omdat over een paar maanden de echte GT uitkomt en je zit met je prologue van 35-40 euroquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:49 schreef Wessiej het volgende:
Nou zit ik eigelijk te twijfelen, zal ik Prologue kopen, maarja ik koop elk spel, waarom deze nou niet
Wat een paupers, kunnen ze niet normaal een race game uitbrengen ofzo? MS poept er 2 in 1 jaar uit.quote:
Ja maar de mensen @ PD zijn perfectionisten. Het wachten op een nieuwe GT is het altijd dubbel en dwars waard geweestquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat een paupers, kunnen ze niet normaal een race game uitbrengen ofzo? MS poept er 2 in 1 jaar uit.
prologue is meer dan een demoquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:29 schreef Beach het volgende:
En geld vragen voor een uitgebreide demo
Yup, 1 auto duurt 6 maanden om aan te werken geloof ik. Kun je nagaan, 70 stuks, in de "demo".quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja maar de mensen @ PD zijn perfectionisten. Het wachten op een nieuwe GT is het altijd dubbel en dwars waard geweest
Bij BM?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:51 schreef Wessiej het volgende:
Iemand moet mij echt in een dwangbuis stoppen, heb nu ook gran turismo prologue besteld, terwijl ik niet eens zeker weet of ik die wel wou
quote:
quote:Wesley,
Het spel is netjes door ons opgestuurd dus of TNT Post heeft het verneukt of jij loopt de boel te flessen !!
Als je me je rekening nummer kan mailen dan stort ik morgen je geld terug.
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Games
O rly?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
wat praat je nou stom, net of wesley een spel laat opsturen van iets dat 5 km van zn huis is
Ik weet in ieder geval wie ik straks NIET moet toevoegen aan m'n friendslist. Fijn dat je dat nu voor mij nogmaals bevestigdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en een ps3 heb je niet, zal je ook nooit krijgen
ik had je ook nooit geaccepteerdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wie ik straks NIET moet toevoegen aan m'n friendslist. Fijn dat je dat nu voor mij nogmaals bevestigd
Hmm wat doe je in m'n friendlist (360) trouwens?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik had je ook nooit geaccepteerd
Bij mij sta je er ook niet in, dat hij dan bij jou nog blijft staanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hmm wat doe je in m'n friendlist (360) trouwens?
* kickt Jorien meteen uit de list
GT5 komt pas in 2009 uit, dus je kan alvast ene jaar genieten van wat GT5 gaat bieden, en bovendien worden je prestaties in GT5:P meegenomen naar GT5. Dus héél erg zonde is het niet IMHO.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:57 schreef Gewas het volgende:
Gran Turismo Prologue ziet er wel ontzettend gaaf uit. Maar toch ga ik hem niet halen. Vind het een beetje zonde als je straks de echte koopt en dan zit je met een demo van weet ik veel hoeveel euro.
Heb trouwens een filmpje gezien van Rainbow Six Vegas 2, ziet er onwijs vet uit!
Oh. Maar zit er dan al een 'carreer' mode in de Prologue?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
GT5 komt pas in 2009 uit, dus je kan alvast ene jaar genieten van wat GT5 gaat bieden, en bovendien worden je prestaties in GT5:P meegenomen naar GT5. Dus héél erg zonde is het niet IMHO.
De MP mode heeft zo te zien nu dezelfde GFX als deSP. DE MP mode van Vegas heeft echt lelijke GFX:Pquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:01 schreef Gewas het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=t-_dkiYzaiw
Dit is het filmpje van Rainbow Six Vegas 2.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:02 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oh. Maar zit er dan al een 'carreer' mode in de Prologue?
Daar zijn de meningen dus over verdeeld. Volgens mij komt de careermode pas in de full GT5.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:36 schreef Beach het volgende:
Probeer ik iedereen van fok toe te voegen; is er geen ruimte voor iedereen
hoezo niet? omdat Sony er niet in geloofd dat mensen meer dan 50 vrienden kunnen hebben...quote:
wirecard.comquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
de nieuwe maps van cod4 zien er zo vet uit.
hoe moet je dat betalen met CC ?
dat heb ik niet
ja, Virgin Radio werkt gewoon direct in de PS3-browser.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:20 schreef Beach het volgende:
Das kut![]()
maarre; kan ik webradio (een stream aac+/mp3) afspelen op de ps3 zóner eerst het via mijn pc te moeten streamen?
neeeeeeeeeee niet die virgin radioquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, Virgin Radio werkt gewoon direct in de PS3-browser.
Wat lul je?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
de nieuwe maps van cod4 zien er zo vet uit.
Je loopt achter kindervrind, er zijn al pics van de nieuwe maps van cod4 te vinden on the interwebs.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat lul je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet bevestigd, vriend.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je loopt achter kindervrind, er zijn al pics van de nieuwe maps van cod4 te vinden on the interwebs.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is niet bevestigd, vriend.
Member zijn van de community heeft zo zijn voordelen
Zolang ik maar geen hartverlammingen van het lachen krijg Wesquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:24 schreef Wessiej het volgende:
Fok games review ding werkt niet meer, zal ik hem dan mijn Rock Band review maar hier neer zetten?
Oh snel even veranderen dan maarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zolang ik maar geen hartverlammingen van het lachen krijg Wes
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Erg leuke opzet om je review zo naar voren te brengen, alleen het is en blijft een kutgame. En dat weet jij ook!
Dwangbuis, moet nu.quote:hope you enjoy your purchase. Your payment has been received for the following
item:
Item title: Sony PS3 The Eye of Judgment Conquerors of 9 Fields Eng
weet je wat, stuur er een paar door naar mijquote:
veel games...weinig tijd..waarom kunnen ze niet rustig aan doen met leuke games uitbrengenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:04 schreef SToRM81 het volgende:
Aangezien er momenteel weinig games uitkomen die ik wil hebben ben ik maar eens wat oudere games aan het spelen waar ik nooit echt tijd voor gehad heb. Zo heb ik gisteren een paar uur PES2008 zitten spelen, best een leuk spel eigenlijk
Afgelopen week ben ik ook begonnen met MGS3 en die ga ik vanavond maar eens verder spelen. Ik ben wel benieuwd of die nou echt beter is dan deel 2.
Grafisch kan het me om eerlijk te zijn niet boeien. Zolang het maar net zo lekker speelt als vegas 1quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik twijfell echt over vegas 2, grafisch zo tegenvallend in die filmpjes
Over die 'costumisation'. Dat schijnt heel gaaf te worden. Heb er een filmpje van gezien. Je kan je hele mannetje aanpassen hoe je zelf wilt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:58 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Grafisch kan het me om eerlijk te zijn niet boeien. Zolang het maar net zo lekker speelt als vegas 1
Maar nu met sprinten, meer wapens, meer customisation en betere coop
dat komt prolly doordat de ps3 niet FAT32 accepteerd, maar alleen NTFS als ik het goed begrijpquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:47 schreef Qunix het volgende:
kan ik een 3.5 inch externe hardeschijf van 1TB aansluiten?
als ik via audio of video kijk accepteert hij hem niet
help me ajb
bvd
Snap je niet,... gewoon hetzelfde als de vorige Vegas,.... dat is toch prima,.... dat gehuil ook altijd over graphics,.....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
WRONG!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
dat komt prolly doordat de ps3 niet FAT32 accepteerd, maar alleen NTFS als ik het goed begrijp
**correct me if I'm wrong**
en als die dat wel staat >> driehoekje en dan alles weergeven als die het ding wel ziet
Een FAT32 schijf van 1TBquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
dat komt prolly doordat de ps3 niet FAT32 accepteerd, maar alleen NTFS als ik het goed begrijp
**correct me if I'm wrong**
en als die dat wel staat >> driehoekje en dan alles weergeven als die het ding wel ziet
Ja.quote:
bron: http://support.microsoft.com/kb/184006quote:FAT32
• The maximum possible number of clusters on a volume using the FAT32 file system is 268,435,445. With a maximum of 32 KB per cluster with space for the file allocation table (FAT), this equates to a maximum disk size of approximately 8 terabytes (TB).
quote:Key Features:
Formats faster than the OS (click on chart for details)
Allows change of cluster size during Full format or Quick Format
Divides a single hard drive into one or more partitions
Supports Hi-Speed USB, PCMCIA, SATA, SCSI, USB 1.1, and FireWire® external drives
Supports Fixed and Removable disk formats
Supports FAT, FAT32 & NTFS systems
Allows creation of a single partition of up to 2048GB of FAT32 or NTFS file systems.
Full format or Quick Format of existing partitions
Selective partitions can be modified for optimum flexibility
Fifa ziet er zo fapbaar uit wil je zeggen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
moet je hem eens op dynamic camera doen, ja dan is die mooier ja. toch vreemd dat zo spel niet al te mooi kan zijn vegas2.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Fifa ziet er zo fapbaar uit wil je zeggen?
Nou klaar toch? Wat loop je dan te zeuren over de graphics.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar ga hem wel halen voor online potjes
En in oktober zit je gewoon vrolijk aan Fifa '09.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:58 schreef jorienvdherik het volgende:
het is 2008 , hd tv . krijg je nog wat tegenvallende kracht, terwijl er zoveel meer uit gehaald kan worden
AC is anders best mooi op de PS3quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En in oktober zit je gewoon vrolijk aan Fifa '09.
Van ontwikkelaars als Ubisoft en EA moet je niet snel verwachten dat ze grafisch prachtige games afleveren.
Amenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:58 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Grafisch kan het me om eerlijk te zijn niet boeien. Zolang het maar net zo lekker speelt als vegas 1
Maar nu met sprinten, meer wapens, meer customisation en betere coop
Thanks... Hij kan idd geen NTFS lezen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
WRONG!
PS3 accepteert alleen FAT32 schijven, geen NTFS.
en inderdaad, indien de schijf wel gezien wordt maar geen content wordt weergegeven, dan druk je op driehoekje en selecteer "Display all".
edit: en binnen windows XP kan je eigenlijk heel slecht een schijf in FAT32 formaat indelen (lees NIET!). Je hebt dan extra tooltje nodig zoals Swissknife. (google)
quote:It was revealed last month that a Blu-ray disc wasn’t big enough to hold all languages for the upcoming Metal Gear Solid 4. Since all previous Playstation 3 games have resorted to the more constricted 25GB Disc, it was unclear whether MGS4 was to stray from this trend.
Many presumed that Kojima decided to go with a 25gb Blu-ray disc to save on costs, but it was yesterday revealed in a Konami retailers meeting that the game is the biggest of the series, and will be presented on a 50GB disc.
halo op de ps3quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tig keren uitstel heeft het spel wel goed gedaan zo te zien.
Het gaat niet zozeer om de grootte van de schijf zelf, maar om het feit dat FAT32 niet om kan gaan met grote bestanden. Je kan er vaak niet eens een DVD op kwijt (image bijv.). Met het steeds populairder worden van HD materiaal kan dat een probleem worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:23 schreef Fallen het volgende:
edit: Swissknife gaat tot 2048GB, oftewel 2TB.
http://www.compuapps.com/download/Swissknife/swissknife.htm
Ingame (je ziet de lap-rounds ed op de image als je goed kijktquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:34 schreef Devolution het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de grootte van de schijf zelf, maar om het feit dat FAT32 niet om kan gaan met grote bestanden. Je kan er vaak niet eens een DVD op kwijt (image bijv.). Met het steeds populairder worden van HD materiaal kan dat een probleem worden.
Oh en over die GT5 screenshots; zijn dat echt ingame shots of lame ass prerenders?
Ik zie screens. Screens met een HUD. Dus:quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:34 schreef Devolution het volgende:
[..]
Oh en over die GT5 screenshots; zijn dat echt ingame shots of lame ass prerenders?
Lekker belangrijk!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:42 schreef Reki het volgende:
[..]
Binnenkort dus voor ¤ 89,95 in de winkel
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tig keren uitstel heeft het spel wel goed gedaan zo te zien.
Het is toch geen verrassing dat MGS4 op de 50gig BD komt? Een tijdje geleden was er al een bericht waarin Kojima in zei dat zelfs 50gig niet genoeg was...quote:
Denk dat ik m daar ook maar ga bestellen. Hoe zit het bij play.com met de leveringstijden? Niet zo dat je dadelijk 3 weken oid zit te wachten?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:57 schreef Kremers het volgende:
Zo, GT5 Prologue besteld bij play.comDie afzetters hier in NL durven er gewoon ¤45 voor te vragen
Prologue is zegmaar een soort voorproefje op het echte spel. Soort demo denk ik. Ik weet niet hoeveel auto's erin zitten.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:22 schreef Chocobo het volgende:
Vraagje,.... wat is GT5 prologue,...nog steeds niet het spel,... weer een demo,... een demo met 50 auto's ofzo?
Een voorproefje,... voor zoveel geldquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:31 schreef Gewas het volgende:
[..]
Prologue is zegmaar een soort voorproefje op het echte spel. Soort demo denk ik. Ik weet niet hoeveel auto's erin zitten.
Maar ik heb besloten dat ik hem niet ga halen. Ben ondertussen toch bezig met andere spellen en er komen nog meer leuke andere spellen uit. Ik wacht wel op de echte GT5.
Dat kan tot drie weken duren ja... Het probleem zit hem bij de douane, Jersey valt niet onder de EU regeling van vrij verkeer van goederen, dus moeten pakketjes ingeklaard worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:04 schreef Slomy het volgende:
[..]
Denk dat ik m daar ook maar ga bestellen. Hoe zit het bij play.com met de leveringstijden? Niet zo dat je dadelijk 3 weken oid zit te wachten?
Een voorproefje is wel wat overdreven... Er zitten behoorlijk wat features in, o.a. online kunnen racen. De versie die je gratis kon downloaden van PSN, dat was een voorproefje.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een voorproefje,... voor zoveel geldGeef je gelijk dit niet te halen,......
OMG!
en het ''echte' komt pas in 2009 ofzoquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat kan tot drie weken duren ja... Het probleem zit hem bij de douane, Jersey valt niet onder de EU regeling van vrij verkeer van goederen, dus moeten pakketjes ingeklaard worden.
[..]
Een voorproefje is wel wat overdreven... Er zitten behoorlijk wat features in, o.a. online kunnen racen. De versie die je gratis kon downloaden van PSN, dat was een voorproefje.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:22 schreef Chocobo het volgende:
Vraagje,.... wat is GT5 prologue,...nog steeds niet het spel,... weer een demo,... een demo met 50 auto's ofzo?
Wil het nou niet een demo noemen...quote:Key Features:
The first ever Gran Turismo title with online racing: drive online against up to 16 other Gran Turismo aces
Race a total of 71 stunning, high-performance cars
Race the Eiger Nordwand, the Daytona International Speedway, the London City Track , the Fuji Speedway, Suzuka and the High Speed Ring - and then race them in alternative layouts
All-new physics engine means true next-generation vehicle handling
All-new and improved opponent AI opponents for a nail-biting race experience
Access to Gran Turismo TV : a world of great motoring TV programming online
In-game museum featuring the history and heritage of the top car manufacturers
My Garage - a personalised homepage feature with calendar, clock and map & weather of major race circuits worldwide
Quick Tune facility allows you to adjust power, tyres, suspension and more
All in stunning High Definition at 1080p
Gran Turismo 5 Prologue Additional Features for Europe:
Drift Mode – The player’s drifting technique is measured based on drift angles, racing lines, and speeds within evaluation zones located at various turns on the course.
In Depth Car Tuning – Players have the ability to adjust the vehicle’s performance, including power, tyres, suspension and the ability for quick tuning whilst racing.
Two-player Split Screen Racing – Allows players to race head-to-head offline.
New Race Events – Online racing fans can join in on a new set of scheduled events and time trials.
Net snel gekeken, boekje geeft meerdere spelers aan, doosje ook en bij het standaard ea controller scherm staan ook 4 players.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand met hoeveel spelers NBA STREET HOMECOURT gespeeld kan worden? Ik heb hem net gekocht voor de multiplayer, maar ik lees nu verschillende reviews (had ik al gedaan voor aankoop no worries) waar ze zeggen dat ze 2spelers multiplayer max hebben ipv de 4 die ik gelezen had voor aankoop.
Kan iemand doorslag geven?
Anders lees je het topic evenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:00 schreef janrad het volgende:
Ik lees net op playstation only dat er een heuse ferrarie F1 wagen in het spel zit. Van seizoen 2007, dat wel maar toch
![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:36 schreef marcek het volgende:
[..]
Net snel gekeken, boekje geeft meerdere spelers aan, doosje ook en bij het standaard ea controller scherm staan ook 4 players.
Bij online multiplayer weet ik niet hoeveel mensen er mee kunnen doen.
Had ik al gezien, maar dat zegt niet zoveel natuurlijk. Het is al zoo vaak voorgekomen dat ze spectaculaire 'screenhots' vrijgaven en het achteraf prerendered was. Als het idd echte screenshots zijn dan ziet het er wel súper uitquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zie screens. Screens met een HUD. Dus: [ afbeelding ]
zo stom he...dat was dus pcs wat ik bedoelde...het was laat zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
WRONG!
PS3 accepteert alleen FAT32 schijven, geen NTFS.
en inderdaad, indien de schijf wel gezien wordt maar geen content wordt weergegeven, dan druk je op driehoekje en selecteer "Display all".
edit: en binnen windows XP kan je eigenlijk heel slecht een schijf in FAT32 formaat indelen (lees NIET!). Je hebt dan extra tooltje nodig zoals Swissknife. (google)
net hele zooi besteldquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:55 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
zo stom he...dat was dus pcs wat ik bedoelde...het was laat zullen we maar zeggenen vrijdag...goede excuses!
GT5: prologue gaat er 100% komen das nu wel zeker =]
En nu verwacht je applaus?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
net hele zooi besteld
BESTELD : Gran Turismo 5 Prologue / Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 / Condemned 2: Bloodshot / Grand Theft Auto IV
Gewoon leuk om te melden, de beste spellen van de komende 2 maanden, en dan nog uefa 2008 in april bestellen + Metal gear solid in juni. en dan is het genoeg. want meer dan battlefield komt er dan niet meer.quote:
Met GTA IV, MGS 4, Ninja Gaiden II en Bad Company heb ik meer dan genoeg om de zomer door te komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zomermaanden zijn altijd brak met games
NG 2 spreekt me niet aan. rest wel op zichquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met GTA IV, MGS 4, Ninja Gaiden II en Bad Company heb ik meer dan genoeg om de zomer door te komen.
Op zich ook logisch, veel mensen zijn op vakantie of buiten. Mijn consoles staan in de zomermaanden ook altijd stof te happen, de zomer is voor buitenactiviteitenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
NG 2 spreekt me niet aan. rest wel op zich
maar in juli en augustus enzo komt nooit wat leuks uit
Ja, valt echt op. en met december feest maand komt er genoeg uitquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:06 schreef Kremers het volgende:
[..]
Op zich ook logisch, veel mensen zijn op vakantie of buiten. Mijn consoles staan in de zomermaanden ook altijd stof te happen, de zomer is voor buitenactiviteiten
Was Ninja Gaiden 2 niet Xbox360 Exclusive? Wel jammer...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
NG 2 spreekt me niet aan. rest wel op zich
maar in juli en augustus enzo komt nooit wat leuks uit
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:45 schreef Reki het volgende:
[..]
Was Ninja Gaiden 2 niet Xbox360 Exclusive?
En dat voor een ''demo''.quote:GT Prologue Pre-orders Reach One Million
While crashing and doing donuts mid circuit the other day in GT Prologue I had a chat with SCEE NZ’s Marketing Manager Dave Hine and Paul Gunn (PR Extraordinaire) about the sales figures for GT Prologue and whether they thought the online would outsell the hard copy on Blu Disc. They expressed their surprise at the popularity of War Hawk as down-loadable software and said that they anticipated GT to receive an even warmer welcome when it comes out later this month.
Also mentioned in the conversation was that the pre-order figures for the SCEE regions show orders already at one million. Making the PS3’s first pre release Platinum title.
Het is ook maar een vraagquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Wil het nou niet een demo noemen...
Een ''add-on'' zullen we maar zeggen
Jij had de PS3 vanaf het begin toch? 600 euro zonder games?quote:Op zondag 16 maart 2008 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is ook maar een vraagMaar het complete spel is het dus niet. Goedmakertje voor weer 1 of 2 jaar uitstel? Kan me niet voorstellen dat het spel nu dit jaar nog uitkomt. Maar nu kunnen fans wel eindelijk 'echt' online met GT om te racen. En het ziet er ook nog eens prachtig uit. Snap de pre-orders wel,... zoveel goede exclusives zijn er niet echt en kan me voorstellen dat de meeste PS3-gamers nu wel eens een console-seller game willen spelen,... ook al is het maar een 1/3 game ofzo ? Het is iets tot aan MGS4
Misschien dat ik gewoon wat baal van het beleid van Sony met haar console, store en games.
Ja,... vanaf launch,... als fan zijndequote:Op zondag 16 maart 2008 11:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jij had de PS3 vanaf het begin toch? 600 euro zonder games?
De Early Adapters zijn flink genaait iig... sinds de launch was er NIKS uitgekomen, half jaar erna was het 600 euro + 2 games en 2 controllers...tijdje daarna werd dat pakket 500 euro, en toen kwamen er eigenlijk pas wat games uit..
Dan zou ik ook balen.. en die store erger ik me nu ook kapot aan.. ik vind het niet erg om een USA account te faken, maar ik mag er niks kopen.. dat is beveiligt
Ik heb anders nog geen seconde spijt gehad hoor. Ik heb me in het begin prima vermaakt met spellen als Motorstorm en Resistance. Dat die games jou niet aanspreken wil nog niet zeggen dat het slechte games zijn ofzo...Heavenly Sword is mij ook een beetje tegengevallen, maar Warhawk was dan weer een game die echt enorm veel beter was dan ik ooit had gedacht en die ik nu nog regelmatig speelquote:Op zondag 16 maart 2008 11:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jij had de PS3 vanaf het begin toch? 600 euro zonder games?
De Early Adapters zijn flink genaait iig... sinds de launch was er NIKS uitgekomen, half jaar erna was het 600 euro + 2 games en 2 controllers...tijdje daarna werd dat pakket 500 euro, en toen kwamen er eigenlijk pas wat games uit..
Dan zou ik ook balen.. en die store erger ik me nu ook kapot aan.. ik vind het niet erg om een USA account te faken, maar ik mag er niks kopen.. dat is beveiligt
Echt zo coolquote:Op zondag 16 maart 2008 00:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Resistance en motorstorm zijn geen slechte games.. maar echt goed zijn ze ook niet..quote:Op zondag 16 maart 2008 14:09 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen seconde spijt gehad hoor. Ik heb me in het begin prima vermaakt met spellen als Motorstorm en Resistance. Dat die games jou niet aanspreken wil nog niet zeggen dat het slechte games zijn ofzo...Heavenly Sword is mij ook een beetje tegengevallen, maar Warhawk was dan weer een game die echt enorm veel beter was dan ik ooit had gedacht en die ik nu nog regelmatig speel
En in de rustigere periodes gebruik ik de BC om PS2 games uit te spelen waar ik nooit aan toegekomen ben. Afgelopen week ben ik begonnen met MGS3.
Godver,... zo waarquote:Op zondag 16 maart 2008 14:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Resistance en motorstorm zijn geen slechte games.. maar echt goed zijn ze ook niet..
Leuk dat ze zoveel duizend keer over de toonbank gegaan zijn.. als het de enige 2 games zijn die een beetje de moeite waard zijn kan ik ze ook wel verkopen...
Ik heb mijn PS3 vanaf November vorig jaar (starterspack voor 500 met 2 games en 2 controllers dus)
Maar naast Ratchet and Clank zit er geen Exclusive bij die echt zijn geld waard is.
Ik vond Uncharted enorm tegenvallen, korte game met veels te veel schieten erin.. ik had wat meer klimmen en klauteren verwacht maar 90% van het spel schiet je dezelfde negers met machine guns in graftombes neer die in geen eeuwen zijn geopent.
Verder heb ik Ninja gaiden dan... maar dat is een remake dus maar een halve exclusive en dan krijg je warhawk die wel aardig is...
Heavenly sword heb ik geleend en uitgespeeld.. ook een DIKKE teleurstelling... het combat systeem werkte en het hield daar ook wel mee op.. je vocht ook constant tegen dezelfde 3 vijanden in grote aantallen..
En dat na anderhalf jaar vind ik een prestatie op zich...
Ik hoop dat ze wat moois bakken van Metal gear solid... dan is er iig nog 1 exclusive dit jaar die ik wil hebben.
Gran Turismo 5 : ProDemo laat ik ook zitten,ik wacht wel op de volledige versie als ik die überhaupt al ga halen.
En die PS3 store is ook belachelijk kut iedere week..
Amerika heeft iedere week nieuwe trailers. nieuwe PSN games en dat soort dingen..
En wij zitten hier nog op PAIN te wachten die hun al bijna 3 maanden hebben
Hehequote:Op zondag 16 maart 2008 15:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Jullie zeiken te veel imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |