Ah okquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:20 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben plaatsvervangend pelotonscommandant in een beveiligings eenheid van de luchtmacht.
Wij bewaken alle gebouwen/terreinen/objecten van de luchtmacht op vliegbases en in het veld tijdens oefeningen/uitzendingen. Dus nu zit ik nog lekker in een bureaustoel achter een computer en morgen zit ik ergens midden in de sneeuw in Schotland.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okLuchtmacht wist ik nog maar de rest niet
Maar wat houdt zo´n functie eigenlijk in? Weet niet zoveel daarvan
lupa en een heupflacon.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar zit dess stewardes dan met haar karretje?
Ah okquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wij bewaken alle gebouwen/terreinen/objecten van de luchtmacht op vliegbases en in het veld tijdens oefeningen/uitzendingen. Dus nu zit ik nog lekker in een bureaustoel achter een computer en morgen zit ik ergens midden in de sneeuw in Schotland.
Ik zit best vaak in Schotland, denk zeker 6 x per jaar. Schitterend daar.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okOeh tof Schotland
Zijn er vaak van die oefeningen? En ben je ook wel eens in oorlogsgebieden geweest? Sorry als ik te nieuwsgierig ben
Ah dat is vetquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit best vaak in Schotland, denk zeker 6 x per jaar. Schitterend daar.
En oorlogsgebieden ook wel regelmatig, maar dan korte(re) periodes.
Da's jammer dat het toen niet gelukt is. Schitterend land.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is vetZou ook graag eens naar Schotland gaan, lijkt me echt geweldig
Wilde eigenlijk door Groot-Brittannië reizen toen ik er woonde maar dat is er toen helaas niet van gekomen
Welke oorlogsgebieden ben je geweest? Vind je dat niet eng?
Ik ga er zeker een keer heenquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's jammer dat het toen niet gelukt is. Schitterend land.
Ik ben in Angola, Albanie, Bosnie, Irak en Afghanistan geweest. Meestal periodes van max. twee weken.
En eng? Nee, (nog) niet. Wel af en toe flink "spannend".
nemquote:
Roken ja, maar veel overgewicht, neuh.....valt eigenlijk wel mee.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:00 schreef Yurithemaster het volgende:
http://beta.frontpage.fok.nl/nieuws/88544
Hoe zit dat hier in nederland cobra?
Ik probeer altijd zo veel mogelijk van de omgeving te zien van de plekken waar ik ben. Ook als dat betekent dat ik ongepland met een patrouille het terrein in zou moeten. En (bijna) elke kans die ik krijg om naar het buitenland te gaan grijp ik wel aan. Oefening hier, cursus daar noem maar op.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga er zeker een keer heenStaat hoog op mijn must go to lijstje
Sowieso GB weer, ben er al 2,5 jaar niet geweest
Maar dat ga ik goedmaken door in 1 maand tijd 2x naar Londen te gaan
Lijkt me ook wel spannend die oorlogsgebieden. Wel gaaf dat je op die manier veel van de wereld zietAl ga je in Irak niet echt de omgeving exploren denk ik zo
OK,quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:04 schreef MaJo het volgende:
Mijn eerste artikel voor 3voor12/Utrecht staat online
hier
Prima eigenlijkquote:
Snap ikquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima eigenlijk
Het klinkt wat stom zo laat maargoed..in mijn "line of work" kan dat nou eenmaal
Morgen om 10.30 vliegen, landen om 11.30 en dan sta ik hopelijk om 13.00 in de bergen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:26 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen om 15:25 vliegen, landen om 17:35 en dan ben ik hopelijk om 19:30 thuis
Een maat van me en ik hebben nog steeds het plan om een soort "haunted castle" kampeertocht te houden maar dan niet via een georganiseerde reis(ja, die zijn erquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is vetZou ook graag eens naar Schotland gaan, lijkt me echt geweldig
Wilde eigenlijk door Groot-Brittannië reizen toen ik er woonde maar dat is er toen helaas niet van gekomen
Welke oorlogsgebieden ben je geweest? Vind je dat niet eng?
Vakantie of ga je paintballen met de Zwitsers?quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Morgen om 10.30 vliegen, landen om 11.30 en dan sta ik hopelijk om 13.00 in de bergen.
Is dat zo? Dat wist ik nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:29 schreef Cobra4 het volgende:
Banff is schitterend maar wel erg toeristisch hoor.
Schapen Collega's opjagen in de Schotse Sneeuw.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vakantie of ga je paintballen met de Zwitsers?
Nadeel is dat Banff en dat deel van het park aan de snelweg van Calgary naar Vancouver ligt. Veel toeristen dus.quote:
Dat ziet er ook behoorlijk vet uit. Zeker het overwegen waard. Ik hou van ongerepte natuurlijk dus hoe minder toeristen, hoe beter. Maar Banff zag er gewoon mooi uit.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nadeel is dat Banff en dat deel van het park aan de snelweg van Calgary naar Vancouver ligt. Veel toeristen dus.
Misschien kun je beter wat noordelijker de rocky's ingaan. Richting Jasper?
Handige tipsquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:36 schreef Cobra4 het volgende:
En Schotland is goed te doen met een tent. Gewoon elke dag een leuke plek zoeken en dan aan de landeigenaar vragen of je er mag staan. Levert de mooiste plekken op
De natuur is bij beide echt schitterend.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ziet er ook behoorlijk vet uit. Zeker het overwegen waard. Ik hou van ongerepte natuurlijk dus hoe minder toeristen, hoe beter. Maar Banff zag er gewoon mooi uit.
Ik zie dat Jasper er ook mooi uitziet
En mocht je bij een beek(je) of rivier gaan staan, eerst controleren of het geen eb/vloed gebied is. Kan tot vele mijlen landinwaarts gevolgen hebben. Dan kan het maar zo zijn dat je snachts je tent uit drijft omdat het vloed geworden is.quote:
Wat is er mis?quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:39 schreef Yurithemaster het volgende:
hmm dr klopt ook geen kut meer van de puntentelling in AKQ
Que?quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:39 schreef Yurithemaster het volgende:
hmm dr klopt ook geen kut meer van de puntentelling in AKQ
Dat geloof ik graag. Vorig jaar zijn we van Toronto naar Nova Scotia gereden en hebben daar een heel stuk gedaan. Dat was al mooi(vooral de Cabot Trail schijnt heel mooi te zijn met Indian Summer maar wij hadden mistquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De natuur is bij beide echt schitterend.Het is zelfs al de moeite waard om alleen de route Calgary-Vancouver te doen voor de uitzichten.
Het oosten heb ik alleen nog vanuit het vliegtuig en op foto's/films gezien (helaas)quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Vorig jaar zijn we van Toronto naar Nova Scotia gereden en hebben daar een heel stuk gedaan. Dat was al mooi(vooral de Cabot Trail schijnt heel mooi te zijn met Indian Summer maar wij hadden mist). En ik denk dat C-V nog mooier is.
Ik heb echt vaak willen stoppen destijds om fotos te maken
hmmm dat is wel redelijk bagger jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Van de laatste 2 topics is van 1tje de helft verwerkt en de ander helemaal niet
K*t zeg.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Van de laatste 2 topics is van 1tje de helft verwerkt en de ander helemaal niet
Heb je ooit mijn ijsschotsfotos van 10km hoogte gezien? Die had ik hier gepost. Dat zag er wel vet uitquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het oosten heb ik alleen nog vanuit het vliegtuig en op foto's/films gezien (helaas)
Als aangeeft dat het een grand opera is kunnen we het proberenquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:48 schreef Yurithemaster het volgende:
had gehoopt dat ie vanacht vol zou raken zodat ik zelf ff de boel kon fixen
Neen, niet gezienquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je ooit mijn ijsschotsfotos van 10km hoogte gezien? Die had ik hier gepost. Dat zag er wel vet uit
Anyway..ik ben echt kapot en ik moet redelijk vroeg op. Heb net al het geschoten material gebackupped op 2 externe HD's en dat duurde nogal even. Dus ik ga plat
ik wou eigenlijk ook naar bedquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als aangeeft dat het een grand opera is kunnen we het proberen
Tja, dat kan dan niet natuurlijk.....quote:
Mensen moeten dam misschien maar wachten tot ik were uit bed komquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, dat kan dan niet natuurlijk.....
Haha, dan zie ik over twee weken wel hoe het afgelopen is.......quote:Op woensdag 5 maart 2008 04:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mensen moeten dam misschien maar wachten tot ik were uit bed kom
Denk het wel ja. nog werkse hier die laatste paar uurtjes en veel plezier in schotlandquote:Op woensdag 5 maart 2008 04:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Haha, dan zie ik over twee weken wel hoe het afgelopen is.......
Dank je wel! Gaat goed komen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 04:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Denk het wel ja. nog werkse hier die laatste paar uurtjes en veel plezier in schotland
Ik had het over de liboza, niet de libroza...quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Lupa in libroza toch?en een broodje Habu met MaCu
en ik had het ook niet over het Mipapo maar over het Lupaquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het over de liboza, niet de libroza...
En ik heb het niet over Pina Colada of Mojitoquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
en ik had het ook niet over het Mipapo maar over het Lupa
Als we zo gaan beginnen, zal ik 'van de BIP naar de BOP' er dan ook nog maar ingooien?quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:50 schreef RoofingBurner het volgende:
en ik had het ook niet over het Mipapo maar over het Lupa
Wahaha deze had ik nog niet gelezenquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En mocht je bij een beek(je) of rivier gaan staan, eerst controleren of het geen eb/vloed gebied is. Kan tot vele mijlen landinwaarts gevolgen hebben. Dan kan het maar zo zijn dat je snachts je tent uit drijft omdat het vloed geworden is.
Ja, ja: zelf meegemaakt.
Wat ik gisteren nog even wilde melden maar wat ik vergat: ik vind het echt geweldig lekker om achterin een auto te zitten en uren te cruisen. Muziek op en naar het landschap kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De natuur is bij beide echt schitterend.Het is zelfs al de moeite waard om alleen de route Calgary-Vancouver te doen voor de uitzichten.
Ook de reden dat ik het helemaal niet erg vind dat ik nog geen rijbewijs heb.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik gisteren nog even wilde melden maar wat ik vergat: ik vind het echt geweldig lekker om achterin een auto te zitten en uren te cruisen. Muziek op en naar het landschap kijken.
Dat kwam goed uit want 1,5 jaar geleden deden we een roadtrip en ik had geen rijbewijs. 2 Vrienden waar ik mee was konden wel rijden en wilden dat ook graag. Nou..prima
Treinenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook de reden dat ik het helemaal niet erg vind dat ik nog geen rijbewijs heb.
kan je de boel niet synchroniseren met je PC, dan kan je ze backuppen, doe ik tenminste altoos.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:15 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen mensen.![]()
Ik vind het altijd erg irritant om smsjes te moeten deleten als m'n sms-gedoe vol is.Ik doe altijd de minst leuke weg, maar nu waren er alleen maar smsjes over die ik graag wilde bewaren.
Volgende keer wil ik een telefoon met onbeperkt sms-opslag.
Ik zou het enorm fijn vinden als ik ze gewoon op mijn computer op zou kunnen slaan als emails. Waarschijnlijk trap ik nu een open deur in die zo groot is als de Arena...maar goedquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:15 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen mensen.![]()
Ik vind het altijd erg irritant om smsjes te moeten deleten als m'n sms-gedoe vol is.Ik doe altijd de minst leuke weg, maar nu waren er alleen maar smsjes over die ik graag wilde bewaren.
Volgende keer wil ik een telefoon met onbeperkt sms-opslag.
Volgens mij kan m'n telefoon dat niet. Bij m'n volgende telefoon ga ik daar zeker op letten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
kan je de boel niet synchroniseren met je PC, dan kan je ze backuppen, doe ik tenminste altoos.
Als je een Nokia hebt kan het altijd. Dan moet je Nokia PC Suite downloaden en installeren. Bij mij loopt het geheel via Bluetooth.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij kan m'n telefoon dat niet. Bij m'n volgende telefoon ga ik daar zeker op letten.
Zie hier mijn open deur zo groot als de Arenaquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:29 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Als je een Nokia hebt kan het altijd. Dan moet je Nokia PC Suite downloaden en installeren. Bij mij loopt het geheel via Bluetooth.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie hier mijn open deur zo groot als de Arena
quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er was hier gisteren iemand die kwam aanzetten met een pak Spritsen. Ik zo: "hey, Sprits!"
Iedereen zo kijken van:![]()
![]()
Kijk ik op de verpakking..staat erop: "Dutch shortcake"
* feesthoedje opzetquote:
Ik dus ook nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Wist niet dat het iets Nederlands was.
Ja, ik vind het alleen niet mooiquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:50 schreef B.ertha het volgende:
Hollywood verfilmt Paul Potts' succesverhaal
Een film is een beetje overdreven, maar die man kan echt zingen!
maar dat is dan weer een kwestie van smaakquote:
Ey $GaTjE, iK WeEt wAt jE DoOrMaAkT. |-|O0P DaT Je jE Nu nIeT MeEr zO AlLeEn vOeLtT. jE St@aT NiEt aLlEeN WeEt jE?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:57 schreef wyccie het volgende:
Wat een geheimtaal.
Eerst die afkortingen waarvan ik vermoed dat het over alcohol gaat en dan die getallen tussen Soempie en Nem.
Ik voel me heel erg buitengesloten.
|<u$Je 0p j3 NeUs Na@tUuRlIjKquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:09 schreef wyccie het volgende:
Eindelijk een taal die ik begrijp.![]()
(Wat is kojn?)
quote:
Is geen geheimtaal en zeker niet m.b.t. alcohol, maar afkortingen vanuit het leger waar alles kort en bondig moet, ook de spreektaal dus die hier uitgeschreven is...quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:57 schreef wyccie het volgende:
Wat een geheimtaal.
Eerst die afkortingen waarvan ik vermoed dat het over alcohol gaat en dan die getallen tussen Soempie en Nem.
Ik voel me heel erg buitengesloten.
O hemel, je zit al in de naar jezelf toe ontkennende fase...quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:14 schreef Soempie het volgende:
Iedereen is toch wel een beetje verslaafd ergens aan?![]()
Het is in elk geval niet zo dat ik elke dag speel. Volgens mij is vandaag de eerste keer sinds 2 weken, maar zodra ik begin is het lastig om af te sluiten.
seriousquote:I've played this game off and on for about 3 years now, my previous girlfriend hated when i'd play as it obviously took attention away from her. We eventually broke up for unrelated reasons but the game certainly had a very negative impact on the relationship in general.
Shortly after this I quit the game and started dating a girl who was quite adventurous and a blast to hang out with, the game was out of my life and I was happy.
5 months into that relationship a friend and I decided to start playing together again but I made a promise to myself to not let it affect my new relationship that I was so excited about. One day i logged in to check my auctions while she was sitting next to me, she said "what is that?" i explained the game to her but promised i'd log off immediately to avoid an arguement. She said no its okay keep playing it looks fun, At first i took this as her trying to humor me and my silly game but a week later she started playing and had a lvl 14 character. I decided to open her own account and i remade her character back to her current level as a gift. I was stoked, a girl who plays wow? great right..
Fast track to today, she has 3 lvl 70s in full epics, has an abundance of male callers on vent and i'm trying to quit the game. She has made plans to meet up with guys she met on the game and was angry with me when i told her i thought it was a bad idea.
She spends almost all of her free time playing and our relationship is F****d. we dont talk much unless i log in so quitting will almost surely mean the end of this relationship unless i can cope with the fact that she is unavailable 99% of the time. That adventurous party girl who was so much fun is now the wow addict who wont even go out to see a movie with me. She currently has no plans of quitting.
Karma's a bitch i guess
Zo begon het bij mij ook.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
seriousdan ben je niet goed bij hoor
WoW is erg leuk om te spelen, maar mijn ervaring is dat ik er ook best zat van ben als ik het de hele dag al gedaan heb
verder hoimorgen workshop geven aan de rest van de klas
nog niet zenuwachtig, maar dat komt morgen wel
en ik heb v**$&%*%*$ voor 7,20 euro aan prints moeten maken voor die workshop
Vind ik niet erg, ik krijg ergens anders kusjesquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hahaha, je bent echt gek!
Maar wel lief.
Ik ga maar eens hard aan het werk. Met vlindertjes...want ik heb een kusje op mijn neus gekregen van Sheep.![]()
![]()
![]()
(Sorry, B.)
quote:
Zal ik hier op reageren met de bij PS altijd noodzakelijke wedervraag 'Waarom?' of niet...?quote:
Ik heb foto's gezien, kalequote:Op woensdag 5 maart 2008 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat heb jij nog nooit mogen waarnemen...
over een paar artikelen over communicatiequote:
jawel maar da's uiteindelijk duurderquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]daar koop je zowat een printer + papier voor, heb je thuis geen printer ?
Nee, jij bent gezelligquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb mijn lijst met begrafenisnummers voor mezelf al bijna compleet.
Toegevoegd: Feest- Thé Lau. Zooo mooi
Ik vond iig van wel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, jij bent gezellig
Wat vinden we van Dances with wolves? Is het de 4 uur tv-kijken waard?
Whahaha vreemde ticquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Gadver, iemand van jouw leeftijd moet nadenken over muziek bijtoch niet bij de begrafenis. Enne nou niet met een wijs verhaal aan komen zetten van 'het hoort toch bij het leven' enzo.
Ohnee, de man met de mooie danceskills en de nog mooiere initialenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:21 schreef Etcetera het volgende:
http://beta.frontpage.fok(...)r-kort-te-leven.html
dunno B., nooit gezienmaar IMDB geeft een 7.9
Hoe verzinnen ze het om dat op een champions league avond uit te zendenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, jij bent gezellig
Wat vinden we van Dances with wolves? Is het de 4 uur tv-kijken waard?
The Lau.. die heeft ooit nog eens een van zn nummers laten verkrachten door het laatste couplet in te laten zingen door voetballersquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb mijn lijst met begrafenisnummers voor mezelf al bijna compleet.
Toegevoegd: Feest- Thé Lau. Zooo mooi
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ey $GaTjE, iK WeEt wAt jE DoOrMaAkT. |-|O0P DaT Je jE Nu nIeT MeEr zO AlLeEn vOeLtT. jE St@aT NiEt aLlEeN WeEt jE?
kojn XxXxXxX
ik zie niks...quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had toch nog skifoto's beloofd?
Bij deze:
Tja... zelf nog nooit gedaan dat wintersporten. Toch stiekem wel enigzins jaloersquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar de beste skifoto van vorig jaar was beter
Maar volgens mij nooit van mij met mijn kale knikker, die ik meestal verschuil onder een hoofdeksel o.i.d.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had toch nog skifoto's beloofd?
Bij deze:
vergis je je nu niet met mij? skieen is voor mij niet verstandig iigquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht dat jij een rotte knie had?
Ik kan/mag helaas niet meer skieën daardoor en na 20 jaar bergje af valt dat vies tegen...
Mijn knieën zou ik het liefst inderdaad een enkeltje hel gunnen, maar skiën gaat nog wel. Mijn knieën hebben neit de standaard problemenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar volgens mij nooit van mij met mijn kale knikker, die ik meestal verschuil onder een hoofdeksel o.i.d.
Of je moet de onderwaterfoto's bedoelen...
[..]
Ik dacht dat jij een rotte knie had?
Ik kan/mag helaas niet meer skieën daardoor en na 20 jaar bergje af valt dat vies tegen...
oh verrek jij had ook leuke knieenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn knieën zou ik het liefst inderdaad een enkeltje hel gunnen, maar skiën gaat nog wel. Mijn knieën hebben neit de standaard problemen
leukequote:Op woensdag 5 maart 2008 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Leuk knieën? Wasda?
ik kom wel in veel clubjes danquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijflied:
Hoofd, schouders, rotte knie en teen, rotte knie en teen...
Ben ik met een rotte enkel ook welkom in jullie clubje kneusjes ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn knieën zou ik het liefst inderdaad een enkeltje hel gunnen, maar skiën gaat nog wel. Mijn knieën hebben neit de standaard problemen
Tuurlijk, tenzij er een grotere kneus zich komt meldenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb twee mislukte knieën, mag ik voorzitten?
Ligt er aan op wleke manier groter;quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tuurlijk, tenzij er een grotere kneus zich komt melden
Ik bedoel qua medische kneuzigheid. Qua lengte had ik het wel gewonnen jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ligt er aan op wleke manier groter;
op de ene manier is het onvermijdelijk, de andere kan haast niet
Ach, klein maar fijn zeggen we altijd maarquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik bedoel qua medische kneuzigheid. Qua lengte had ik het wel gewonnen ja
MaJo!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:04 schreef MaJo het volgende:
Mijn eerste artikel voor 3voor12/Utrecht staat online
hier
Ja, maar ik ga niet notuleren...quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb twee mislukte knieën, mag ik voorzitten?
Wel ja, zo lang (!!) alle kneuzen maar dezelfde kant opwijzen...quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
Ben ik met een rotte enkel ook welkom in jullie clubje kneusjes ?
dank je wel! Leuk dat je er ook voor geschreven hebtquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
MaJo!!![]()
![]()
Ik heb wel een en ander geschreven voor de Tilburgse uitgave. Ben bij de lancering daarvan geweest in 013. Wat grappig!!! Het is een goed artikel
je link werkt niet op mijn mobiel, is swayze overleden?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:57 schreef ElizabethR het volgende:
Nou zeg!!
Hebben Jeff Healy en Patrick Swayze zo'n hevige vriendschap overgehouden aan Roadhouse dat ze echt niet zonder elkaar kunnen?
Straks legt Sam Elliot ook nog het loodje![]()
![]()
ben benieuwdquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:01 schreef ElizabethR het volgende:
Oei, dat weet ik niet hoor, het was in 2005. Ik zal eens zoeken, maar volgens mij is de Tilburgse afdeling zo ongeveer alweer opgeheven.
trustequote:Op woensdag 5 maart 2008 23:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Slaap lekker!
Over die Paul Pott hoorde ik 's ochtends iets op het nieuws maar ik was niet helemaal wakker en zat ook niet echt op te letten, dus ik dacht dat het over Pol Pot gingquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:50 schreef B.ertha het volgende:
Hollywood verfilmt Paul Potts' succesverhaal
Een film is een beetje overdreven, maar die man kan echt zingen!
Gezellig, misschien zie ik je daarquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:34 schreef Nesle het volgende:
Ik ga zaterdag naar de open dag van de CHN ook wel de Stenden hogeschool genoemd nu
Heb er zin in
Is dat ter ere van de nieuwe Rambo filmquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de heren. De dames vinden het maar ordi en te porno
[ afbeelding ]
Ik vind haar niet erg nozel (zoals Herman Finkers ooit gezegd heeft)quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
133 euroquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:07 schreef ElizabethR het volgende:
Ze loenst ietwat
Schattig meisje!
Ik heb kaartjes voor Prince, 16 juni, Croke Park. 133 euro het stuk
Ja!!quote:
Bekend verhaal, bij U2 ben ik rond de 5000 Euro kwijt geweest de laatste 2 tours, waarbij ik dan zo'n 10 concerten per tour heb bezocht in Europa en de USA. Kaartjes waren toen ook 120 Euro/180 dollar per stuk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:12 schreef ElizabethR het volgende:
126,50 per kaartje en 6,50 per kaartje reserveringskosten. En we gaan met drieën, man, zoonlief en ik. EN dan moeten we ook nog naar Dublin rijden, en dat kost benzine, en dan moeten we ook nog een hotel nemen, want ik ga niet meer 3 uur terug rijden naderhand, en dat kost ook pecunia, en we moeten ook eten, en dat kost ook pecunia, en dan moet ik ook nog twee dagen vrij nemen, en dat kost ook pecunia.
Komt mooi op een eurootje of 1000, voor 1 stom concertje. Absurd gewoon!!!!
Ach, ze drukken die papiertjes nog elke dag...quote:
Dat zal je de laatste poster van het vorige deel moeten vragen of er zelf één openen...quote:En waarom is er nog geen nieuw AKQ deel?
Kijk eens op http://www.madmaster.nl/u2/index.html (al tijden niet bijgewerkt overigens, collectie is vele malen groter dan vermeld, maar ben lui...)quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:35 schreef Agiath het volgende:
Maar waarom zou je 10x achter elkaar hetzelfde concert willen zien, na de 3de keer lijkt mij de lol er een beetje af...
Schelequote:Op donderdag 6 maart 2008 09:19 schreef Agiath het volgende:
5000 euro
En waarom is er nog geen nieuw AKQ deel?
6 maart 10:08 Eircom, Dublin, Ierlandquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk eens op http://www.madmaster.nl/u2/index.html (al tijden niet bijgewerkt overigens, collectie is vele malen groter dan vermeld, maar ben lui...)![]()
Misschien dat je dan begrijpt waarom...
Dat mensen dat er voor over hebben zeg... pff. En de artiesten maar zeuren dat mensen zo veel kopieeren. Als je 1x naar een concert gaat heb je geen geld meer over om de cd te kopenquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[een heel verhaal]
Komt mooi op een eurootje of 1000, voor 1 stom concertje. Absurd gewoon!!!!
Waarom die foto gemaakt in een keuken?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Loop jij er nooit zo bij in de keukenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom die foto gemaakt in een keuken?
Nee, maar in het bos wel hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Loop jij er nooit zo bij in de keuken![]()
![]()
Ze kijkt een beetje alsof ze net op het gasstel achter haar heeft gezeten dat toevallig aanstond?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom?quote:
Ze kijkt gewoon suf uit d'r ogen, ik vind dit niet bepaald lustopwekkend.quote:
We zijn de enigen die dat vinden geloof ikquote:
Oooh, dus dáárom mocht ik niet eerder komenquote:
Poëtische tekst...quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:05 schreef B.ertha het volgende:
Pas maar op, ik ga naar de wc en dan fiets ik al bijna aan
Aanfietsen = Brabants voor "ik fiets jouw kant op"quote:
Aanfietsen = Amsterdams voor iemand van z'n sokken rijden terwijl je fietst...quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aanfietsen = Brabants voor "ik fiets jouw kant op"
Precies, zo hoort hetquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aanfietsen = Amsterdams voor iemand van z'n sokken rijden terwijl je fietst...
Toeristenvrienden van me staan er altijd enorm verbaasd van te kijken dat er niet iedere 10 seconden een ongeluk gebeurt met een fiets of een tramquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aanfietsen = Amsterdams voor iemand van z'n sokken rijden terwijl je fietst...
Soms is het ook verbazingwekkend hoeveel er goed gaat in het verkeer, en dan niet alleen het Nederlandsequote:Op donderdag 6 maart 2008 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toeristenvrienden van me staan er altijd enorm verbaasd van te kijken dat er niet iedere 10 seconden een ongeluk gebeurt met een fiets of een tram
Ze kijken de hele tijd om zich heen en als er dan een fiets op een halve meter langsscheert schrikken ze zich kapot terwijl ik gewoon doorloop
Ik heb diverse binnen- en buitenlandse vrienden die beweren nooit Amsterdam in te durven met een auto.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
Toeristenvrienden van me staan er altijd enorm verbaasd van te kijken dat er niet iedere 10 seconden een ongeluk gebeurt met een fiets of een tram
Ze kijken de hele tijd om zich heen en als er dan een fiets op een halve meter langsscheert schrikken ze zich kapot terwijl ik gewoon doorloop
Ja fietsers zijn best aso's. Daarom is het ook zo apart.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soms is het ook verbazingwekkend hoeveel er goed gaat in het verkeer, en dan niet alleen het Nederlandse. Al zijn fietsers wel echte aso's
Dat snap ik dan wel weer. Het is er druk en krap. Vooral in vergelijking met buitelandse steden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb diverse binnen- en buitenlandse vrienden die beweren nooit Amsterdam in te durven met een auto.
Ja dat bedoel ik. Het ging dus net goed. Als jij 2 seconden niet oplet is het over. Leidse Straat bijvoorbeeld. Er is geen scheiding o.i.d. Iedereen en alles loopt kris-kras door elkaar en over de trambaan. En toch gaat het vrij goed.quote:Diezelfde vrienden heb ik dan ook wel vaker vast moeten grijpen omdat ze anders echt letterlijk onder de tram zouden zijn gelopen...
Nee hoor... mij hoor je niet klagen als er vaker dergelijke foto's voorbij komenquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zijn de enigen die dat vinden geloof ik
Rust in vrede Sheep en PSquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah shit ik ben dood
Tim als jij maffia blijkt te zijn maak ik jóú af. Zelfde geldt voor het schaap. Amen. Rip aan mij
Mwaah, deze vind ik niet ordi. Je had alleen die veegjes moeten vervagen. Dan lijkt het echter.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Het was beter geweest als het 1 veeg per oog was denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwaah, deze vind ik niet ordi. Je had alleen die veegjes moeten vervagen. Dan lijkt het echter.
En haar de volgende keer een kopje koffie geven, ze is nog niet goed wakker.
Lekkere ritmes zijn oké, olé, olé!quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:32 schreef wyccie het volgende:
Nu hier: concerttickets.
Ben blij dat ik me er te oud voor voel, anders was ik ook een fortuin kwijt geweest.
Ik ga weer verder de theeleut/koekiemonster uithangen en studeren. Lekker ritme.
Oeh, gevoelig teentjequote:Op donderdag 6 maart 2008 13:33 schreef wyccie het volgende:
Hey, niks mis met Stallone. Ik wil jou wel eens op je 60e zien.....
Wat voor ervaring? Om te voetballen, wandelen, je hond uitlaten, picknicken, je tent opzetten?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mensen goede ervaringen met het goffertpark hier?
Die bedoelde ik jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat voor ervaring? Om te voetballen, wandelen, je hond uitlaten, picknicken, je tent opzetten?
Concert: prima. Afhankelijk van de weersomstandigheden en of het in een tent is natuurlijk.
Maar niet echt eetmogelijkheden direct in de buurt.
Bij grote concerten is het vervoer goed geregeld. Negeer de speciale pendelbussen waar je te veel voor moet betalen.
Ik denk toch dat ik hier maar niet op ga biedenquote:2.33ghz Kern 2 de Bewerker van het Duo
512MB video 320gb HDD 4x Blu-straal brander!!!
1 jaar van online gegevenssteun
1 jaar van garantie verlaten Dell XPS M1710
I asure u dat dit, zo het Gelukkige Bieden heel wat is
Whahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op eBay:
[..]
Ik denk toch dat ik hier maar niet op ga bieden
Vele veldslagen met NEC-supporters daar meegemaakt, bedoel je dat...?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mensen goede ervaringen met het goffertpark hier?
6 uur 42 en een 1/2. Wat een gekke tijd om je wekker op te zetten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vele veldslagen met NEC-supporters daar meegemaakt, bedoel je dat...?
=========
En dit was tevens de wake up call na een uur stilte:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:46 schreef iamredleader het volgende:even een (vermoeide) zwaai vanaf werk
de dag bijna door, nog een uurtje en dan een lang weekend
Vanavond m'n nieuwe pantalon ophalen bij Meijer en Meijer, een grote foto bij de Hema (gelijk even een mooie lijst uitzoeken), en beginnen met schoonmaken thuis alsmede een boodschappenlijst voor morgen.
Want morgenavond 11 (!) volwassenen aan tafel en nog eens 3 (!) kinderen...Het wordt dus behoorlijk gezellig
Poker toernooi met dress code...quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:46 schreef iamredleader het volgende:even een (vermoeide) zwaai vanaf werk
de dag bijna door, nog een uurtje en dan een lang weekend
Vanavond m'n nieuwe pantalon ophalen bij Meijer en Meijer, een grote foto bij de Hema (gelijk even een mooie lijst uitzoeken), en beginnen met schoonmaken thuis alsmede een boodschappenlijst voor morgen.
Want morgenavond 11 (!) volwassenen aan tafel en nog eens 3 (!) kinderen...Het wordt dus behoorlijk gezellig
Volgens mij gewoon half zeven hoor...quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
6 uur 42 en een 1/2. Wat een gekke tijd om je wekker op te zetten.
Oh die andere is natuurlijk gewoon de secondewijzer.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon half zeven hoor...
Hoe ging de kwis? Of zijn jullie niet gegaan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:56 schreef iamredleader het volgende:
Nope, gewoon een gezellige avondmaaltijd met veel gasten
PhysicsRules, DaviniaHR en Eli zijn van de partij
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe ging de kwis? Of zijn jullie niet gegaan?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ging niet door, MaJo moest nog veel werken... eventueel over anderhalve week weer? Ben je dan in de gelegenheid?
Jepquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gezellig, misschien zie ik je daar. Tenminste, als je naar vestiging Leeuwarden gaat
Welke opleidingen ga je uitchecken?quote:
Alleen de hogere hotelschoolquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welke opleidingen ga je uitchecken?
Misschien (hangt er van af of er iets geregeld is) ga ik wat leuks doen voor de vereniging waar ik lid van ben. Mij leek het wel geinig om theatersportdemootjes te doen, maar ik weet dus niet wat er geregeld is (en ook óf er iets geregeld is op CHN). Mocht het je leuk lijken dan kunnen we wel een micro-meet houdenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Alleen de hogere hotelschoolGa binnenkort ook naar Maastricht omdaar ook even te kijken. Ik kijk nu meer voor algemene indruk van de hele school, en wil dan ook nog een dag meelopen bij beide
Wat doe jij dan? Voorlichting geven?
Heftig kleurtje...quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:29 schreef MaJo het volgende:
MadMaster, voor het geval je op zoek bent naar nog meer allstars (), er is nu een aanbieding voor ¤44,- per paar bij www.hotbrandz.com
Ik heb meteen deze besteld:
[ afbeelding ]
I knowquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heftig kleurtje...![]()
Maar ik heb voorlopig genoeg, heb net weer nieuwe Vans gekocht:
[ afbeelding ]
Ik ben niet mijn opleiding aan het promoten zaterdag hoor! Je mag er gerust langs gaan daar niet van, maar ga er niet van uit dat ik daar aan het rondleiden benquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:43 schreef Nesle het volgende:
Is wel grappig op zich, als ik nog tijd heb dan kom ik jouw opleiding ook nog wel ff bezoeken.
Weet alleen nog niet hoe laat ik heen ga, 's ochtends of 's middags en mijn vader en moeder wilden persé alletwee meeZou eerst met een vriendin gaan maar dat mocht niet
Ik vind de hoge zelf mooier, en ook lekkerder lopenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:57 schreef Nesle het volgende:
Ik loop op deze allstars de laatste tijd, alleen lopen die afgelopen allstars zooooooooveel fijnerMoet deze dus nog echt ff goed inlopen
[ afbeelding ]
Goed te herkennen dus Tim![]()
Ik heb voor het eerst nu dus lage, en ze zijn echt goddelijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind de hoge zelf mooier, en ook lekkerder lopenJe hebt ook nog hogere, die zijn ook tof
Deze dus o.a.:quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind de hoge zelf mooier, en ook lekkerder lopenJe hebt ook nog hogere, die zijn ook tof
Lage eigenlijk nog nooit geprobeerd, maar heb wel nepperds (echt voor 6 euro in Hongarije gekochtquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:03 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst nu dus lage, en ze zijn echt goddelijk
Maar ik vind hoge ook fijn hoor, niet voor niets liggen er nog 3 paar in mijn kamer. En die nog hogere had ik 2/3 jaar geleden ook, maar die vind ik nu echt niks meer
Uhuh, die zijn echt tofquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze dus o.a.:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor maat had je ook alweer? Ik zie dat ze op die site allstars vanaf maat 36 hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:07 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kan al die dingen niet aan![]()
Ik heb zo'n achterlijk kleine maat dat ik ben gehouden aan orthopedische moliéres van Reiker.![]()
Maar die zien er ook wel flitsend uit hoor
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:32 schreef wyccie het volgende:
Maat 33 dacht ik.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Wyccie +1
tussenstand deel 376
wyccie 1
quote:Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
het zijn wel schatjes MMquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:26 schreef MadMaster het volgende:
ER heeft maat 34, als ik het goed onthouden heb...
[ afbeelding ]
quote:
Je bedoelt: wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:46 schreef Soempie het volgende:
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:46 schreef Soempie het volgende:
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Vind ik ook. Toch gaat die (kleine overigens) lul een aanklacht wegens aanranding indienen als Paul zijn excuses niet maakt. En natuurlijk wordt ie dan in het gelijk gesteld, want het was wel degelijk aanranding van PdLquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:57 schreef MaJo het volgende:
Net weer filmpje van die streaker bij Paul de Leeuw gekeken, wat een egweldige actie van de Leeuw![]()
Ja aanranding, kom op zegquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vind ik ook. Toch gaat die (kleine overigens) lul een aanklacht wegens aanranding indienen als Paul zijn excuses niet maakt. En natuurlijk wordt ie dan in het gelijk gesteld, want het was wel degelijk aanranding van PdL
Wat een kul. Ik vind het retegrappig(hahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja aanranding, kom op zegObjectief gezien op zich wel ja maar die gast vroeg er gewoon om. Lekker voor lul (
) om jezelf dan een streaker te noemen. Misschien kende hij de betekenis niet ofzo
Die term streaker is wel de kern, dat is ook de reden dat de Leeuw die string (zomgquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een kul. Ik vind het retegrappig(haha) dat PdeL zoiets doet.
Maar die kerel kiest er voor om niet in zijn blote pik op TV te verschijnen. Of hij de term "streaker" nou juist gebruikt of niet.
"Ja edelachtbare. Hij noemde zichzelf een streaker. En volgens het woordenboek betekent dat dat je naakt moet zijn. Tja...dan MOET 'ie naakt natuurlijk. Echt..hij vroeg erom"
Kom op zeg
Bij Paul de Leeuw kun je zulke dingen verwachten ja. En ik vind dat hilarisch. Een string voor mannen is trouwens inderdaad zomgquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die term streaker is wel de kern, dat is ook de reden dat de Leeuw die string (zomg) van zijn lichaam af trok. Op zich vond ik het ook wel wat ver gaan maar wat verwacht je dan als je bij Paul de Leeuw zo'n actie uitvoert, dan zet ie je gewoon voor lul
![]()
Mja een string voor mannen inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij Paul de Leeuw kun je zulke dingen verwachten ja. En ik vind dat hilarisch. Een string voor mannen is trouwens inderdaad zomg![]()
etc.
Maar ging mij er meer om dat de redenatie "hij vroeg er gewoon om" natuurlijk flauwekul is
Dat 'ie het had kunnen verwachten ben ik met je eens. Ik vind ook dat 'ie niet moet zeurenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja een string voor mannen inderdaad![]()
Hij vroeg er gewoon om is misschien wel wat slecht geformuleerd ja
Preciesquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat 'ie het had kunnen verwachten ben ik met je eens. Ik vind ook dat 'ie niet moet zeuren
Ik heb me ook opgegevenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het grote FOK! Mafiaspel deel 6: Waar Artanis1 pech heeft.
Nieuwe ronde start snel
Al moet ik nu wel vrezen voor PS, die heeft me al bedreigd
Het werkt ongeveer hetzelfde als Weerwolvenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb me ook opgegevenAl snap ik er helemaal niets van maar dat wil jij me dan vast wel uitleggen
Ja, erg duidelijk uitgelegd...quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het werkt ongeveer hetzelfde als Weerwolven. De maffia probeert de macht over de stad te krijgen door de dorpelingen uit te moorden. De dorpelingen vinden dat niet prettig en die proberen de maffia te doden.
De maffialeden weten van elkaar wie ze zijn. Gezamenlijk mogen ze tijdens de nacht een of meerdere mensen uitkiezen om een aanslag op te plegen. Overdag (als iedereen wakker is) wordt er besloten om een dorpsbewoner op te hangen op verdenking van het zijn van een maffialid. De lol hierbij is dat de maffia ook mee mag stemmen. Op het moment dat er geen maffialeden meer over zijn (of de maffia heeft minimaal de helft van de stemmen in het dorp) is het spel afgelopen en wordt de winnende partij bekend gemaakt. Die hele groep wint dan, dus je kan ook winnen als je heel vroeg in het spel uit de weg wordt geruimd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |