Ik zou het enorm fijn vinden als ik ze gewoon op mijn computer op zou kunnen slaan als emails. Waarschijnlijk trap ik nu een open deur in die zo groot is als de Arena...maar goedquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:15 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen mensen.![]()
Ik vind het altijd erg irritant om smsjes te moeten deleten als m'n sms-gedoe vol is.Ik doe altijd de minst leuke weg, maar nu waren er alleen maar smsjes over die ik graag wilde bewaren.
Volgende keer wil ik een telefoon met onbeperkt sms-opslag.
Volgens mij kan m'n telefoon dat niet. Bij m'n volgende telefoon ga ik daar zeker op letten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
kan je de boel niet synchroniseren met je PC, dan kan je ze backuppen, doe ik tenminste altoos.
Als je een Nokia hebt kan het altijd. Dan moet je Nokia PC Suite downloaden en installeren. Bij mij loopt het geheel via Bluetooth.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij kan m'n telefoon dat niet. Bij m'n volgende telefoon ga ik daar zeker op letten.
Zie hier mijn open deur zo groot als de Arenaquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:29 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Als je een Nokia hebt kan het altijd. Dan moet je Nokia PC Suite downloaden en installeren. Bij mij loopt het geheel via Bluetooth.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie hier mijn open deur zo groot als de Arena
quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er was hier gisteren iemand die kwam aanzetten met een pak Spritsen. Ik zo: "hey, Sprits!"
Iedereen zo kijken van:![]()
![]()
Kijk ik op de verpakking..staat erop: "Dutch shortcake"
* feesthoedje opzetquote:
Ik dus ook nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Wist niet dat het iets Nederlands was.
Ja, ik vind het alleen niet mooiquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:50 schreef B.ertha het volgende:
Hollywood verfilmt Paul Potts' succesverhaal
Een film is een beetje overdreven, maar die man kan echt zingen!
maar dat is dan weer een kwestie van smaakquote:
Ey $GaTjE, iK WeEt wAt jE DoOrMaAkT. |-|O0P DaT Je jE Nu nIeT MeEr zO AlLeEn vOeLtT. jE St@aT NiEt aLlEeN WeEt jE?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:57 schreef wyccie het volgende:
Wat een geheimtaal.
Eerst die afkortingen waarvan ik vermoed dat het over alcohol gaat en dan die getallen tussen Soempie en Nem.
Ik voel me heel erg buitengesloten.
|<u$Je 0p j3 NeUs Na@tUuRlIjKquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:09 schreef wyccie het volgende:
Eindelijk een taal die ik begrijp.![]()
(Wat is kojn?)
quote:
Is geen geheimtaal en zeker niet m.b.t. alcohol, maar afkortingen vanuit het leger waar alles kort en bondig moet, ook de spreektaal dus die hier uitgeschreven is...quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:57 schreef wyccie het volgende:
Wat een geheimtaal.
Eerst die afkortingen waarvan ik vermoed dat het over alcohol gaat en dan die getallen tussen Soempie en Nem.
Ik voel me heel erg buitengesloten.
O hemel, je zit al in de naar jezelf toe ontkennende fase...quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:14 schreef Soempie het volgende:
Iedereen is toch wel een beetje verslaafd ergens aan?![]()
Het is in elk geval niet zo dat ik elke dag speel. Volgens mij is vandaag de eerste keer sinds 2 weken, maar zodra ik begin is het lastig om af te sluiten.
seriousquote:I've played this game off and on for about 3 years now, my previous girlfriend hated when i'd play as it obviously took attention away from her. We eventually broke up for unrelated reasons but the game certainly had a very negative impact on the relationship in general.
Shortly after this I quit the game and started dating a girl who was quite adventurous and a blast to hang out with, the game was out of my life and I was happy.
5 months into that relationship a friend and I decided to start playing together again but I made a promise to myself to not let it affect my new relationship that I was so excited about. One day i logged in to check my auctions while she was sitting next to me, she said "what is that?" i explained the game to her but promised i'd log off immediately to avoid an arguement. She said no its okay keep playing it looks fun, At first i took this as her trying to humor me and my silly game but a week later she started playing and had a lvl 14 character. I decided to open her own account and i remade her character back to her current level as a gift. I was stoked, a girl who plays wow? great right..
Fast track to today, she has 3 lvl 70s in full epics, has an abundance of male callers on vent and i'm trying to quit the game. She has made plans to meet up with guys she met on the game and was angry with me when i told her i thought it was a bad idea.
She spends almost all of her free time playing and our relationship is F****d. we dont talk much unless i log in so quitting will almost surely mean the end of this relationship unless i can cope with the fact that she is unavailable 99% of the time. That adventurous party girl who was so much fun is now the wow addict who wont even go out to see a movie with me. She currently has no plans of quitting.
Karma's a bitch i guess
Zo begon het bij mij ook.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
seriousdan ben je niet goed bij hoor
WoW is erg leuk om te spelen, maar mijn ervaring is dat ik er ook best zat van ben als ik het de hele dag al gedaan heb
verder hoimorgen workshop geven aan de rest van de klas
nog niet zenuwachtig, maar dat komt morgen wel
en ik heb v**$&%*%*$ voor 7,20 euro aan prints moeten maken voor die workshop
Vind ik niet erg, ik krijg ergens anders kusjesquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hahaha, je bent echt gek!
Maar wel lief.
Ik ga maar eens hard aan het werk. Met vlindertjes...want ik heb een kusje op mijn neus gekregen van Sheep.![]()
![]()
![]()
(Sorry, B.)
quote:
Zal ik hier op reageren met de bij PS altijd noodzakelijke wedervraag 'Waarom?' of niet...?quote:
Ik heb foto's gezien, kalequote:Op woensdag 5 maart 2008 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat heb jij nog nooit mogen waarnemen...
over een paar artikelen over communicatiequote:
jawel maar da's uiteindelijk duurderquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]daar koop je zowat een printer + papier voor, heb je thuis geen printer ?
Nee, jij bent gezelligquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb mijn lijst met begrafenisnummers voor mezelf al bijna compleet.
Toegevoegd: Feest- Thé Lau. Zooo mooi
Ik vond iig van wel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, jij bent gezellig
Wat vinden we van Dances with wolves? Is het de 4 uur tv-kijken waard?
Whahaha vreemde ticquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Gadver, iemand van jouw leeftijd moet nadenken over muziek bijtoch niet bij de begrafenis. Enne nou niet met een wijs verhaal aan komen zetten van 'het hoort toch bij het leven' enzo.
Ohnee, de man met de mooie danceskills en de nog mooiere initialenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:21 schreef Etcetera het volgende:
http://beta.frontpage.fok(...)r-kort-te-leven.html
dunno B., nooit gezienmaar IMDB geeft een 7.9
Hoe verzinnen ze het om dat op een champions league avond uit te zendenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, jij bent gezellig
Wat vinden we van Dances with wolves? Is het de 4 uur tv-kijken waard?
The Lau.. die heeft ooit nog eens een van zn nummers laten verkrachten door het laatste couplet in te laten zingen door voetballersquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb mijn lijst met begrafenisnummers voor mezelf al bijna compleet.
Toegevoegd: Feest- Thé Lau. Zooo mooi
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ey $GaTjE, iK WeEt wAt jE DoOrMaAkT. |-|O0P DaT Je jE Nu nIeT MeEr zO AlLeEn vOeLtT. jE St@aT NiEt aLlEeN WeEt jE?
kojn XxXxXxX
ik zie niks...quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had toch nog skifoto's beloofd?
Bij deze:
Tja... zelf nog nooit gedaan dat wintersporten. Toch stiekem wel enigzins jaloersquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar de beste skifoto van vorig jaar was beter
Maar volgens mij nooit van mij met mijn kale knikker, die ik meestal verschuil onder een hoofdeksel o.i.d.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had toch nog skifoto's beloofd?
Bij deze:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |