quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:07 schreef Fallen het volgende:
Dit is briljant!
Gewoon jezelf 24 uur de tijd geven om een game te maken op de PS3. Dat hebben ze gedaan bij That Game Company (van fl0w).
http://blog.us.playstatio(...)panys-24hr-game-jam/
De video van de game doet het spel waarschijnlijk geen eer aan, maar het concept is wel lachen!
quote:Danny | March 10th, 2008 at 9:01 am
360 fanboys are gonna have a field day with this……..
Hey! Dat dacht ik dus ookquote:
Ik heb er geen ervaring mee, maar wat ik zo op fora zie is dat er vooral wat problemen zijn met het besturings systeem van de PS3 zelf, dat zou niet goed samen werken of zo iets. Ik denk zelf, als je je PS3 alleen maar voor games, films en muziek gaat gebruiken je dit meer problemen oplevert dan dat je er voordeel bij gaat hebben. Maar daar kan ik me ook in vergissenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:03 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[ afbeelding ]
Linux voorgeïnstalleerd op PS3
Terra Soft, ontwikkelaar van de Linux-distributie Yellow Dog, biedt vanaf heden ook PlayStation 3-spelcomputers aan waarop het besturingssysteem staat geïnstalleerd.
Het gaat om de PS3-versie met een harde schijf van 80 gigabyte en gaat voor 549,95 dollar over de toonbank.
Overigens is het ook prima mogelijk voor PS3-eigenaars om Linux, gratis, zelf te installeren. Hierdoor zou het de spelcomputer ook als mediacenter kunnen fungeren.
DOWNLOAD YELLOW DOG (gratis) : http://www.terrasoftsolutions.com/support/downloads/
Heeft er iemand hier al ervaring mee?
Deze? [CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 3quote:Op maandag 10 maart 2008 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
hebben we nog een ps3 ruil topic ?
quote:Here is what you have been waiting for
Description
Provides High-fidelity audio input to PS3
Supports “voice command” in certain PS3 games
Easy pairing through USB connection with PS3
Comes with docking station for easy charging
Compatible with cellphones
Target
Consumers who want to communicate while in-game
Price
Standalone – $49.99 MSRP; SOCOM: Confrontation bundle - $59.99 MSRP
Launch
July/August
Paradise indeed baby!quote:- Motorstorm 2 set in a tropical setting. Evolution Studio's went to Hawaii on a fact finding mission
- First video to be shown (on the 12th March now) is all CG
- OPM have seen an early build of the game but are sworn to secrecy, but say it "looks amazing"
- CG video includes some clues about the game
- Water hazards
- Number of players supported online is going to be increased
- Atleast one new vehicle type, Monster Trucks shown in CG video
- Release date under wraps but OPM UK wouldn't be surprised to see it in time for Christmas
- More coming soon!
en nog van playstation ook, hip hoor! hebbe hebbe hebbe!quote:
Wat een lelijk dingquote:
als je het alleen voor GTA4 doet ben je gek ^^quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jongens nu met de nieuwe prijsdaling van 270 euro voor een premium ga ik met GTAIV een xbox360 halen voor de extra content.
Denk dat ik er wel eentje mee kan krijgen voor 220-240 euro bij de juiste kleinbedrijven en webwinkels.
Of toch maar niet![]()
Dat heb ik dus niet, en mede omdat de controllers van beide heel verschillend zijn en ik me graag op een console wil richten, lijkt het inderdaad geen goed planquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:36 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
als je het alleen voor GTA4 doet ben je gek ^^
maar als je daarnaast nog ruim de tijd hebt om de spellen te spelen op de 360 die je niet op de ps3 kan spelen...zou ik zeggen doen ^^, voor mij is de conclusie niet doen...ook al zijn er nog genoeg spellen die ik er op wil spelen
ja need achievements ^^, ach met Home krijgen we straks trofeeën in ons virtueel huiskamertjequote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet, en mede omdat de controllers van beide heel verschillend zijn en ik me graag op een console wil richten, lijkt het inderdaad geen goed plan![]()
Maar fps op de Xbox360 met achievements is zo fucking bruut
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:51 schreef Sixty4 het volgende:
Vind het een beetje vreemd, op een zondag.
heb ook 360, echt tofquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet, en mede omdat de controllers van beide heel verschillend zijn en ik me graag op een console wil richten, lijkt het inderdaad geen goed plan![]()
Maar fps op de Xbox360 met achievements is zo fucking bruut
Alleen maar voor de extra content in GTAIV een XBOX360 kopen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jongens nu met de nieuwe prijsdaling van 270 euro voor een premium ga ik met GTAIV een xbox360 halen voor de extra content.
Denk dat ik er wel eentje mee kan krijgen voor 220-240 euro bij de juiste kleinbedrijven en webwinkels.
Of toch maar niet![]()
Ik heb een 360, zijn zat goede games opquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:36 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
als je het alleen voor GTA4 doet ben je gek ^^
maar als je daarnaast nog ruim de tijd hebt om de spellen te spelen op de 360 die je niet op de ps3 kan spelen...zou ik zeggen doen ^^, voor mij is de conclusie niet doen...ook al zijn er nog genoeg spellen die ik er op wil spelen
quote:While most of us in North America don't read the Dutch magazine Chief, one of our readers abroad pointed out that they'd run a major exclusive on upcoming Quantic Dream/Sony title Heavy Rain. (You know Quantic Dream as the company behind Fahrenheit/Indigo Prophecy, and you know Heavy Rain from my fanboy obsession).
Reader Saimon was kind enough to translate some of the more enticing statements about the title made by Quantic Dream's founder David Cage. And we were kind enough to copy and paste the translations after the jump.
On Locations:
"I don't want to do a big free-roaming city like GTA, because the flow of the story will then be hard to control. Nevertheless, I do want to incorporate big sets, with a crowd, heavy populated areas like a mall and a subway are going to be in there. Of course, the gameplay has got to make use of that aspect too."
On Graphics:
"People will be surprised. Internal (Sony's) feedback on graphics has been great. This is going to be a truly next-gen game. But still, we want to do something unique with the graphics, going beyond just making the most photorealistic world we can."
On Gameplay:
"With the release of Fahrenheit, we gave the adventure genre a new grammar. We brought new ways into the genre, new words if you want to see it like that, a new vocabulaire. With Heavy Rain, where going to expand on that same grammar."
On Story:
"Heavy Rain is about normal people that have landed in extraordinary situations. I wanted a much more personal story. The first thing that came to my mind, as a father of two little boys, was that the main theme should simply be a father's love for his son. This is not a game about saving the princess or the world. Its purely about a father's love."
"The main story will revolve around 4 different characters, and we're putting the spotlight on their perceptions. The question 'what is good and what is evil' is the key here, that will be just a matter of viewpoint...I believe heavily in moral choices, I'm going to use them A LOT. They're not about being good or bad, but about finding the right balance."
So far, so good. Thanks to Saimon for all the hard work on this one.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een detail in de cockpit
Het lukt mij niet, dus het is kut....quote:Op maandag 10 maart 2008 22:54 schreef ryangozer het volgende:
TIP VOOR IEDEREEN DIE NU INEENS LINUX WIL
Ik heb ervaring, en het is op meerdere punten simpelweg kut, waarom?
1: Je moet je harde schijf herindelen naar 10 - rest oftwel je hebt maar 10 gig voor linux of maar 10 gig voor je ps3 zelf.
2: Het installeren duurt minimaal 2 uur mocht alles gelijk goed gaan (kleine kans)
3: Op een sdtv werkt het zoiezo niet, althans het werkt wel maar je hebt de randen van je scherm niet (probeer dan maar eens het kruisje rechtsboven te vinden) en het is zwart wit.
zo kan ik nog wel even doorgaan maar ik zal julie verder nief vervelen...
Met een beetje geluk:quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:03 schreef Govinda het volgende:
Wat ik me afvraag: wat gaat er nog allemaal in GT5 komen wat nog niet in de prologue zit?
Maw: waarom zou ik wachten op GT5?
Dag en nacht misschien niet zo veel, maar een flinke stortbui met bijbehorende effecten zou wel heel tof zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:59 schreef Govinda het volgende:
Ik zat ook al aan schade model te denken (ook dat niet alle modellen schade zullen kunnen krijgen omdat bepaalde fabrikanten dat niet willen) maar daarbij houd het toch wel een beetje op.
Stel dat er inderdaad nog weer en dag/nacht bij komt vind ik dat toch niet echt iets toevoegen aan gameplay...
Geen demo van GT5P gespeeld zo te lezen. Het detail wat PD in het interieur laat zien is gewoon ziek.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:45 schreef rakotto het volgende:
Threespeech: A STORM IS COMING...
15 mins left!
Zal vast geweldig worden maar kreeg even een deja-vuquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:IGN: Hot Shots Golf: Out of Bounds Review
8.5 Presentation
Great, cartoony look to everything, and there are plenty of club and ball options. More courses would have been nice, though.
8.5 Graphics
The characters are very nicely detailed and quite sharp. The courses also look great, though there are jaggies here and there. Fairly beautiful overall, though.
7.5 Sound
The effects are basic but nice, as is the music.
9.0 Gameplay
The new swing mechanic is a nice addition. It's nearly as deep as it is accessible.
8.5 Lasting Appeal
The online stuff works great, and the game is addicting enough to keep you hooked for a good, long while.
8.9
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
Mooie trailer...quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:13 schreef SToRM81 het volgende:
Motorstorm 2 trailer: http://ps3.ign.com/articles/858/858851p1.html
Edit: link aangepast
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:31 schreef Wessiej het volgende:
Maar zit er een career mode in Prologue, of moet ik daar gewoon GT5 voor kopen?
quote:Key Features:
The first ever Gran Turismo title with online racing: drive online against up to 16 other Gran Turismo aces
Race a total of 71 stunning, high-performance cars
Race the Eiger Nordwand, the Daytona International Speedway, the London City Track , the Fuji Speedway, Suzuka and the High Speed Ring - and then race them in alternative layouts
All-new physics engine means true next-generation vehicle handling
All-new and improved opponent AI opponents for a nail-biting race experience
Access to Gran Turismo TV : a world of great motoring TV programming online
In-game museum featuring the history and heritage of the top car manufacturers
My Garage - a personalised homepage feature with calendar, clock and map & weather of major race circuits worldwide
Quick Tune facility allows you to adjust power, tyres, suspension and more
All in stunning High Definition at 1080p
Gran Turismo 5 Prologue Additional Features for Europe:
Drift Mode – The player’s drifting technique is measured based on drift angles, racing lines, and speeds within evaluation zones located at various turns on the course.
In Depth Car Tuning – Players have the ability to adjust the vehicle’s performance, including power, tyres, suspension and the ability for quick tuning whilst racing.
Two-player Split Screen Racing – Allows players to race head-to-head offline.
New Race Events – Online racing fans can join in on a new set of scheduled events and time trials.
Mijn schoonvaderquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij gaat naar zijn held kijken.![]()
[ afbeelding ]
Het enige toffe aan die demo waren die eend en zijn kuikens in dat plasje waterquote:
Trendwatcherquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:23 schreef Wessiej het volgende:
Zie je, ik koop gewoon alle instant hits die jullie niet zien aankomen
* Voegt toe aan favoriete verkopersquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:27 schreef SuperFruitig het volgende:
http://stores.ebay.nl/Biz-com2-Game-Store
Dees is trouwens een stuk goedkoper dan 3BM
motorstorm 1 vind ik mooier dan cod 4 ofzo, mooie grafsiche dingen manquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mooie trailer...
Maar het zal net als bij Motorstorm 1 een stuk minder ingame zijn waarschijnlijk...
Leuk die FMV.. maar wat heb je er aan ?
Ingame graphics is wat belangrijk is...
Voor mij dus wel.. eindelijk een 24-uurs race, waarbij je last hebt van de ondergaande en opkomende zon, en ook rijden in het pikkedonker. (Ja, ik ben 1 van die gekken die vrijwel alle 24-uurs races zelf rijdt, behalve die kut ovalquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:59 schreef Govinda het volgende:
Stel dat er inderdaad nog weer en dag/nacht bij komt vind ik dat toch niet echt iets toevoegen aan gameplay...
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:27 schreef SuperFruitig het volgende:
http://stores.ebay.nl/Biz-com2-Game-Store
Dees is trouwens een stuk goedkoper dan 3BM
Ik vind Assassin's Creed echt een vet spel. Begin van het spel is inderdaad een beetje raar. Ik dacht ook zo van wat krijgen we nou. Met dat vage beeld enzo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb zo zin assains creed ga zo gelijk 2 uur spelen ofzo.
Hoor alleen dat mensen het saai vinden na een tijd. maar ben van plan hem zeker uit te spelen
Zoek eens een toren waar een adelaar om heen zweeft... voila, een nieuw Viewpoint.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:47 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik vind Assassin's Creed echt een vet spel. Begin van het spel is inderdaad een beetje raar. Ik dacht ook zo van wat krijgen we nou. Met dat vage beeld enzo.
Alleen ik zit vast bij Jerusalem. Heb geen objective meer op de radar en ik snap niet wat ik moet doen.
rock band op 2 maart besteld, 6 maart op de deurmatquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:56 schreef Slappy het volgende:
[..]
goeie Ebayer duurt wel iets langer 2 weken maar.Alleen heeft ie niet altijd de nieuwste games.
oeh oeh oeh! Wat is het?quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:59 schreef ryangozer het volgende:
system update bezig.... wat zal het zijn....
Firmware Update (v2.17)quote:
Lig niet te zeiken man, wees blij dat ze uberhaupt de moeite nemen om je van updates te voorzien.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:36 schreef Vince22 het volgende:
Nou dat is toch goddomme weer de moeite waard! Thanks Sony voor jullie geweldige revolutionaire updates elke keer weer!![]()
Ik ga niet eens moeite doen om hier op te reageren.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lig niet te zeiken man, wees blij dat ze uberhaupt de moeite nemen om je van updates te voorzien.
Het is dan ook een teaser-trailer, om aan te geven wat er gaat komen; jungle, monstertrucks en dezelfde chaos van MS1. Consider me enthousiastic.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mooie trailer...
Maar het zal net als bij Motorstorm 1 een stuk minder ingame zijn waarschijnlijk...
Leuk die FMV.. maar wat heb je er aan ?
Ingame graphics is wat belangrijk is...
Precies, zo bedoelde ik het, had alleen geen zin om het uit te typenquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:22 schreef RedemptioN het volgende:
laat ze maar eens kwalitatief waardige updates uitbrengen...ik zit niet telkens te wachten op updates 2.128847584888884484 omdat ze toevallig 1 bug eruit hebben getoverd...
de themes zijn voor mij nog de leukste toevoeging geweest (en divx shit dan, al gebruik ik dat nog niet eens) maar voor de rest weinig leuke nieuwe functionaliteiten...ik wil bv eigen muziek kunnen luisteren tijdens een game, gewoon in-game XMB hebben, via dat dus normaal kunnen chatten met mn FOK!-matties
(ok dat klinkt niet
) etc...en het belangrijkste is een normale update voor de store...design zal me een worst wezen ik wil gewoon ALLES kunnen downloaden en niet regio gebonden
en HOME met Achievements achtig iets...
bij deze even sony nederland een mailtje er over sturen ^^
Lees jij gewoon niet en post je maar raak?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Firmware 2.17 nu te downloaden
Nieuws | 13 maart 2008 - Firmware 2.17 is vanaf nu beschikbaar is als download via het PlayStation Network. Door na 'Systeemupdate' te gaan, wordt de update automatisch naar je PlayStation 3 gedownload. Het betreft dit keer geen grote update. Sony heeft laten weten dat de firmware bedoeld is om de stabiliteit van sommige online games te verbeteren.
^^quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:37 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Precies, zo bedoelde ik het, had alleen geen zin om het uit te typen
Ach, wij early adopters begrijpen elkaar
Hij bedoelt het vast goed...quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:13 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Lees jij gewoon niet en post je maar raak?
Oh maar dat heb ik absoluut ook wel, ben nog steeds tevreden met het ding, het ging me ook alléén om de updates. Is nu al bijna een jaar geleden dat ik om half 1 's nachts met een big smile mijn PS3 voor het eerst opstartte en het "plingpling" geluidje hoorde bij het opstarten van R:FoMquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hoe dan ook, veel dingen zijn voor verbetering vatbaar, maar dat neemt niet weg dat ik wel heel veel lol met de PS3 & games.
Wel een preview bij de burenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:45 schreef ikookhier het volgende:
Iemand al een review gezien van Viking Battle for Asgardziet er best lekker uit
Klik Klik 2 voor video's
heb er een mail over gestuurd naar Sony (als die al goed aankomtquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:59 schreef SToRM81 het volgende:
De Europese PS Store is geüpdate. Er staat een nieuwe track pack voor Guitar Hero 3 in, een trailer en een thema...
Het wordt echt erger met de week lijkt het wel.
Damn you!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:56 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wel een preview bij de burenEindelijk weer een PS3 game die mij tof lijkt
Je kan je guitar hero 3 gitaar niet gebruiken voor rockband !!!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:52 schreef RedemptioN het volgende:
Nyko FrontMan guitar besteld ( http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=347849 ) voor mijn rock band =]
begin April eindelijk rocken, en dan kan ik guitar hero er ook nog bij bestellen =]
Speel je ze ook daadwerkelijk of verzamel je ze alleen maarquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:07 schreef Wessiej het volgende:
Damn you!
Mijn 12e ps3 game dan maar weer in 4 weken
Ach zo nu en dan speel ik wel eens wat jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:16 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Speel je ze ook daadwerkelijk of verzamel je ze alleen maar![]()
Ik heb nu zo'n 14 games in een jaar tijd gekocht voor de PS3 en dat vond ik al redelijk wat...
deze wel =], deze is gemaakt voor Rock Band en voor Guitar hero 3quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:13 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Je kan je guitar hero 3 gitaar niet gebruiken voor rockband !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Argh komen ze nu meequote:Op donderdag 13 maart 2008 14:34 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
deze wel =], deze is gemaakt voor Rock Band en voor Guitar hero 3
dit staat ook als ik er op zoek:
"The new Nyko Controllers that come with these bundles are the first and only Guitar Controllers compatable with Guitar Hero 3 and Rock Band on PS3."
http://www.guitarzerotohe(...)tman-wireless-guitar
zie filmpje op het einde
thanksquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:56 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wel een preview bij de burenEindelijk weer een PS3 game die mij tof lijkt
hij is volgens mij nog niet zo heel lang uit in Amerika, maar ik had contact met Nyko opgenomen wanneer ze gingen leveren in Nederland, en heb via hun doorgekregen dat Komplett leverancier van hun is...quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:42 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Argh komen ze nu mee![]()
Ik zit met een gewone guitar hero 3 gitaar opgescheept
Ik ga wel gewoon voor de losse rockband gitaar, ik heb immers gh3 al.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:59 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hij is volgens mij nog niet zo heel lang uit in Amerika, maar ik had contact met Nyko opgenomen wanneer ze gingen leveren in Nederland, en heb via hun doorgekregen dat Komplett leverancier van hun is...
vervolgens contact opgenomen met Komplett en die hebben die gitaren nu geregeld =], vanaf 1 april komen er 2 bij hun binnen, en ik heb er 1 van besteld, dus als je ze wilbestellen !!
daar is de friendslist in de OP vooerquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:29 schreef Beach het volgende:
Mag ik iedereen van fok toevoegen als vriend?Nu heb ik er maar 1
![]()
mijn psn: boerenlater
originele blu-ray doosjes zijn Kleiner dan de ps3 doosjes...dus DENK de 1ste (14mm vs 11mm) maar ik beloof niksquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:01 schreef jorienvdherik het volgende:
De ps3 doosjes zijn dat
1 x AMARAY 14mm BLU-RAY CD/DVD CASE POST WORLDWIDE HD
of
1 x Blu-Ray Case.11mm POST WORLD CD/DVD HD
Als je online maar geen boeren laatquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:29 schreef Beach het volgende:
Mag ik iedereen van fok toevoegen als vriend?Nu heb ik er maar 1
![]()
mijn psn: boerenlater
haal ze anders allebei welquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:11 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
originele blu-ray doosjes zijn Kleiner dan de ps3 doosjes...dus DENK de 1ste (14mm vs 11mm) maar ik beloof niks
eerst mn headet werkend krijgenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:20 schreef janrad het volgende:
[..]
Als je online maar geen boeren laat
en voor de meeste games is er totaal niks boeiends te downloaden wat gratis isquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die Firmware en store update
Wat zielig zeg. Doe dan niks, dit boeit toch niemand. Ik dacht dat naarmate de tijd zou duren, die Store beter zou worden. Maar het wordt alleen maar slechter.
Tja, 1 video voor een store update is echt te weinig. 1 video per week. Op IGN staan er 50 per week op. Ik bedoel, waar slaat het op. Er zal toch minstens 1 demo per week uit moeten komen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Boeiend. Alsof elke update iets fantastisch moet zijn. Als mijn PS3 er stabieler van wordt hoeft er voor mijn totaal geen nieuwe content te komen. Wat extra codecs voor WMV en AVI zou handig zijn. Maar that's it...
Maar dat heeft dan misschien te maken met het feit dat ik meer een offline story mode gamer ben
Het is dramatisch,... het is echt wachten op een goede exclusive en Home om alles een beetje te boosten!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat zielig zeg. Doe dan niks, dit boeit toch niemand. Ik dacht dat naarmate de tijd zou duren, die Store beter zou worden. Maar het wordt alleen maar slechter.
84? Ik begin het nu al redelijk eentonig te vinden. Heb nog geen eens een A-klasse.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nog 84 races voor mijn Elite Burnout License
Volgende maand krijgt de PSS een nieuwe makeover. Vraag me af of nou juist daar de prioriteit ligt...quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:24 schreef SuperFruitig het volgende:
ZOMGERZOMGLOLLERCOPTER FIRMWARE UPDATE EN STORE![]()
![]()
Het wordt gewoon tijd dat sony er 100 euro per jaar voor gaat vragen, kijken of jullie zeikende hollandzieltjes dan wel verzadigd worden
Het zijn EXTRA CONTENT en PATCHES. Je hoeft het niet te downloaden
lijkt me totaal niks; een soort sims/2ndlifequote:Op donderdag 13 maart 2008 20:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Home telt af.
http://www.colorize.net/home/
Ik ga hem ook bestelen denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:44 schreef janrad het volgende:
Woohoo COD4 gaat binnenkort in de verkoop, ik heb net RB6V-2 besteld bij 3BM. Dat worden weer avonden Tactisch plezier.
omdat over een paar maanden de echte GT uitkomt en je zit met je prologue van 35-40 euroquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:49 schreef Wessiej het volgende:
Nou zit ik eigelijk te twijfelen, zal ik Prologue kopen, maarja ik koop elk spel, waarom deze nou niet
Wat een paupers, kunnen ze niet normaal een race game uitbrengen ofzo? MS poept er 2 in 1 jaar uit.quote:
Ja maar de mensen @ PD zijn perfectionisten. Het wachten op een nieuwe GT is het altijd dubbel en dwars waard geweestquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat een paupers, kunnen ze niet normaal een race game uitbrengen ofzo? MS poept er 2 in 1 jaar uit.
prologue is meer dan een demoquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:29 schreef Beach het volgende:
En geld vragen voor een uitgebreide demo
Yup, 1 auto duurt 6 maanden om aan te werken geloof ik. Kun je nagaan, 70 stuks, in de "demo".quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja maar de mensen @ PD zijn perfectionisten. Het wachten op een nieuwe GT is het altijd dubbel en dwars waard geweest
Bij BM?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:51 schreef Wessiej het volgende:
Iemand moet mij echt in een dwangbuis stoppen, heb nu ook gran turismo prologue besteld, terwijl ik niet eens zeker weet of ik die wel wou
quote:
quote:Wesley,
Het spel is netjes door ons opgestuurd dus of TNT Post heeft het verneukt of jij loopt de boel te flessen !!
Als je me je rekening nummer kan mailen dan stort ik morgen je geld terug.
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Games
O rly?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
wat praat je nou stom, net of wesley een spel laat opsturen van iets dat 5 km van zn huis is
Ik weet in ieder geval wie ik straks NIET moet toevoegen aan m'n friendslist. Fijn dat je dat nu voor mij nogmaals bevestigdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en een ps3 heb je niet, zal je ook nooit krijgen
ik had je ook nooit geaccepteerdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wie ik straks NIET moet toevoegen aan m'n friendslist. Fijn dat je dat nu voor mij nogmaals bevestigd
Hmm wat doe je in m'n friendlist (360) trouwens?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik had je ook nooit geaccepteerd
Bij mij sta je er ook niet in, dat hij dan bij jou nog blijft staanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hmm wat doe je in m'n friendlist (360) trouwens?
* kickt Jorien meteen uit de list
GT5 komt pas in 2009 uit, dus je kan alvast ene jaar genieten van wat GT5 gaat bieden, en bovendien worden je prestaties in GT5:P meegenomen naar GT5. Dus héél erg zonde is het niet IMHO.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:57 schreef Gewas het volgende:
Gran Turismo Prologue ziet er wel ontzettend gaaf uit. Maar toch ga ik hem niet halen. Vind het een beetje zonde als je straks de echte koopt en dan zit je met een demo van weet ik veel hoeveel euro.
Heb trouwens een filmpje gezien van Rainbow Six Vegas 2, ziet er onwijs vet uit!
Oh. Maar zit er dan al een 'carreer' mode in de Prologue?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
GT5 komt pas in 2009 uit, dus je kan alvast ene jaar genieten van wat GT5 gaat bieden, en bovendien worden je prestaties in GT5:P meegenomen naar GT5. Dus héél erg zonde is het niet IMHO.
De MP mode heeft zo te zien nu dezelfde GFX als deSP. DE MP mode van Vegas heeft echt lelijke GFX:Pquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:01 schreef Gewas het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=t-_dkiYzaiw
Dit is het filmpje van Rainbow Six Vegas 2.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:02 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oh. Maar zit er dan al een 'carreer' mode in de Prologue?
Daar zijn de meningen dus over verdeeld. Volgens mij komt de careermode pas in de full GT5.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:36 schreef Beach het volgende:
Probeer ik iedereen van fok toe te voegen; is er geen ruimte voor iedereen
hoezo niet? omdat Sony er niet in geloofd dat mensen meer dan 50 vrienden kunnen hebben...quote:
wirecard.comquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
de nieuwe maps van cod4 zien er zo vet uit.
hoe moet je dat betalen met CC ?
dat heb ik niet
ja, Virgin Radio werkt gewoon direct in de PS3-browser.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:20 schreef Beach het volgende:
Das kut![]()
maarre; kan ik webradio (een stream aac+/mp3) afspelen op de ps3 zóner eerst het via mijn pc te moeten streamen?
neeeeeeeeeee niet die virgin radioquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, Virgin Radio werkt gewoon direct in de PS3-browser.
Wat lul je?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
de nieuwe maps van cod4 zien er zo vet uit.
Je loopt achter kindervrind, er zijn al pics van de nieuwe maps van cod4 te vinden on the interwebs.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat lul je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet bevestigd, vriend.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je loopt achter kindervrind, er zijn al pics van de nieuwe maps van cod4 te vinden on the interwebs.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is niet bevestigd, vriend.
Member zijn van de community heeft zo zijn voordelen
Zolang ik maar geen hartverlammingen van het lachen krijg Wesquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:24 schreef Wessiej het volgende:
Fok games review ding werkt niet meer, zal ik hem dan mijn Rock Band review maar hier neer zetten?
Oh snel even veranderen dan maarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zolang ik maar geen hartverlammingen van het lachen krijg Wes
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Erg leuke opzet om je review zo naar voren te brengen, alleen het is en blijft een kutgame. En dat weet jij ook!
Dwangbuis, moet nu.quote:hope you enjoy your purchase. Your payment has been received for the following
item:
Item title: Sony PS3 The Eye of Judgment Conquerors of 9 Fields Eng
weet je wat, stuur er een paar door naar mijquote:
veel games...weinig tijd..waarom kunnen ze niet rustig aan doen met leuke games uitbrengenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:04 schreef SToRM81 het volgende:
Aangezien er momenteel weinig games uitkomen die ik wil hebben ben ik maar eens wat oudere games aan het spelen waar ik nooit echt tijd voor gehad heb. Zo heb ik gisteren een paar uur PES2008 zitten spelen, best een leuk spel eigenlijk
Afgelopen week ben ik ook begonnen met MGS3 en die ga ik vanavond maar eens verder spelen. Ik ben wel benieuwd of die nou echt beter is dan deel 2.
Grafisch kan het me om eerlijk te zijn niet boeien. Zolang het maar net zo lekker speelt als vegas 1quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik twijfell echt over vegas 2, grafisch zo tegenvallend in die filmpjes
Over die 'costumisation'. Dat schijnt heel gaaf te worden. Heb er een filmpje van gezien. Je kan je hele mannetje aanpassen hoe je zelf wilt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:58 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Grafisch kan het me om eerlijk te zijn niet boeien. Zolang het maar net zo lekker speelt als vegas 1
Maar nu met sprinten, meer wapens, meer customisation en betere coop
dat komt prolly doordat de ps3 niet FAT32 accepteerd, maar alleen NTFS als ik het goed begrijpquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:47 schreef Qunix het volgende:
kan ik een 3.5 inch externe hardeschijf van 1TB aansluiten?
als ik via audio of video kijk accepteert hij hem niet
help me ajb
bvd
Snap je niet,... gewoon hetzelfde als de vorige Vegas,.... dat is toch prima,.... dat gehuil ook altijd over graphics,.....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
WRONG!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
dat komt prolly doordat de ps3 niet FAT32 accepteerd, maar alleen NTFS als ik het goed begrijp
**correct me if I'm wrong**
en als die dat wel staat >> driehoekje en dan alles weergeven als die het ding wel ziet
Een FAT32 schijf van 1TBquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
dat komt prolly doordat de ps3 niet FAT32 accepteerd, maar alleen NTFS als ik het goed begrijp
**correct me if I'm wrong**
en als die dat wel staat >> driehoekje en dan alles weergeven als die het ding wel ziet
Ja.quote:
bron: http://support.microsoft.com/kb/184006quote:FAT32
• The maximum possible number of clusters on a volume using the FAT32 file system is 268,435,445. With a maximum of 32 KB per cluster with space for the file allocation table (FAT), this equates to a maximum disk size of approximately 8 terabytes (TB).
quote:Key Features:
Formats faster than the OS (click on chart for details)
Allows change of cluster size during Full format or Quick Format
Divides a single hard drive into one or more partitions
Supports Hi-Speed USB, PCMCIA, SATA, SCSI, USB 1.1, and FireWire® external drives
Supports Fixed and Removable disk formats
Supports FAT, FAT32 & NTFS systems
Allows creation of a single partition of up to 2048GB of FAT32 or NTFS file systems.
Full format or Quick Format of existing partitions
Selective partitions can be modified for optimum flexibility
Fifa ziet er zo fapbaar uit wil je zeggen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
moet je hem eens op dynamic camera doen, ja dan is die mooier ja. toch vreemd dat zo spel niet al te mooi kan zijn vegas2.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Fifa ziet er zo fapbaar uit wil je zeggen?
Nou klaar toch? Wat loop je dan te zeuren over de graphics.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar ga hem wel halen voor online potjes
En in oktober zit je gewoon vrolijk aan Fifa '09.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:58 schreef jorienvdherik het volgende:
het is 2008 , hd tv . krijg je nog wat tegenvallende kracht, terwijl er zoveel meer uit gehaald kan worden
AC is anders best mooi op de PS3quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En in oktober zit je gewoon vrolijk aan Fifa '09.
Van ontwikkelaars als Ubisoft en EA moet je niet snel verwachten dat ze grafisch prachtige games afleveren.
Amenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:58 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Grafisch kan het me om eerlijk te zijn niet boeien. Zolang het maar net zo lekker speelt als vegas 1
Maar nu met sprinten, meer wapens, meer customisation en betere coop
Thanks... Hij kan idd geen NTFS lezen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
WRONG!
PS3 accepteert alleen FAT32 schijven, geen NTFS.
en inderdaad, indien de schijf wel gezien wordt maar geen content wordt weergegeven, dan druk je op driehoekje en selecteer "Display all".
edit: en binnen windows XP kan je eigenlijk heel slecht een schijf in FAT32 formaat indelen (lees NIET!). Je hebt dan extra tooltje nodig zoals Swissknife. (google)
quote:It was revealed last month that a Blu-ray disc wasn’t big enough to hold all languages for the upcoming Metal Gear Solid 4. Since all previous Playstation 3 games have resorted to the more constricted 25GB Disc, it was unclear whether MGS4 was to stray from this trend.
Many presumed that Kojima decided to go with a 25gb Blu-ray disc to save on costs, but it was yesterday revealed in a Konami retailers meeting that the game is the biggest of the series, and will be presented on a 50GB disc.
halo op de ps3quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tig keren uitstel heeft het spel wel goed gedaan zo te zien.
Het gaat niet zozeer om de grootte van de schijf zelf, maar om het feit dat FAT32 niet om kan gaan met grote bestanden. Je kan er vaak niet eens een DVD op kwijt (image bijv.). Met het steeds populairder worden van HD materiaal kan dat een probleem worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:23 schreef Fallen het volgende:
edit: Swissknife gaat tot 2048GB, oftewel 2TB.
http://www.compuapps.com/download/Swissknife/swissknife.htm
Ingame (je ziet de lap-rounds ed op de image als je goed kijktquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:34 schreef Devolution het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de grootte van de schijf zelf, maar om het feit dat FAT32 niet om kan gaan met grote bestanden. Je kan er vaak niet eens een DVD op kwijt (image bijv.). Met het steeds populairder worden van HD materiaal kan dat een probleem worden.
Oh en over die GT5 screenshots; zijn dat echt ingame shots of lame ass prerenders?
Ik zie screens. Screens met een HUD. Dus:quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:34 schreef Devolution het volgende:
[..]
Oh en over die GT5 screenshots; zijn dat echt ingame shots of lame ass prerenders?
Lekker belangrijk!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:42 schreef Reki het volgende:
[..]
Binnenkort dus voor ¤ 89,95 in de winkel
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tig keren uitstel heeft het spel wel goed gedaan zo te zien.
Het is toch geen verrassing dat MGS4 op de 50gig BD komt? Een tijdje geleden was er al een bericht waarin Kojima in zei dat zelfs 50gig niet genoeg was...quote:
Denk dat ik m daar ook maar ga bestellen. Hoe zit het bij play.com met de leveringstijden? Niet zo dat je dadelijk 3 weken oid zit te wachten?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:57 schreef Kremers het volgende:
Zo, GT5 Prologue besteld bij play.comDie afzetters hier in NL durven er gewoon ¤45 voor te vragen
Prologue is zegmaar een soort voorproefje op het echte spel. Soort demo denk ik. Ik weet niet hoeveel auto's erin zitten.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:22 schreef Chocobo het volgende:
Vraagje,.... wat is GT5 prologue,...nog steeds niet het spel,... weer een demo,... een demo met 50 auto's ofzo?
Een voorproefje,... voor zoveel geldquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:31 schreef Gewas het volgende:
[..]
Prologue is zegmaar een soort voorproefje op het echte spel. Soort demo denk ik. Ik weet niet hoeveel auto's erin zitten.
Maar ik heb besloten dat ik hem niet ga halen. Ben ondertussen toch bezig met andere spellen en er komen nog meer leuke andere spellen uit. Ik wacht wel op de echte GT5.
Dat kan tot drie weken duren ja... Het probleem zit hem bij de douane, Jersey valt niet onder de EU regeling van vrij verkeer van goederen, dus moeten pakketjes ingeklaard worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:04 schreef Slomy het volgende:
[..]
Denk dat ik m daar ook maar ga bestellen. Hoe zit het bij play.com met de leveringstijden? Niet zo dat je dadelijk 3 weken oid zit te wachten?
Een voorproefje is wel wat overdreven... Er zitten behoorlijk wat features in, o.a. online kunnen racen. De versie die je gratis kon downloaden van PSN, dat was een voorproefje.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een voorproefje,... voor zoveel geldGeef je gelijk dit niet te halen,......
OMG!
en het ''echte' komt pas in 2009 ofzoquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat kan tot drie weken duren ja... Het probleem zit hem bij de douane, Jersey valt niet onder de EU regeling van vrij verkeer van goederen, dus moeten pakketjes ingeklaard worden.
[..]
Een voorproefje is wel wat overdreven... Er zitten behoorlijk wat features in, o.a. online kunnen racen. De versie die je gratis kon downloaden van PSN, dat was een voorproefje.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:22 schreef Chocobo het volgende:
Vraagje,.... wat is GT5 prologue,...nog steeds niet het spel,... weer een demo,... een demo met 50 auto's ofzo?
Wil het nou niet een demo noemen...quote:Key Features:
The first ever Gran Turismo title with online racing: drive online against up to 16 other Gran Turismo aces
Race a total of 71 stunning, high-performance cars
Race the Eiger Nordwand, the Daytona International Speedway, the London City Track , the Fuji Speedway, Suzuka and the High Speed Ring - and then race them in alternative layouts
All-new physics engine means true next-generation vehicle handling
All-new and improved opponent AI opponents for a nail-biting race experience
Access to Gran Turismo TV : a world of great motoring TV programming online
In-game museum featuring the history and heritage of the top car manufacturers
My Garage - a personalised homepage feature with calendar, clock and map & weather of major race circuits worldwide
Quick Tune facility allows you to adjust power, tyres, suspension and more
All in stunning High Definition at 1080p
Gran Turismo 5 Prologue Additional Features for Europe:
Drift Mode – The player’s drifting technique is measured based on drift angles, racing lines, and speeds within evaluation zones located at various turns on the course.
In Depth Car Tuning – Players have the ability to adjust the vehicle’s performance, including power, tyres, suspension and the ability for quick tuning whilst racing.
Two-player Split Screen Racing – Allows players to race head-to-head offline.
New Race Events – Online racing fans can join in on a new set of scheduled events and time trials.
Net snel gekeken, boekje geeft meerdere spelers aan, doosje ook en bij het standaard ea controller scherm staan ook 4 players.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand met hoeveel spelers NBA STREET HOMECOURT gespeeld kan worden? Ik heb hem net gekocht voor de multiplayer, maar ik lees nu verschillende reviews (had ik al gedaan voor aankoop no worries) waar ze zeggen dat ze 2spelers multiplayer max hebben ipv de 4 die ik gelezen had voor aankoop.
Kan iemand doorslag geven?
Anders lees je het topic evenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:00 schreef janrad het volgende:
Ik lees net op playstation only dat er een heuse ferrarie F1 wagen in het spel zit. Van seizoen 2007, dat wel maar toch
![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:36 schreef marcek het volgende:
[..]
Net snel gekeken, boekje geeft meerdere spelers aan, doosje ook en bij het standaard ea controller scherm staan ook 4 players.
Bij online multiplayer weet ik niet hoeveel mensen er mee kunnen doen.
Had ik al gezien, maar dat zegt niet zoveel natuurlijk. Het is al zoo vaak voorgekomen dat ze spectaculaire 'screenhots' vrijgaven en het achteraf prerendered was. Als het idd echte screenshots zijn dan ziet het er wel súper uitquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zie screens. Screens met een HUD. Dus: [ afbeelding ]
zo stom he...dat was dus pcs wat ik bedoelde...het was laat zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
WRONG!
PS3 accepteert alleen FAT32 schijven, geen NTFS.
en inderdaad, indien de schijf wel gezien wordt maar geen content wordt weergegeven, dan druk je op driehoekje en selecteer "Display all".
edit: en binnen windows XP kan je eigenlijk heel slecht een schijf in FAT32 formaat indelen (lees NIET!). Je hebt dan extra tooltje nodig zoals Swissknife. (google)
net hele zooi besteldquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:55 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
zo stom he...dat was dus pcs wat ik bedoelde...het was laat zullen we maar zeggenen vrijdag...goede excuses!
GT5: prologue gaat er 100% komen das nu wel zeker =]
En nu verwacht je applaus?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
net hele zooi besteld
BESTELD : Gran Turismo 5 Prologue / Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 / Condemned 2: Bloodshot / Grand Theft Auto IV
Gewoon leuk om te melden, de beste spellen van de komende 2 maanden, en dan nog uefa 2008 in april bestellen + Metal gear solid in juni. en dan is het genoeg. want meer dan battlefield komt er dan niet meer.quote:
Met GTA IV, MGS 4, Ninja Gaiden II en Bad Company heb ik meer dan genoeg om de zomer door te komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zomermaanden zijn altijd brak met games
NG 2 spreekt me niet aan. rest wel op zichquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met GTA IV, MGS 4, Ninja Gaiden II en Bad Company heb ik meer dan genoeg om de zomer door te komen.
Op zich ook logisch, veel mensen zijn op vakantie of buiten. Mijn consoles staan in de zomermaanden ook altijd stof te happen, de zomer is voor buitenactiviteitenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
NG 2 spreekt me niet aan. rest wel op zich
maar in juli en augustus enzo komt nooit wat leuks uit
Ja, valt echt op. en met december feest maand komt er genoeg uitquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:06 schreef Kremers het volgende:
[..]
Op zich ook logisch, veel mensen zijn op vakantie of buiten. Mijn consoles staan in de zomermaanden ook altijd stof te happen, de zomer is voor buitenactiviteiten
Was Ninja Gaiden 2 niet Xbox360 Exclusive? Wel jammer...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
NG 2 spreekt me niet aan. rest wel op zich
maar in juli en augustus enzo komt nooit wat leuks uit
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:45 schreef Reki het volgende:
[..]
Was Ninja Gaiden 2 niet Xbox360 Exclusive?
En dat voor een ''demo''.quote:GT Prologue Pre-orders Reach One Million
While crashing and doing donuts mid circuit the other day in GT Prologue I had a chat with SCEE NZ’s Marketing Manager Dave Hine and Paul Gunn (PR Extraordinaire) about the sales figures for GT Prologue and whether they thought the online would outsell the hard copy on Blu Disc. They expressed their surprise at the popularity of War Hawk as down-loadable software and said that they anticipated GT to receive an even warmer welcome when it comes out later this month.
Also mentioned in the conversation was that the pre-order figures for the SCEE regions show orders already at one million. Making the PS3’s first pre release Platinum title.
Het is ook maar een vraagquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Wil het nou niet een demo noemen...
Een ''add-on'' zullen we maar zeggen
Jij had de PS3 vanaf het begin toch? 600 euro zonder games?quote:Op zondag 16 maart 2008 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is ook maar een vraagMaar het complete spel is het dus niet. Goedmakertje voor weer 1 of 2 jaar uitstel? Kan me niet voorstellen dat het spel nu dit jaar nog uitkomt. Maar nu kunnen fans wel eindelijk 'echt' online met GT om te racen. En het ziet er ook nog eens prachtig uit. Snap de pre-orders wel,... zoveel goede exclusives zijn er niet echt en kan me voorstellen dat de meeste PS3-gamers nu wel eens een console-seller game willen spelen,... ook al is het maar een 1/3 game ofzo ? Het is iets tot aan MGS4
Misschien dat ik gewoon wat baal van het beleid van Sony met haar console, store en games.
Ja,... vanaf launch,... als fan zijndequote:Op zondag 16 maart 2008 11:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jij had de PS3 vanaf het begin toch? 600 euro zonder games?
De Early Adapters zijn flink genaait iig... sinds de launch was er NIKS uitgekomen, half jaar erna was het 600 euro + 2 games en 2 controllers...tijdje daarna werd dat pakket 500 euro, en toen kwamen er eigenlijk pas wat games uit..
Dan zou ik ook balen.. en die store erger ik me nu ook kapot aan.. ik vind het niet erg om een USA account te faken, maar ik mag er niks kopen.. dat is beveiligt
Ik heb anders nog geen seconde spijt gehad hoor. Ik heb me in het begin prima vermaakt met spellen als Motorstorm en Resistance. Dat die games jou niet aanspreken wil nog niet zeggen dat het slechte games zijn ofzo...Heavenly Sword is mij ook een beetje tegengevallen, maar Warhawk was dan weer een game die echt enorm veel beter was dan ik ooit had gedacht en die ik nu nog regelmatig speelquote:Op zondag 16 maart 2008 11:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jij had de PS3 vanaf het begin toch? 600 euro zonder games?
De Early Adapters zijn flink genaait iig... sinds de launch was er NIKS uitgekomen, half jaar erna was het 600 euro + 2 games en 2 controllers...tijdje daarna werd dat pakket 500 euro, en toen kwamen er eigenlijk pas wat games uit..
Dan zou ik ook balen.. en die store erger ik me nu ook kapot aan.. ik vind het niet erg om een USA account te faken, maar ik mag er niks kopen.. dat is beveiligt
Echt zo coolquote:Op zondag 16 maart 2008 00:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Resistance en motorstorm zijn geen slechte games.. maar echt goed zijn ze ook niet..quote:Op zondag 16 maart 2008 14:09 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen seconde spijt gehad hoor. Ik heb me in het begin prima vermaakt met spellen als Motorstorm en Resistance. Dat die games jou niet aanspreken wil nog niet zeggen dat het slechte games zijn ofzo...Heavenly Sword is mij ook een beetje tegengevallen, maar Warhawk was dan weer een game die echt enorm veel beter was dan ik ooit had gedacht en die ik nu nog regelmatig speel
En in de rustigere periodes gebruik ik de BC om PS2 games uit te spelen waar ik nooit aan toegekomen ben. Afgelopen week ben ik begonnen met MGS3.
Godver,... zo waarquote:Op zondag 16 maart 2008 14:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Resistance en motorstorm zijn geen slechte games.. maar echt goed zijn ze ook niet..
Leuk dat ze zoveel duizend keer over de toonbank gegaan zijn.. als het de enige 2 games zijn die een beetje de moeite waard zijn kan ik ze ook wel verkopen...
Ik heb mijn PS3 vanaf November vorig jaar (starterspack voor 500 met 2 games en 2 controllers dus)
Maar naast Ratchet and Clank zit er geen Exclusive bij die echt zijn geld waard is.
Ik vond Uncharted enorm tegenvallen, korte game met veels te veel schieten erin.. ik had wat meer klimmen en klauteren verwacht maar 90% van het spel schiet je dezelfde negers met machine guns in graftombes neer die in geen eeuwen zijn geopent.
Verder heb ik Ninja gaiden dan... maar dat is een remake dus maar een halve exclusive en dan krijg je warhawk die wel aardig is...
Heavenly sword heb ik geleend en uitgespeeld.. ook een DIKKE teleurstelling... het combat systeem werkte en het hield daar ook wel mee op.. je vocht ook constant tegen dezelfde 3 vijanden in grote aantallen..
En dat na anderhalf jaar vind ik een prestatie op zich...
Ik hoop dat ze wat moois bakken van Metal gear solid... dan is er iig nog 1 exclusive dit jaar die ik wil hebben.
Gran Turismo 5 : ProDemo laat ik ook zitten,ik wacht wel op de volledige versie als ik die überhaupt al ga halen.
En die PS3 store is ook belachelijk kut iedere week..
Amerika heeft iedere week nieuwe trailers. nieuwe PSN games en dat soort dingen..
En wij zitten hier nog op PAIN te wachten die hun al bijna 3 maanden hebben
Hehequote:Op zondag 16 maart 2008 15:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Jullie zeiken te veel imo
Daarom wordt dit jaar ook het jaar van de PS3quote:Op zondag 16 maart 2008 15:23 schreef Reki het volgende:
Er komen nog genoeg exclusives uit voor de PS3 (2008/2009):
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |