Ah okquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:20 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben plaatsvervangend pelotonscommandant in een beveiligings eenheid van de luchtmacht.
Wij bewaken alle gebouwen/terreinen/objecten van de luchtmacht op vliegbases en in het veld tijdens oefeningen/uitzendingen. Dus nu zit ik nog lekker in een bureaustoel achter een computer en morgen zit ik ergens midden in de sneeuw in Schotland.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okLuchtmacht wist ik nog maar de rest niet
Maar wat houdt zo´n functie eigenlijk in? Weet niet zoveel daarvan
lupa en een heupflacon.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar zit dess stewardes dan met haar karretje?
Ah okquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wij bewaken alle gebouwen/terreinen/objecten van de luchtmacht op vliegbases en in het veld tijdens oefeningen/uitzendingen. Dus nu zit ik nog lekker in een bureaustoel achter een computer en morgen zit ik ergens midden in de sneeuw in Schotland.
Ik zit best vaak in Schotland, denk zeker 6 x per jaar. Schitterend daar.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okOeh tof Schotland
Zijn er vaak van die oefeningen? En ben je ook wel eens in oorlogsgebieden geweest? Sorry als ik te nieuwsgierig ben
Ah dat is vetquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit best vaak in Schotland, denk zeker 6 x per jaar. Schitterend daar.
En oorlogsgebieden ook wel regelmatig, maar dan korte(re) periodes.
Da's jammer dat het toen niet gelukt is. Schitterend land.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is vetZou ook graag eens naar Schotland gaan, lijkt me echt geweldig
Wilde eigenlijk door Groot-Brittannië reizen toen ik er woonde maar dat is er toen helaas niet van gekomen
Welke oorlogsgebieden ben je geweest? Vind je dat niet eng?
Ik ga er zeker een keer heenquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's jammer dat het toen niet gelukt is. Schitterend land.
Ik ben in Angola, Albanie, Bosnie, Irak en Afghanistan geweest. Meestal periodes van max. twee weken.
En eng? Nee, (nog) niet. Wel af en toe flink "spannend".
nemquote:
Roken ja, maar veel overgewicht, neuh.....valt eigenlijk wel mee.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:00 schreef Yurithemaster het volgende:
http://beta.frontpage.fok.nl/nieuws/88544
Hoe zit dat hier in nederland cobra?
Ik probeer altijd zo veel mogelijk van de omgeving te zien van de plekken waar ik ben. Ook als dat betekent dat ik ongepland met een patrouille het terrein in zou moeten. En (bijna) elke kans die ik krijg om naar het buitenland te gaan grijp ik wel aan. Oefening hier, cursus daar noem maar op.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga er zeker een keer heenStaat hoog op mijn must go to lijstje
Sowieso GB weer, ben er al 2,5 jaar niet geweest
Maar dat ga ik goedmaken door in 1 maand tijd 2x naar Londen te gaan
Lijkt me ook wel spannend die oorlogsgebieden. Wel gaaf dat je op die manier veel van de wereld zietAl ga je in Irak niet echt de omgeving exploren denk ik zo
OK,quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:04 schreef MaJo het volgende:
Mijn eerste artikel voor 3voor12/Utrecht staat online
hier
Prima eigenlijkquote:
Snap ikquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima eigenlijk
Het klinkt wat stom zo laat maargoed..in mijn "line of work" kan dat nou eenmaal
Morgen om 10.30 vliegen, landen om 11.30 en dan sta ik hopelijk om 13.00 in de bergen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:26 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen om 15:25 vliegen, landen om 17:35 en dan ben ik hopelijk om 19:30 thuis
Een maat van me en ik hebben nog steeds het plan om een soort "haunted castle" kampeertocht te houden maar dan niet via een georganiseerde reis(ja, die zijn erquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is vetZou ook graag eens naar Schotland gaan, lijkt me echt geweldig
Wilde eigenlijk door Groot-Brittannië reizen toen ik er woonde maar dat is er toen helaas niet van gekomen
Welke oorlogsgebieden ben je geweest? Vind je dat niet eng?
Vakantie of ga je paintballen met de Zwitsers?quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Morgen om 10.30 vliegen, landen om 11.30 en dan sta ik hopelijk om 13.00 in de bergen.
Is dat zo? Dat wist ik nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:29 schreef Cobra4 het volgende:
Banff is schitterend maar wel erg toeristisch hoor.
Schapen Collega's opjagen in de Schotse Sneeuw.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vakantie of ga je paintballen met de Zwitsers?
Nadeel is dat Banff en dat deel van het park aan de snelweg van Calgary naar Vancouver ligt. Veel toeristen dus.quote:
Dat ziet er ook behoorlijk vet uit. Zeker het overwegen waard. Ik hou van ongerepte natuurlijk dus hoe minder toeristen, hoe beter. Maar Banff zag er gewoon mooi uit.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nadeel is dat Banff en dat deel van het park aan de snelweg van Calgary naar Vancouver ligt. Veel toeristen dus.
Misschien kun je beter wat noordelijker de rocky's ingaan. Richting Jasper?
Handige tipsquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:36 schreef Cobra4 het volgende:
En Schotland is goed te doen met een tent. Gewoon elke dag een leuke plek zoeken en dan aan de landeigenaar vragen of je er mag staan. Levert de mooiste plekken op
De natuur is bij beide echt schitterend.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ziet er ook behoorlijk vet uit. Zeker het overwegen waard. Ik hou van ongerepte natuurlijk dus hoe minder toeristen, hoe beter. Maar Banff zag er gewoon mooi uit.
Ik zie dat Jasper er ook mooi uitziet
En mocht je bij een beek(je) of rivier gaan staan, eerst controleren of het geen eb/vloed gebied is. Kan tot vele mijlen landinwaarts gevolgen hebben. Dan kan het maar zo zijn dat je snachts je tent uit drijft omdat het vloed geworden is.quote:
Wat is er mis?quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:39 schreef Yurithemaster het volgende:
hmm dr klopt ook geen kut meer van de puntentelling in AKQ
Que?quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:39 schreef Yurithemaster het volgende:
hmm dr klopt ook geen kut meer van de puntentelling in AKQ
Dat geloof ik graag. Vorig jaar zijn we van Toronto naar Nova Scotia gereden en hebben daar een heel stuk gedaan. Dat was al mooi(vooral de Cabot Trail schijnt heel mooi te zijn met Indian Summer maar wij hadden mistquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De natuur is bij beide echt schitterend.Het is zelfs al de moeite waard om alleen de route Calgary-Vancouver te doen voor de uitzichten.
Het oosten heb ik alleen nog vanuit het vliegtuig en op foto's/films gezien (helaas)quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Vorig jaar zijn we van Toronto naar Nova Scotia gereden en hebben daar een heel stuk gedaan. Dat was al mooi(vooral de Cabot Trail schijnt heel mooi te zijn met Indian Summer maar wij hadden mist). En ik denk dat C-V nog mooier is.
Ik heb echt vaak willen stoppen destijds om fotos te maken
hmmm dat is wel redelijk bagger jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Van de laatste 2 topics is van 1tje de helft verwerkt en de ander helemaal niet
K*t zeg.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Van de laatste 2 topics is van 1tje de helft verwerkt en de ander helemaal niet
Heb je ooit mijn ijsschotsfotos van 10km hoogte gezien? Die had ik hier gepost. Dat zag er wel vet uitquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het oosten heb ik alleen nog vanuit het vliegtuig en op foto's/films gezien (helaas)
Als aangeeft dat het een grand opera is kunnen we het proberenquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:48 schreef Yurithemaster het volgende:
had gehoopt dat ie vanacht vol zou raken zodat ik zelf ff de boel kon fixen
Neen, niet gezienquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je ooit mijn ijsschotsfotos van 10km hoogte gezien? Die had ik hier gepost. Dat zag er wel vet uit
Anyway..ik ben echt kapot en ik moet redelijk vroeg op. Heb net al het geschoten material gebackupped op 2 externe HD's en dat duurde nogal even. Dus ik ga plat
ik wou eigenlijk ook naar bedquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als aangeeft dat het een grand opera is kunnen we het proberen
Tja, dat kan dan niet natuurlijk.....quote:
Mensen moeten dam misschien maar wachten tot ik were uit bed komquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, dat kan dan niet natuurlijk.....
Haha, dan zie ik over twee weken wel hoe het afgelopen is.......quote:Op woensdag 5 maart 2008 04:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mensen moeten dam misschien maar wachten tot ik were uit bed kom
Denk het wel ja. nog werkse hier die laatste paar uurtjes en veel plezier in schotlandquote:Op woensdag 5 maart 2008 04:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Haha, dan zie ik over twee weken wel hoe het afgelopen is.......
Dank je wel! Gaat goed komen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 04:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Denk het wel ja. nog werkse hier die laatste paar uurtjes en veel plezier in schotland
Ik had het over de liboza, niet de libroza...quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Lupa in libroza toch?en een broodje Habu met MaCu
en ik had het ook niet over het Mipapo maar over het Lupaquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het over de liboza, niet de libroza...
En ik heb het niet over Pina Colada of Mojitoquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
en ik had het ook niet over het Mipapo maar over het Lupa
Als we zo gaan beginnen, zal ik 'van de BIP naar de BOP' er dan ook nog maar ingooien?quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:50 schreef RoofingBurner het volgende:
en ik had het ook niet over het Mipapo maar over het Lupa
Wahaha deze had ik nog niet gelezenquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En mocht je bij een beek(je) of rivier gaan staan, eerst controleren of het geen eb/vloed gebied is. Kan tot vele mijlen landinwaarts gevolgen hebben. Dan kan het maar zo zijn dat je snachts je tent uit drijft omdat het vloed geworden is.
Ja, ja: zelf meegemaakt.
Wat ik gisteren nog even wilde melden maar wat ik vergat: ik vind het echt geweldig lekker om achterin een auto te zitten en uren te cruisen. Muziek op en naar het landschap kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De natuur is bij beide echt schitterend.Het is zelfs al de moeite waard om alleen de route Calgary-Vancouver te doen voor de uitzichten.
Ook de reden dat ik het helemaal niet erg vind dat ik nog geen rijbewijs heb.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik gisteren nog even wilde melden maar wat ik vergat: ik vind het echt geweldig lekker om achterin een auto te zitten en uren te cruisen. Muziek op en naar het landschap kijken.
Dat kwam goed uit want 1,5 jaar geleden deden we een roadtrip en ik had geen rijbewijs. 2 Vrienden waar ik mee was konden wel rijden en wilden dat ook graag. Nou..prima
Treinenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook de reden dat ik het helemaal niet erg vind dat ik nog geen rijbewijs heb.
kan je de boel niet synchroniseren met je PC, dan kan je ze backuppen, doe ik tenminste altoos.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:15 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen mensen.![]()
Ik vind het altijd erg irritant om smsjes te moeten deleten als m'n sms-gedoe vol is.Ik doe altijd de minst leuke weg, maar nu waren er alleen maar smsjes over die ik graag wilde bewaren.
Volgende keer wil ik een telefoon met onbeperkt sms-opslag.
Ik zou het enorm fijn vinden als ik ze gewoon op mijn computer op zou kunnen slaan als emails. Waarschijnlijk trap ik nu een open deur in die zo groot is als de Arena...maar goedquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:15 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen mensen.![]()
Ik vind het altijd erg irritant om smsjes te moeten deleten als m'n sms-gedoe vol is.Ik doe altijd de minst leuke weg, maar nu waren er alleen maar smsjes over die ik graag wilde bewaren.
Volgende keer wil ik een telefoon met onbeperkt sms-opslag.
Volgens mij kan m'n telefoon dat niet. Bij m'n volgende telefoon ga ik daar zeker op letten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
kan je de boel niet synchroniseren met je PC, dan kan je ze backuppen, doe ik tenminste altoos.
Als je een Nokia hebt kan het altijd. Dan moet je Nokia PC Suite downloaden en installeren. Bij mij loopt het geheel via Bluetooth.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij kan m'n telefoon dat niet. Bij m'n volgende telefoon ga ik daar zeker op letten.
Zie hier mijn open deur zo groot als de Arenaquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:29 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Als je een Nokia hebt kan het altijd. Dan moet je Nokia PC Suite downloaden en installeren. Bij mij loopt het geheel via Bluetooth.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie hier mijn open deur zo groot als de Arena
quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er was hier gisteren iemand die kwam aanzetten met een pak Spritsen. Ik zo: "hey, Sprits!"
Iedereen zo kijken van:![]()
![]()
Kijk ik op de verpakking..staat erop: "Dutch shortcake"
* feesthoedje opzetquote:
Ik dus ook nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Wist niet dat het iets Nederlands was.
Ja, ik vind het alleen niet mooiquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:50 schreef B.ertha het volgende:
Hollywood verfilmt Paul Potts' succesverhaal
Een film is een beetje overdreven, maar die man kan echt zingen!
maar dat is dan weer een kwestie van smaakquote:
Ey $GaTjE, iK WeEt wAt jE DoOrMaAkT. |-|O0P DaT Je jE Nu nIeT MeEr zO AlLeEn vOeLtT. jE St@aT NiEt aLlEeN WeEt jE?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:57 schreef wyccie het volgende:
Wat een geheimtaal.
Eerst die afkortingen waarvan ik vermoed dat het over alcohol gaat en dan die getallen tussen Soempie en Nem.
Ik voel me heel erg buitengesloten.
|<u$Je 0p j3 NeUs Na@tUuRlIjKquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:09 schreef wyccie het volgende:
Eindelijk een taal die ik begrijp.![]()
(Wat is kojn?)
quote:
Is geen geheimtaal en zeker niet m.b.t. alcohol, maar afkortingen vanuit het leger waar alles kort en bondig moet, ook de spreektaal dus die hier uitgeschreven is...quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:57 schreef wyccie het volgende:
Wat een geheimtaal.
Eerst die afkortingen waarvan ik vermoed dat het over alcohol gaat en dan die getallen tussen Soempie en Nem.
Ik voel me heel erg buitengesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |