Maarre, ketchup in je gehaktbal?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Damn ik krijg ook zin in gehaktballen![]()
Ik wou dat ik dat op het menu had staan in plaats van pizza
Maarre, pindakaas in je gehaktbal?Mijn moeder maakt ze ook superlekker, met ketchup en ketjap erin
Hahaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maarre, ketchup in je gehaktbal?
Zoveel menschen, zoveel schmaken!!
Ik ga nu naar huis en hoop dat manlief iets lekkers heeft gekookt dat de gedachte aan een gehaktbal van mijn oma weer doet vervagen!!!
Zolang je maar de europeese regio neemt of is je dvd speler regio vrij?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is het trouwens veel gedoe als je een dvd van een buitenlandse website bestelt? Dus amazon.fr ofzo? Of heeft nederland nog meer dan bol.com?
Via elcheapo.nl kan je in een keer in een boel webshops zoekenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is het trouwens veel gedoe als je een dvd van een buitenlandse website bestelt? Dus amazon.fr ofzo? Of heeft nederland nog meer dan bol.com?
Nee, ik wil het in frankrijk kopenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zolang je maar de europeese regio neemt of is je dvd speler regio vrij?
Kan gewoon met creditcardquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, ik wil het in frankrijk kopen
Maar geen gekke betalingsproblemen ofzo?
Ik ben zeventien, wat denk jij nouquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan gewoon met creditcardof heb je die niet
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben zeventien, wat denk jij nou
Tuurlijk heb ik een creditcard. Die van pappie. Maar die gebruik ik alleen om te shoppen in de PC Hooft, of als ik drankfeestjes hou met mijn bitches!
[..]
Tuurlijk heb ik een creditcard. Die van pappie. Maar die gebruik ik alleen om te shoppen in de PC Hooft, of als ik drankfeestjes hou met mijn bitches!
[..]
Ik heb nog geen ideequote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:01 schreef Yurithemaster het volgende:
maar om even terug te komen op wat tim gister zei.
Wie kan en heeft zin om op zaterdag 3 mei te meeten?
quote:
Heb ik niet eens gezienquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Mwah..quote:
Ehhh... depends?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Het is ook geen moment hetzelfde vandaag. Net nog even buiten geweest. Het begon droog, toen wat regen, heel even droog en daarna natte sneeuwquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:06 schreef wyccie het volgende:
En ik haat kleine hagelsteentjes. Met wind tegen snijdt dat keihard in je gezicht.
Ik wil misschien komen, op een paar punten:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Misschien een idee om dit in de OP te zetten?
AKQ-MEET
Wanneer
Zaterdag 3 Mei
Waar
Moet nog bepaald worden
Wie komen er
Yurithemaster
Hawaii_Tim
soempie(waarschijnlijk)
Net tijdens het eten (lasagnequote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het is ook geen moment hetzelfde vandaag. Net nog even buiten geweest. Het begon droog, toen wat regen, heel even droog en daarna natte sneeuw
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:27 schreef wyccie het volgende:
Ja, vaag weer in Nijmegen. Vanochtend scheen de zon nog zo mooi.
En wat eet je langzaam, B.ertha.
Ik ben jaloers op je. Je bent hartstikke goed bezig!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ben goed bezigDruk aan het lezen en zo opdracht maken, dan nog een opdracht en daarna de rest van mijn presentatie uitwerken. Heb de presentatie vanmiddag op mijn vader uitgeprobeerd en hij vond het duidelijk en interessant
Volgens mij vergeet je er nog een paarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus dat is waar Jayhawk/Huiluil/Plasterk naartoe is verhuisd
Yurithemaster?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je er nog een paar
That's the spiritquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je. Je bent hartstikke goed bezig!
Ik ga nu ook even anderhalve opdracht maken. Hopelijk daarna nog tijd om een filmpje te kijken.
* vorkt paktquote:
Wilde gok: Tokio Hotelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh crap mijn beltegoed
Vriendin van me is op een concert en telkens als ze een nummer hoort waarvan ze denkt dat ik het ook wil horen belt ze me. En dan heeft ze ook gelijk. En dan valt de verbinding weg en dan bel ik terug en kanik het niet opbrengen op te hangen omdat ik het volegnde nummer ook weer tof vindt. En dan hang ik uiteindelijk na veels te lang toch op, is er na een kwartier weeeer een leuk nummer
Scherp. Ze had ook een kaartje geregeld voor mij...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:27 schreef Supersheep het volgende:
Geplande voorstellingen
04.mrt.2008 20:00
Ahoy SOLD OUT Rotterdam
Maar je wilde het niet aanhoren?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Scherp. Ze had ook een kaartje geregeld voor mij...
Nee ik vind het verschrikkelijk. Daarom ga ik ook met tientallen euro;s over mijn abonnementquote:
www.play.com is ook wel een goeie. Helemaal geen gedoe ofzo. Alleen opletten als je per se nl ondertiteling wiltquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ik ga er van uit dat hier geen nl ondertiteling bij zitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
www.play.com is ook wel een goeie. Helemaal geen gedoe ofzo. Alleen opletten als je per se nl ondertiteling wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |