Zolang je maar de europeese regio neemt of is je dvd speler regio vrij?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is het trouwens veel gedoe als je een dvd van een buitenlandse website bestelt? Dus amazon.fr ofzo? Of heeft nederland nog meer dan bol.com?
Via elcheapo.nl kan je in een keer in een boel webshops zoekenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is het trouwens veel gedoe als je een dvd van een buitenlandse website bestelt? Dus amazon.fr ofzo? Of heeft nederland nog meer dan bol.com?
Nee, ik wil het in frankrijk kopenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zolang je maar de europeese regio neemt of is je dvd speler regio vrij?
Kan gewoon met creditcardquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, ik wil het in frankrijk kopen
Maar geen gekke betalingsproblemen ofzo?
Ik ben zeventien, wat denk jij nouquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan gewoon met creditcardof heb je die niet
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben zeventien, wat denk jij nou
Tuurlijk heb ik een creditcard. Die van pappie. Maar die gebruik ik alleen om te shoppen in de PC Hooft, of als ik drankfeestjes hou met mijn bitches!
[..]
Tuurlijk heb ik een creditcard. Die van pappie. Maar die gebruik ik alleen om te shoppen in de PC Hooft, of als ik drankfeestjes hou met mijn bitches!
[..]
Ik heb nog geen ideequote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:01 schreef Yurithemaster het volgende:
maar om even terug te komen op wat tim gister zei.
Wie kan en heeft zin om op zaterdag 3 mei te meeten?
quote:
Heb ik niet eens gezienquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Mwah..quote:
Ehhh... depends?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Het is ook geen moment hetzelfde vandaag. Net nog even buiten geweest. Het begon droog, toen wat regen, heel even droog en daarna natte sneeuwquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:06 schreef wyccie het volgende:
En ik haat kleine hagelsteentjes. Met wind tegen snijdt dat keihard in je gezicht.
Ik wil misschien komen, op een paar punten:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Misschien een idee om dit in de OP te zetten?
AKQ-MEET
Wanneer
Zaterdag 3 Mei
Waar
Moet nog bepaald worden
Wie komen er
Yurithemaster
Hawaii_Tim
soempie(waarschijnlijk)
Net tijdens het eten (lasagnequote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het is ook geen moment hetzelfde vandaag. Net nog even buiten geweest. Het begon droog, toen wat regen, heel even droog en daarna natte sneeuw
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:27 schreef wyccie het volgende:
Ja, vaag weer in Nijmegen. Vanochtend scheen de zon nog zo mooi.
En wat eet je langzaam, B.ertha.
Ik ben jaloers op je. Je bent hartstikke goed bezig!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ben goed bezigDruk aan het lezen en zo opdracht maken, dan nog een opdracht en daarna de rest van mijn presentatie uitwerken. Heb de presentatie vanmiddag op mijn vader uitgeprobeerd en hij vond het duidelijk en interessant
Volgens mij vergeet je er nog een paarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus dat is waar Jayhawk/Huiluil/Plasterk naartoe is verhuisd
Yurithemaster?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je er nog een paar
That's the spiritquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je. Je bent hartstikke goed bezig!
Ik ga nu ook even anderhalve opdracht maken. Hopelijk daarna nog tijd om een filmpje te kijken.
* vorkt paktquote:
Wilde gok: Tokio Hotelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh crap mijn beltegoed
Vriendin van me is op een concert en telkens als ze een nummer hoort waarvan ze denkt dat ik het ook wil horen belt ze me. En dan heeft ze ook gelijk. En dan valt de verbinding weg en dan bel ik terug en kanik het niet opbrengen op te hangen omdat ik het volegnde nummer ook weer tof vindt. En dan hang ik uiteindelijk na veels te lang toch op, is er na een kwartier weeeer een leuk nummer
Scherp. Ze had ook een kaartje geregeld voor mij...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:27 schreef Supersheep het volgende:
Geplande voorstellingen
04.mrt.2008 20:00
Ahoy SOLD OUT Rotterdam
Maar je wilde het niet aanhoren?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Scherp. Ze had ook een kaartje geregeld voor mij...
Nee ik vind het verschrikkelijk. Daarom ga ik ook met tientallen euro;s over mijn abonnementquote:
www.play.com is ook wel een goeie. Helemaal geen gedoe ofzo. Alleen opletten als je per se nl ondertiteling wiltquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ik ga er van uit dat hier geen nl ondertiteling bij zitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
www.play.com is ook wel een goeie. Helemaal geen gedoe ofzo. Alleen opletten als je per se nl ondertiteling wilt
Bij deze zeg ik alvast afquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Misschien een idee om dit in de OP te zetten?
AKQ-MEET
Wanneer
Zaterdag 3 Mei
Waar
Moet nog bepaald worden
Wie komen er
Yurithemaster
Hawaii_Tim
soempie(waarschijnlijk)
ach wie houdt er nou niet af en toe van iets foutsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb gewoon een slechte smaak. Fair enough. Ben weer goed in andere dingen
preciesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ach wie houdt er nou niet af en toe van iets fouts
mwahaha jou heb ik gemeetquote:
ehm.. nu willen we wel voorbeelden horen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Toevallig laatst nog in dat lipsiusgebouw geweest... ziet er een stuk beter uit dan mijn faculteitquote:
Ik vind het er niet zo mooi. Ben er morgen weer, maar heb eigenlijk niet zo'n zin... Het valt erg tegenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toevallig laatst nog in dat lipsiusgebouw geweest... ziet er een stuk beter uit dan mijn faculteit
Kan je nagaan wat een drama dat gebouw is waar ik zitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind het er niet zo mooi. Ben er morgen weer, maar heb eigenlijk niet zo'n zin... Het valt erg tegen
Bah..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een drama dat gebouw is waar ik zit
Misschien heb je hier ook wat aan, zoekt op R2 UK DVD's.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
precies![]()
Tim, el cheapo is echt top!
Nahja we gaan er niet echt op in, de colleges zijn vrij cahotisch (maar wel grappig, aangezien ik erg veel lol maak met de anderen) en het is allemaal heel breed en vrij vergezocht.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
Maar wat valt er allemaal zo tegen ?
Dan moet je maar hbo kiezen. Had ik achteraf misschien ook moeten doen... breed en vergezocht kom je op de universiteit al gauw tegenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nahja we gaan er niet echt op in, de colleges zijn vrij cahotisch (maar wel grappig, aangezien ik erg veel lol maak met de anderen) en het is allemaal heel breed en vrij vergezocht.
Nah nee, ik zoek namelijk geen engelse dvd's, deze kent volgens mij alleen maar engelse.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien heb je hier ook wat aan, zoekt op R2 UK DVD's.
Nja ik wil sowieso wo gaan doen en geen hbo. Maar ik denk aan university college of het buitenland, waardoor eht al snel lastiger wordt. En university colleges is niet mar één ding.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan moet je maar hbo kiezen. Had ik achteraf misschien ook moeten doen... breed en vergezocht kom je op de universiteit al gauw tegen
Kan je hem niet gewoon downloaden ? Scheelt weer een hoop gezeik met creditcards enzoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah nee, ik zoek namelijk geen engelse dvd's, deze kent volgens mij alleen maar engelse.
Weet ik niet. Één ervan is een muziekdvd, een concert. En ik vind het op zich geen probleem om te betalen voor DVD's als ik ze echt wil hebben. Dan maar met pappie's creditcard...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je hem niet gewoon downloaden ? Scheelt weer een hoop gezeik met creditcards enzo
Ook als ik kom?quote:
Helaas, zelfs danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook als ik kom?![]()
Jee heb mijn opdrachten af
Nu zalmwraps maken, daar was ik nog niet aan toegekomen
Goed planquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Helaas, zelfs dan![]()
Tenzij we de meet hier houden, rond die tijd ben ik daar namelijk
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij deze reken ik in ieder geval op de aanwezigheid van PS.
Nog meer aanmeldingen ?
Je staat trouwens echt op het punt om mijn held te wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij deze reken ik in ieder geval op de aanwezigheid van PS.
Nog meer aanmeldingen ?
Was ik dat niet alquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je staat trouwens echt op het punt om mijn held te worden
Nou je was een reguliere held. Één van de velenquote:
Dat zijn altijd van die mooie momenten voor printers om stuk te gaan. Of voor inkt om op te zijn. Zodat je alsnog die deadline net aan mistquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:49 schreef Nesle het volgende:
Yes, een mega-opdracht voor morgen afgerond.
30 pagina's voor een opdracht![]()
Dat arme printertje van mij draait overuren op het moment![]()
Oeh ik heb er even over na moeten denken, maar gisteren avond heb ik deze dvdgekekenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die is verstuurd, dus je kan met een gerust hart gaan slapenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
WhiteG ik wacht nog even je PM af en dan ga ik slapen
Bis later allen!
Nou ik ga het nodig hebben. Nu een nachtdienst en morgen ochten meteen vertrekken voor 2 weken op oefening.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
ga ik niet meer aan beginnen op dit tijdstip hoor
Weer naar het exotische schotland?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou ik ga het nodig hebben. Nu een nachtdienst en morgen ochten meteen vertrekken voor 2 weken op oefening.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weer naar het exotische schotland?
Ziet er goed uit. Beter dan mijn werkomgevingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ligt al weer lekker wat sneeuw, dus wordt weer leuk.
[ afbeelding ]
Is een foto die vandaag genomen is. Ik kreeg meteen meer zin in de oefening.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Beter dan mijn werkomgeving
Ik heb geen nachtdienst vandaag.. ik duik mn nest inquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is een foto die vandaag genomen is. Ik kreeg meteen meer zin in de oefening.
Tot over twee weken danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb geen nachtdienst vandaag.. ik duik mn nest in
Servicequote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
precies![]()
Tim, el cheapo is echt top!
Ik ken dat gevoel. Ik slaap wel lekker in het vliegtuig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet nu echt naar bed overigens, over 5,5 uur gaat de wekker. En ik heb morgen geen tijd om nog allemaal vage dromen te hebben in halfslaap
Slaaps zo'n hercules nou goed dan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel. Ik slaap wel lekker in het vliegtuig.
Perfect. maar ik kan dan ook overal slapenquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Slaaps zo'n hercules nou goed dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |