Dank jequote:Op maandag 3 maart 2008 19:41 schreef Etcetera het volgende:
ziet er goed uit MaJo, je schrijft in mijn ogen in elk geval zo goed dat ik wel een concert van The Casting Out zou willen bijwonen
Als ik het zo lees valt het bij mij best mee. Een groot deel van die achterstand is ook in te halen door een dag echt productief te zijn, maar het is zo aantrekkelijk om dat uit te stellen. Ik heb nu toch maar de tekstverwerker opgestart, kan ik in elk geval wat generieke tekst schrijven die mogelijk van pas kan komen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb net zo'n 3 weken achter de rug van m'n minor
- procesopdracht voor project gemaakt
- 1e projectopdracht gemaakt, ingeleverd, becijferd, herschreven
- 1e case met de groep gemaakt van een schrijfvak
- 1e twee opdrachten gedaan van een vormgeving iets
- workshop les gehad
- workshop voorbereid
- onderzoek gedaan naar onderwerp van project
- onderzoeksverslag geschreven
- deze week: presentatie waarom ons project gekozen moet worden voor de koepelcampagne én eigen workshop geven én opdracht 2 van project moet morgen worden ingeleverd en daar is nog nauwelijks iets aan gedaan![]()
Dank jequote:Op maandag 3 maart 2008 19:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Goeie, lekker leesbare recensie, MaJo
ik denk dat je blij gaat zal zijn als je nu je werk doet en er vanaf bentquote:Op maandag 3 maart 2008 19:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik het zo lees valt het bij mij best mee. Een groot deel van die achterstand is ook in te halen door een dag echt productief te zijn, maar het is zo aantrekkelijk om dat uit te stellen. Ik heb nu toch maar de tekstverwerker opgestart, kan ik in elk geval wat generieke tekst schrijven die mogelijk van pas kan komen.
Ik heb eigenlijk ook niet zoveel zin omdat ik vanavond kan gaan weerwolven en da's toch wel tof...
Ik ben bezig, zie wel hoe lang ik het nog uit hou. Als ik er echt genoeg van heb kan ik altijd nog gaanquote:Op maandag 3 maart 2008 19:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat je blij gaat zal zijn als je nu je werk doet en er vanaf bentervaring heeft
![]()
Verwacht dat de volgende post over een nat boek gaatquote:Op maandag 3 maart 2008 20:17 schreef MaJo het volgende:
Ik ga met mijn boek in badLusten en lasten combineren
nee maar laden duurde wel erg lang netquote:Op maandag 3 maart 2008 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Ziet de header van Fok er bij jullie ook zo verrot uit offe....?
Damn valt zomaar mijn boek in badquote:Op maandag 3 maart 2008 20:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Verwacht dat de volgende post over een nat boek gaat
Vertel me alsjeblieft dat dat je nooit gebeurd isquote:Op maandag 3 maart 2008 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op dat je laptop er niet in valt...
Nee, dat niet, maar vertel mij dan dat je nu niet in bad én op Fok! zit...quote:Op maandag 3 maart 2008 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat dat je nooit gebeurd is![]()
Ach soquote:Op maandag 3 maart 2008 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar vertel mij dan dat je nu niet in bad én op Fok! zit...
Via je telefoon in de bus/trein of heb je een hele lange kabel???quote:Op maandag 3 maart 2008 21:41 schreef MaJo het volgende:
Ach soNee ik ben al uit bad hoor
Ik fok dan misschien in de trein/bus maar in bad vind ik wel te ver gaan
Nope telefoonquote:Op maandag 3 maart 2008 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via je telefoon in de bus/trein of heb je een hele lange kabel???![]()
Sterkte met je vader btw, heb net even teruggelezen hoe of wat...
Al geboden op dit stukje (voor jou) jeugdsentiment ?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, ik zit al bijna dag en nacht (in mijn dromen dan...) op internet, dat vind ik wel genoeg.
Heb nog nooit gewapt of zo zelfs...
Ik zit de online veiling van de failliete boedel van Het Land van Ooit te bekijken, interessante spullen voor nog relatief weing geld...![]()
Eigenlijk wel triest...
Bij ons ging het zo:quote:Op maandag 3 maart 2008 14:26 schreef ElizabethR het volgende:
Sneeuw, sneeuw, sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw
Potverdorie, ik moet er toch heel wat voor over hebben om een armzalig peukkie te roken
Mijn voeten zijn de hele dag nog niet warm geweest.
Nee, ik zou niet weten waar ik het laten moet.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Al geboden op dit stukje (voor jou) jeugdsentiment ?
Erg benauwd en kortademig. Dit is al de zoveelste keer dat ie opgenomen wordt maar ze kunnen steeds niets vindenquote:
Hmmm, altijd fijn als je wel herhaaldelijk last hebt, maar men geen oorzaak weet te achterhalen...quote:Op maandag 3 maart 2008 23:27 schreef MaJo het volgende:
Erg benauwd en kortademig. Dit is al de zoveelste keer dat ie opgenomen wordt maar ze kunnen steeds niets vinden
He damn was net zo goed bezig met artikelen maar heb nu echt even geen puf meer
He, dat is echt weer kutquote:Op maandag 3 maart 2008 23:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Erg benauwd en kortademig. Dit is al de zoveelste keer dat ie opgenomen wordt maar ze kunnen steeds niets vinden
He damn was net zo goed bezig met artikelen maar heb nu echt even geen puf meer
Vet, je kan er een eigen Dixi aanschaffenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, ik zit al bijna dag en nacht (in mijn dromen dan...) op internet, dat vind ik wel genoeg.
Ik zit de online veiling van de failliete boedel van Het Land van Ooit te bekijken, interessante spullen voor nog relatief weing geld...![]()
Eigenlijk wel triest...
Dank jequote:Op maandag 3 maart 2008 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, altijd fijn als je wel herhaaldelijk last hebt, maar men geen oorzaak weet te achterhalen...![]()
Met je hoofd nu in de boeken en zo zitten lijkt me ook niet je dat. Even rustig aan doen kan nu geen kwaad.
Take care!!
Hehe zou wel willen maar lijkt me nu niet zo verstandig, morgen weer vroeg opquote:Op maandag 3 maart 2008 23:37 schreef wyccie het volgende:
Ik zeg dit niet vaak: MaJo, neem een drankje.
Ach jeetje, zijn die failliet? Wat zonde zeg!!! Was altijd erg creatief daar! Leuke tijden gehad!!!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Eigenlijk wel triest...
Dank je welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach jeetje, zijn die failliet? Wat zonde zeg!!! Was altijd erg creatief daar! Leuke tijden gehad!!!
MaJo meisje, take care!! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je over een poosje weer lekker in je vel zit, en je vader ook!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |