitbrengen...ik zit niet telkens te wachten op updates 2.128847584888884484 omdat ze toevallig 1 bug eruit hebben getoverd...

de themes zijn voor mij nog de leukste toevoeging geweest (en divx shit dan, al gebruik ik dat nog niet eens ) maar voor de rest weinig leuke nieuwe functionaliteiten...ik wil bv eigen muziek kunnen luisteren tijdens een game, gewoon in-game XMB hebben, via dat dus normaal kunnen chatten met mn FOK!-matties (ok dat klinkt niet ) etc...en het belangrijkste is een normale update voor de store...design zal me een worst wezen ik wil gewoon ALLES kunnen downloaden en niet regio gebonden

en HOME met Achievements achtig iets...

bij deze even sony nederland een mailtje er over sturen ^^
    Precies, zo bedoelde ik het, had alleen geen zin om het uit te typen
    Ach, wij early adopters begrijpen elkaar
      donderdag 13 maart 2008 @ 11:11:33 #101
    139407 jorienvdherik
    pi_57347376
    Firmware 2.17 nu te downloaden

Nieuws | 13 maart 2008 - Firmware 2.17 is vanaf nu beschikbaar is als download via het PlayStation Network. Door na 'Systeemupdate' te gaan, wordt de update automatisch naar je PlayStation 3 gedownload. Het betreft dit keer geen grote update. Sony heeft laten weten dat de firmware bedoeld is om de stabiliteit van sommige online games te verbeteren.
    pi_57347411
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 11:11 schreef jorienvdherik het volgende:
    Firmware 2.17 nu te downloaden

Nieuws | 13 maart 2008 - Firmware 2.17 is vanaf nu beschikbaar is als download via het PlayStation Network. Door na 'Systeemupdate' te gaan, wordt de update automatisch naar je PlayStation 3 gedownload. Het betreft dit keer geen grote update. Sony heeft laten weten dat de firmware bedoeld is om de stabiliteit van sommige online games te verbeteren.
    Lees jij gewoon niet en post je maar raak?
      donderdag 13 maart 2008 @ 11:30:18 #103
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57347731
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 10:37 schreef Vince22 het volgende:

[..]

Precies, zo bedoelde ik het, had alleen geen zin om het uit te typen
    Ach, wij early adopters begrijpen elkaar
    ^^

ik heb sony inmiddels een e-mail gestuurd...zal wel niet veel uitkomen (hele klus nog om een beetje relevant email adres te vinden :S...)
      donderdag 13 maart 2008 @ 11:45:09 #104
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_57348051
    Iemand al een review gezien van Viking Battle for Asgard ziet er best lekker uit Klik Klik 2 voor video's
    Pax & Pry Free download
      donderdag 13 maart 2008 @ 11:46:28 #105
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57348078
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 11:13 schreef Vince22 het volgende:

[..]

Lees jij gewoon niet en post je maar raak?
    Hij bedoelt het vast goed...

Wat de firmware updates betreft, ik ben het volledig met je eens. Tijdens de verschillende demonstraties van de PS3 en het PSN werden we lekker gemaakt met VideoChat tijdens het spelen van Formula1.

De werkelijkheid was dat zelfs de achteruitkijkspiegel functie van de PSP ontbrak, laat staan in-game berichten.

Wat ook een mooie feature die gedemonstreerd werd was die in-game store van Motorstorm. Rechtstreeks in de game gewoon een nieuwe buggy kopen, nieuwe track en gaan....
    Daar is (vooralsnog) weinig van terecht gekomen.

Hoe dan ook, veel dingen zijn voor verbetering vatbaar, maar dat neemt niet weg dat ik wel heel veel lol met de PS3 & games.
    pi_57348315
    Late tvp.
    pi_57349167
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef Fallen het volgende:

[..]
    Hoe dan ook, veel dingen zijn voor verbetering vatbaar, maar dat neemt niet weg dat ik wel heel veel lol met de PS3 & games.
    Oh maar dat heb ik absoluut ook wel, ben nog steeds tevreden met het ding, het ging me ook alléén om de updates. Is nu al bijna een jaar geleden dat ik om half 1 's nachts met een big smile mijn PS3 voor het eerst opstartte en het "plingpling" geluidje hoorde bij het opstarten van R:FoM

Qua firmware updates en release dates van Sony is en blijft het gewoon zwáár bagger. Zoals jij ook zegt; XMB, ingame shit, Home, communicatie al dan niet ingame, and so on and so forth
      donderdag 13 maart 2008 @ 12:56:40 #108
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_57349807
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 11:45 schreef ikookhier het volgende:
    Iemand al een review gezien van Viking Battle for Asgard ziet er best lekker uit Klik Klik 2 voor video's
    Wel een preview bij de buren Eindelijk weer een PS3 game die mij tof lijkt
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
    pi_57349886
    De Europese PS Store is geüpdate. Er staat een nieuwe track pack voor Guitar Hero 3 in, een trailer en een thema...

Het wordt echt erger met de week lijkt het wel.
      donderdag 13 maart 2008 @ 13:03:41 #110
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57349955
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 12:59 schreef SToRM81 het volgende:
    De Europese PS Store is geüpdate. Er staat een nieuwe track pack voor Guitar Hero 3 in, een trailer en een thema...

Het wordt echt erger met de week lijkt het wel.
    heb er een mail over gestuurd naar Sony (als die al goed aankomt )

moet er maar zo'n petitie voor beginnen en op alle grote gamesites posten...even een signaal afgeven aan sony
      Redactie Games donderdag 13 maart 2008 @ 13:07:37 #111
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57350022
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 12:56 schreef Devolution het volgende:

[..]

Damn you!

Mijn 12e ps3 game dan maar weer in 4 weken
    .....Kennedy
    pi_57351373
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 08:52 schreef RedemptioN het volgende:
    Nyko FrontMan guitar besteld ( http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=347849 ) voor mijn rock band =]

begin April eindelijk rocken, en dan kan ik guitar hero er ook nog bij bestellen =]
    Je kan je guitar hero 3 gitaar niet gebruiken voor rockband !!!!
    PSN id: Puddled_nl
    pi_57351413
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 13:07 schreef Wessiej het volgende:
    Damn you!

Mijn 12e ps3 game dan maar weer in 4 weken
    Speel je ze ook daadwerkelijk of verzamel je ze alleen maar
    Ik heb nu zo'n 14 games in een jaar tijd gekocht voor de PS3 en dat vond ik al redelijk wat...
      donderdag 13 maart 2008 @ 14:20:39 #114
    139407 jorienvdherik
    pi_57351477
    wessiej je bent echt ziek man
      Redactie Games donderdag 13 maart 2008 @ 14:23:28 #115
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57351529
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 14:16 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Speel je ze ook daadwerkelijk of verzamel je ze alleen maar
    Ik heb nu zo'n 14 games in een jaar tijd gekocht voor de PS3 en dat vond ik al redelijk wat...
    Ach zo nu en dan speel ik wel eens wat ja
    .....Kennedy
      donderdag 13 maart 2008 @ 14:31:52 #116
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57351682
    Firmware update,.... store update,.... OMG
      donderdag 13 maart 2008 @ 14:34:55 #117
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57351745
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 14:13 schreef Renzokuken het volgende:

[..]

Je kan je guitar hero 3 gitaar niet gebruiken voor rockband !!!!
    deze wel =], deze is gemaakt voor Rock Band en voor Guitar hero 3

dit staat ook als ik er op zoek:

"The new Nyko Controllers that come with these bundles are the first and only Guitar Controllers compatable with Guitar Hero 3 and Rock Band on PS3."

http://www.guitarzerotohe(...)tman-wireless-guitar

zie filmpje op het einde

dus dat wordt nog guitar hero 3 er bij bestellen (30 dollar incl verzenden via ebay )

[ Bericht 8% gewijzigd door RedemptioN op 13-03-2008 14:42:04 ]
    pi_57351881
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 14:34 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

deze wel =], deze is gemaakt voor Rock Band en voor Guitar hero 3

dit staat ook als ik er op zoek:

"The new Nyko Controllers that come with these bundles are the first and only Guitar Controllers compatable with Guitar Hero 3 and Rock Band on PS3."

http://www.guitarzerotohe(...)tman-wireless-guitar

zie filmpje op het einde
    Argh komen ze nu mee
    Ik zit met een gewone guitar hero 3 gitaar opgescheept
      donderdag 13 maart 2008 @ 14:46:13 #119
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_57351948
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 12:56 schreef Devolution het volgende:

[..]

thanks begint bij mij ook te kriebelen
    Pax & Pry Free download
      donderdag 13 maart 2008 @ 14:59:53 #120
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57352215
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 14:42 schreef Renzokuken het volgende:

[..]

Argh komen ze nu mee
    Ik zit met een gewone guitar hero 3 gitaar opgescheept
    hij is volgens mij nog niet zo heel lang uit in Amerika, maar ik had contact met Nyko opgenomen wanneer ze gingen leveren in Nederland, en heb via hun doorgekregen dat Komplett leverancier van hun is...

vervolgens contact opgenomen met Komplett en die hebben die gitaren nu geregeld =], vanaf 1 april komen er 2 bij hun binnen, en ik heb er 1 van besteld, dus als je ze wil bestellen !!
      donderdag 13 maart 2008 @ 15:09:14 #121
    139407 jorienvdherik
    pi_57352352
    mijn volgende game ga ik echt halen bij die canada shop wat een bedragen joh
    pi_57352417
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 14:59 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

hij is volgens mij nog niet zo heel lang uit in Amerika, maar ik had contact met Nyko opgenomen wanneer ze gingen leveren in Nederland, en heb via hun doorgekregen dat Komplett leverancier van hun is...

vervolgens contact opgenomen met Komplett en die hebben die gitaren nu geregeld =], vanaf 1 april komen er 2 bij hun binnen, en ik heb er 1 van besteld, dus als je ze wil bestellen !!
    Ik ga wel gewoon voor de losse rockband gitaar, ik heb immers gh3 al.
    pi_57352760
    Mag ik iedereen van fok toevoegen als vriend? Nu heb ik er maar 1
    mijn psn: boerenlater
    pi_57353287
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 15:29 schreef Beach het volgende:
    daar is de friendslist in de OP vooer
      donderdag 13 maart 2008 @ 16:01:24 #125
    139407 jorienvdherik
    pi_57353429
    De ps3 doosjes zijn dat

1 x AMARAY 14mm BLU-RAY CD/DVD CASE POST WORLDWIDE HD
    of

1 x Blu-Ray Case.11mm POST WORLD CD/DVD HD
      donderdag 13 maart 2008 @ 16:11:31 #126
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57353606
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 16:01 schreef jorienvdherik het volgende:
    De ps3 doosjes zijn dat

1 x AMARAY 14mm BLU-RAY CD/DVD CASE POST WORLDWIDE HD
    of

1 x Blu-Ray Case.11mm POST WORLD CD/DVD HD
    originele blu-ray doosjes zijn Kleiner dan de ps3 doosjes...dus DENK de 1ste (14mm vs 11mm) maar ik beloof niks
      donderdag 13 maart 2008 @ 16:20:45 #127
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_57353794
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 15:29 schreef Beach het volgende:
    Als je online maar geen boeren laat
    PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
      donderdag 13 maart 2008 @ 16:27:38 #128
    139407 jorienvdherik
    pi_57353983
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 16:11 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

originele blu-ray doosjes zijn Kleiner dan de ps3 doosjes...dus DENK de 1ste (14mm vs 11mm) maar ik beloof niks
    haal ze anders allebei wel

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=330218893606&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=014

eerst haal ik deze maar
    pi_57353995
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 16:20 schreef janrad het volgende:

[..]

Als je online maar geen boeren laat
    eerst mn headet werkend krijgen
    pi_57355517
    Die Firmware en store update

Wat zielig zeg. Doe dan niks, dit boeit toch niemand. Ik dacht dat naarmate de tijd zou duren, die Store beter zou worden. Maar het wordt alleen maar slechter.

[ Bericht 24% gewijzigd door Athlon_2o0o op 13-03-2008 17:38:37 ]
    pi_57356282
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 17:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:

Wat zielig zeg. Doe dan niks, dit boeit toch niemand. Ik dacht dat naarmate de tijd zou duren, die Store beter zou worden. Maar het wordt alleen maar slechter.
    en voor de meeste games is er totaal niks boeiends te downloaden wat gratis is
    niks extra levels of mappen ofzo
      donderdag 13 maart 2008 @ 18:53:19 #133
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_57357092
    Boeiend. Alsof elke update iets fantastisch moet zijn. Als mijn PS3 er stabieler van wordt hoeft er voor mijn totaal geen nieuwe content te komen. Wat extra codecs voor WMV en AVI zou handig zijn. Maar that's it...

Maar dat heeft dan misschien te maken met het feit dat ik meer een offline story mode gamer ben
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_57357133
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 18:53 schreef Rock-shocker het volgende:
    Boeiend. Alsof elke update iets fantastisch moet zijn. Als mijn PS3 er stabieler van wordt hoeft er voor mijn totaal geen nieuwe content te komen. Wat extra codecs voor WMV en AVI zou handig zijn. Maar that's it...

Maar dat heeft dan misschien te maken met het feit dat ik meer een offline story mode gamer ben
    Tja, 1 video voor een store update is echt te weinig. 1 video per week. Op IGN staan er 50 per week op. Ik bedoel, waar slaat het op. Er zal toch minstens 1 demo per week uit moeten komen.

Ik neem XBOX Live als voorbeeld, dat heeft wel gewoon fatsoenlijke content.
      donderdag 13 maart 2008 @ 18:56:45 #135
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57357162
    woohoo, mijn gitaar dus gekocht, waar rock band en guitar hero mee gespeeld kan worden...rock band van me zus voor me verjaardag gekregen en voor het waanzinig dure bedrag van 14,90 !! incl verzenden guitar hero 3 zonder gitaar besteld!!
      donderdag 13 maart 2008 @ 18:58:31 #136
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57357209
    quote:

Het is dramatisch,... het is echt wachten op een goede exclusive en Home om alles een beetje te boosten!
      donderdag 13 maart 2008 @ 19:03:07 #137
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_57357316
    Nog 84 races voor mijn Elite Burnout License
    Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_57357370
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 19:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Nog 84 races voor mijn Elite Burnout License
    84? Ik begin het nu al redelijk eentonig te vinden. Heb nog geen eens een A-klasse.
      donderdag 13 maart 2008 @ 19:17:39 #139
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_57357655
    Zodra je een nieuwe license gehaald hebt , zijn alle behaalde races weer gecleared.
    totaal 119 stuks
    Hij wordt nu echt rete moeilijk , vooral de Burning Routes zijn om gek van te worden

Ik ga voor de Golden Paint , de brute wagens komen trouwens nu wel los
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      donderdag 13 maart 2008 @ 19:28:20 #140
    137562 rakotto
    pi_57357936
    Ik wil de nieuwe burnout spelen. En wel nu.
      donderdag 13 maart 2008 @ 19:44:42 #141
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_57358376
    Woohoo COD4 gaat binnenkort in de verkoop, ik heb net RB6V-2 besteld bij 3BM. Dat worden weer avonden Tactisch plezier.
      Redactie Games donderdag 13 maart 2008 @ 19:52:46 #142
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57358605
    RSV2 ook gekocht, ook even mee knallen dus
    .....Kennedy
    pi_57359407
    ZOMGERZOMGLOLLERCOPTER FIRMWARE UPDATE EN STORE

Het wordt gewoon tijd dat sony er 100 euro per jaar voor gaat vragen, kijken of jullie zeikende hollandzieltjes dan wel verzadigd worden

Het zijn EXTRA CONTENT en PATCHES. Je hoeft het niet te downloaden
    pi_57359550
    quote:

Volgende maand krijgt de PSS een nieuwe makeover. Vraag me af of nou juist daar de prioriteit ligt...
    pi_57359573
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 20:24 schreef SuperFruitig het volgende:
    ZOMGERZOMGLOLLERCOPTER FIRMWARE UPDATE EN STORE

Het wordt gewoon tijd dat sony er 100 euro per jaar voor gaat vragen, kijken of jullie zeikende hollandzieltjes dan wel verzadigd worden

Het zijn EXTRA CONTENT en PATCHES. Je hoeft het niet te downloaden
    pi_57359785
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 20:34 schreef Cyberia18 het volgende:
    Home telt af.

http://www.colorize.net/home/
    lijkt me totaal niks; een soort sims/2ndlife
    pi_57360828
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 19:44 schreef janrad het volgende:
    Woohoo COD4 gaat binnenkort in de verkoop, ik heb net RB6V-2 besteld bij 3BM. Dat worden weer avonden Tactisch plezier.
    Ik ga hem ook bestelen denk ik Die spellen worden steeds goedkoper met de dollar die maar blijft zakken
    pi_57360874
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ik ga hem ook bestelen denk ik
    We gaan hier niks stelen hé?
    pi_57361043

pi_57361126
    Probeer ik iedereen van fok toe te voegen; is er geen ruimte voor iedereen
    pi_57361158
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

We gaan hier niks stelen hé?
    Echt wel, die kerel is een rip-off wat betreft de verzendkosten He has it comming.
      Redactie Games donderdag 13 maart 2008 @ 21:49:30 #153
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57361547
    Nou zit ik eigelijk te twijfelen, zal ik Prologue kopen, maarja ik koop elk spel, waarom deze nou niet
    .....Kennedy
    pi_57361563
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 21:49 schreef Wessiej het volgende:
    Nou zit ik eigelijk te twijfelen, zal ik Prologue kopen, maarja ik koop elk spel, waarom deze nou niet
    omdat over een paar maanden de echte GT uitkomt en je zit met je prologue van 35-40 euro
      Redactie Games donderdag 13 maart 2008 @ 21:50:27 #155
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57361578
    Oja dat was het.
    .....Kennedy
    pi_57361585
    28 euro bij Play.com.
    pi_57361594
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 21:50 schreef Beach het volgende:

[..]

omdat over een paar maanden
    Lulkoek.
    pi_57361644
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 21:51 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Lulkoek.
    boeie wanneer dan
    pi_57362191
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 21:52 schreef Beach het volgende:

[..]

boeie wanneer dan
    2009.
      Redactie Games donderdag 13 maart 2008 @ 22:10:40 #160
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57362257
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

2009.
    Wat een paupers, kunnen ze niet normaal een race game uitbrengen ofzo? MS poept er 2 in 1 jaar uit.
    .....Kennedy
    pi_57362402
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 22:10 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Wat een paupers, kunnen ze niet normaal een race game uitbrengen ofzo? MS poept er 2 in 1 jaar uit.
    Ja maar de mensen @ PD zijn perfectionisten. Het wachten op een nieuwe GT is het altijd dubbel en dwars waard geweest
      Redactie Games donderdag 13 maart 2008 @ 22:24:25 #162
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57362641
    Gewoon een stelletje beunhazen.
    .....Kennedy
    pi_57362773
    En geld vragen voor een uitgebreide demo
      donderdag 13 maart 2008 @ 22:41:50 #164
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57363147
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 22:29 schreef Beach het volgende:
    En geld vragen voor een uitgebreide demo
    prologue is meer dan een demo

71 auto's, 6 (of was het 5?) banen, online optie, events , splitscreen multiplayer...denk dat je er langer mee bezig bent en meer replay waarde heeft dan bv Heavenly Sword...

dat het vergeleken met het uiteindelijke GT5 een demo zal lijken is logisch ^^
    pi_57363706
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja maar de mensen @ PD zijn perfectionisten. Het wachten op een nieuwe GT is het altijd dubbel en dwars waard geweest
    Yup, 1 auto duurt 6 maanden om aan te werken geloof ik. Kun je nagaan, 70 stuks, in de "demo".
      Redactie Games donderdag 13 maart 2008 @ 23:51:48 #166
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57364954
    Iemand moet mij echt in een dwangbuis stoppen, heb nu ook gran turismo prologue besteld, terwijl ik niet eens zeker weet of ik die wel wou
    .....Kennedy
    pi_57364985
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 23:51 schreef Wessiej het volgende:
    Iemand moet mij echt in een dwangbuis stoppen, heb nu ook gran turismo prologue besteld, terwijl ik niet eens zeker weet of ik die wel wou
    Bij BM?
      Redactie Games donderdag 13 maart 2008 @ 23:54:30 #168
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57364999
    zuiderpark.
    .....Kennedy
    pi_57365218
    ''Jij loopt de boel te flessen!''
      Redactie Games vrijdag 14 maart 2008 @ 00:17:20 #170
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57365394
    .....Kennedy
    pi_57365460
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 00:17 schreef Wessiej het volgende:
    quote:
    Wesley,

Het spel is netjes door ons opgestuurd dus of TNT Post heeft het verneukt of jij loopt de boel te flessen !!

Als je me je rekening nummer kan mailen dan stort ik morgen je geld terug.

Met vriendelijke groet,

Hans de Jonge

Zuiderpark Games
      vrijdag 14 maart 2008 @ 00:22:07 #172
    139407 jorienvdherik
    pi_57365500
    wat praat je nou stom, net of wesley een spel laat opsturen van iets dat 5 km van zn huis is
    pi_57365541

pi_57365559
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
    wat praat je nou stom, net of wesley een spel laat opsturen van iets dat 5 km van zn huis is
    O rly?
      vrijdag 14 maart 2008 @ 00:28:12 #175
    139407 jorienvdherik
    pi_57365612
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

O rly?
    je bent niet leuk, zal je ook niet worden.
    en een ps3 heb je niet, zal je ook nooit krijgen
    pi_57365640
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
    en een ps3 heb je niet, zal je ook nooit krijgen
    Ik weet in ieder geval wie ik straks NIET moet toevoegen aan m'n friendslist. Fijn dat je dat nu voor mij nogmaals bevestigd
      vrijdag 14 maart 2008 @ 00:30:56 #177
    139407 jorienvdherik
    pi_57365663
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik weet in ieder geval wie ik straks NIET moet toevoegen aan m'n friendslist. Fijn dat je dat nu voor mij nogmaals bevestigd
    ik had je ook nooit geaccepteerd
    pi_57365685
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 00:30 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ik had je ook nooit geaccepteerd
    Hmm wat doe je in m'n friendlist (360) trouwens?

* kickt Jorien meteen uit de list
      vrijdag 14 maart 2008 @ 00:35:37 #179
    139407 jorienvdherik
    pi_57365745
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hmm wat doe je in m'n friendlist (360) trouwens?

* kickt Jorien meteen uit de list
    Bij mij sta je er ook niet in, dat hij dan bij jou nog blijft staan
      Redactie Games vrijdag 14 maart 2008 @ 07:52:36 #180
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57367444
    Rustig aan kindjes, dat was niet een mail naar mij
    .....Kennedy
    pi_57368167
    waar hebben die kleuters hier het ps3 topic gelaten. Kunnen jullie niet elkaar lopen flamen in PM`s. Dan hebben wij er ook geen last van
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_57370142
    Gran Turismo Prologue ziet er wel ontzettend gaaf uit. Maar toch ga ik hem niet halen. Vind het een beetje zonde als je straks de echte koopt en dan zit je met een demo van weet ik veel hoeveel euro.

Heb trouwens een filmpje gezien van Rainbow Six Vegas 2, ziet er onwijs vet uit!
    pi_57370218
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 10:57 schreef Gewas het volgende:
    Gran Turismo Prologue ziet er wel ontzettend gaaf uit. Maar toch ga ik hem niet halen. Vind het een beetje zonde als je straks de echte koopt en dan zit je met een demo van weet ik veel hoeveel euro.

Heb trouwens een filmpje gezien van Rainbow Six Vegas 2, ziet er onwijs vet uit!
    GT5 komt pas in 2009 uit, dus je kan alvast ene jaar genieten van wat GT5 gaat bieden, en bovendien worden je prestaties in GT5:P meegenomen naar GT5. Dus héél erg zonde is het niet IMHO.
    pi_57370223
    http://nl.youtube.com/watch?v=t-_dkiYzaiw

Dit is het filmpje van Rainbow Six Vegas 2.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2008 11:01:51 ]
    pi_57370249
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 11:01 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

GT5 komt pas in 2009 uit, dus je kan alvast ene jaar genieten van wat GT5 gaat bieden, en bovendien worden je prestaties in GT5:P meegenomen naar GT5. Dus héél erg zonde is het niet IMHO.
    Oh. Maar zit er dan al een 'carreer' mode in de Prologue?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2008 11:04:00 ]
    pi_57370439
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 11:01 schreef Gewas het volgende:
    http://nl.youtube.com/watch?v=t-_dkiYzaiw

Dit is het filmpje van Rainbow Six Vegas 2.
    De MP mode heeft zo te zien nu dezelfde GFX als deSP. DE MP mode van Vegas heeft echt lelijke GFX:P
    pi_57370465
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 11:02 schreef Gewas het volgende:

[..]

Oh. Maar zit er dan al een 'carreer' mode in de Prologue?
    pi_57370749
    Na de Japanse GT5P te hebben gekocht , moet ik denk ook maar de EU gaan aanschaffen. GT5
      vrijdag 14 maart 2008 @ 12:18:20 #189
    45458 Govinda
    Blond is geil!
    pi_57372019
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 11:13 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen dus over verdeeld. Volgens mij komt de careermode pas in de full GT5.
    Suffering from Oblomow's
      vrijdag 14 maart 2008 @ 12:51:06 #190
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_57372735
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 21:36 schreef Beach het volgende:
    Probeer ik iedereen van fok toe te voegen; is er geen ruimte voor iedereen
    hoezo niet zit er een max aan
    Pax & Pry Free download
      vrijdag 14 maart 2008 @ 12:53:13 #191
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57372786
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 12:51 schreef ikookhier het volgende:

[..]

hoezo niet zit er een max aan
    hoezo niet? omdat Sony er niet in geloofd dat mensen meer dan 50 vrienden kunnen hebben...
      vrijdag 14 maart 2008 @ 12:53:47 #192
    139407 jorienvdherik
    pi_57372801
    de nieuwe maps van cod4 zien er zo vet uit.
    hoe moet je dat betalen met CC ?
    dat heb ik niet
    pi_57375626
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
    hoe moet je dat betalen met CC ?
    dat heb ik niet
    wirecard.com

maarre nieuwe maps voor cod4?? op psn?
      Redactie Games vrijdag 14 maart 2008 @ 14:59:18 #194
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57375893
    wirecard.com werkt niet meer.
    .....Kennedy
    pi_57376266
    Das kut

maarre; kan ik webradio (een stream aac+/mp3) afspelen op de ps3 zóner eerst het via mijn pc te moeten streamen?
      vrijdag 14 maart 2008 @ 15:25:10 #196
    139407 jorienvdherik
    pi_57376363
    stuurde woensdag mijn kapotte controller naar Sony toe. Kreeg net al met pakketje een nieuwe controller terug Bow
    pi_57376377
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 15:20 schreef Beach het volgende:
    Das kut

maarre; kan ik webradio (een stream aac+/mp3) afspelen op de ps3 zóner eerst het via mijn pc te moeten streamen?
    ja, Virgin Radio werkt gewoon direct in de PS3-browser.
    pi_57376945
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 15:26 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ja, Virgin Radio werkt gewoon direct in de PS3-browser.
    neeeeeeeeeee niet die virgin radio
    pi_57376974
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
    Wat lul je?

Redactie Games vrijdag 14 maart 2008 @ 15:57:58 #200
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57377017
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 15:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wat lul je?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Je loopt achter kindervrind, er zijn al pics van de nieuwe maps van cod4 te vinden on the interwebs.
    .....Kennedy
    pi_57377192
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 15:57 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Je loopt achter kindervrind, er zijn al pics van de nieuwe maps van cod4 te vinden on the interwebs.
    Dat is niet bevestigd, vriend.

Member zijn van de community heeft zo zijn voordelen
    pi_57377289
    Zo vredelievend altijd hier
      Redactie Games vrijdag 14 maart 2008 @ 16:12:54 #203
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57377302
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat is niet bevestigd, vriend.

Member zijn van de community heeft zo zijn voordelen
    .....Kennedy
    pi_57377518
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 16:12 schreef Wessiej het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
      Redactie Games vrijdag 14 maart 2008 @ 16:24:41 #205
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57377543
    Fok games review ding werkt niet meer, zal ik hem dan mijn Rock Band review maar hier neer zetten ?
    .....Kennedy
    pi_57377725
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 16:24 schreef Wessiej het volgende:
    Fok games review ding werkt niet meer, zal ik hem dan mijn Rock Band review maar hier neer zetten ?
    Zolang ik maar geen hartverlammingen van het lachen krijg Wes
    pi_57377752
      Redactie Games vrijdag 14 maart 2008 @ 16:36:02 #208
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57377781
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zolang ik maar geen hartverlammingen van het lachen krijg Wes
    Oh snel even veranderen dan maar
    .....Kennedy
      Redactie Games vrijdag 14 maart 2008 @ 16:37:41 #209
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57377805
    Lief dagboek,

Daar zit ik dan, aan de drank en drugs geslagen, en dit allemaal in een paar maanden . Het ging te snel, maar wat een rit was het zeg, van flop naar de top in no-time, en dames in elke stad, maar nu is het voorbij, hoe is dat toch allemaal gekomen?

27 januari 2008
    Vandaag toch maar gereageerd op die advertentie hier om de hoek, ‘’Bandlid gezocht’’ ze zochten iemand die voor alles inzetbaar was, nouja, drummen gaat wel aardig en de gitaar heb ik ook wel 3 jaar ervaring mee, dus ik gaf het maar een kans. Ik hoop snel wat te horen, er waren niet veel mensen dus misschien maak ik kans.

29 januari 2008
    Vandaag een belletje gehad, ik zit in de band! Wat mooi zeg, ze vroegen of ik als drummer wilde beginnen, geen problemen mee, al is het wel wennen, de band heeft nog geen naam gekregen, maar ja, alles op zijn tijd toch?

30 januari 2008
    Nou wat een begin zeg, we kregen ruzie over een pak koekjes en daardoor begon de gitarist met een stoel te gooien naar ons, geen flying start zeg maar, hopen dat dit goed gaat, o wacht, ik krijg nu een belletje…

Nou de band was van korte duur, we liggen er nu al uit, maar de gitarist vroeg of wij samen een 2-mans band konden beginnen, ach, ik vind alles goed.

1 februari 2008
    En de band is een feit, ‘’Sexy Muchacho’s’’ is de naam geworden. We hebben nu al een optreden gekregen in ‘’De magische tuin’’ in Amsterdam, hoop dat het wat wordt.

Sexy Muchacho's in actie!

10 februari 2008
    Sorry dat ik een tijdje weg was, maar we moesten over en weer gaan zeg, overal werden wij gevraagt, wat een hit! De magische tuin was een succes, we mochten op het eind van de avond zelfs 3 liedjes spelen, we mochten ze nog uitkiezen ook. Het werden de klassiekers Highway star van Deep Purple, Gimme Shelter van de Stones en Wanted Dead or Alive, echt de lekkerste nummers uit onze collectie. Gister werden we uitgenodigd om een serie van liedjes te spelen (we mochten ze niet uitkiezen) voor een Van, kunnen we eindelijk door Europa reizen. En raad eens, gewonnen!
    Afgesloten met de klassieker Enter Sandman van Metallica, ja dat moet je ons niet 2 keer laten doen, we rockten de pan uit! Nou ik ga nu naar Europa, ik laat je hier wel mooi in je kastje liggen, zie je over een maand.

14 maart 2008
    Zo net terug uit Rome en wat een trip was dit, soms ging het een beetje te ver ( hello sexy ladies) maar ik leef nog, en wat een ervaring. We mochten in verschillende Europese steden spelen, en we krijgen steeds meer fans, we moesten zelfs bodyguards inhuren. Onze collectie van liedjes is nu ook wat uitgebreider, we blijven Rock spelen, maar soms komt er een beetje Pop uit zodat we meer fans krijgen. We hebben van het geld een vliegtuig gekocht, zijn eigenlijk op dit moment een trip aan het bedenken naar de US of A, maar we weten nog niet of we het daar wel gaan maken, Boston heeft ons in ieder geval afgewezen, ze wilde dat wij meer fans kregen, zodat er een stadion gevuld kon worden. Eerst weer lekker in Nederland spelen, nu naar Ahoy en daar wachten 10.000 fans op ons, gaan we Run to the Hills proberen, lekker lang liedje en nog redelijk lastig, maar ja, wij zijn de Sexy Muchacho’s dus we kunnen alles wel.

18 maart 2008
    Zit nu in het vliegtuig naar Amerika, we gaan in California spelen, Dani California van de RHCP leek ons het beste liedje daaruit, de rest bepaalt ons management maar. We hebben nu ook road groupies, wat een heerlijk gevoel om dat te hebben, nog even en we staan aan de top.

5 april 2008
    Wat een afgang, ons tournee werd afgekapt door de politie, ze vonden cocaïne bij ons, we werden uitgezet en we moesten hier in de cel zitten, eindelijk vrij maar we mogen Amerika niet meer in.

8 april 2008
    We werden uitgefloten tijdens Paranoid van Black Sabbath, ging niet goed en we hebben maar meteen een punt achter Sexy Muchacho’s gezet, het werkte niet, mijn partner hier is werkelijk gesloopt, en ik trek het ook niet meer. Wat moet ik nu doen voor mijn vermaak, heb maar een Playstation 3 gekocht.

9 april 2008
    Hehe, wat grappig, zag een spelletje in de winkel liggen, ‘’Rock Band’’ is het, toch maar gekocht, leuk hoor. Je kan in je eentje of met meerdere spelen, zelfs online, ookal is het online alleen liedjes spelen, zonder verhaal en dergelijke, maar het blijft tof.

Wel grappig, ze hebben wel veel dezelfde liedjes die wij in onze tijden ook speelden toen we nog hoog aan de top stonden…..

©Mij
    .....Kennedy
      Redactie Games vrijdag 14 maart 2008 @ 16:41:32 #210
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57377892
    Oja eindcijfer 9,4
    .....Kennedy
    pi_57378020
    Erg leuke opzet om je review zo naar voren te brengen, alleen het is en blijft een kutgame. En dat weet jij ook!
      Redactie Games vrijdag 14 maart 2008 @ 16:50:33 #212
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57378078
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 16:48 schreef Cyberia18 het volgende:
    Erg leuke opzet om je review zo naar voren te brengen, alleen het is en blijft een kutgame. En dat weet jij ook!
    .....Kennedy
      Redactie Games vrijdag 14 maart 2008 @ 17:09:28 #213
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57378457
    quote:
    hope you enjoy your purchase. Your payment has been received for the following
    item:

Item title: Sony PS3 The Eye of Judgment Conquerors of 9 Fields Eng
    Dwangbuis, moet nu.
    .....Kennedy
    pi_57379650
    Aangezien er momenteel weinig games uitkomen die ik wil hebben ben ik maar eens wat oudere games aan het spelen waar ik nooit echt tijd voor gehad heb. Zo heb ik gisteren een paar uur PES2008 zitten spelen, best een leuk spel eigenlijk
    Afgelopen week ben ik ook begonnen met MGS3 en die ga ik vanavond maar eens verder spelen. Ik ben wel benieuwd of die nou echt beter is dan deel 2.
      vrijdag 14 maart 2008 @ 18:43:46 #215
    139407 jorienvdherik
    pi_57380497
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 17:09 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Dwangbuis, moet nu.
    ga je behangen met hoesjes ?
      vrijdag 14 maart 2008 @ 18:45:32 #216
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57380540
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 17:09 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Dwangbuis, moet nu.
    weet je wat, stuur er een paar door naar mij
    ik moet geld sparen om volgend jaar school te betalen dus heb alleen rock band, guitar hero 3 en een gitaar die op beide kan kunnen kopen deze maand
      vrijdag 14 maart 2008 @ 18:46:57 #217
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57380566
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 18:04 schreef SToRM81 het volgende:
    Aangezien er momenteel weinig games uitkomen die ik wil hebben ben ik maar eens wat oudere games aan het spelen waar ik nooit echt tijd voor gehad heb. Zo heb ik gisteren een paar uur PES2008 zitten spelen, best een leuk spel eigenlijk
    Afgelopen week ben ik ook begonnen met MGS3 en die ga ik vanavond maar eens verder spelen. Ik ben wel benieuwd of die nou echt beter is dan deel 2.
    veel games...weinig tijd..waarom kunnen ze niet rustig aan doen met leuke games uitbrengen
      vrijdag 14 maart 2008 @ 18:48:53 #218
    139407 jorienvdherik
    pi_57380602
    Ik twijfell echt over vegas 2, grafisch zo tegenvallend in die filmpjes
    pi_57380812
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
    Grafisch kan het me om eerlijk te zijn niet boeien. Zolang het maar net zo lekker speelt als vegas 1
    Maar nu met sprinten, meer wapens, meer customisation en betere coop
      vrijdag 14 maart 2008 @ 19:20:26 #220
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_57381277
    Army of two verkocht

Rainbow Six besteld bij 3BM

Vegas , Here we come
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_57381281
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 18:58 schreef Renzokuken het volgende:

[..]

Grafisch kan het me om eerlijk te zijn niet boeien. Zolang het maar net zo lekker speelt als vegas 1
    Over die 'costumisation'. Dat schijnt heel gaaf te worden. Heb er een filmpje van gezien. Je kan je hele mannetje aanpassen hoe je zelf wilt.

Maar waar ik vooral benieuwd naar ben is de multiplayer. Weet iemand er meer van hoe de multiplayer wordt? Welke verschillende gamemodes er zijn?
      vrijdag 14 maart 2008 @ 20:41:25 #222
    165802 Reki
    no comment.
    pi_57383272
    * Reki heeft ook een PS3 Met Ratchet&Clank en Fifa 2008.
    Binnenkort komen daar GT Prologue en GTA 4 bij !
    zie ondertitel :)
    pi_57383430
    kan ik een 3.5 inch externe hardeschijf van 1TB aansluiten?
    als ik via audio of video kijk accepteert hij hem niet
    help me ajb
    bvd
      vrijdag 14 maart 2008 @ 21:10:43 #224
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57383918
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 20:47 schreef Qunix het volgende:
    kan ik een 3.5 inch externe hardeschijf van 1TB aansluiten?
    als ik via audio of video kijk accepteert hij hem niet
    help me ajb
    bvd
    dat komt prolly doordat de ps3 niet FAT32 accepteerd, maar alleen NTFS als ik het goed begrijp

**correct me if I'm wrong**

en als die dat wel staat >> driehoekje en dan alles weergeven als die het ding wel ziet
      vrijdag 14 maart 2008 @ 21:16:08 #225
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57384055
    quote:
    Snap je niet,... gewoon hetzelfde als de vorige Vegas,.... dat is toch prima,.... dat gehuil ook altijd over graphics,.....
      vrijdag 14 maart 2008 @ 21:17:04 #226
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57384077
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

dat komt prolly doordat de ps3 niet FAT32 accepteerd, maar alleen NTFS als ik het goed begrijp

en als die dat wel staat >> driehoekje en dan alles weergeven als die het ding wel ziet
    WRONG!

PS3 accepteert alleen FAT32 schijven, geen NTFS.

en inderdaad, indien de schijf wel gezien wordt maar geen content wordt weergegeven, dan druk je op driehoekje en selecteer "Display all".

edit: en binnen windows XP kan je eigenlijk heel slecht een schijf in FAT32 formaat indelen (lees NIET!). Je hebt dan extra tooltje nodig zoals Swissknife. (google)
      vrijdag 14 maart 2008 @ 21:19:03 #227
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57384120
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

Een FAT32 schijf van 1TB
      vrijdag 14 maart 2008 @ 21:23:42 #228
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57384230
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Een FAT32 schijf van 1TB
    Ja.
    quote:
    FAT32
    • The maximum possible number of clusters on a volume using the FAT32 file system is 268,435,445. With a maximum of 32 KB per cluster with space for the file allocation table (FAT), this equates to a maximum disk size of approximately 8 terabytes (TB).
    bron: http://support.microsoft.com/kb/184006

Nou jij weer...

edit: Swissknife gaat tot 2048GB, oftewel 2TB.
    http://www.compuapps.com/download/Swissknife/swissknife.htm
    quote:
    Key Features:

Formats faster than the OS (click on chart for details)

Allows change of cluster size during Full format or Quick Format

Divides a single hard drive into one or more partitions

Supports Hi-Speed USB, PCMCIA, SATA, SCSI, USB 1.1, and FireWire® external drives

Supports Fixed and Removable disk formats

Supports FAT, FAT32 & NTFS systems

Allows creation of a single partition of up to 2048GB of FAT32 or NTFS file systems.

Full format or Quick Format of existing partitions

Selective partitions can be modified for optimum flexibility
    pi_57384645
    quote:
    Fifa ziet er zo fapbaar uit wil je zeggen?
      vrijdag 14 maart 2008 @ 21:47:58 #230
    139407 jorienvdherik
    pi_57384889
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Fifa ziet er zo fapbaar uit wil je zeggen?
    moet je hem eens op dynamic camera doen, ja dan is die mooier ja. toch vreemd dat zo spel niet al te mooi kan zijn vegas2.

maar ga hem wel halen voor online potjes
    pi_57385097
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
    maar ga hem wel halen voor online potjes
    Nou klaar toch? Wat loop je dan te zeuren over de graphics.
      vrijdag 14 maart 2008 @ 21:58:32 #232
    139407 jorienvdherik
    pi_57385137
    het is 2008 , hd tv . krijg je nog wat tegenvallende kracht, terwijl er zoveel meer uit gehaald kan worden
    pi_57385228
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 21:58 schreef jorienvdherik het volgende:
    het is 2008 , hd tv . krijg je nog wat tegenvallende kracht, terwijl er zoveel meer uit gehaald kan worden
    En in oktober zit je gewoon vrolijk aan Fifa '09.

Van ontwikkelaars als Ubisoft en EA moet je niet snel verwachten dat ze grafisch prachtige games afleveren.
      vrijdag 14 maart 2008 @ 22:09:27 #234
    139407 jorienvdherik
    pi_57385426
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En in oktober zit je gewoon vrolijk aan Fifa '09.

Van ontwikkelaars als Ubisoft en EA moet je niet snel verwachten dat ze grafisch prachtige games afleveren.
    AC is anders best mooi op de PS3 zit nu bij de 1e baas van 9 zeg maar. alleen framerate is wel slecht hoor in dat spel
    pi_57385470
    Dat is dan ook één van de weinige uitzonderingen.
      vrijdag 14 maart 2008 @ 23:25:33 #236
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_57387133
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 18:58 schreef Renzokuken het volgende:

[..]

Amen Het is misschien geen game a la CoD4, maar qua tactische mogelijkheden en gameplay kan die die toch wel minstens evenaren.

Ik heb trouwens de afgelopen week RFOM en GRAW2 in de midprice gekocht, en qua gameplay is GRAW 2 toch wel een van mijn favoriete spellen Tering wat is dat vet om van van alles en nog wat de hulp in te kunnen roepen
    pi_57387759
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef Fallen het volgende:

[..]

WRONG!

en inderdaad, indien de schijf wel gezien wordt maar geen content wordt weergegeven, dan druk je op driehoekje en selecteer "Display all".

edit: en binnen windows XP kan je eigenlijk heel slecht een schijf in FAT32 formaat indelen (lees NIET!). Je hebt dan extra tooltje nodig zoals Swissknife. (google)
    Thanks... Hij kan idd geen NTFS lezen.
    Hopelijk komt daar nog een update voor...
    pi_57388247

Die tig keren uitstel heeft het spel wel goed gedaan zo te zien.
    pi_57388360
    quote:
    It was revealed last month that a Blu-ray disc wasn’t big enough to hold all languages for the upcoming Metal Gear Solid 4. Since all previous Playstation 3 games have resorted to the more constricted 25GB Disc, it was unclear whether MGS4 was to stray from this trend.

Many presumed that Kojima decided to go with a 25gb Blu-ray disc to save on costs, but it was yesterday revealed in a Konami retailers meeting that the game is the biggest of the series, and will be presented on a 50GB disc.
      zaterdag 15 maart 2008 @ 00:36:18 #240
    139407 jorienvdherik
    pi_57388578
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

halo op de ps3
      zaterdag 15 maart 2008 @ 00:42:50 #241
    165802 Reki
    no comment.
    pi_57388708
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
    Binnenkort dus voor ¤ 89,95 in de winkel
    pi_57388777

Niet...te...ge-lo-ven
      zaterdag 15 maart 2008 @ 00:48:06 #243
    139407 jorienvdherik
    pi_57388816
    Ga deze ook gewoon halen schijt.
    tenminste een gave race game op de ps3 tot die in 2009 uit komt ofzo
      zaterdag 15 maart 2008 @ 00:53:15 #244
    165802 Reki
    no comment.
    pi_57388909
    Links: GT 5 Prologue
    Rechts: GT 5 Final

Hier een Quiz
    http://generationdreamteam.free.fr/Quizz.html
    Raad welke foto van GT 5 is
    pi_57388931

De Ferrari F2007 als unlockable car Voor 2 miljoen credits is ie van jou

* Cyberia zet GT 5 Prologue meteen in de bestelling
      zaterdag 15 maart 2008 @ 01:34:36 #246
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_57389572
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 21:23 schreef Fallen het volgende:
    edit: Swissknife gaat tot 2048GB, oftewel 2TB.
    http://www.compuapps.com/download/Swissknife/swissknife.htm
    Het gaat niet zozeer om de grootte van de schijf zelf, maar om het feit dat FAT32 niet om kan gaan met grote bestanden. Je kan er vaak niet eens een DVD op kwijt (image bijv.). Met het steeds populairder worden van HD materiaal kan dat een probleem worden.

Oh en over die GT5 screenshots; zijn dat echt ingame shots of lame ass prerenders?
    pi_57389592
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 01:34 schreef Devolution het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om de grootte van de schijf zelf, maar om het feit dat FAT32 niet om kan gaan met grote bestanden. Je kan er vaak niet eens een DVD op kwijt (image bijv.). Met het steeds populairder worden van HD materiaal kan dat een probleem worden.

Oh en over die GT5 screenshots; zijn dat echt ingame shots of lame ass prerenders?
    Ingame (je ziet de lap-rounds ed op de image als je goed kijkt
    pi_57389692
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 01:34 schreef Devolution het volgende:

[..]
    Ik zie screens. Screens met een HUD. Dus:
    pi_57390001
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 00:42 schreef Reki het volgende:

[..]

Binnenkort dus voor ¤ 89,95 in de winkel
    Lekker belangrijk!!!

MGS4
    pi_57390288
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]

Niet...te...ge-lo-ven
    De naam zegt al genoeg: Gran Tourismo
      zaterdag 15 maart 2008 @ 08:49:18 #251
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_57391210
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lekker
    Pax & Pry Free download
    pi_57392121
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
    Het is toch geen verrassing dat MGS4 op de 50gig BD komt? Een tijdje geleden was er al een bericht waarin Kojima in zei dat zelfs 50gig niet genoeg was...
    pi_57392137
    Zo, GT5 Prologue besteld bij play.com Die afzetters hier in NL durven er gewoon ¤45 voor te vragen
    pi_57392211
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 10:57 schreef Kremers het volgende:
    Zo, GT5 Prologue besteld bij play.com Die afzetters hier in NL durven er gewoon ¤45 voor te vragen
    Denk dat ik m daar ook maar ga bestellen. Hoe zit het bij play.com met de leveringstijden? Niet zo dat je dadelijk 3 weken oid zit te wachten?
    ......
    pi_57392292
    Ik heb m zojuist ook maar besteld bij Play.com
      zaterdag 15 maart 2008 @ 11:22:09 #256
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57392435
    Vraagje,.... wat is GT5 prologue,... nog steeds niet het spel,... weer een demo,... een demo met 50 auto's ofzo?
    pi_57392559
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 11:22 schreef Chocobo het volgende:
    Vraagje,.... wat is GT5 prologue,... nog steeds niet het spel,... weer een demo,... een demo met 50 auto's ofzo?
    Prologue is zegmaar een soort voorproefje op het echte spel. Soort demo denk ik. Ik weet niet hoeveel auto's erin zitten.

Maar ik heb besloten dat ik hem niet ga halen. Ben ondertussen toch bezig met andere spellen en er komen nog meer leuke andere spellen uit. Ik wacht wel op de echte GT5.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2008 11:31:39 ]
      zaterdag 15 maart 2008 @ 11:52:35 #258
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57392863
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 11:31 schreef Gewas het volgende:

[..]

Prologue is zegmaar een soort voorproefje op het echte spel. Soort demo denk ik. Ik weet niet hoeveel auto's erin zitten.

Maar ik heb besloten dat ik hem niet ga halen. Ben ondertussen toch bezig met andere spellen en er komen nog meer leuke andere spellen uit. Ik wacht wel op de echte GT5.
    Een voorproefje,... voor zoveel geld Geef je gelijk dit niet te halen,......

OMG!
    pi_57392885
    Weet iemand met hoeveel spelers NBA STREET HOMECOURT gespeeld kan worden? Ik heb hem net gekocht voor de multiplayer, maar ik lees nu verschillende reviews (had ik al gedaan voor aankoop no worries ) waar ze zeggen dat ze 2spelers multiplayer max hebben ipv de 4 die ik gelezen had voor aankoop.

Kan iemand doorslag geven?
    pi_57392911
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 11:04 schreef Slomy het volgende:

[..]

Denk dat ik m daar ook maar ga bestellen. Hoe zit het bij play.com met de leveringstijden? Niet zo dat je dadelijk 3 weken oid zit te wachten?
    Dat kan tot drie weken duren ja... Het probleem zit hem bij de douane, Jersey valt niet onder de EU regeling van vrij verkeer van goederen, dus moeten pakketjes ingeklaard worden.
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 11:52 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Een voorproefje,... voor zoveel geld Geef je gelijk dit niet te halen,......

OMG!
    Een voorproefje is wel wat overdreven... Er zitten behoorlijk wat features in, o.a. online kunnen racen. De versie die je gratis kon downloaden van PSN, dat was een voorproefje.
      zaterdag 15 maart 2008 @ 12:22:59 #261
    139407 jorienvdherik
    pi_57393262
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 11:56 schreef Kremers het volgende:

[..]

Dat kan tot drie weken duren ja... Het probleem zit hem bij de douane, Jersey valt niet onder de EU regeling van vrij verkeer van goederen, dus moeten pakketjes ingeklaard worden.
    [..]

Een voorproefje is wel wat overdreven... Er zitten behoorlijk wat features in, o.a. online kunnen racen. De versie die je gratis kon downloaden van PSN, dat was een voorproefje.
    en het ''echte' komt pas in 2009 ofzo

Gran Turismo 5 Prologue is een voorproefje op Gran Turismo 5. Deze racesimulator bevat zes verschillende racebanen: Eiger Nordwand, Daytona International Speedway, London City Track, Fuji Speedway, Suzuka en High Speed Ring. De game bevat 71 verschillende auto's van vele bekende merken zoals Lotus, Aston Martin, Subaru en Ferrari. Deze auto's kunnen helemaal worden aangepast op het gebied van prestatie. De kracht van de motor kan worden verbeterd, de banden en de ophanging kunnen worden aangepast.

Naast 'gewone' racemodi bevat Gran Turismo 5: Prologue ook een Drift Mode. In deze modus wordt de drifttechniek van de speler gemeten aan de hand van drifthoeken, racelijnen en snelheid binnen evaluatiezones die in bepaalde bochten zijn geplaatst. Ook zijn er online nieuwe race-evenementen te vinden. Het is online mogelijk om met zestien personen tegen elkaar te racen. Daarnaast kunnen twee personen het op één scherm tegelijk tegen elkaar opnemen.

Uniek aan Gran Turismo 5 Prologue is Gran Turismo TV. In dit online televisiekanaal kunnen spelers verschillende video's bekijken. Het populaire televisieprogramma Top Gear is bijvoorbeeld te bekijken in Gran Turismo TV. Andere toevoegingen zijn een museum in het spel waarin de geschiedenis van de bekendste autofabrikanten wordt uitgelicht en My Garage. My Garage is een gepersonaliseerde homepage met een kalender, klok, kaart en weerbericht van bekende racecircuits over de hele wereld.
    pi_57394260
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 11:22 schreef Chocobo het volgende:
    quote:
    Key Features:

The first ever Gran Turismo title with online racing: drive online against up to 16 other Gran Turismo aces
    Race a total of 71 stunning, high-performance cars
    Race the Eiger Nordwand, the Daytona International Speedway, the London City Track , the Fuji Speedway, Suzuka and the High Speed Ring - and then race them in alternative layouts
    All-new physics engine means true next-generation vehicle handling
    All-new and improved opponent AI opponents for a nail-biting race experience
    Access to Gran Turismo TV : a world of great motoring TV programming online
    In-game museum featuring the history and heritage of the top car manufacturers
    My Garage - a personalised homepage feature with calendar, clock and map & weather of major race circuits worldwide
    Quick Tune facility allows you to adjust power, tyres, suspension and more
    All in stunning High Definition at 1080p

Gran Turismo 5 Prologue Additional Features for Europe:

Drift Mode – The player’s drifting technique is measured based on drift angles, racing lines, and speeds within evaluation zones located at various turns on the course.
    In Depth Car Tuning – Players have the ability to adjust the vehicle’s performance, including power, tyres, suspension and the ability for quick tuning whilst racing.
    Two-player Split Screen Racing – Allows players to race head-to-head offline.
    New Race Events – Online racing fans can join in on a new set of scheduled events and time trials.
    Wil het nou niet een demo noemen...

Een ''add-on'' zullen we maar zeggen
      zaterdag 15 maart 2008 @ 13:36:11 #263
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_57394307
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 11:54 schreef SuperFruitig het volgende:
    Weet iemand met hoeveel spelers NBA STREET HOMECOURT gespeeld kan worden? Ik heb hem net gekocht voor de multiplayer, maar ik lees nu verschillende reviews (had ik al gedaan voor aankoop no worries ) waar ze zeggen dat ze 2spelers multiplayer max hebben ipv de 4 die ik gelezen had voor aankoop.

Kan iemand doorslag geven?
    Net snel gekeken, boekje geeft meerdere spelers aan, doosje ook en bij het standaard ea controller scherm staan ook 4 players.
    Bij online multiplayer weet ik niet hoeveel mensen er mee kunnen doen.
      zaterdag 15 maart 2008 @ 13:37:37 #264
    139407 jorienvdherik
    pi_57394322
    jammer dat play.com alleen cc only is.

nu maar in canada bestellen
      zaterdag 15 maart 2008 @ 14:00:24 #265
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_57394591
    Ik lees net op playstation only dat er een heuse ferrarie F1 wagen in het spel zit . Van seizoen 2007, dat wel maar toch
    pi_57394726
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 14:00 schreef janrad het volgende:
    Ik lees net op playstation only dat er een heuse ferrarie F1 wagen in het spel zit . Van seizoen 2007, dat wel maar toch
    Anders lees je het topic even
    PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
    pi_57394870
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 14:11 schreef Cid het volgende:

[..]

Anders lees je het topic even
    pi_57395082
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 13:36 schreef marcek het volgende:

[..]

Net snel gekeken, boekje geeft meerdere spelers aan, doosje ook en bij het standaard ea controller scherm staan ook 4 players.
    Bij online multiplayer weet ik niet hoeveel mensen er mee kunnen doen.
    Thanx
      zaterdag 15 maart 2008 @ 15:18:35 #269
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_57395559
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 01:44 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik zie screens. Screens met een HUD. Dus: [ afbeelding ]
    Had ik al gezien, maar dat zegt niet zoveel natuurlijk. Het is al zoo vaak voorgekomen dat ze spectaculaire 'screenhots' vrijgaven en het achteraf prerendered was. Als het idd echte screenshots zijn dan ziet het er wel súper uit
      FOK!fotograaf zaterdag 15 maart 2008 @ 15:53:09 #270
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_57396064
    tvp
    ,,/
      zaterdag 15 maart 2008 @ 15:55:19 #271
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57396099
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef Fallen het volgende:

[..]

WRONG!

zo stom he...dat was dus pcs wat ik bedoelde...het was laat zullen we maar zeggen en vrijdag...goede excuses!

GT5: prologue gaat er 100% komen das nu wel zeker =]
      zaterdag 15 maart 2008 @ 16:49:36 #272
    139407 jorienvdherik
    pi_57397005
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 15:55 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

zo stom he...dat was dus pcs wat ik bedoelde...het was laat zullen we maar zeggen en vrijdag...goede excuses!

GT5: prologue gaat er 100% komen das nu wel zeker =]
    net hele zooi besteld
    BESTELD : Gran Turismo 5 Prologue / Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 / Condemned 2: Bloodshot / Grand Theft Auto IV
    pi_57397136
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 16:49 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

net hele zooi besteld
    BESTELD : Gran Turismo 5 Prologue / Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 / Condemned 2: Bloodshot / Grand Theft Auto IV
    En nu verwacht je applaus?
      zaterdag 15 maart 2008 @ 16:59:13 #274
    139407 jorienvdherik
    pi_57397184
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 16:56 schreef Vince22 het volgende:

[..]

En nu verwacht je applaus?
    Gewoon leuk om te melden, de beste spellen van de komende 2 maanden, en dan nog uefa 2008 in april bestellen + Metal gear solid in juni. en dan is het genoeg. want meer dan battlefield komt er dan niet meer.

zomermaanden zijn altijd brak met games
    pi_57398301
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
    zomermaanden zijn altijd brak met games
    Met GTA IV, MGS 4, Ninja Gaiden II en Bad Company heb ik meer dan genoeg om de zomer door te komen.
    pi_57398771
    In ieder geval zostraks GT5: Prologue besteld. Voor de rest laat ik de meeste games even voorbij gaan de komende tijd denk ik. Heb nog steeds een aantal games liggen die ik nog niet uitgespeeld heb (Uncharted en Ratchet & Clank).
    ......
    pi_57398877
    Ik wil AudioSurf wel op de PS3 zien eigenlijk en Crysis! Heeft iemand daar goede bronnen over? Ik kan alleen van die geruchten vinden
      zaterdag 15 maart 2008 @ 18:48:03 #278
    139407 jorienvdherik
    pi_57398924
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Met GTA IV, MGS 4, Ninja Gaiden II en Bad Company heb ik meer dan genoeg om de zomer door te komen.
    NG 2 spreekt me niet aan. rest wel op zich

maar in juli en augustus enzo komt nooit wat leuks uit
    pi_57399268
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Op zich ook logisch, veel mensen zijn op vakantie of buiten. Mijn consoles staan in de zomermaanden ook altijd stof te happen, de zomer is voor buitenactiviteiten
      zaterdag 15 maart 2008 @ 23:29:53 #280
    139407 jorienvdherik
    pi_57404713
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 19:06 schreef Kremers het volgende:

[..]

Op zich ook logisch, veel mensen zijn op vakantie of buiten. Mijn consoles staan in de zomermaanden ook altijd stof te happen, de zomer is voor buitenactiviteiten
    Ja, valt echt op. en met december feest maand komt er genoeg uit
      zaterdag 15 maart 2008 @ 23:45:41 #281
    165802 Reki
    no comment.
    pi_57405060
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Was Ninja Gaiden 2 niet Xbox360 Exclusive? Wel jammer...
      zondag 16 maart 2008 @ 00:33:48 #282
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_57406005

Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_57406293
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 23:45 schreef Reki het volgende:

[..]

Was Ninja Gaiden 2 niet Xbox360 Exclusive?
    pi_57406560
    quote:
    GT Prologue Pre-orders Reach One Million

While crashing and doing donuts mid circuit the other day in GT Prologue I had a chat with SCEE NZ’s Marketing Manager Dave Hine and Paul Gunn (PR Extraordinaire) about the sales figures for GT Prologue and whether they thought the online would outsell the hard copy on Blu Disc. They expressed their surprise at the popularity of War Hawk as down-loadable software and said that they anticipated GT to receive an even warmer welcome when it comes out later this month.

Also mentioned in the conversation was that the pre-order figures for the SCEE regions show orders already at one million. Making the PS3’s first pre release Platinum title.
    En dat voor een ''demo''.

[ Bericht 78% gewijzigd door Cyberia18 op 16-03-2008 01:32:55 ]
      zondag 16 maart 2008 @ 09:17:48 #285
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57408874
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

Wil het nou niet een demo noemen...

Een ''add-on'' zullen we maar zeggen
    Het is ook maar een vraag Maar het complete spel is het dus niet. Goedmakertje voor weer 1 of 2 jaar uitstel? Kan me niet voorstellen dat het spel nu dit jaar nog uitkomt. Maar nu kunnen fans wel eindelijk 'echt' online met GT om te racen. En het ziet er ook nog eens prachtig uit. Snap de pre-orders wel,... zoveel goede exclusives zijn er niet echt en kan me voorstellen dat de meeste PS3-gamers nu wel eens een console-seller game willen spelen,... ook al is het maar een 1/3 game ofzo ? Het is iets tot aan MGS4 Misschien dat ik gewoon wat baal van het beleid van Sony met haar console, store en games.
      zondag 16 maart 2008 @ 11:27:52 #286
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_57409864
    quote:
    Op zondag 16 maart 2008 09:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Het is ook maar een vraag Maar het complete spel is het dus niet. Goedmakertje voor weer 1 of 2 jaar uitstel? Kan me niet voorstellen dat het spel nu dit jaar nog uitkomt. Maar nu kunnen fans wel eindelijk 'echt' online met GT om te racen. En het ziet er ook nog eens prachtig uit. Snap de pre-orders wel,... zoveel goede exclusives zijn er niet echt en kan me voorstellen dat de meeste PS3-gamers nu wel eens een console-seller game willen spelen,... ook al is het maar een 1/3 game ofzo ? Het is iets tot aan MGS4 Misschien dat ik gewoon wat baal van het beleid van Sony met haar console, store en games.
    Jij had de PS3 vanaf het begin toch? 600 euro zonder games?
    De Early Adapters zijn flink genaait iig... sinds de launch was er NIKS uitgekomen, half jaar erna was het 600 euro + 2 games en 2 controllers...tijdje daarna werd dat pakket 500 euro, en toen kwamen er eigenlijk pas wat games uit..
    Dan zou ik ook balen.. en die store erger ik me nu ook kapot aan.. ik vind het niet erg om een USA account te faken, maar ik mag er niks kopen.. dat is beveiligt
      zondag 16 maart 2008 @ 11:35:36 #287
    137562 rakotto
    pi_57409997
    Wipeout
      zondag 16 maart 2008 @ 13:05:19 #288
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57411383
    quote:
    Op zondag 16 maart 2008 11:27 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

De Early Adapters zijn flink genaait iig... sinds de launch was er NIKS uitgekomen, half jaar erna was het 600 euro + 2 games en 2 controllers...tijdje daarna werd dat pakket 500 euro, en toen kwamen er eigenlijk pas wat games uit..
    Dan zou ik ook balen.. en die store erger ik me nu ook kapot aan.. ik vind het niet erg om een USA account te faken, maar ik mag er niks kopen.. dat is beveiligt
    Ja,... vanaf launch,... als fan zijnde En idd,... nog geen exclusive voorbij zien komen Ja,... de 4 uur durende,.. ehhh,.... grappig,.. ben zelf de naam kwijt,.. iets met sword. Die wilde ik in het begin hebben. Heb nu nog steeds geen games Maar wel een heerlijke Blu-ray speler en een BC PS3
    pi_57412171
    quote:
    Op zondag 16 maart 2008 11:27 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ik heb anders nog geen seconde spijt gehad hoor. Ik heb me in het begin prima vermaakt met spellen als Motorstorm en Resistance. Dat die games jou niet aanspreken wil nog niet zeggen dat het slechte games zijn ofzo...Heavenly Sword is mij ook een beetje tegengevallen, maar Warhawk was dan weer een game die echt enorm veel beter was dan ik ooit had gedacht en die ik nu nog regelmatig speel
    En in de rustigere periodes gebruik ik de BC om PS2 games uit te spelen waar ik nooit aan toegekomen ben. Afgelopen week ben ik begonnen met MGS3.
      zondag 16 maart 2008 @ 14:20:57 #290
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57412315
    quote:
    Op zondag 16 maart 2008 00:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Echt zo cool
      zondag 16 maart 2008 @ 14:35:32 #291
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_57412535
    quote:
    Op zondag 16 maart 2008 14:09 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Ik heb anders nog geen seconde spijt gehad hoor. Ik heb me in het begin prima vermaakt met spellen als Motorstorm en Resistance. Dat die games jou niet aanspreken wil nog niet zeggen dat het slechte games zijn ofzo...Heavenly Sword is mij ook een beetje tegengevallen, maar Warhawk was dan weer een game die echt enorm veel beter was dan ik ooit had gedacht en die ik nu nog regelmatig speel
    En in de rustigere periodes gebruik ik de BC om PS2 games uit te spelen waar ik nooit aan toegekomen ben. Afgelopen week ben ik begonnen met MGS3.
    Resistance en motorstorm zijn geen slechte games.. maar echt goed zijn ze ook niet..
    Leuk dat ze zoveel duizend keer over de toonbank gegaan zijn.. als het de enige 2 games zijn die een beetje de moeite waard zijn kan ik ze ook wel verkopen...
    Ik heb mijn PS3 vanaf November vorig jaar (starterspack voor 500 met 2 games en 2 controllers dus)
    Maar naast Ratchet and Clank zit er geen Exclusive bij die echt zijn geld waard is.
    Ik vond Uncharted enorm tegenvallen, korte game met veels te veel schieten erin.. ik had wat meer klimmen en klauteren verwacht maar 90% van het spel schiet je dezelfde negers met machine guns in graftombes neer die in geen eeuwen zijn geopent.
    Verder heb ik Ninja gaiden dan... maar dat is een remake dus maar een halve exclusive en dan krijg je warhawk die wel aardig is...
    Heavenly sword heb ik geleend en uitgespeeld.. ook een DIKKE teleurstelling... het combat systeem werkte en het hield daar ook wel mee op.. je vocht ook constant tegen dezelfde 3 vijanden in grote aantallen..
    En dat na anderhalf jaar vind ik een prestatie op zich...
    Ik hoop dat ze wat moois bakken van Metal gear solid... dan is er iig nog 1 exclusive dit jaar die ik wil hebben.
    Gran Turismo 5 : ProDemo laat ik ook zitten,ik wacht wel op de volledige versie als ik die überhaupt al ga halen.
    En die PS3 store is ook belachelijk kut iedere week..
    Amerika heeft iedere week nieuwe trailers. nieuwe PSN games en dat soort dingen..
    En wij zitten hier nog op PAIN te wachten die hun al bijna 3 maanden hebben
    pi_57412724
    PS Store valt de laatste tijd zwaar tegen ja en van Pain verwacht ik eerlijk gezegd ook niet al te veel...Het is sowieso een erg rustige periode kwa games nu. Ik zit nu eigenlijk te wachten op GTA4, dus in de tussentijd speel ik maar wat PS2 games en wat oudere PS3 games die ik nog niet echt veel gespeeld heb.
      zondag 16 maart 2008 @ 15:06:48 #293
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57413024
    quote:
    Op zondag 16 maart 2008 14:35 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Resistance en motorstorm zijn geen slechte games.. maar echt goed zijn ze ook niet..
    Leuk dat ze zoveel duizend keer over de toonbank gegaan zijn.. als het de enige 2 games zijn die een beetje de moeite waard zijn kan ik ze ook wel verkopen...
    Ik heb mijn PS3 vanaf November vorig jaar (starterspack voor 500 met 2 games en 2 controllers dus)
    Maar naast Ratchet and Clank zit er geen Exclusive bij die echt zijn geld waard is.
    Ik vond Uncharted enorm tegenvallen, korte game met veels te veel schieten erin.. ik had wat meer klimmen en klauteren verwacht maar 90% van het spel schiet je dezelfde negers met machine guns in graftombes neer die in geen eeuwen zijn geopent.
    Verder heb ik Ninja gaiden dan... maar dat is een remake dus maar een halve exclusive en dan krijg je warhawk die wel aardig is...
    Heavenly sword heb ik geleend en uitgespeeld.. ook een DIKKE teleurstelling... het combat systeem werkte en het hield daar ook wel mee op.. je vocht ook constant tegen dezelfde 3 vijanden in grote aantallen..
    En dat na anderhalf jaar vind ik een prestatie op zich...
    Ik hoop dat ze wat moois bakken van Metal gear solid... dan is er iig nog 1 exclusive dit jaar die ik wil hebben.
    Gran Turismo 5 : ProDemo laat ik ook zitten,ik wacht wel op de volledige versie als ik die überhaupt al ga halen.
    En die PS3 store is ook belachelijk kut iedere week..
    Amerika heeft iedere week nieuwe trailers. nieuwe PSN games en dat soort dingen..
    En wij zitten hier nog op PAIN te wachten die hun al bijna 3 maanden hebben
    Godver,... zo waar
      Redactie Games zondag 16 maart 2008 @ 15:10:17 #294
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57413086
    Het is ook de games waar je van houdt, ik heb deze week MLB the Show 08 en Hot Shots golf 5 gekocht, alle 2 zijne exclusive's voor de ps3...
    .....Kennedy
    pi_57413238
    Jullie zeiken te veel imo
    pi_57413275
    Hey ik had een vraag,

Ik heb een PS3 uit de UK besteld maar zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden met bijvoorbeeld aansluitingen en PSN en garantie's enzo?
    Alvast bedankt
      zondag 16 maart 2008 @ 15:23:28 #297
    165802 Reki
    no comment.
    pi_57413381
    Er komen nog genoeg exclusives uit voor de PS3 (2008/2009):

De vetgedrukte titels haal ik zeker in huis

- Grand Turismo 5
    - Little Big Planet
    - Haze
    - Metal Gear Solid 4
    - Killzone 2

- Afrika
    - Angel Rings
    - Final Fantasy XIII
    - Eyedentify
    - Eight Days
    - God of War 3
    - Jak and Daxter: The Lost Frontier
    - Hot Shots Golf 5
    - Ni-Oh
    - Redwood Falls
    - Shin Megami Tensei
    - Tekken 6
    - The GetaWay
    - WarDevil Enigma
    - Wipeout
    - Monster Kingdom
    - White Knight Story
    - L.A. Noire

- Coded Arms: Assault
    - DC Universe
    - Driver 5
    - Fifth Phantom Saga
    - Final Fantasy Versus XIII
    - Gradius 6
    - ActiveDogs Project
    - Airtight Project
    - Angel Link
    - Aquanaut's Holiday - Inner Mind Adventure, The
    - Aqua Vita
    - Battle Field Valkyrie
    - Big Time Revenge
    - Black Blade
    - CyberConnect2 Project
    - DC Universe
    - Diseaga 3
    - Ember
    - Home
    - inFAMOUS
    - Imabiksou
    - Jaffe Exclusive
    - Little House in the Plateau
    - Megazone 23: Blue Garland
    - Metro 2033: The Last Refuge
    - Mist of Chaos
    - My Summer Holiday
    - Project D
    - Project Psychic
    - Quantic Dream Project
    - Zipper Interactive Project
    - Yamasa DigiWorld DX
    - Way of the Samurai 3
    - Wardevil
    - Trials of Topoq
    - Time Crisis 4
    - Tears to Taira: Kakan no Daichi
    - Sky Blue
    - Romance of the Three Kingdoms
    - Record of Agarest War
    - Motorstorm 2
    - Socom confrontation
    - The Last Remnant
    - Resistance 2
    - Zone of the Enders 3
    - Dark Mist (Store)
    - Rocketman: Axis of Evil (Store)
    - Red Dead Revolver 2
    - EchoChrome (Store)
    - High Velocity Bowling (Store)
    - Second Season 01
    - Chain Limit
    - Brave Arms
    - The Agency
    - Nobinobi Boy (Store)
    - Toy Home (Store)
    - Feel Ski
    - Star Ocean 4
    - Yakuza 3
    - Angel Love Online
    pi_57413463
    Staan een hoop goeie titels tussen ja
    pi_57413919
    quote:
    Op zondag 16 maart 2008 15:16 schreef SuperFruitig het volgende:
    Jullie zeiken te veel imo
    Hehe

ER komen dit jaar idd genoeg exclusive titels uit. Echter, voor de meeste third party ontwikkelaars is het economisch veel beter om voor meerdere systemen te ontwikkelen, met als gevolg dat steeds minder titels exclusief aan één systeem verbonden zijn. Daarom heb ik ook alleen een PS3
      Redactie Games zondag 16 maart 2008 @ 16:30:20 #300
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57414870
    Zie ik in dat exclusive lijstje Red Dead Fucking Revolver 2 staan

Parade dansje door mijn kamer
    .....Kennedy
    pi_57416171
    quote:
    Op zondag 16 maart 2008 15:23 schreef Reki het volgende:
    Er komen nog genoeg exclusives uit voor de PS3 (2008/2009):
    Daarom wordt dit jaar ook het jaar van de PS3