quote:Op maandag 3 maart 2008 16:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Blijft wel een tegendraadse gast die Mad, dat wel natuurlijk.
Hier nietquote:
Het filmkijken nu alweer opgegeven?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:40 schreef wyccie het volgende:
De zon schijnt hier.
Meezingenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
kan ik gleuid op de pc nog harder zetten ookal staat het al op zn hardst?
Ik heb m'n lief enkele jaren geleden een DVD speler met Dolby Surround 5.1 cadeau gegeven... maar het was net zo goed een cadeau aan mezelf, want ik vind het heerlijkquote:Op maandag 3 maart 2008 18:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanavond juist een filmpje in bed kijken, op de laptop, dat doe ik eigenlijk nooit, maar mn vriend heeft geen dvdspeler en geen bank![]()
![]()
Hier thuis heb ik wel een dvdspeler en een versterker met 4 boxen, dus best cool geluid, maar om nou altijd hier film te kijken is ook zo wat
Ik ben ook vaak te lui als ik alleen moet eten. Dan is het leftovers, iets heel makkelijks of bestellenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik neig alweer naar een bak brinta als avondeten.... eigenlijk hou ik gewoon echt niet van kokenen zeker niet als ik al honger heb
Eeehhhh.... nee. Tenzij de speakers nog verstelbaar volume hebbenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
kan ik gleuid op de pc nog harder zetten ookal staat het al op zn hardst?
Ik probeer lost te kijken maar het geluid is zo verdomde zachtquote:Op maandag 3 maart 2008 18:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Meezingen![]()
Of extra boxen aansluiten
Da's eigenlijk best gaaf in je woonkamer. Kom je mee, een ritje maken in m'n BMW?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hehe ik heb mogelijk alvast een meubelstuk voor als ik verhuis: ik kan voor 25 euro de achterbank uit een BMW ophalen
Helaas, gewoon een slechte download?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik probere lost te kijken maar het geluid is zo verdomde zacht
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Meezingen![]()
Of extra boxen aansluiten
Kopje koninginnesoep, en een tosti met kaas, mosterd en rucola. Ik ben best tevredenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak te lui als ik alleen moet eten. Dan is het leftovers, iets heel makkelijks of bestellen
Oeh Lostquote:Op maandag 3 maart 2008 18:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik probeer lost te kijken maar het geluid is zo verdomde zacht
Ik geloof dat de TT op weinig van ons van toepassing isquote:Op maandag 3 maart 2008 19:31 schreef Etcetera het volgende:
@ TT
ik heb het juist veeeeel te druk momenteel met schooldingen. ga er echt wat van zeggen, het is asociaal hoeveel dingen er zijn ingepland met deadline de eerste paar weken
Ah MaJo wat vervelend.....quote:Op maandag 3 maart 2008 19:30 schreef MaJo het volgende:Zo klaar met werken, nu nog wat artikelen schrijven en mijn presentatie verder voorbereiden. Ik heb echt zin in een avondje helemaal niks, maar dat is pas in het weekend weer
Ook kan ik me op het moment niet zo goed concentreren want mijn moeder is nu met mijn vader met spoed naar het ziekenhuis omdat ie weer zo benauwd isHopelijk valt het allemaal mee... Maar niet echt bevordelijk dus voor mijn concentratievermogen...
Check of je het geluid overal op maximum hebt staan, ook in de volumeregeling van Windows zelfquote:Op maandag 3 maart 2008 18:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik probeer lost te kijken maar het geluid is zo verdomde zacht
Thanksquote:Op maandag 3 maart 2008 19:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah MaJo wat vervelend.....sterkte voor je vader, en jou en je moeder natuurlijk
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik geloof dat de TT op weinig van ons van toepassing is
Ik zou ook drukker moeten zijn dan ik ben... grote opdracht en ben nog niet echt begonnenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:31 schreef Etcetera het volgende:
@ TT
ik heb het juist veeeeel te druk momenteel met schooldingen. ga er echt wat van zeggen, het is asociaal hoeveel dingen er zijn ingepland met deadline de eerste paar weken
Dank jequote:Op maandag 3 maart 2008 19:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit: ook met je vader meis
Zeker op maandag is dit vrijwel onmogelijkquote:Op maandag 3 maart 2008 19:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik geloof dat de TT op weinig van ons van toepassing is
ik heb net zo'n 3 weken achter de rug van m'n minorquote:Op maandag 3 maart 2008 19:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zou ook drukker moeten zijn dan ik ben... grote opdracht en ben nog niet echt begonnen. Morgen ben ik een groot deel van de dag druk, woensdag ga ik naar een afstuderen (met aansluitende borrel) dus het is óf vandaag er mee bezig óf donderdag. En ik neig nu naar donderdag...
na deze week moet het wat rustiger wordenquote:
Oeh das wel pittig jaquote:Op maandag 3 maart 2008 19:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb net zo'n 3 weken achter de rug van m'n minor
- procesopdracht voor project gemaakt
- 1e projectopdracht gemaakt, ingeleverd, becijferd, herschreven
- 1e case met de groep gemaakt van een schrijfvak
- 1e twee opdrachten gedaan van een vormgeving iets
- workshop les gehad
- workshop voorbereid
- onderzoek gedaan naar onderwerp van project
- onderzoeksverslag geschreven
- deze week: presentatie waarom ons project gekozen moet worden voor de koepelcampagne én eigen workshop geven én opdracht 2 van project moet morgen worden ingeleverd en daar is nog nauwelijks iets aan gedaan![]()
Dank jequote:Op maandag 3 maart 2008 19:41 schreef Etcetera het volgende:
ziet er goed uit MaJo, je schrijft in mijn ogen in elk geval zo goed dat ik wel een concert van The Casting Out zou willen bijwonen
Als ik het zo lees valt het bij mij best mee. Een groot deel van die achterstand is ook in te halen door een dag echt productief te zijn, maar het is zo aantrekkelijk om dat uit te stellen. Ik heb nu toch maar de tekstverwerker opgestart, kan ik in elk geval wat generieke tekst schrijven die mogelijk van pas kan komen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb net zo'n 3 weken achter de rug van m'n minor
- procesopdracht voor project gemaakt
- 1e projectopdracht gemaakt, ingeleverd, becijferd, herschreven
- 1e case met de groep gemaakt van een schrijfvak
- 1e twee opdrachten gedaan van een vormgeving iets
- workshop les gehad
- workshop voorbereid
- onderzoek gedaan naar onderwerp van project
- onderzoeksverslag geschreven
- deze week: presentatie waarom ons project gekozen moet worden voor de koepelcampagne én eigen workshop geven én opdracht 2 van project moet morgen worden ingeleverd en daar is nog nauwelijks iets aan gedaan![]()
Dank jequote:Op maandag 3 maart 2008 19:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Goeie, lekker leesbare recensie, MaJo
ik denk dat je blij gaat zal zijn als je nu je werk doet en er vanaf bentquote:Op maandag 3 maart 2008 19:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik het zo lees valt het bij mij best mee. Een groot deel van die achterstand is ook in te halen door een dag echt productief te zijn, maar het is zo aantrekkelijk om dat uit te stellen. Ik heb nu toch maar de tekstverwerker opgestart, kan ik in elk geval wat generieke tekst schrijven die mogelijk van pas kan komen.
Ik heb eigenlijk ook niet zoveel zin omdat ik vanavond kan gaan weerwolven en da's toch wel tof...
Ik ben bezig, zie wel hoe lang ik het nog uit hou. Als ik er echt genoeg van heb kan ik altijd nog gaanquote:Op maandag 3 maart 2008 19:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat je blij gaat zal zijn als je nu je werk doet en er vanaf bentervaring heeft
![]()
Verwacht dat de volgende post over een nat boek gaatquote:Op maandag 3 maart 2008 20:17 schreef MaJo het volgende:
Ik ga met mijn boek in badLusten en lasten combineren
nee maar laden duurde wel erg lang netquote:Op maandag 3 maart 2008 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Ziet de header van Fok er bij jullie ook zo verrot uit offe....?
Damn valt zomaar mijn boek in badquote:Op maandag 3 maart 2008 20:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Verwacht dat de volgende post over een nat boek gaat
Vertel me alsjeblieft dat dat je nooit gebeurd isquote:Op maandag 3 maart 2008 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op dat je laptop er niet in valt...
Nee, dat niet, maar vertel mij dan dat je nu niet in bad én op Fok! zit...quote:Op maandag 3 maart 2008 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat dat je nooit gebeurd is![]()
Ach soquote:Op maandag 3 maart 2008 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar vertel mij dan dat je nu niet in bad én op Fok! zit...
Via je telefoon in de bus/trein of heb je een hele lange kabel???quote:Op maandag 3 maart 2008 21:41 schreef MaJo het volgende:
Ach soNee ik ben al uit bad hoor
Ik fok dan misschien in de trein/bus maar in bad vind ik wel te ver gaan
Nope telefoonquote:Op maandag 3 maart 2008 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via je telefoon in de bus/trein of heb je een hele lange kabel???![]()
Sterkte met je vader btw, heb net even teruggelezen hoe of wat...
Al geboden op dit stukje (voor jou) jeugdsentiment ?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, ik zit al bijna dag en nacht (in mijn dromen dan...) op internet, dat vind ik wel genoeg.
Heb nog nooit gewapt of zo zelfs...
Ik zit de online veiling van de failliete boedel van Het Land van Ooit te bekijken, interessante spullen voor nog relatief weing geld...![]()
Eigenlijk wel triest...
Bij ons ging het zo:quote:Op maandag 3 maart 2008 14:26 schreef ElizabethR het volgende:
Sneeuw, sneeuw, sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw
Potverdorie, ik moet er toch heel wat voor over hebben om een armzalig peukkie te roken
Mijn voeten zijn de hele dag nog niet warm geweest.
Nee, ik zou niet weten waar ik het laten moet.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Al geboden op dit stukje (voor jou) jeugdsentiment ?
Erg benauwd en kortademig. Dit is al de zoveelste keer dat ie opgenomen wordt maar ze kunnen steeds niets vindenquote:
Hmmm, altijd fijn als je wel herhaaldelijk last hebt, maar men geen oorzaak weet te achterhalen...quote:Op maandag 3 maart 2008 23:27 schreef MaJo het volgende:
Erg benauwd en kortademig. Dit is al de zoveelste keer dat ie opgenomen wordt maar ze kunnen steeds niets vinden
He damn was net zo goed bezig met artikelen maar heb nu echt even geen puf meer
He, dat is echt weer kutquote:Op maandag 3 maart 2008 23:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Erg benauwd en kortademig. Dit is al de zoveelste keer dat ie opgenomen wordt maar ze kunnen steeds niets vinden
He damn was net zo goed bezig met artikelen maar heb nu echt even geen puf meer
Vet, je kan er een eigen Dixi aanschaffenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, ik zit al bijna dag en nacht (in mijn dromen dan...) op internet, dat vind ik wel genoeg.
Ik zit de online veiling van de failliete boedel van Het Land van Ooit te bekijken, interessante spullen voor nog relatief weing geld...![]()
Eigenlijk wel triest...
Dank jequote:Op maandag 3 maart 2008 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, altijd fijn als je wel herhaaldelijk last hebt, maar men geen oorzaak weet te achterhalen...![]()
Met je hoofd nu in de boeken en zo zitten lijkt me ook niet je dat. Even rustig aan doen kan nu geen kwaad.
Take care!!
Hehe zou wel willen maar lijkt me nu niet zo verstandig, morgen weer vroeg opquote:Op maandag 3 maart 2008 23:37 schreef wyccie het volgende:
Ik zeg dit niet vaak: MaJo, neem een drankje.
Ach jeetje, zijn die failliet? Wat zonde zeg!!! Was altijd erg creatief daar! Leuke tijden gehad!!!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Eigenlijk wel triest...
Dank je welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach jeetje, zijn die failliet? Wat zonde zeg!!! Was altijd erg creatief daar! Leuke tijden gehad!!!
MaJo meisje, take care!! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je over een poosje weer lekker in je vel zit, en je vader ook!!
Mooi liedjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
Kan ik me helemaal voorstellen MaJo. Het IS ook veel. Zware studie, veel druk en dan je pa in het ziekenhuis.
Ik wil je even een lekker rustig muziekje geven
Thanksquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MaJo: sterkte
Wyccie: goed zo!
Iedereen: ik ga naar bed
Vind ik ook! Ben dol op Eva Cassidy, en ik vind dat ze dit beter zingt dan Sting. Ze zingt eigenlijk alleen covers, maar hoe!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mooi liedjeOf eigenlijk, mooie uitvoering, want het liedje ken ik natuurlijk wel
Dat van Sting ben ik met je eensquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vind ik ook! Ben dol op Eva Cassidy, en ik vind dat ze dit beter zingt dan Sting. Ze zingt eigenlijk alleen covers, maar hoe!!
Slaap lekker Tim en wyccie
quote:
Gezelligquote:
Bij deze bent u afgelost. weltrusten.......quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik dacht al waar blijf jenu kan ik lekker naar bed
![]()
Ben je vroeger klaar dan je dacht of gokte je wel dat het zo laat zou worden?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gezellig
Al ga ik over niet al te lang slapenMijn artikelen zijn af
Nu nog foto's sturen en dan ben ik klaar voor vandaag
Nee hoopte wel eerder klaar te zijn maar mijn energie werd even wat ingeperkt toen ik hoorde dat mijn vader (weer) opgenomen is in het ziekenhuis. Had eigenlijk nog meer moeten doen maar daar heb ik echt geen zin meer in. Morgen ook weer op tijd op...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je vroeger klaar dan je dacht of gokte je wel dat het zo laat zou worden?
Shit, slecht nieuws dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoopte wel eerder klaar te zijn maar mijn energie werd even wat ingeperkt toen ik hoorde dat mijn vader (weer) opgenomen is in het ziekenhuis. Had eigenlijk nog meer moeten doen maar daar heb ik echt geen zin meer in. Morgen ook weer op tijd op...
Yupquote:
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupVooral met de drukte op het moment, maar misschien ook wel goed om even wat dingen opzij te zetten en voor mezelf (en dus mijn vader) te kiezen.
Hier ben ik nog niet wakker genoeg voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanochtend echt vette dromen gehad. Ik had de radio aan en sliep af en toe half, was dan weer even wakker om weer verder te gaan slapen. Ik heb onder andere gedroomd over een vette BMW in een Top Gear stuk en dat er opeens om onverklaarbare reden een volwassen panda en een ijsbeerjong bij mij in huis zaten (een huis dat overigens op geen van de huizen leek waar ik ooit in heb gewoond
) en dat die mij aanviel toen ik probeerde hem op te pakken en een paar gaten in m'n hand hapte
! Gelukkig ging het prima toen ik hem eenmaal in gekruisigde houding had
Wat tof!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:21 schreef LadyBlack het volgende:
Vrijdag gaan we trouwens een dagje skiën in Bottrop, in zo'n hal weliswaar, maar toch.... ik heb er zo'n zin in![]()
![]()
![]()
Skiën
De vraag is natuurlijk wat de droom van HT betekent....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik raar droomde
door het broeikas effect gaat de natuur verrot waardoor beren over de hele wereld terecht komen ofzo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wat de droom van HT betekent....
quote:IJsberen in dromen voorspellen bedrog, al zal dat aanvankelijk niet duidelijk zijn. Uw grootste tegenstanders zullen zich als vrienden voordoen. Rivalen zullen u in de gaten houden. Bij het dromen over de pels van een ijsbeer zult u deze tegenstand overwinnen.
quote:Pandabeer Dit lieve Chinese beertje is een teken van comfort en optimisme. Je moet je gewoon geen zorgen meer maken, alles komy vanzelf in orde.
quote:Dromen dat u een mooi huis bezit geeft aan dat u binnenkort zult verhuizen en dat het u voor de wind zal gaan. Oude en vervallen huizen wijzen op zakelijke tegenslagen en een slechte gezondheid.
quote:
Grootheidswaan??quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Wat betekend Zobies bevechten, met prinses diana naar de kroeg gaan en vliegen door middel van een dineebord dan?
Ik denk dat LB gelijk heeft.quote:Prinses: een symbool dat eer , statusvermeerdering of een belangrijke promotie voorspelt.
Dus hij wordt verraden en bedrogen, maar het komt vanzelf wel goedquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:34 schreef Soempie het volgende:
IJsberen in dromen voorspellen bedrog, al zal dat aanvankelijk niet duidelijk zijn. Uw grootste tegenstanders zullen zich als vrienden voordoen. Rivalen zullen u in de gaten houden. Bij het dromen over de pels van een ijsbeer zult u deze tegenstand overwinnen.
Pandabeer Dit lieve Chinese beertje is een teken van comfort en optimisme. Je moet je gewoon geen zorgen meer maken, alles komy vanzelf in orde.
Precies.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dus hij wordt verraden en bedrogen, maar het komt vanzelf wel goed
En zijn nieuwe kamer wordt leuk
Ik zou eerder zeggen: Stop met het lezen van de Harry Potter boeken en het kijken naar films als Lord of the Ring, ze beïnvloeden je negatief...quote:
Ik lees geen harry potterquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen: Stop met het lezen van de Harry Potter boeken en het kijken naar films als Lord of the Ring, ze beïnvloeden je negatief...
Over Just War Theory, dus wanneer een oorlog rechtvaardig is. We hebben als voorbeeld Irak genomen en aan de hand van zes criteria geven we aan of het gerechtvaardigd was of niet. Alleen ik moet de punten voor belichten, vrij lastig omdat ik nogal tegen de oorlog ben.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:22 schreef Soempie het volgende:
Waar gaat je presentatie over MaJo?
En wat gaaf LB!![]()
Ah, ja dat lijkt me nasty, om argumenten voor díe oorlog te verzinnenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Over Just War Theory, dus wanneer een oorlog rechtvaardig is. We hebben als voorbeeld Irak genomen en aan de hand van zes criteria geven we aan of het gerechtvaardigd was of niet. Alleen ik moet de punten voor belichten, vrij lastig omdat ik nogal tegen de oorlog ben.
Oeh gaaf LB
Ja vrij lastig... Maar op zich als je het objectief bekijkt kun je wel wat dingen verzinnen. Ik ga het vooral op ernstige mensenrechtenschendingen gooienquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, ja dat lijkt me nasty, om argumenten voor díe oorlog te verzinnen
Nooit geweten dat daar een theorie met criteria over is.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:27 schreef MaJo het volgende:
Over Just War Theory, dus wanneer een oorlog rechtvaardig is. We hebben als voorbeeld Irak genomen en aan de hand van zes criteria geven we aan of het gerechtvaardigd was of niet. Alleen ik moet de punten voor belichten, vrij lastig omdat ik nogal tegen de oorlog ben.
Right intentionquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Je wéét alleen dat geld zo'n fucking grote rol speelt in al die oorlogsverhalen![]()
Maar schending van de mensenrechten is een beter excuus voor de oorlog ja
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:56 schreef Soempie het volgende:
Wat natuurlijk ook niet hoeft.![]()
Ik ben met statistiek voor gevorderden bezig.
Ja slechts 41quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:39 schreef ElizabethR het volgende:
Godverrrrrrrrr, Jeff Healy is overleden. Mijn held!! Sjezus nog antoe. Ik ben er echt stil van.
Leeftijdgenootje...quote:
Hmm, hoort kanker daar tegenwoordig ook al bij??quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Live Fast, Die Young' rock 'n roll stijl
hier is het ook redelijk actueelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:32 schreef ElizabethR het volgende:
Hey!! Dat is hier ook een hot item, was vandaag zelfs op het nieuws Etsie. Er loopt een campagne om restaurants de befaamde kindermenu's te laten aanpassen naar iets wat gezonder en gevarieerder is dan de chips & sausages.
Wat fijn dat het goed is gegaan!! Nu zul je zien dat Berg 2 ook te beklimmen is!![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:24 schreef ElizabethR het volgende:
Hmm, hoort kanker daar tegenwoordig ook al bij??
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:10 schreef MadMaster het volgende:
... alhoewel Jeff daar weinig invloed op had...
dat vraagt om een lemmingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:41 schreef iamredleader het volgende:
burnout?
Da's weer een mooi topic
Iemand een Darwin-nominatie voor TS?
cleverquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:27 schreef Etcetera het volgende:
hey puntje!
Op zoek naar stagaires zie de TT en mijn opmerking
's Nachts droom ik normaler hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik raar droomde
Guttegut het was weer vrouwenuurtje hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:38 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de liefde, MaJo?
toofquote:
quote:
Dat vrouwenuurtje kwam anders niet echt los.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Guttegut het was weer vrouwenuurtje hoor
Let's get it started!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vrouwenuurtje kwam anders niet echt los.
Nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:38 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de liefde, MaJo?
Kloptquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Right intention
Force may be used only in a truly just cause and solely for that purpose—correcting a suffered wrong is considered a right intention, while material gain or maintaining economies is not.
Lijkt me een 'welles-nietus' discussie, waarbij de een zegt dat het om geld ging en de ander zegt dat het om de mensenrechten ging.
Nee preciesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:56 schreef Soempie het volgende:
Wat natuurlijk ook niet hoeft.![]()
Ik ben met statistiek voor gevorderden bezig.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:57 schreef TradeMarkie het volgende:![]()
![]()
Etenstijd: gehaktbal, sla en krieltjes
Dat heb ik nieuw leven ingeblazenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vrouwenuurtje kwam anders niet echt los.
Als ik gehaktballen maak is dat van rundergehaktquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zaaaaaaaaaaaaaalig, een oerhollandse gehaktbal, daar heb ik nu wel eens echt zin in. Hier hebben ze geen halfom gehakt namelijk, alleen runds.
Ik ook, maar die zijn een stuk droger dan de ouderwetse halfom ballen die ik me nog zo goed van mijn oma herinner.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik gehaktballen maak is dat van rundergehakt
Mijn oma kon niet koken, dus als dit anders is vind ik het alleen maar beterquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook, maar die zijn een stuk droger dan de ouderwetse halfom ballen die ik me nog zo goed van mijn oma herinner.
Uhuh, half om halfquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook, maar die zijn een stuk droger dan de ouderwetse halfom ballen die ik me nog zo goed van mijn oma herinner.
Mijn oma, de goeie ziel is nu over de honderd en hoeft niet meer zelf te koken, maakte er een sport van om zo lekker mogelijk te koken, en dat lukte haar erorm goed!! Haar gehaktballen waren zeer beroemd, en de hele familie plus een zooi buren kwamen er graag van mee eten, en hadden dan altijd ruzie om de grootste ballen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn oma kon niet koken, dus als dit anders is vind ik het alleen maar beter
Damn ik krijg ook zin in gehaktballenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijn oma, de goeie ziel is nu over de honderd en hoeft niet meer zelf te koken, maakte er een sport van om zo lekker mogelijk te koken, en dat lukte haar erorm goed!! Haar gehaktballen waren zeer beroemd, en de hele familie plus een zooi buren kwamen er graag van mee eten, en hadden dan altijd ruzie om de grootste ballen.
Er zaten in ieder geval altijd uitjes doorheen, en een likje pindakaas, en sojasaus....
Ik krijg er honger van!
Maarre, ketchup in je gehaktbal?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Damn ik krijg ook zin in gehaktballen![]()
Ik wou dat ik dat op het menu had staan in plaats van pizza
Maarre, pindakaas in je gehaktbal?Mijn moeder maakt ze ook superlekker, met ketchup en ketjap erin
Hahaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maarre, ketchup in je gehaktbal?
Zoveel menschen, zoveel schmaken!!
Ik ga nu naar huis en hoop dat manlief iets lekkers heeft gekookt dat de gedachte aan een gehaktbal van mijn oma weer doet vervagen!!!
Zolang je maar de europeese regio neemt of is je dvd speler regio vrij?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is het trouwens veel gedoe als je een dvd van een buitenlandse website bestelt? Dus amazon.fr ofzo? Of heeft nederland nog meer dan bol.com?
Via elcheapo.nl kan je in een keer in een boel webshops zoekenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is het trouwens veel gedoe als je een dvd van een buitenlandse website bestelt? Dus amazon.fr ofzo? Of heeft nederland nog meer dan bol.com?
Nee, ik wil het in frankrijk kopenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zolang je maar de europeese regio neemt of is je dvd speler regio vrij?
Kan gewoon met creditcardquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, ik wil het in frankrijk kopen
Maar geen gekke betalingsproblemen ofzo?
Ik ben zeventien, wat denk jij nouquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan gewoon met creditcardof heb je die niet
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben zeventien, wat denk jij nou
Tuurlijk heb ik een creditcard. Die van pappie. Maar die gebruik ik alleen om te shoppen in de PC Hooft, of als ik drankfeestjes hou met mijn bitches!
[..]
Tuurlijk heb ik een creditcard. Die van pappie. Maar die gebruik ik alleen om te shoppen in de PC Hooft, of als ik drankfeestjes hou met mijn bitches!
[..]
Ik heb nog geen ideequote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:01 schreef Yurithemaster het volgende:
maar om even terug te komen op wat tim gister zei.
Wie kan en heeft zin om op zaterdag 3 mei te meeten?
quote:
Heb ik niet eens gezienquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Mwah..quote:
Ehhh... depends?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Het is ook geen moment hetzelfde vandaag. Net nog even buiten geweest. Het begon droog, toen wat regen, heel even droog en daarna natte sneeuwquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:06 schreef wyccie het volgende:
En ik haat kleine hagelsteentjes. Met wind tegen snijdt dat keihard in je gezicht.
Ik wil misschien komen, op een paar punten:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Misschien een idee om dit in de OP te zetten?
AKQ-MEET
Wanneer
Zaterdag 3 Mei
Waar
Moet nog bepaald worden
Wie komen er
Yurithemaster
Hawaii_Tim
soempie(waarschijnlijk)
Net tijdens het eten (lasagnequote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het is ook geen moment hetzelfde vandaag. Net nog even buiten geweest. Het begon droog, toen wat regen, heel even droog en daarna natte sneeuw
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:27 schreef wyccie het volgende:
Ja, vaag weer in Nijmegen. Vanochtend scheen de zon nog zo mooi.
En wat eet je langzaam, B.ertha.
Ik ben jaloers op je. Je bent hartstikke goed bezig!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ben goed bezigDruk aan het lezen en zo opdracht maken, dan nog een opdracht en daarna de rest van mijn presentatie uitwerken. Heb de presentatie vanmiddag op mijn vader uitgeprobeerd en hij vond het duidelijk en interessant
Volgens mij vergeet je er nog een paarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus dat is waar Jayhawk/Huiluil/Plasterk naartoe is verhuisd
Yurithemaster?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je er nog een paar
That's the spiritquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je. Je bent hartstikke goed bezig!
Ik ga nu ook even anderhalve opdracht maken. Hopelijk daarna nog tijd om een filmpje te kijken.
* vorkt paktquote:
Wilde gok: Tokio Hotelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh crap mijn beltegoed
Vriendin van me is op een concert en telkens als ze een nummer hoort waarvan ze denkt dat ik het ook wil horen belt ze me. En dan heeft ze ook gelijk. En dan valt de verbinding weg en dan bel ik terug en kanik het niet opbrengen op te hangen omdat ik het volegnde nummer ook weer tof vindt. En dan hang ik uiteindelijk na veels te lang toch op, is er na een kwartier weeeer een leuk nummer
Scherp. Ze had ook een kaartje geregeld voor mij...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:27 schreef Supersheep het volgende:
Geplande voorstellingen
04.mrt.2008 20:00
Ahoy SOLD OUT Rotterdam
Maar je wilde het niet aanhoren?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Scherp. Ze had ook een kaartje geregeld voor mij...
Nee ik vind het verschrikkelijk. Daarom ga ik ook met tientallen euro;s over mijn abonnementquote:
www.play.com is ook wel een goeie. Helemaal geen gedoe ofzo. Alleen opletten als je per se nl ondertiteling wiltquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ik ga er van uit dat hier geen nl ondertiteling bij zitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
www.play.com is ook wel een goeie. Helemaal geen gedoe ofzo. Alleen opletten als je per se nl ondertiteling wilt
Bij deze zeg ik alvast afquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Misschien een idee om dit in de OP te zetten?
AKQ-MEET
Wanneer
Zaterdag 3 Mei
Waar
Moet nog bepaald worden
Wie komen er
Yurithemaster
Hawaii_Tim
soempie(waarschijnlijk)
ach wie houdt er nou niet af en toe van iets foutsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb gewoon een slechte smaak. Fair enough. Ben weer goed in andere dingen
preciesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ach wie houdt er nou niet af en toe van iets fouts
mwahaha jou heb ik gemeetquote:
ehm.. nu willen we wel voorbeelden horen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Toevallig laatst nog in dat lipsiusgebouw geweest... ziet er een stuk beter uit dan mijn faculteitquote:
Ik vind het er niet zo mooi. Ben er morgen weer, maar heb eigenlijk niet zo'n zin... Het valt erg tegenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toevallig laatst nog in dat lipsiusgebouw geweest... ziet er een stuk beter uit dan mijn faculteit
Kan je nagaan wat een drama dat gebouw is waar ik zitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind het er niet zo mooi. Ben er morgen weer, maar heb eigenlijk niet zo'n zin... Het valt erg tegen
Bah..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een drama dat gebouw is waar ik zit
Misschien heb je hier ook wat aan, zoekt op R2 UK DVD's.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
precies![]()
Tim, el cheapo is echt top!
Nahja we gaan er niet echt op in, de colleges zijn vrij cahotisch (maar wel grappig, aangezien ik erg veel lol maak met de anderen) en het is allemaal heel breed en vrij vergezocht.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
Maar wat valt er allemaal zo tegen ?
Dan moet je maar hbo kiezen. Had ik achteraf misschien ook moeten doen... breed en vergezocht kom je op de universiteit al gauw tegenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nahja we gaan er niet echt op in, de colleges zijn vrij cahotisch (maar wel grappig, aangezien ik erg veel lol maak met de anderen) en het is allemaal heel breed en vrij vergezocht.
Nah nee, ik zoek namelijk geen engelse dvd's, deze kent volgens mij alleen maar engelse.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien heb je hier ook wat aan, zoekt op R2 UK DVD's.
Nja ik wil sowieso wo gaan doen en geen hbo. Maar ik denk aan university college of het buitenland, waardoor eht al snel lastiger wordt. En university colleges is niet mar één ding.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan moet je maar hbo kiezen. Had ik achteraf misschien ook moeten doen... breed en vergezocht kom je op de universiteit al gauw tegen
Kan je hem niet gewoon downloaden ? Scheelt weer een hoop gezeik met creditcards enzoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah nee, ik zoek namelijk geen engelse dvd's, deze kent volgens mij alleen maar engelse.
Weet ik niet. Één ervan is een muziekdvd, een concert. En ik vind het op zich geen probleem om te betalen voor DVD's als ik ze echt wil hebben. Dan maar met pappie's creditcard...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je hem niet gewoon downloaden ? Scheelt weer een hoop gezeik met creditcards enzo
Ook als ik kom?quote:
Helaas, zelfs danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook als ik kom?![]()
Jee heb mijn opdrachten af
Nu zalmwraps maken, daar was ik nog niet aan toegekomen
Goed planquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Helaas, zelfs dan![]()
Tenzij we de meet hier houden, rond die tijd ben ik daar namelijk
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij deze reken ik in ieder geval op de aanwezigheid van PS.
Nog meer aanmeldingen ?
Je staat trouwens echt op het punt om mijn held te wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij deze reken ik in ieder geval op de aanwezigheid van PS.
Nog meer aanmeldingen ?
Was ik dat niet alquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je staat trouwens echt op het punt om mijn held te worden
Nou je was een reguliere held. Één van de velenquote:
Dat zijn altijd van die mooie momenten voor printers om stuk te gaan. Of voor inkt om op te zijn. Zodat je alsnog die deadline net aan mistquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:49 schreef Nesle het volgende:
Yes, een mega-opdracht voor morgen afgerond.
30 pagina's voor een opdracht![]()
Dat arme printertje van mij draait overuren op het moment![]()
Oeh ik heb er even over na moeten denken, maar gisteren avond heb ik deze dvdgekekenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die is verstuurd, dus je kan met een gerust hart gaan slapenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
WhiteG ik wacht nog even je PM af en dan ga ik slapen
Bis later allen!
Nou ik ga het nodig hebben. Nu een nachtdienst en morgen ochten meteen vertrekken voor 2 weken op oefening.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
ga ik niet meer aan beginnen op dit tijdstip hoor
Weer naar het exotische schotland?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou ik ga het nodig hebben. Nu een nachtdienst en morgen ochten meteen vertrekken voor 2 weken op oefening.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weer naar het exotische schotland?
Ziet er goed uit. Beter dan mijn werkomgevingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ligt al weer lekker wat sneeuw, dus wordt weer leuk.
[ afbeelding ]
Is een foto die vandaag genomen is. Ik kreeg meteen meer zin in de oefening.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Beter dan mijn werkomgeving
Ik heb geen nachtdienst vandaag.. ik duik mn nest inquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is een foto die vandaag genomen is. Ik kreeg meteen meer zin in de oefening.
Tot over twee weken danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb geen nachtdienst vandaag.. ik duik mn nest in
Servicequote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
precies![]()
Tim, el cheapo is echt top!
Ik ken dat gevoel. Ik slaap wel lekker in het vliegtuig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet nu echt naar bed overigens, over 5,5 uur gaat de wekker. En ik heb morgen geen tijd om nog allemaal vage dromen te hebben in halfslaap
Slaaps zo'n hercules nou goed dan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel. Ik slaap wel lekker in het vliegtuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |