vergis je je nu niet met mij? skieen is voor mij niet verstandig iigquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht dat jij een rotte knie had?
Ik kan/mag helaas niet meer skieën daardoor en na 20 jaar bergje af valt dat vies tegen...
Mijn knieën zou ik het liefst inderdaad een enkeltje hel gunnen, maar skiën gaat nog wel. Mijn knieën hebben neit de standaard problemenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar volgens mij nooit van mij met mijn kale knikker, die ik meestal verschuil onder een hoofdeksel o.i.d.
Of je moet de onderwaterfoto's bedoelen...
[..]
Ik dacht dat jij een rotte knie had?
Ik kan/mag helaas niet meer skieën daardoor en na 20 jaar bergje af valt dat vies tegen...
oh verrek jij had ook leuke knieenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn knieën zou ik het liefst inderdaad een enkeltje hel gunnen, maar skiën gaat nog wel. Mijn knieën hebben neit de standaard problemen
leukequote:Op woensdag 5 maart 2008 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Leuk knieën? Wasda?
ik kom wel in veel clubjes danquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijflied:
Hoofd, schouders, rotte knie en teen, rotte knie en teen...
Ben ik met een rotte enkel ook welkom in jullie clubje kneusjes ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn knieën zou ik het liefst inderdaad een enkeltje hel gunnen, maar skiën gaat nog wel. Mijn knieën hebben neit de standaard problemen
Tuurlijk, tenzij er een grotere kneus zich komt meldenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb twee mislukte knieën, mag ik voorzitten?
Ligt er aan op wleke manier groter;quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tuurlijk, tenzij er een grotere kneus zich komt melden
Ik bedoel qua medische kneuzigheid. Qua lengte had ik het wel gewonnen jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ligt er aan op wleke manier groter;
op de ene manier is het onvermijdelijk, de andere kan haast niet
Ach, klein maar fijn zeggen we altijd maarquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik bedoel qua medische kneuzigheid. Qua lengte had ik het wel gewonnen ja
MaJo!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:04 schreef MaJo het volgende:
Mijn eerste artikel voor 3voor12/Utrecht staat online
hier
Ja, maar ik ga niet notuleren...quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb twee mislukte knieën, mag ik voorzitten?
Wel ja, zo lang (!!) alle kneuzen maar dezelfde kant opwijzen...quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
Ben ik met een rotte enkel ook welkom in jullie clubje kneusjes ?
dank je wel! Leuk dat je er ook voor geschreven hebtquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
MaJo!!![]()
![]()
Ik heb wel een en ander geschreven voor de Tilburgse uitgave. Ben bij de lancering daarvan geweest in 013. Wat grappig!!! Het is een goed artikel
je link werkt niet op mijn mobiel, is swayze overleden?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:57 schreef ElizabethR het volgende:
Nou zeg!!
Hebben Jeff Healy en Patrick Swayze zo'n hevige vriendschap overgehouden aan Roadhouse dat ze echt niet zonder elkaar kunnen?
Straks legt Sam Elliot ook nog het loodje![]()
![]()
ben benieuwdquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:01 schreef ElizabethR het volgende:
Oei, dat weet ik niet hoor, het was in 2005. Ik zal eens zoeken, maar volgens mij is de Tilburgse afdeling zo ongeveer alweer opgeheven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |