dan heb je weinig spellen gespeeldquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:13 schreef LasTeR het volgende:
Oh nee hé, is dit het vervolg op het kutste spel dat ik ook op de PS3 heb gespeeld?!
Mja, dat klopt. Maar ik vond het een ontzettend saai spel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:20 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
dan heb je weinig spellen gespeeld, motorstorm is nog steeds een zeer vermakelijk spel, zal de trailer vanaaf ergens is bekijken, heb wel mn twijfels voor die locatie, vond de woestijn wel wat hebben ^^
Op IGN welquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:32 schreef janrad het volgende:
Motorstorm is vet en ik heb het lang gespeeld. Overigens is de trailer van motorstorm 2 nog nergens te zien.
Wie wou er nou een splitscreen voor 2 spelers? Het worden er maar liefst 4.quote:It’s still a bit early, but here’s what we can confirm as far as features are concerned: 16 new multi-route tracks, 16 players can race head-to-head online, and a hugely requested feature hits MotorStorm: 4-player split-screen mode.
Come on baby.quote:The MotorStorm style of anything-goes racing is moving from the mountainous desert to a lush Pacific island, replete with thick swamps, dense jungle, towering peaks and steaming volcanoes. You’ll be rampaging through thick mud, tangled undergrowth, swift flowing rivers, and searing lava pools.
Geruchten gaan over "vóór Kerst 2008".quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:12 schreef Renzokuken het volgende:
En wanneer komt ie ongeveer uit?![]()
Met de kerst toch?
Lekker nummer jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:36 schreef JDizzle het volgende:
http://youtube.com/watch?v=5kJ09FpWoaM&feature=related
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:36 schreef JDizzle het volgende:MotorStorm is echt koning der licensed soundtracks in games.
nu ga ik online jullie allemaal pwnenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb er weer zin an![]()
Lekker met het 'oude' ploegje door de jungle blubber raggen![]()
Achillias is alvast uitgesloten![]()
Ik vond het ook een slechte zet van Sony om van motorstorm 1 CGI filmpjes te gebruiken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:22 schreef SuperFruitig het volgende:
CG trailerSony does it again (alhoewel dit niet helemaal opgaat in dit geval)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |