Morgen Ekstra Weekend en overmorgen Weekend DnA. De komende dagen kun je flink gaan inloggenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:57 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht me ineens dat ik nog ergens een inlog had voor het FokForum.nl. Ik moet me hier maar eens wat vaker laten zijn...
NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:06 schreef MartijnMuijs het volgende:
Ik ken iemand die naar Thailand op vakantie is gegaan enneh...
Zo weinig pas?quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
Sirolf, gefeliciteerd met het openen van je 100e 3FM-topic![]()
Maricha heeft ons de afgelopen weken goed opgevoedquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:34 schreef MartijnMuijs het volgende:
Niks zeggen he, qua WIDM...
Nogal jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
Maricha heeft ons de afgelopen weken goed opgevoed![]()
Aaah, nicequote:Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Maricha heeft ons de afgelopen weken goed opgevoed![]()
Paul? Die heeft vorig jaar al gewonnen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Volgend jaar een WIDM met Giel, Gerard, Michiel, Domien, Paul en Annemieke?
Of verandert 3FM dan voor een paar weken in een halve Sky Radio door personeelstekort?
Ik noemde even wat random namen op...quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Paul? Die heeft vorig jaar al gewonnen.
Stickermeisje? waar was dat dan ??quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:26 schreef mash_ het volgende:
dat stickermeisje bij giel klinkt leukiemand foto?
Ja die staat elke ochtend sticker uit tedelen langs snelwegen ofzo? die belt hij altijd rond kwart voor 9. net voor de giel mobielquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stickermeisje? waar was dat dan ??
Lekker om Karma Police weer eens te horen(geweldige clip ook bij het liedje, maar daar heb je op de radio niet veel aan..)
Oh, op die manier! Hoor meestal alleen tussen 7 en 8 uur een stuk(je) van de Giel show, vandaar.. Zal de podcast wel eens even checken want dan weet ik tenminste ook hoe ze klinkt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja die staat elke ochtend sticker uit tedelen langs snelwegen ofzo? die belt hij altijd rond kwart voor 9. net voor de giel mobiel
jaa, dit is voor mij echt een klassieker. Misschien ook wel omdat ik toen destijds het nummer uitkwam ik iets te vaak met erg veel bier met allerlei vage beta's naar muziek zat te luisterenquote:
goddomme, is hij de mol?quote:
ik heb het idee dat ik op een grote noord-zuidlijn zit hierquote:
Geinig om te lezen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:46 schreef Againzender het volgende:
jaa, dit is voor mij echt een klassieker. Misschien ook wel omdat ik toen destijds het nummer uitkwam ik iets te vaak met erg veel bier met allerlei vage beta's naar muziek zat te luisteren
Kaas plus mosterd is erg lekker en dan uiteraard onder het genot van een biertje!quote:
Anders ik wel! Tot maandag!quote:
2013 dat die pas af isquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ik op een grote noord-zuidlijn zit hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |