Binnen een dag _ Nouja, have funquote:Op dinsdag 19 februari 2008 04:43 schreef leukstel het volgende:
Haha ,1week geen sex?
dacht het niet.
Hij is de afgelopen maanden constant stijf geweest,
dus had gewoon ff rust nodig.
Hij heeft van zijn rust genoten en nu geniet ik weer lol.
Nou, he! Altijd leuk om te weten! Dat geeft de burger moed!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 04:43 schreef leukstel het volgende:
Haha ,1week geen sex?
dacht het niet.
Hij is de afgelopen maanden constant stijf geweest,
dus had gewoon ff rust nodig.
Hij heeft van zijn rust genoten en nu geniet ik weer lol.
huh? dacht dat jij nog nooit sex had gehadquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:22 schreef henkzijlstra het volgende:
mag ik meedoen? misschien kun je je vrouw aan me uitlenen. weet ze hoe een echte vent zijn werk doet
maakt dat iets uit dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:37 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
huh? dacht dat jij nog nooit sex had gehad
in het ene topic hang je de maagd uit en hier ben je de 'echte vent' die de vrouw van een ander wel even wil verwennen...quote:
wie ben jij om te proberen mij op mijn plaats te zetten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:49 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
in het ene topic hang je de maagd uit en hier ben je de 'echte vent' die de vrouw van een ander wel even wil verwennen...
haphaphap, eet smakelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:53 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
wie ben jij om te proberen mij op mijn plaats te zetten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |