Zal ik hier op reageren met de bij PS altijd noodzakelijke wedervraag 'Waarom?' of niet...?quote:
Ik heb foto's gezien, kalequote:Op woensdag 5 maart 2008 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat heb jij nog nooit mogen waarnemen...
over een paar artikelen over communicatiequote:
jawel maar da's uiteindelijk duurderquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]daar koop je zowat een printer + papier voor, heb je thuis geen printer ?
Nee, jij bent gezelligquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb mijn lijst met begrafenisnummers voor mezelf al bijna compleet.
Toegevoegd: Feest- Thé Lau. Zooo mooi
Ik vond iig van wel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, jij bent gezellig
Wat vinden we van Dances with wolves? Is het de 4 uur tv-kijken waard?
Whahaha vreemde ticquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Gadver, iemand van jouw leeftijd moet nadenken over muziek bijtoch niet bij de begrafenis. Enne nou niet met een wijs verhaal aan komen zetten van 'het hoort toch bij het leven' enzo.
Ohnee, de man met de mooie danceskills en de nog mooiere initialenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:21 schreef Etcetera het volgende:
http://beta.frontpage.fok(...)r-kort-te-leven.html
dunno B., nooit gezienmaar IMDB geeft een 7.9
Hoe verzinnen ze het om dat op een champions league avond uit te zendenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, jij bent gezellig
Wat vinden we van Dances with wolves? Is het de 4 uur tv-kijken waard?
The Lau.. die heeft ooit nog eens een van zn nummers laten verkrachten door het laatste couplet in te laten zingen door voetballersquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb mijn lijst met begrafenisnummers voor mezelf al bijna compleet.
Toegevoegd: Feest- Thé Lau. Zooo mooi
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ey $GaTjE, iK WeEt wAt jE DoOrMaAkT. |-|O0P DaT Je jE Nu nIeT MeEr zO AlLeEn vOeLtT. jE St@aT NiEt aLlEeN WeEt jE?
kojn XxXxXxX
ik zie niks...quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had toch nog skifoto's beloofd?
Bij deze:
Tja... zelf nog nooit gedaan dat wintersporten. Toch stiekem wel enigzins jaloersquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar de beste skifoto van vorig jaar was beter
Maar volgens mij nooit van mij met mijn kale knikker, die ik meestal verschuil onder een hoofdeksel o.i.d.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had toch nog skifoto's beloofd?
Bij deze:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |